M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

14 kwietnia 2011

Alior Bank z platformą Alior Trader

Biuro maklerskie Alior Banku udostępniło klientom platformę walutową ECN do obsługi transakcji na rynku walutowym.

14 kwietnia 2011

HBO promuje serial "Gra o tron"

Ogólnopolska kampania obejmie telewizję, outdoor, radio, prasę oraz internet.

14 kwietnia 2011

Cyfrowy Polsat wprowadza usługę catch-up tv

Oferta została wprowadzona pod nazwą "Strefa Wideo".

14 kwietnia 2011

Joanna Mazur przeszła z Marquarda do AB Distribution

Po kilku latach pracy w wydawnictwach zajmie się marketingiem i PR-em kosmetyków.

14 kwietnia 2011

Heineken wchodzi na imprezę [WIDEO]

Kampania reklamowa ma podkreślać kosmopolityczny charakter brandu.

14 kwietnia 2011

Bartosz Cholawo będzie rzecznikiem Universal McCann

Po kilkuletniej przerwie Bartosz Cholawo wraca do grupy McCann - tym razem do pracy w domu mediowym Universal McCann.

14 kwietnia 2011

ING Życie będzie wspierać innowacyjną polisę [WIDEO]

Ubezpieczyciel liczy, że nowe polisy ubezpieczeniowo-inwestycyjne pozwolą jej zrealizować plany pozyskania nowych klientów.

14 kwietnia 2011

Pawełek w spocie z męskim striptizerem [WIDEO]

Spot i konkurs internetowy wspomagają nową kampanię reklamową batonika Pawełek.

14 kwietnia 2011

Bóbr i żubr bohaterami reklam Podlaskiego [WIDEO]

Rusza kampania reklamowa zachęcająca do odwiedzania "zielonych płuc Polski".

14 kwietnia 2011

Universal McCann chce monitorować wydatki netto

Dom mediowy przygotowuje pierwszy raport dotyczący wydatków mediowych netto w Polsce.

14 kwietnia 2011

Krzysztof Pietrasik dyrektorem artystycznym "Cars"

Najmłodszy tytuł Wydawnictwa Zwierciadło ma nowego dyrektora artystycznego.

14 kwietnia 2011

Palette Deluxe po relaunchu

Henkel rozpoczyna zmiany wokół marki koloryzacji włosów. W reklamach zostanie wykorzystany wizerunek modelki Jany Iny Zarelli.

14 kwietnia 2011

Anna Czaplicka poprowadzi Weber Shandwick

Andrzej Godewski, jeden z dyrektorów zarządzających agencji, odchodzi z firmy.

14 kwietnia 2011

Legend Group tworzy stanowisko social media managera

Nową funkcję w agencji będzie pełnił Tomasz Reich.

14 kwietnia 2011

Gemius bada użytkowników sieci w Izraelu

Polska firma i spółka Market Watch Institute, jej partner, wprowadzają projekt pomiaru widowni internetowej w Izraelu.

14 kwietnia 2011

ARC inwestuje w badania cenowe

ARC Rynek i Opinia rozpoczęło współpracę z niemiecką firmą badawczą Vocatus i wprowadza do swojej oferty nową metodę badań cenowych.

14 kwietnia 2011

Marek Kapuściński szefem nowego regionu P&G

Największy globalny marketer łączy struktury Central Europe North (CEN) i Central Europe South (CES). Będzie nim zarządzał polski menedżer.

15 kwietnia 2011

Opek inwestuje w PR

Firma kurierska rozpoczęła współpracę z agencją Solski Burson-Marsteller.

15 kwietnia 2011

Komórka wskaże drogę do restauracji

Sieć restauracji Telepizza inwestuje w oryginalne rozwiązania marketingowe, a wraz z nią m.in. puby oraz pijalnie piwa.

15 kwietnia 2011

Tomiczak w marketingu Ruukki Polska

Z działu marketingu Inter Ikea Magdalena Tomiczak przeszła do Ruukki.

15 kwietnia 2011

Vision Express ma e-sklep

Sieć salonów optycznych rozpoczyna szturm na internet ze wsparciem agencji Star Digital.

15 kwietnia 2011

BBDO zwiększa zespół

Cztery nowe osoby w agencji.

15 kwietnia 2011

Powołano nowy zarząd i sąd dyscyplinarny IAA

Wybrano sześć osób do zarządu, w tym dwie nowe, oraz trzy do sądu.

15 kwietnia 2011

PZPN w nowej oprawie zewnętrznej

W ramach procesu zmiany identyfikacji wizualnej agencja SaltPepper Brand Design zaprojektowała nowy logotyp dla Polskiego Związku Piłki Nożnej, a także logo dla rozgrywek Pucharu Polski, reprezentacji narodowej i fundacji PZPN.

