M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 maja 2011

BOŚ Bank kieruje komunikat do MSP

Działania reklamowe poprzedziła dyskusja przedsiębiorców, która toczyła się na stronie internetowej banku.

11 maja 2011

Rafał Kochański brand managerem w Mars Polska

W dziale marketingu firmy odpowiada za markę Whiskas.

11 maja 2011

Hochland wyda na nagrody milion złotych

Marketer, inwestując w promocję konsumencką, chce zwiększyć sprzedaż serów topionych.

11 maja 2011

Justyna Kowalczyk pozytywnie "służy" Polbankowi

Bank jest zadowolony ze współpracy z najlepszą polską biegaczką i zapowiada kontynuację kampanii z udziałem celebrytki co najmniej do lata przyszłego roku.

11 maja 2011

Kamila Żurawska awansuje w SMI

Awansowała na dyrektora handlowego Supermedia Interactive (SMI). To nowe stanowisko w firmie.

11 maja 2011

Tesco sprzedaje ubezpieczenia Link4 i Amplico Life

Klienci Tesco mogą kupić polisy OC i AC w Link4 - otrzymają bony o wartości 10 proc. ich ceny, które mogą wydać na zakupy w hipermarketach tej sieci. Mogą też wybrać ubezpieczenia NNW od Amplico Life.

11 maja 2011

Absolwent - przy wódce o samochodach

CEDC startuje z nową kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki wódki Absolwent. Jej osią jest konkurs, w którym będzie można wygrać sportowe BMW i nawigację TomTom.

11 maja 2011

Häagen-Dazs z niemiecką celebrytką w reklamach

General Mills chce dotrzeć do czytelników prasy kobiecej, opiniotwórczej i lifestyle'owej.

11 maja 2011

Onet zbada prawdomówność polityków

Portfolio serwisów informacyjnych Onetu powiększa się o serwis Prawdomierz.onet.pl.

11 maja 2011

Tomasz Szymański dołącza do Ars Thanea

Nowy menedżer objął stanowisko account supervisora.

11 maja 2011

MEN wyda na wsparcie szkoleń 26 mln zł [WIDEO]

Projekt pod hasłem "Szkolenia - to się opłaca!" obsługuje Kolman Advertising.

11 maja 2011

Google Street View wypromuje Polskę

Internetowy gigant wprowadzi na rynek usługę po konsultacjach z GIODO. W przyszłości ma stanowić narzędzia reklamowe.

11 maja 2011

Cisowianka tym razem z piłką nożną [WIDEO]

Marka wody poprzez zaangażowanie we wspieranie polskiego sportu pretenduje do miana marki narodowej.

11 maja 2011

Infor Biznes wzmacnia dział agencyjny

Wydawca zatrudnił dwóch nowych menedżerów.

11 maja 2011

PL.2012 nie ma pieniędzy na reklamę

Rządowa spółka powołana do obsługi imprezy nie zdobyła potrzebnego budżetu na planowane działania reklamowe.

11 maja 2011

Po dłuższej przerwie Burda reklamuje "Elle"

Wydawnictwo rusza z pierwszą od lat kampanią reklamową w telewizji.

12 maja 2011

Universal McCann wprowadza sieciowy system obsługi UM 3.0

Dom mediowy zaoferuje klientom model obsługi, w którym będzie rozliczany z efektu sprzedażowego kampanii.

12 maja 2011

Princessa w nowym wydaniu

Studio CzteryCzwarte Brand Design zaprojektowało nowy wzór opakowania batonika z portfolio Nestle.

12 maja 2011

Grzegorz Halama reklamuje jogurty Muller [WIDEO]

Firma tworzy nową platformę komunikacyjną dla swoich marek.

12 maja 2011

Arla Foods inwestuje w product placement

Marketer po raz pierwszy realizuje projekt na tak szeroką skalę - prowadzi sponsoring użyczeniowy w TVN.

12 maja 2011

Byss.pl autorem interaktywnych działań Krossa

Kampania internetowa marki rowerów potrwa do końca maja.

12 maja 2011

K2 na platformie Facebook Studio

Projekt agencji zrealizowany dla MTV Networks zaakceptowany na światowej platformie.

12 maja 2011

Tomasz Borchowiec odpowiada za marketing Bolsa i Soplicy

Były dyrektor ds. komunikacji marketingowej w PZU, wcześniej szef marketingu w Link4 i Ambrze, powraca do branży alkoholowej.

12 maja 2011

Michał Jacoszek project managerem TV.disco

4Fun Media kompletuje zespół dla nowej stacji TV.disco, która zadebiutuje jesienią br.

