M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 marca 2002

P&G wspiera kampanią reklamową sprzedaż Mr Propera

Koncern Procter & Gamble (P&G) rozpoczął kampanię reklamową nowych zapachów środka czyszczącego Mr Proper. Za strategię i kreację działań reklamowych...

27 marca 2002

Rafineria Gdańska uruchomi nową grę na witrynie dynamic.lotos.pl

Rafineria Gdańska uruchomi na witrynie produktowej dynamic.lotos.pl nową grę "W sieci Lotos". Przygotowała ją gdańska firma Fin-skog Internet odpowiedzialna także...

28 marca 2002

Reality show "Rodzina Osbourne'ów" w MTV Polska

MTV Polska rozpocznie emisję reality show "Rodzina Osbourne'ów". Program obecnie pokazywany jest w Stanach Zjednoczonych, a niebawem będzie można go...

28 marca 2002

Firmy reklamy zewnętrznej porządkują sieci billboardów

Czterech największych operatorów sieci klasycznych tablic reklamowych (format 5,04x2,38 m) podjęło wspólną decyzję o realizacji planu podniesienia ich jakości. Celem...

28 marca 2002

"Wyborcza" liczy na kolejny sukces sprzedaży przedświątecznego wydania

"Gazeta Wyborcza" (wydawca: Agora SA) w najbliższy Wielki Piątek ukaże się w zwiększonym nakładzie 1,5 mln egzemplarzy. Jest to największy...

28 marca 2002

AMS SA prostuje informacje agencji informacyjnej Reuters

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA wystąpiła do agencji Reuters Polska z prośbą o zamieszczenie sprostowania dotyczącego informacji "AMS chce pozyskać...

28 marca 2002

Estymator wprowadził badanie omnibusowe do swojej oferty

Instytut Badania Rynku i Opinii "Estymator" wprowadził do swojej oferty badanie Omnibus Direct. Będzie ono wykonywane w nowej technologii, dzięki...

28 marca 2002

Agencja Constans PR wygrała przetarg na obsługę Reemtsma Polska

Agencja public relations Constans PR ponownie wygrała przetarg na obsługę koncernu tytoniowego Reemtsma Polska. "Wybraliśmy agencję Constans PR, gdyż wiemy,...

28 marca 2002

Prószyński i S-ka Czasopisma zmienia swoją witrynę internetową

Wydawnictwo Prószyński i S-ka Czasopisma odświeżyło swoją stronę internetową. "W poprzedniej formie strona istniała od dwóch lat i postanowiliśmy ją...

28 marca 2002

Agencja reklamowa TBWAHager przestaje istnieć

Dziś na oficjalnym spotkaniu menedżerów Grupy TBWAPoland z pracownikami agencji TBWAHager, które odbyło się o godz. 10, ogłoszono decyzję o...

29 marca 2002

Ad Fabrika FCB wygrała budżet marki Tartare

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki serków Tartare, należącej do firmy Toska Sp. z o.o....

29 marca 2002

J. Walter Thompson/Parintex będzie obsługiwał Crowley Data Poland

Agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex wygrała przetarg na obsługę kreatywną firmy Crowley Data Poland (CDP), będącej dostawcą technologii bezprzewodowego dostępu...

29 marca 2002

"Super Express" wprowadza radykalne zmiany w gazecie

Rewolucja w "Super Expressie". Od wtorku 2 kwietnia br. dziennik ukaże się z nowym logo, nową pierwszą stroną. Zmieni się...

29 marca 2002

Wojciech Danowski został dyrektorem marketingu i sprzedaży Radia PIN

Wojciech Danowski, który do października ub.r. był dyrektorem Biura Reklamy TVP SA, objął stanowisko dyrektora ds. marketingu i sprzedaży warszawskiego...

29 marca 2002

Spółka 4Media kupi od Inforu dziennik "Prawo i Gospodarka"

Spółka giełdowa 4Media podpisała umowę przedwstępną w sprawie zakupu dziennika finansowego "Prawo i Gospodarka" od Grupy Wydawniczej Infor. Ostateczna umowa...

29 marca 2002

Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna akcję przekierowywania anten

Canal Plus Cyfrowy rozpocznie akcję przekierowywania anten abonentów dawnej Wizji TV - z satelity Astra na Hot Bird. Jej start...

29 marca 2002

Agora wygrała z "Metropolem" proces o "Metro"

Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał wydawcy bezpłatnego dziennika "Metropol" (TPP Sp. z o.o.) przeproszenie Agory SA i Studia Buffo Sp....

