M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 kwietnia 2011

Partner ASM tworzy dział analiz

Do jego składu dołącza Monika Dacewicz.

18 kwietnia 2011

Chilli Zet przestrzega w prasie

Minimalistyczne w formie reklamy wizerunkowe stacji powstały w agencji Brasil.

18 kwietnia 2011

Puma pokaże sport w innym świetle

Marketer w kampanii "Puma Social" odchodzi od tradycyjnego wizerunku sportu. W swojej kampanii nawiązuje do zabawy. Pierwsze etapy kampanii ruszają w Facebooku.

18 kwietnia 2011

Nowi badacze w Grupie IQS

W zespole firmy pojawiły się: Joanna Dzierzbicka, Joanna Mazurkiewicz, Karolina Krzysztofik oraz Anna Maria Szutowicz.

19 kwietnia 2011

Sygma Bank promuje karty kredytowe [WIDEO]

Spot reklamowy zostanie zaprezentowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a kampania potrwa do 10 maja.

19 kwietnia 2011

Nowa rada nadzorcza IAA

Na kadencję 2011-2013 wybrano pięciu, a nie jak w poprzednich latach trzech, członków Rady Nadzorczej.

19 kwietnia 2011

Tomasz Frankowski w kampanii Max-Fliz

Piłkarz zachęca do korzystania z salonów wyposażenia wnętrz.

19 kwietnia 2011

Planete wspiera kampanią swoje premiery

Kanał proponuje widzom konkurs, a także promuje swoje programy w internecie i prasie.

19 kwietnia 2011

Go Sport startuje z ogólnopolską kampanią outdoorową

Sieć promuje ofertę wiosenną.

19 kwietnia 2011

Wiosenne konkursy dla klientów banku Nordea

We współpracy z Visą do 30 czerwca trwa konkurs "Płać kartą Visa - loteria wiosenna", a z MasterCard - "4 Pory Roku. Sezonowe zalety płacenia kartą".

19 kwietnia 2011

Y&R kupuje spółkę interaktywną

Nowa firma ma zostać zintegrowana z Wundermanem.

19 kwietnia 2011

UPC promuje pakiety

Operator zachęca klientów do skorzystania z nowej oferty pod hasłem "Wiosenny HIT w UPC!!!".

19 kwietnia 2011

Hepatil Complex wchodzi na rynek [WIDEO]

Pojawił się nowy preparat na wątrobę.

19 kwietnia 2011

Wilk zastąpi Gwiazdę w G+J

Była menedżer Marquarda teraz zajmie się dwutygodnikiem "Gala".

19 kwietnia 2011

Domino's zainwestowała ponad 1,5 mln funtów

Wprowadzająca na rynek sieć pizzerii spółka DP Poland prezentuje swoje plany w raporcie rocznym.

19 kwietnia 2011

Bohaterowie Disneya w kampanii Tymbarku

Maspex w reklamie TV wspiera soki dla najmłodszych.

19 kwietnia 2011

9 Senses bez prasy, Oracz dyrektorem zarządzającym

Współtwórca grupy mediowej 9 Senses zrezygnował z inwestowania w projekty prasowe na rzecz spółek internetowych i związanych z nowymi technologiami. Ich zarządzaniem zajmuje się Rafał Oracz.

19 kwietnia 2011

Litewska kampania Atlasa [WIDEO]

Firma promuje się u naszych wschodnich sąsiadów, budżet wart ok. 50 tys. euro.

19 kwietnia 2011

Łapiński odsprzedaje Star Advertising

Twórca grupy Star One odsprzedał swoje udziały w agencji i koncentruje się na mediach.

19 kwietnia 2011

Hoop rusza z nową kampanią Coli [WIDEO]

Motywem przewodnim kampanii będzie wiersz: "Kto Ty jesteś? Polak mały..."

19 kwietnia 2011

Play urósł o kolejne 350 tys.

Na koniec I kwartału z usług operatora korzystało 5,5 mln klientów, co oznacza, że w ciągu pierwszych 3 miesięcy tego roku pozyskał on ich 350 tys.

19 kwietnia 2011

Walk The Line zatrudnia kreatywnych

Zespół powiększył się o dwie osoby.

19 kwietnia 2011

Red8 dla Ceramiki Paradyż

Ruszyła kampania marki My Way Paradyż Group z portfolio Ceramiki Paradyż.

19 kwietnia 2011

TradeDoubler Polska wybrał Super‐Fi i Konkret PR

Agencje wesprą firmę w zakresie PR oraz działań marketingowych.

19 kwietnia 2011

Sąd uchyla 339 mln zł kary dla TP

Wyrok SOKiK oddala widmo zapłaty rekordowej kary nałożonej na operatora przez UKE w 2007 r.

19 kwietnia 2011

Orlen kusi nową loterią z nagrodami

Za kreację kampanii pod hasłem "Cała moc w grze!" odpowiada agencja reklamowa Just.

19 kwietnia 2011

Radio Wawa słyszalne w Opolu

Częstotliwość: 105,7 FM.