12 maja 2011

Agnieszka Marks szefem działu agencyjnego AbcZdrowie.net

Będzie odpowiedzialna za utworzenie i koordynowanie prac zespołu współpracującego z domami mediowymi.

12 maja 2011

"Przekrój" reklamuje się w sieci

Przy kampanii serwisu Przekroj.pl i aplikacji "Przekroju" na iPada wydawnictwo współpracowało z Brand Value.

12 maja 2011

Marzena Reinert dyrektorem ds. komunikacji i PR w Edipresse

Dotychczasowa szefowa promocji "Urody" i "Domu & Wnętrza" obejmie nowe stanowisko w wydawnictwie.

12 maja 2011

FoodCare rozbudowuje ofertę Black Energy Drink

Limitowana wersja Mojito będzie miała wsparcie jedynie w punktach sprzedaży.

12 maja 2011

Nestle porządkuje kategorię bulionów Winiar

Działania mają na celu lepszą segmentację produktów marki.

12 maja 2011

Skoda reklamuje auto "z pazurem"

Kampania wizerunkowa Yeti potrwa do końca czerwca.

12 maja 2011

Jacek Pawlak przestał kierować kreacją Brainshop U-boot

Jeden ze współzarządzających pracami kreatywnymi agencji odszedł z agencji. Zastąpił go Artur Koczergo.

12 maja 2011

Wilkinson chce zgolić brodę "Siary"

Energizer rusza z szerokim wsparciem marketingowym dla Wilkinsona.

12 maja 2011

UPC też ma reklamę z sercem i rozumem [WIDEO]

Operator kablowy sprytnie nawiązuje do reklam TP SA.

12 maja 2011

Rebranding Ery coraz bliżej

Za tydzień PTC zaprezentuje szczegóły projektu zmiany marki.

12 maja 2011

Hochland inwestuje w linię twarożków

W połowie maja rusza kampania telewizyjna.

12 maja 2011

Alejandro Ouziel zarządza Bacardi-Martini Polska

W firmie po wielu latach stabilizacji zmiany w top managemencie.

12 maja 2011

Novem domyka sprzedaż z call center

Nowy produkt firmy łączy internet i telemarketing, ma być efektywniejszy niż jeden kanał.

12 maja 2011

Polkomtel będzie się posługiwał tylko marką Plus

Dotychczasowe submarki staną się nazwami taryf, do końca roku operator chce też zmienić wystrój swoich 900 salonów - a to operacja za kilkadziesiąt milionów złotych.

12 maja 2011

Mecze Ekstraklasy pokażą Canal+, Cyfrowy Polsat oraz Eurosport

Kluby Ekstraklasy zaakceptowały ofertę Canal+ Cyfrowego, operatora platformy satelitarnej Cyfra+, który udzieli sublicencji na rzecz Polsatu Cyfrowego i stacji Eurosport.

12 maja 2011

Starlink raportuje lekki wzrost reklamy w I kwartale

Rynek reklamowy wzrósł w I kwartale o 2,7 proc. Udział internetu w wydatkach sięgnął już 16 proc., wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink.

12 maja 2011

Canal+ stawia na własne seriale i koprodukcje fabularne

Operator cyfrowej platformy zapowiada także regularne transmisje 3D.

12 maja 2011

Tomasz Przybyłowicz w Hypermedia Isobar

Będzie odpowiedzialny za business development oraz dział client service.

13 maja 2011

Blow w reklamowym natarciu

Samplingi wspierają aktywności ATL.

13 maja 2011

Moda w 3D

Nowy portal modowy Funfashion.pl oferuje wirtualne przymierzalnie.

13 maja 2011

Sebastian Stępak dyrektorem w Ciszewski PR

Nowy menedżer zarządza zespołem Ciszewski Technologie.

13 maja 2011

Michał Staszewski w "Top Gear"

Zmiana na stanowisku szefa reklamy magazynu.

13 maja 2011

Multi Communications dla Unilever Food Solutions

Agencja została wybrana w przetargu, a umowę podpisano na 12 miesięcy.

13 maja 2011

Kolejne zmiany w Edipresse

Wydawca reorganizuje personalnie dział marketingu i promocję.

13 maja 2011

Gadający smok Stronga online

Grupa Żywiec rusza z internetową częścią kampanii marki Strong.

13 maja 2011

Paweł Niezgoda w sądzie z Testardo Gram

Były prezes Grey Group domaga się unieważnienia wcześniejszych decyzji spółki Testardo Gram, z którą był związany formalnym kontraktem.