29 marca 2002

Cadbury Wedel wesprze reklamą sprzedaż nowych smaków czekolad

Cadbury Wedel w połowie kwietnia br. rozpocznie telewizyjną kampanię reklamową trzech nowych smaków czekolad: Włoskiej, Karaibskiej oraz Greckiej. Za strategię...

2 kwietnia 2002

Nowa formuła "Plus Minus", sobotniego dodatku "Rzeczpospolitej"

"Rzeczpospolita" zmieniła formułę sobotniego dodatku "Plus Minus". Jego zadaniem jest wzmocnienie weekendowej oferty dziennika. "Plus Minus" już nie ma samodzielnego...

2 kwietnia 2002

AMS SA rozpoczyna sprzedaż nośników w pakietach

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA rozpoczęła sprzedaż swoich nośników w pakietach. Stworzyła także nowe zespoły sprzedażowe. "Naszym zadaniem jest pomaganie...

2 kwietnia 2002

Sp!n Communications będzie obsługiwać marki Colgate-Palmolive

Agencja public relations Sp!n Communications wygrała przetarg na obsługę marek należących do koncernu Colgate-Palmolive Poland. Umowa została podpisana w marcu...

2 kwietnia 2002

BTL Group przygotowuje promocje dla firm Nobiles i Philips

BTL Group przygotowuje działania marketing services dla firm Nobiles i Philips Polska. Akcja BTL dla Nobilesa potrwa od marca do...

2 kwietnia 2002

Browary Warszawskie ruszają z nową promocją piwa Królewskie

Browary Warszawskie, należące do grupy Brau Union, rozpoczną 4 kwietnia br. promocję swojej marki Królewskie. Akcja promocyjna pod nazwą "Królewskie...

2 kwietnia 2002

Triumph rozpoczyna kampanię unowocześniającą wizerunek firmy

Producent bielizny Triumph International rozpoczyna kampanię reklamową, która potrwa do końca czerwca br. Największy nacisk zostanie położony na reklamę zewnętrzną,...

2 kwietnia 2002

Dwie nagrody Pantene dla polskiego oddziału Grey Worldwide

Światowa centrala agencji reklamowej Grey Worldwide w Nowym Jorku rozdała nagrody za najlepsze osiągnięcia reklamowe przygotowane dla marki Pantene Pro-V,...

2 kwietnia 2002

Uzupełnienie

W informacji specjalnej, która ukazała się 28 marca br. w DS "MiMP", dotyczącej wcielenia agencji reklamowej TBWAHager do TBWAWarszawa, jako...

2 kwietnia 2002

Wyjaśnienie

"W nawiązaniu do informacji opublikowanej 28 marca br. w DS "MiMP" pt. "Firmy reklamy zewnętrznej porządkują sieć billboardów", występując w...

3 kwietnia 2002

Igor Zalewski został nowym naczelnym miesięcznika "Film"

Igor Zalewski został nowym redaktorem naczelnym miesięcznika "Film" (wydawca: Hachette Filipacchi Polska), natomiast Robert Mazurek objął funkcję jego zastępcy. Poprzedni...

3 kwietnia 2002

Małgorzata Cetera-Bulka rozpoczęła pracę w Broker FM i RMF FM

Małgorzata Cetera-Bulka objęła stanowiska pełnomocnika zarządu spółki Broker FM ds. sprzedaży oraz doradcy zarządu RMF FM ds. nowych produktów. "Nie...

3 kwietnia 2002

Nowe kierownictwo artystyczne miesięcznika "Twój Styl"

Ewa Markiewicz została nowym dyrektorem artystycznym "Twojego Stylu" (wydawca: Media Styl, spółka należąca do Wydawnictwa Bauer). Jej poprzednik Michał Piekarski...

3 kwietnia 2002

Radio Plus Katowice wystąpiło z Porozumienia Programowego "Plus"

Radio Plus Katowice wystąpiło z katolickiej sieci rozgłośni Porozumienia Programowego "Plus" i zmieniło nazwę na Radio eM. Przedstawiciele stacji odmówili...

3 kwietnia 2002

Goodyear rozpoczął kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej

W kwietniu br. rozpoczyna się kampania reklamy zewnętrznej marki Goodyear, należącej do koncernu produkującego opony samochodowe Goodyear Dunlop Polska Sp....

3 kwietnia 2002

Radio Flash wspiera kampanią reklamową zmiany formatu i wizerunku

Rozpoczęła się miesięczna kampania reklamowa wspierająca nowy format i wizerunek Radia Flash z Katowic, wchodzącego w skład grupy radiowej Ad.point,...