15 kwietnia 2011

Killbill namiesza w komórkach?

Chociaż może to wyglądać na starcie Dawida z Goliatem, a właściwie Goliatami, to szefowie firmy Entellico wierzą, że ich projekt może zmienić rynek komórkowy.

15 kwietnia 2011

Movenpick debiutuje w kategorii lodów familijnych premium

Nestle będzie konkurować m.in. z Grycanem i Algidą.

15 kwietnia 2011

Radio Plus Warszawa bez dyr. programowego

Eurozet integruje redakcję lokalną stacji z redakcją centralną.

15 kwietnia 2011

Wiele wcieleń Karolaka (WIDEO)

Aktor zachęca do jazd testowych w nowej odsłonie kampanii marki Hyundai.

15 kwietnia 2011

Tesco testuje delikatesy

Największa w Polsce sieć hipermarketów otworzyła placówkę z produktami z wyższej półki.

15 kwietnia 2011

Bank BPS promuje Kredyt Bardzo Wiosenny [WIDEO]

Billboard sponsorski pojawi się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w radiu RMF FM. Dodatkowym wsparciem są materiały BTL.

15 kwietnia 2011

Szeroka oferta włoskiej kuchni w Pizzy Hut

AmRest rozszerza ofertę Pizzy Hut m.in. o makarony i zmienia wystrój lokali.

15 kwietnia 2011

Muzyczna kampania Coca-Coli [WIDEO]

Marketer prowadzi działania skierowane do core targetu - ludzi w wieku 16-24 lat.

15 kwietnia 2011

Ogilvy Action ma client service directora

Monika Łapczyńska-Zygan objęła nowo utworzone stanowisko w agencji i pokieruje zespołem obsługi klienta.

15 kwietnia 2011

Unilever odświeża Rexonę

Marketer promuje antyperspiranty Rexona. W ramach działań szykuje ogólnopolski test na suchość.

18 kwietnia 2011

Karolina Jarosz awansuje w Cormedia

Zajmuje obecnie stanowisko project managera sieci Stylonline.

18 kwietnia 2011

Pracuj.pl promuje eRecruitera [WIDEO]

Grupa Pracuj zachęca specjalistów ds. HR do korzystania z systemu pozyskiwania pracowników online.

18 kwietnia 2011

Marcin Kalinowski brand managerem w Kimberly-Clark

Pokieruje rebrandingiem marki Velvet na Kleenex.

18 kwietnia 2011

Dział badań w MEC generuje coraz większe przychody

Wartość sprzedanych projektów badawczych w I kwartale br. osiągnęła poziom wyniku z całego 2010 r.

18 kwietnia 2011

Tamara Surman wiceprezesem Zwierciadła

Po awansie jest też członkiem zarządu spółki custom publishing Novimedia.

18 kwietnia 2011

Była prezes Egzo Group zakłada Framsidę

Firma Kingi Fromlewicz chce doradzać spółkom obecnym na warszawskiej giełdzie lub zamierzającym na nią wejść.

18 kwietnia 2011

Pomorskie nabiera kolorów [WIDEO]

Startująca kampania województwa pomorskiego kosztowała 5,5 mln zł.

18 kwietnia 2011

ZUSilla kontra LeggMasonMan

Legg Mason TFI promuje w internecie tzw. III filar emerytalny.

18 kwietnia 2011

Biel zamiast Maciątka w Brainshake

Agencja ma nowego executive directora.

18 kwietnia 2011

Coca-Cola, Orange, Peugeot wśród partnerów prezydencji UE

Marketerzy zrealizują zamówienia na rzecz MSZ.

18 kwietnia 2011

ATM sprzedaje "Ranczo" na Wschód

W Rosji widzowie nie zobaczą w głównej roli księdza.

18 kwietnia 2011

Wi-Fi w powietrzu KFC

Sieć restauracji promuje darmowy dostęp do internetu w swoich lokalach.

18 kwietnia 2011

Monika Brudło będzie zarządzała marketingiem i komunikacją BPH

Była szefowa marketingu banku BNP Paribas Fortis za miesiąc rozpocznie pracę w Banku BPH.

18 kwietnia 2011

Adwertajzing uruchamia dział social media

Nowym działem kierują Dymitr Słupczyński i Rafał Jagodziński, którzy przeszli z IQ Marketing.

18 kwietnia 2011

Lech nadal zimny

W najbliższych tygodniach ruszy kampania marki, trwają też prace nad nową butelką.

18 kwietnia 2011

McDonald's dopieszcza śniadania

Sieć mocno wierzy w swoją ofertę śniadaniową i poszerza ją m.in. o bardziej wyrafinowane kanapki i naleśniki.