M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 maja 2011

Niższe ceny reklam w RMF FM

Nadawca obniża ceny reklam na okres wakacji.

18 maja 2011

Tetra Pak z agencją PR

Firma nawiązała współpracę z United PR.

18 maja 2011

Art director w agencji Think Kong

Firma marketingu interaktywnego obsadza stanowisko art directora.

18 maja 2011

EnterAir wybiera Xelibri

Współpracę nawiązano po konkursie ofert.

18 maja 2011

"Na Wspólnej" z Piccolo

Działania promocyjne marki potrwają do Dnia Dziecka.

18 maja 2011

Zmiany w zarządzie IDMnet SA

Powołano prezesa i wiceprezesa.

18 maja 2011

Kolporter w ofensywie przed debiutem na parkiecie

Sieć w I kwartale powiększyła się o 27 nowych placówek i zrealizowała ponad 11,5 mln transakcji.

18 maja 2011

Szulc-Wąsikowska szefem reklamy Infor Biznesu

Po kilku tygodniach pełnienia obowiązków Monika Szulc-Wąsikowska ostatecznie zostaje szefem biura reklamy tego wydawnictwa.

18 maja 2011

Panasonic oddaje głos fanom Lumiksa

Tradycyjnie przed wakacjami producenci aparatów fotograficznych promują swoje marki. Panasonic także, choć w tym roku nietypowo.

18 maja 2011

Łomża wychodzi z ekranu [WIDEO]

Browary Regionalne "Łomża" wspierają swoją główną markę silną kampanią. Działania rozpoczęły się od teaserów, a obecnie komunikaty pojawiają się w telewizji, internecie i na outdoorze.

18 maja 2011

ATM Grupa rośnie na serialach

Producent zanotował prawie 10-proc. wzrost przychodów w I kwartale tego roku.

18 maja 2011

PepsiCo ma nowego dyrektora generalnego

Poprzedni, Glafkos Persianis, odszedł z firmy.

18 maja 2011

Ruszyła kampania promocyjna Targów Event 2011

Obejmie działania ATL, BTL oraz PR, potrwa do października.

18 maja 2011

Michael Hudspeth nowym szefem Starbucksa

Odpowiada za rynki Europy Środkowej i Wschodniej.

18 maja 2011

Anna Zawadzka kieruje marketingiem Outsourcing Experts

Wcześniej odpowiadała za marketing w spółce ArchiDoc, zajmującej się zarządzaniem dokumentami i obsługą back-office.

18 maja 2011

ZT Kruszwica startuje z wielokanałową kampanią Oliwiera

Kampania obejmuje telewizję i outdoor.

18 maja 2011

Magna szykuje się do rebrandingu

Struktura negocjacyjna domów mediowych IPG zamierza poszerzyć zakres swoich kompetencji poza negocjacje z mediami.

18 maja 2011

TBWA\PR dla Tequila\Polska

Współpraca obejmie działania wizerunkowe i media relations.

18 maja 2011

SMB certyfikuje call centers

Polskie centra będą wdrażać europejskie standardy w zakresie jakości.

18 maja 2011

Launch Disney Junior wspierany kampanią [WIDEO]

Działania przygotowali Disney i Carat.

18 maja 2011

Cukier idealny w plener

W czerwcu ruszy kampania Cukru Królewskiego.

18 maja 2011

Nowy system rezerwacji i zakupu reklam w Cityboard Media

Firma wprowadza też do oferty nowe nośniki.

18 maja 2011

Gadżety UEFA w Biedronce?

Oficjalne upominki związane z Euro 2012 prawdopodobnie kupimy w Biedronce.

19 maja 2011

Kropka Bordo dla Ambry i Zelmera

Agencja organizuje dwa konkursy z nagrodami dla nowo pozyskanych klientów.

19 maja 2011

Burda poszerza segment magazynów o gotowaniu

"Polska Gotuje" to nowy miesięcznik Burda Media Polska.

19 maja 2011

Disneymedia+ rusza z pierwszym projektem

Promocja dla Sygma Banku jest pierwszą akcją realizowaną w ramach niedawno uruchomionej platformy Disneymedia+.

19 maja 2011

Amica z projektem "Kuchnia dobrze doprawiona"

Momentum przygotowało kolejną promocję konsumencką dla marki Amica.

19 maja 2011

Unimil Skyn z projektem "Wygraj nic"

Producent prezerwatyw przeznaczył na nagrody m.in. e-czytniki Kindle.