19 kwietnia 2011

Grand prix za innowacje dla Milki

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyznało 19 nagród i 30 wyróżnień w ramach konkursu Media Trendy.

19 kwietnia 2011

Bell's w Polsce

Najpopularniejsza whisky w Wielkiej Brytanii trafi na nasz rynek.

19 kwietnia 2011

ACR crossmediowo dla BoboVity

Drugi etap działań promocyjnych trwa.

19 kwietnia 2011

Serial TVP wcześniej w Ipla.tv

Użytkownicy aplikacji Ipla mogą oglądać najnowsze odcinki serialowego hitu TVP1 "Chichot losu" przed ich emisją w telewizji. Archiwalne odcinki serialu są dostępne bezpłatnie zarówno w Ipli na komputerach, jak i w telefonach komórkowych i telewizorach.

19 kwietnia 2011

Hypermedia Isobar dołączyła do struktur IAB

Agencja w ramach organizacji chce edukować rynek.

19 kwietnia 2011

Płatny staż w ZOG w ramach Szkoły Mediów

Rusza druga edycja programu dla stażystów. Na wybranych czeka płatny staż w ZenithOptimedia.

20 kwietnia 2011

TV Puls zwiększa cyfrowy zasięg

Jeszcze przed Wielkanocą TV Puls będzie dostępna w cyfrowej jakości z sześciu nowych nadajników.

20 kwietnia 2011

In-Store Media w sieciach handlowych

Nośniki reklamowe firmy pojawią się przed wejściem na halę sprzedażową, na samej hali oraz w strefie półek sprzedażowych. Firma rozpocznie działalność w sieci Carrefour.

20 kwietnia 2011

Euro RSCG Marketing House zajmie się kolejną marką L'Oreal

Serwis internetowy dla dermokosmetyków La Roche-Posay będzie kolejnym projektem zrealizowanym przez agencję dla koncernu kosmetycznego.

20 kwietnia 2011

Ewa Rydel zajmie się sprzedażą reklam na Rozklad-pkp.pl

Od maja br. obejmie stanowisko sales managera w Giełdzie Mediowej.

20 kwietnia 2011

Polski Związek Hokeja stawia na social media

Większość działań promocyjnych we współpracy z firmą Benhauer będzie prowadzona w sieciach społecznościowych.

20 kwietnia 2011

DraftFCB + Ad Fabrika inwestuje w internet

Agencja planuje powołanie struktury do realizacji projektów w mediach społecznościowych.

20 kwietnia 2011

At Media zleciły badania konsumpcji internetu przez dzieci

W czołówce rankingu witryn, którym dzieci poświęcają najwięcej czasu, plasują się kategorie kultura/rozrywka, e-commerce i społeczności, a także strony dla dorosłych, wynika z badań zleconych przez At Media.

20 kwietnia 2011

BNP Paribas Fortis szykuje się do finalnego etapu rebrandingu

Bank ostatecznie pozbędzie się z nazwy członu Fortis i przejdzie pod markę macierzystej grupy BNP Paribas.

20 kwietnia 2011

Katarzyna Zielińska w reklamach województwa podkarpackiego

Popularna aktorka serialowa wystąpi w działaniach reklamowych, które będą się toczyć wokół hasła - "Rozwija się! Podkarpackie po naszej myśli".

20 kwietnia 2011

Edda autorem nowego wizerunku linii babeczek Dr. Oetkera

Marketer odświeżył wizerunek produktu adresowanego do nowoczesnych kobiet.

20 kwietnia 2011

Barlinek z nowym logo

Producent podłóg drewnianych zmienia identyfikację wizualną. Za projekt odpowiada Studio DN Design Group.

20 kwietnia 2011

Robert Sokół dyr. sprzedaży i marketingu w Martin Braunie

Wcześniej zajmował się działaniami business-to-business w firmie Kamis.

20 kwietnia 2011

Robert Lewandowski w reklamach Coca-Coli

Napastnik Borussii Dortmund i reprezentacji Polski podpisał kontrakt reklamowy z marketerem.

20 kwietnia 2011

Gruppa66 Ogilvy i Bank BPH chcą pomóc dzieciom

Zakupy kartą kredytową Fundacji "Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową" mają wspierać dzieci z chorobą nowotworową oraz ich rodziny.

20 kwietnia 2011

Piotr Wałęski w zespole marketingu BZ WBK

Były szef biura marketingu i z-ca biura reklamy TVP, dyrektor reklamy TV Puls, a ostatnio prezes Polskiego Domu Mediowego będzie pracował w dziale marketingu Banku Zachodniego WBK.

20 kwietnia 2011

SoSocial rozszerza ofertę i zespół

Marka oferująca formaty reklamy angażującej zachęca do współpracy domy mediowe.

20 kwietnia 2011

Robert Janowski najbardziej dochodowym celebrytą

W czołówce rankingu przygotowanego przez dom mediowy PanMedia Western znalazły się też Ewa Drzyzga i Anna Maria Wesołowska.