M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 kwietnia 2011

PZ Cussons wprowadza markę Original Source

Wejście marki wsparto kampanią internetową bazującą na haśle "Nie zawiera rutyny".

12 kwietnia 2011

Grass Roots zajmie się PR-em firmy Futurea

Agencja pozyskała klienta dzięki rekomendacji.

12 kwietnia 2011

Nike Free w internecie

Pomysł kreatywny Artegence zostanie wykorzystany przez Nike również w innych krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

12 kwietnia 2011

Gałkiewicz i Królikowska dołączyli do Eurozetu

Grupa radiowa rozszerza swą obecność w internecie i zatrudnia nowych specjalistów.

12 kwietnia 2011

Jurajska owocuje radością [WIDEO]

"Jurajska" Spółdzielnia Pracy promuje owocowe warianty swojej flagowej marki.

12 kwietnia 2011

Jacek Wilczkowski pokieruje Pełka Interactive

Pełka Creatives i Pełka PR rozwijają dział interaktywny.

12 kwietnia 2011

60 tys. miejsc w pakietach hospitality na Euro

Przewidziano dwie opcje pakietów: Platinium i Gold.

12 kwietnia 2011

Maxus powiększa zespół

Dom mediowy powiększył team o cztery nowe osoby.

12 kwietnia 2011

Irving chce być wiceliderem rynku herbaty

Marka przechodzi spod skrzydeł Kamisu do nowej spółki Amber Spark, gdzie będzie miała własne marketing, dystrybucję i sprzedaż.

12 kwietnia 2011

Praktiker reklamuje sklep internetowy

Market budowlany prowadzi kampanię swojego najnowszego przedsięwzięcia e-commerce.

12 kwietnia 2011

Renault Latitude w windach biurowców

Komunikacja nowego modelu w wyselekcjonowanych biurowcach skierowana jest do wąskiej grupy konsumentów.

12 kwietnia 2011

Masłow dyr. kreatywnym w Wydawnictwie Zwierciadło

Tytuły wydawnictwa będą pod opieką nowego dyrektora kreatywnego.

12 kwietnia 2011

Nowe osoby i struktury w GroupM

W ramach struktury negocjacyjnej GroupM powstaje GroupM Interaction. Do grupy menedżerów dołączyła Monika Kopeć.

12 kwietnia 2011

Henkel rozszerza linię Taft

Nowości promuje kampania z udziałem Heidi Klum.

12 kwietnia 2011

Intensywne dotknięcie Adidasa

Marka kosmetyków przygotowała m.in. konkurs związany z rozgrywkami Euro 2012.

12 kwietnia 2011

Fortune Cookie wchodzi do Polski

Brytyjska agencja interaktywna rozpoczyna działalność na polskim rynku i szuka nowych pracowników.

12 kwietnia 2011

Fani Peugeota w reklamie modelu 508

Marketer stworzył reklamę prasową za pomocą aplikacji w Facebooku.

12 kwietnia 2011

Jarosław Skorupa w zespole PMPG

Biuro reklamy tygodnika "Wprost" bez szefa działu agencyjnego, ale z nowym dyrektorem ds. rozwoju kluczowych klientów.

12 kwietnia 2011

Izabela Zdrojewska w GIJHARS

Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych zatrudnił starszego specjalistę ds. mediów.

13 kwietnia 2011

Mirosław Serwatka w zarządzie Kolportera

We władzach spółki ma się zajmować finansami i relacjami inwestorskimi.

13 kwietnia 2011

Atom przygotował darmowy landing page w FB

Agencja stworzyła darmową aplikację w Facebooku - Iframe Gate, umożliwiającą tworzenie zakładek powitalnych na swoich stronach.

13 kwietnia 2011

180heartbeats inwestuje w obsługę klienta

Kuba Krawczyk objął stanowisko account directora, a dział client service wzmocniły Urszula Czyżewska i Joanna Bychawska.

13 kwietnia 2011

Maspex inwestuje w wizerunek marki Tymbark [WIDEO]

Marketer przypomina o jubileuszu jednej ze swoich flagowych marek.

13 kwietnia 2011

Marka Kleenex zastąpi Velvet

Kimberly-Clark szykuje rebranding w kategorii chusteczek higienicznych.

13 kwietnia 2011

Change Integrated inspiruje Thenetworkone

Agencja znalazła się na liście "The World's Leading Independent Agencies"

13 kwietnia 2011

Konrad Szałkiewicz nowym dyrektorem Herbalife

Jako country director zajmie się rozwojem marki Herbalife w Polsce, Czechach i na Słowacji.

