Partner ASM tworzy dział analiz
Do jego składu dołącza Monika Dacewicz.
Minimalistyczne w formie reklamy wizerunkowe stacji powstały w agencji Brasil.
Marketer w kampanii "Puma Social" odchodzi od tradycyjnego wizerunku sportu. W swojej kampanii nawiązuje do zabawy. Pierwsze etapy kampanii ruszają w Facebooku.
W zespole firmy pojawiły się: Joanna Dzierzbicka, Joanna Mazurkiewicz, Karolina Krzysztofik oraz Anna Maria Szutowicz.
Spot reklamowy zostanie zaprezentowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a kampania potrwa do 10 maja.
Na kadencję 2011-2013 wybrano pięciu, a nie jak w poprzednich latach trzech, członków Rady Nadzorczej.
Piłkarz zachęca do korzystania z salonów wyposażenia wnętrz.
Kanał proponuje widzom konkurs, a także promuje swoje programy w internecie i prasie.
We współpracy z Visą do 30 czerwca trwa konkurs "Płać kartą Visa - loteria wiosenna", a z MasterCard - "4 Pory Roku. Sezonowe zalety płacenia kartą".
Operator zachęca klientów do skorzystania z nowej oferty pod hasłem "Wiosenny HIT w UPC!!!".
Była menedżer Marquarda teraz zajmie się dwutygodnikiem "Gala".
Wprowadzająca na rynek sieć pizzerii spółka DP Poland prezentuje swoje plany w raporcie rocznym.
Maspex w reklamie TV wspiera soki dla najmłodszych.
Współtwórca grupy mediowej 9 Senses zrezygnował z inwestowania w projekty prasowe na rzecz spółek internetowych i związanych z nowymi technologiami. Ich zarządzaniem zajmuje się Rafał Oracz.
Firma promuje się u naszych wschodnich sąsiadów, budżet wart ok. 50 tys. euro.
Twórca grupy Star One odsprzedał swoje udziały w agencji i koncentruje się na mediach.
Motywem przewodnim kampanii będzie wiersz: "Kto Ty jesteś? Polak mały..."
Na koniec I kwartału z usług operatora korzystało 5,5 mln klientów, co oznacza, że w ciągu pierwszych 3 miesięcy tego roku pozyskał on ich 350 tys.
Ruszyła kampania marki My Way Paradyż Group z portfolio Ceramiki Paradyż.
Agencje wesprą firmę w zakresie PR oraz działań marketingowych.
Wyrok SOKiK oddala widmo zapłaty rekordowej kary nałożonej na operatora przez UKE w 2007 r.
Za kreację kampanii pod hasłem "Cała moc w grze!" odpowiada agencja reklamowa Just.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyznało 19 nagród i 30 wyróżnień w ramach konkursu Media Trendy.
Użytkownicy aplikacji Ipla mogą oglądać najnowsze odcinki serialowego hitu TVP1 "Chichot losu" przed ich emisją w telewizji. Archiwalne odcinki serialu są dostępne bezpłatnie zarówno w Ipli na komputerach, jak i w telefonach komórkowych i telewizorach.
Agencja w ramach organizacji chce edukować rynek.
Rusza druga edycja programu dla stażystów. Na wybranych czeka płatny staż w ZenithOptimedia.
Jeszcze przed Wielkanocą TV Puls będzie dostępna w cyfrowej jakości z sześciu nowych nadajników.
Nośniki reklamowe firmy pojawią się przed wejściem na halę sprzedażową, na samej hali oraz w strefie półek sprzedażowych. Firma rozpocznie działalność w sieci Carrefour.
Serwis internetowy dla dermokosmetyków La Roche-Posay będzie kolejnym projektem zrealizowanym przez agencję dla koncernu kosmetycznego.
Od maja br. obejmie stanowisko sales managera w Giełdzie Mediowej.
Większość działań promocyjnych we współpracy z firmą Benhauer będzie prowadzona w sieciach społecznościowych.
Agencja planuje powołanie struktury do realizacji projektów w mediach społecznościowych.
W czołówce rankingu witryn, którym dzieci poświęcają najwięcej czasu, plasują się kategorie kultura/rozrywka, e-commerce i społeczności, a także strony dla dorosłych, wynika z badań zleconych przez At Media.
Bank ostatecznie pozbędzie się z nazwy członu Fortis i przejdzie pod markę macierzystej grupy BNP Paribas.
Popularna aktorka serialowa wystąpi w działaniach reklamowych, które będą się toczyć wokół hasła - "Rozwija się! Podkarpackie po naszej myśli".
Marketer odświeżył wizerunek produktu adresowanego do nowoczesnych kobiet.
Producent podłóg drewnianych zmienia identyfikację wizualną. Za projekt odpowiada Studio DN Design Group.
Wcześniej zajmował się działaniami business-to-business w firmie Kamis.
Napastnik Borussii Dortmund i reprezentacji Polski podpisał kontrakt reklamowy z marketerem.
Zakupy kartą kredytową Fundacji "Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową" mają wspierać dzieci z chorobą nowotworową oraz ich rodziny.
Były szef biura marketingu i z-ca biura reklamy TVP, dyrektor reklamy TV Puls, a ostatnio prezes Polskiego Domu Mediowego będzie pracował w dziale marketingu Banku Zachodniego WBK.
Marka oferująca formaty reklamy angażującej zachęca do współpracy domy mediowe.
W czołówce rankingu przygotowanego przez dom mediowy PanMedia Western znalazły się też Ewa Drzyzga i Anna Maria Wesołowska.