M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 maja 2011

Letnie smaki od Winiar

Nagrodą w promocji konsumenckiej są zmywarki Bosch.

6 maja 2011

Orange oferuje zniżki za zakup kilku usług

Jeśli klient kupi 2, 3 lub 4 usługi w Orange dostanie zniżkę od 15 do 45 zł na miesięczny abonament.

6 maja 2011

Nestle z Tesco w akcji partnerskiej

Rusza IV edycja ogólnopolskiej akcji związanej ze zdrowym odżywianiem. Nestlé promuje sprzedaż swoich marek w sieci Tesco.

6 maja 2011

Wokół Ambient Polska powstaną nowe spółki

Marek Czarnecki, współtwórca agencji, chciałby do końca 2011 r. utworzyć nowe spółki specjalizujące się w komunikacji marketingowej.

6 maja 2011

Reklama w kanałach tematycznych zdobędzie 20 proc. udziałów

At Media szacują, że na koniec roku rynek stacji tematycznych zdobędzie jedną piątą całego tortu reklamy telewizyjnej. Dom sprzedaży właśnie rozpoczął sprzedaż na czerwiec.

6 maja 2011

Nono Media poszerza zespół

Do agencji na stanowisko business development managera dołączył Łukasz Roguski.

6 maja 2011

Roman Jędrkowiak partnerem Grupy Brain

Były szef marketingu ING zarządza spółką o niestandardowych jak na Polskę kompetencjach - ADHD Warsaw.

6 maja 2011

"SE" z aplikacją na Androida

Murator SA uruchomił aplikację "Super Expressu" na urządzenia mobilne z systemem Android.

6 maja 2011

Dorota Pawłowska w Turner CN Enterprises

Objęła stanowisko territory managera.

6 maja 2011

Nowa kampania Milko [WIDEO]

Za kreację odpowiada Legend Group.

6 maja 2011

Ballantine's ściga się z Johnnie Walkerem

Rywalizacja dwóch największych marek whisky nabiera rumieńców, Ballantine's wyprzedza wieloletniego lidera.

6 maja 2011

Nie będzie stowarzyszenia reklamodawców

Rafał Szysz i Roman Jędrkowiak zawieszają projekt Advertisers.pl.

6 maja 2011

Re-Akcja wychodzi z Infinico; Michał Sagatowski jedynym udziałowcem spółki

Firmą marketingową Re-Akcja nadal będzie kierował jej dotychczasowy prezes.

9 maja 2011

Polska pierwszym rynkiem z Viacom Blink!

Latem br. zadebiutuje nowy kanał dla kobiet. Będzie to konkurencja dla m.in. TVN Style, Polsat Cafe czy TLC.

9 maja 2011

Kraft po raz pierwszy wykorzystuje bankomaty w loterii konsumenckiej

Marketer jako pierwszy stosuje nową formułę promocji

9 maja 2011

Hochland inwestuje w świadomość marki Valbon

Marketer ruszył z emisją 800 spotów sponsoringowych, które zobaczyć ma 28 mln widzów.

9 maja 2011

Edyta Herbuś twarzą marki Veroni Mineral

Zbyszko stawia na produkty funkcjonalne w kategorii wody.

9 maja 2011

Grzegorz Suchecki startuje z własnym projektem

Nowe przedsięwzięcia byłego szefa kreacji Testardo Gram zadebiutuje na rynku w drugim półroczu br.

9 maja 2011

Cyfra+ promuje kanały filmowe

Działania reklamowe obejmą telewizję i internet. Za kreację odpowiada Change Communications, a media zaplanował i kupił ZenithOptimedia Group.

9 maja 2011

Lisner wspiera sprzedaż marki Salateria

Chce powtórzyć efekt działań marketingowych z ubiegłego roku, kiedy to udziały w rynku marketera wzrosły o cztery punkty procentowe.

9 maja 2011

Artegence i Największa Kanapka Świata

Agencja została partnerem strategicznym i kreatywnym marki Sokołów w zakresie obsługi projektów interaktywnych.

9 maja 2011

Anna Podskarbi zarządza Optimum Media OMD

Po kilku miesiącach Anna Podskarbi formalnie zostaje managing directorem Optimum Media OMD.

9 maja 2011

Bank BNP Paribas ma nowego szefa marketingu i nowy dom mediowy

Katarzyna Wojniak pokieruje pionem marketingu i komunikacji korporacyjnej banku, MPG przejmie zaś od MEC jego obsługę mediową.

9 maja 2011

Call2Action zwiększa przychody i notuje zysk

Jeden z liderów rynku digital signage w I kw. br. osiągnął 1,9 mln zł przychodów i blisko 350 tys. zł zysku netto.