19 maja 2011

Marka wódki Baczewski w portfolio Ambry

To będzie druga marka wódki w portfolio firmy, która do tej pory koncentrowała się głównie na sprzedaży wina.

19 maja 2011

Patrycja Klarecka nowym szefem marketingu BZ WBK

Była dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP, a ostatnio dyrektor ds. nowych mediów w Banku Zachodnim WBK pokieruje departamentem marketingu banku.

19 maja 2011

Moët-Hennessy w portfelu Ciszewski PR

Agencja pokonała w przetargu trzech konkurentów.

19 maja 2011

Janusz Włodarski odchodzi z Leo Burnett

W agencji pełnił m.in. funkcję członka zarządu. Z firmą był związany od 17 lat.

19 maja 2011

S+J Consulting wspiera Police SA

Na początku maja br. firma S+J Consulting rozpoczęła współpracę z Zakładami Chemicznymi "Police" SA. Roczny kontrakt obejmuje działania investor relations i PR korporacyjny.

19 maja 2011

Innovations Crazy Mouse dla dwutygodnika "Gala"

Agencja przygotowała dla tytułu z portfolio G+J kampanię reklamową w telewizji.

19 maja 2011

ACR z nową ofertą "Domowi styliści"

Dom mediowy kieruje ją do branży budowlanej.

19 maja 2011

Wawel rozdaje torby, netbooki i Aygo

Do wygrania jest ponad 10 tys. nagród, a promocja wsparta będzie działaniami w prasie handlowej, materiałami POS oraz kampanią promocyjną w telewizji i w radiu.

19 maja 2011

Murator rozwija w internecie segment parentingowy

Wydawnictwo chce umocnić swoją pozycję, dodając nowe funkcjonalności i łącząc niektórymi z nich swoje portale.

19 maja 2011

Brainshake wprowadza zmiany w dziale kreacji

Adam Jaworski wzmocnił dział kreacji, a Paweł Halicki, dotychczasowy idea developer agencji, został creative directorem.

19 maja 2011

Łukasz Gardener w IDM Media Team

Objął nowo utworzone stanowisko koordynatora sprzedaży regionalnej.

19 maja 2011

Kubik i Stachniak kierują kreacją FireFly Creation

Po odejściu innych menedżerów i zmianie sposobu funkcjonowania działu obaj objęli stanowiska creative directorów.

19 maja 2011

Content Media poszerza ofertę i zatrudnia

Broker w segmencie custom publishing nawiązał współpracę ze spółką z grupy Media Express. Do zespołu firmy dołączyła Iwona Wyszogrodzka.

19 maja 2011

Just będzie obsługiwać Kredyt Bank

Nowo wybrana agencja przejmie obsługę tego budżetu od agencji G7.

20 maja 2011

Simple Media obsługuje Carestream Health

Producent sprzętu RTG po raz pierwszy nawiązał współpracę z domem mediowym. Wkrótce Simple Media poszerzy zakres swoich kompetencji także o rynki bałkańskie.

20 maja 2011

IDMnet wejdzie w rozrywkę

Wejdzie mocniej w segment rozrywki, rozwinie kompetencje w zakresie kreacji i strategii, wprowadzi nowy produkt.

20 maja 2011

Ministerstwo Gospodarki zmienia znak

Mamastudio autorem nowej identyfikacji wizualnej resortu.

20 maja 2011

Nowe stanowisko w agencji Cryptone

Dyrektorem części agencyjnej została Karolina Bourgeon-Zielińska.

20 maja 2011

Spadek sprzedaży w KP, szansa w premiumizacji

Marketer deklaruje, że nie podda się presji obniżek cen i będzie inwestować w premium i mainstream.

20 maja 2011

Konrad Drozdowski członkiem zarządu EASA Alliance

Nową funkcję będzie łączył z posadą przewodniczącego Środkowoeuropejskiej Grupy Roboczej tej organizacji.

20 maja 2011

T-Mobile zastąpi Erę, ale Heyah i Tak Tak pozostaną

Rebranding będzie kosztował ok. 100 mln zł, z czego większą część pochłoną wydatki mediowe.

20 maja 2011

MTV poszerza ofertę dla maluchów

Nick Jr. to nowy kanał dla najmłodszych widzów. Polska jest pierwszym rynkiem w regionie, na którym debiutuje stacja.