3 kwietnia 2002

Sigma Int. przygotowała kampanię PR dla Światowej Organizacji Zdrowia

Firma public relations Sigma International (Poland) rozpoczęła działania PR na rzecz międzynarodowej kampanii antytytoniowej "Rzuć palenie i wygraj 2002" (Quit...

4 kwietnia 2002

Promocja Piotra Kuca; nowa seria kosmetyków Adidas

Piotr Kuc został mianowany dyrektorem na region Europy Centralnej w Coty Beauty. Coty Polska wprowadzi na rynek nową serię kosmetyków...

4 kwietnia 2002

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła kampanię reklamową piwa Lech

Kompania Piwowarska SA (KP SA) rozpoczęła pierwszą w tym roku telewizyjną kampanię reklamową piwa Lech. Jak powiedział Paweł Kwiatkowski, rzecznik...

4 kwietnia 2002

IDMnet, Ad.net i ARBOmedia zawarły umowę o wspólnych badaniach

Sieci reklamy internetowej IDMnet, Ad.net i ARBOmedia zawarły umowę dotyczącą stosowania w przyszłości wspólnego standardu badania profili internautów. Umowa została...

4 kwietnia 2002

Magazyn "Super Linia" kieruje swoje wydanie specjalne do nastolatek

Miesięcznik "Super Linia" wydawany przez Media Express (wydawca "Super Expressu") poszerza działalność. Na rynku ukazało się właśnie wydanie specjalne magazynu,...

4 kwietnia 2002

Ruszyła kampania reklamowa nowej Alfy 156

Ruszyła reklamowa kampania wizerunkowa nowej wersji modelu Alfa Romeo 156. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a...

4 kwietnia 2002

Piłkarska promocja cukierków Hops!

Firma Leaf Poland rozpoczęła akcję promocyjną cukierków Hops! adresowaną do konsumentów tych słodyczy. Inspiracją akcji są zbliżające się Mistrzostwa Świata...

4 kwietnia 2002

Nowe poranne pasmo informacyjne na antenie TVN Siedem

Na antenie TVN Siedem rusza 8 kwietnia br. próbne poranne pasmo "Świat na dzień dobry" przygotowane przez redakcję siostrzanego kanału...

4 kwietnia 2002

AMC Studio 4 przygotowała dwie kampanie dla Fortis Banku

Agencja Komunikacji Marketingowej AMC Studio 4 przygotowała dwie kampanie dla Fortis Banku, które trwać będą równolegle przez cały kwiecień br....

4 kwietnia 2002

Broker radiowy RMS Polska uruchomił platformę internetową

Broker reklamy radiowej uruchomił dzisiaj witrynę internetową pod adresem www.rmspolska.com.pl. Obecnie na stronach RMS Polska można znaleźć najważniejsze informacje na...

5 kwietnia 2002

KBR zaproponował arbitraż SAR w sprawie metodologii badań radiowych

Komitet Badań Radiowych (KBR) zaproponował nadawcom lokalnym i brokerom radiowym arbitraż Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) w spornych kwestiach dotyczących metodologii...

5 kwietnia 2002

Cadbury Wedel rozbudowuje portfolio czekolad z dodatkami

Cadbury Wedel wzmacnia pozycję w segmencie czekolad z dodatkami, wprowadzając do sprzedaży trzy nowe produkty. Są to czekolady o nazwach:...

5 kwietnia 2002

Nowi klienci agencji Glaubicz Garwolińska Consultants

Agencja Glaubicz Garwolińska Consultants podpisała umowy o świadczeniu usług public relations z kolejnymi trzema firmami. Chodzi o Elektrim SA, Canal...

5 kwietnia 2002

Wiosenna promocja Volkswagen Polska

Volkswagen Polska rozpoczął wiosenną akcję promocyjną pod hasłem "VWiosna!", wpierającą sprzedaż samochodów osobowych. Do końca maja br. będzie można nabyć...

5 kwietnia 2002

Delecta i Big Fish utworzyły spółkę Rieber Foods Polska SA

W wyniku połączenia spółek Delecta z Włocławka oraz Big Fish z Gniewina powstała firma Rieber Foods Polska SA. Fuzji dokonał...

8 kwietnia 2002

Zmiany strukturalne w domu mediowym Zenith Media

Dom mediowy Zenith Media przeżywa okres zmian strukturalnych i personalnych. Objęcie funkcji dyrektora generalnego przez Jakuba Potrzebowskiego, który zastąpił na...

8 kwietnia 2002

Łukasz Kotliński i Tomasz Piątek w dziale kreatywnym JWT Parintex

Łukasz Kotliński został nowym art directorem, a Tomasz Piątek nowym copywriterem w dziale kreatywnym agencji reklamowej J.Walter Thompson - Parintex....