9 maja 2011

Grupa Żywiec wspiera piwa niepasteryzowane

Marketer chce mocno zamieszać w bardzo obiecującym i rosnącym segmencie rynku.

9 maja 2011

Pierwsza realizacja GonnaBe dla Raiffeisen Banku

Bank rusza z kampanią reklamową multipartnerskich kart Class & Club.

9 maja 2011

Uniwersytet Jagielloński z kampanią wizerunkową

Dla uczelni przy projekcie pracują agencja reklamowa BBDO, dom mediowy Media Direction Digital oraz firma PR Fleishman-Hillard.

9 maja 2011

Okocim wzmacnia przekaz reklamowy

Przez najbliższy miesiąc na ponad 300 billboardach będą wisieć reklamy Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone.

10 maja 2011

ZPM Henryk Kania z agencją PR

Partner of Promotion zajmie się komunikacją produktową i korporacyjną.

10 maja 2011

Warszawska odsłona obchodów 50-lecia Ikei w Polsce

Akcja "Praskie klimaty" promuje Ikeę Targówek.

10 maja 2011

Sowa i Karasowski w radzie nadzorczej 4Fun

Do składu rady nadzorczej grupy dołączyło czterech nowych członków, w tym Marek Sowa i Andrzej Karasowski, związany z grupą TVN.

10 maja 2011

Urodzinowy kapsel Tymbarka (Wideo)

Maspex kontynuuje kampanię z okazji 75-lecia istnienia marki.

10 maja 2011

Spot Prince Polo w klimacie Tarantino [WIDEO]

Kreację nowego spotu przygotowała Gruppa66 Ogilvy.

10 maja 2011

Jasieński i Stadnicki oficjalnie oddzielnie

Byli udziałowcy JiS zaangażowani w nowe przedsięwzięcie. JiS zmienia nazwę.

10 maja 2011

Awans w Momentum Worldwide

Maria Kolasa odpowiada za europejskie projekty dla centrali firmy Danfoss.

10 maja 2011

Wstęp do repozycjonowania Plusa

Być może w czerwcu dowiemy się, kto przejmie Plusa, a tymczasem operator rusza z projektem brandingowym.

10 maja 2011

Justyna na parapetówce Polbanku [WIDEO]

W nowej reklamie Polbanku Justyna Kowalczyk zamieniła kombinezon narciarski na wieczorową sukienkę.

10 maja 2011

Agencja 9.90 PR z nowym klientem

Podpisała umowę z nowo otwartym krakowskim CH King Square.

10 maja 2011

Podwójne smaki rogalików 7Days

Nowość Chipity będzie mieć wsparcie TV.

10 maja 2011

Konsole Xbox 360 w nagrodę od KFC

KFC wspiera nową ofertę kampanią i konkursem.

10 maja 2011

Finnair promuje loty do Azji

Specjalne stoiska multimedialne mają zachęcić pasażerów lotów biznesowych do skorzystania z oferty Finnair. Za całość działań odpowiada MEC Access.

10 maja 2011

Biedronka myśli o drogeriach

Szybko rosnący segment jest na celowniku największej polskiej sieci dyskontów.

10 maja 2011

Baby Boomers poszerza zespół

Firma specjalizująca się w komunikacji z grupą 50+ zatrudnia nowych menedżerów.

10 maja 2011

Support Media bedzie obsługiwał "Charaktery"

Wydawca magazynu "Charaktery" zdecydował się na outsourcing obsługi reklamowej i nawiązał współpracę z Support Media.

10 maja 2011

CEDC przejmuje Tullamore Dew

W spokojnym do tej pory segmencie irlandzkiej whiskey może dojść do ciekawej rywalizacji.

10 maja 2011

Tomasz Danielewicz zarządza kreacją Golden Submarine

Agencja interaktywna powołała stanowisko dyrektora kreatywnego.

11 maja 2011

BNA autorem nowej butelki Żywca

Grupa Żywiec wprowadza największe od lat zmiany w swoim sztandarowym produkcie.

11 maja 2011

Małgorzata Lubelska dyrektorem marketingu Żywca

Po ponad czterech latach pracy za granicą wraca do Polski.

11 maja 2011

Kilargo po raz pierwszy reklamuje lody Augusto w TV [WIDEO]

Producent lodów zdecydował się na pierwszą w historii marki kampanię w telewizji.

11 maja 2011

Społeczności.pl zakończyły współpracę z Demotywatorami.pl

W portfolio sieci zastąpił go portal Kwejk.pl.