13 kwietnia 2011

Beata Mońka oficjalnie w Canal Plus Cyfrowym

Operator platformy cyfrowej oficjalnie potwierdził nominację Beaty Mońki na szefa firmy.

13 kwietnia 2011

Netia z rewolucyjną ofertą [WIDEO]

Operator pracuje też nad ogólnopolską ofertą telewizji, którą wprowadzi w II połowie roku.

13 kwietnia 2011

Marcin Witkowski zarządza BrandStorm ICOM

Agencja ma nowego dyrektora zarządzającego i udziałowca.

13 kwietnia 2011

Paweł Gorczyca wprowadzi na rynek wódkę Baczewski

Były marketingowiec z CEDC pokieruje firmą Altvater Gessler - J.A. Baczewski.

13 kwietnia 2011

Maison Institute bada średnie i małe firmy

Firma badawcza tworzy barometr koniunktury gospodarczej oraz bada, z jakich produktów i usług korzystają firmy z sektora MŚP.

13 kwietnia 2011

Coca-Cola Zero z MTV

Marka napoju została partnerem pierwszej polskiej edycji programu "Pimp My Ride".

13 kwietnia 2011

Chiquita kieruje komunikację do hurtowników

Za projekt odpowiada agencja marketing services Ogilvy Action.

13 kwietnia 2011

Z MEC Interaction do Ostrygi

Joanna Rodak została group account managerem.

13 kwietnia 2011

Hoop odświeża Jupika

Marketer zainwestował w nowe etykiety i logo produktu.

13 kwietnia 2011

Lipton podkreśla w komunikacji jakość

Unilever powierzył kolejny projekt komunikacyjny marki agencji Tequila\Polska.

13 kwietnia 2011

Sony inwestuje w markę Vaio

Marketer będzie reklamować kolejne nowe modele notebooków i zwiększa tegoroczny budżet brandu.

13 kwietnia 2011

Ewa Rosiewicz w zespole Infor Biznes

Będzie nadzorować współpracę z domami mediowymi i kluczowymi klientami.

13 kwietnia 2011

Tomasz Gollob zainkasuje 1 mln zł za kontrakt reklamowy?

Jak donosi "Przegląd Sportowy", najlepszy polski żużlowiec dostanie 1 mln zł za reklamę napojów energetycznych Monster.

13 kwietnia 2011

Według ZOG polski rynek reklamy wzrośnie o 5 proc.

Z prognoz przygotowanych przez dom mediowy wynika, że prawdziwe odbicie na rynku reklamy będzie miało miejsce dopiero w 2012 r.

13 kwietnia 2011

Mazda realizuje zintegrowany projekt komunikacyjny

Podstawą działań jest ogólnopolski konkurs designu "Poczuj radość tworzenia". Za strategię i kreację komunikacji marketingowej odpowiada agencja reklamowa Upside.

14 kwietnia 2011

HanBright szykuje się do debiutu na NewConnect

Spółka przygotowująca programy dla dzieci jest wyceniana na 30 mln zł.

14 kwietnia 2011

More PR debiutuje na rynku

Właścicielką i założycielką agencji jest Beata Grzybek.

14 kwietnia 2011

Megafoni oferuje usługę w kontekście budowania społeczności

Agencja udostępnia narzędzia do prowadzenia własnych promocji i konkursów na stronach Facebooka.

14 kwietnia 2011

EFL poszerza ofertę o pożyczki

Europejski Fundusz Leasingowy (EFL) kieruje działania zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów oraz oferuje nowy produkt - pożyczki.

14 kwietnia 2011

Magda Różdżka ambasadorką marki Lexus

Podobnie jak Paweł Małaszyński promuje najnowszy model tej marki samochodu.

14 kwietnia 2011

Tiger Energy Drink stracił połowę rynku

Na zawirowaniach wokół lidera energetyków skorzystali jego bezpośredni konkurenci.

14 kwietnia 2011

Lindt wspiera sprzedaż marek Bunny i Lindor

Marketer realizuje projekt związany ze zbliżającymi się świętami wielkanocnymi.

14 kwietnia 2011

Kredyt Bank promuje nowy kredyt mieszkaniowy

Bank chce skusić klientów niskimi kosztami pożyczki.

14 kwietnia 2011

Marketplanet SA inwestuje w public relations

Agencja Everest Consulting odpowiada za media relations i e-PR.