M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 maja 2011

Mann i Materna reklamują Kredyt Bank

W związku z repozycjonowaniem bank szykuje największą w historii kampanię i więcej niż podwaja swój budżet reklamowy.

20 maja 2011

TradeDoubler oferuje kampanie reklamowe na urządzenia mobilne

Firma specjalizująca się w marketingu efektywnościowym uruchamia obsługę kampanii reklamowych na urządzenia mobilne.

20 maja 2011

Play znów porównuje się z konkurencją

W nowej kampanii Play zachęca do skorzystania ze swojej porównywarki.

23 maja 2011

Drabkowska w dziale promocji TV Puls

Stacja poszerza dział PR o nowego menedżera.

23 maja 2011

Pierwsza wspólna akcja promocyjna Cyfrowego Polsatu i Fox

Cyfrowy Polsat i Fox przygotowały wspólną kampanię telewizyjną oraz konkurs dla widzów.

23 maja 2011

Stock odświeża markę Czysta de Luxe

Największa obecnie marka wódki w Polsce doczekała się nowej szaty.

23 maja 2011

Jarosław Paszkowski p.o. dyr. programowym Radia Zet

Na stanowisku szefa programowego Antyradia zastąpi go Przemysław Oracz.

23 maja 2011

Nordea Bank namawia do kredytu hipotecznego [WIDEO]

W reklamach bank podkreśla niższą marżę i ofertę doradztwa kredytowego.

23 maja 2011

PND Futura projektuje nowe Jupi

Marka z portfolio Hoop Polska ma nowy design.

23 maja 2011

Szymon Majewski przyciągnął do PKO BP blisko 84 tys. nowych klientów

Zmasowana akcja reklamowa PKO BP odniosła skutek.

23 maja 2011

JiS przekształca się w Bardzo

Agencja zarządzana przez Huberta Stadnickiego zmienia nazwę.

23 maja 2011

"Konie i Rumaki" zmieniają wydawcę

Wydawanie tytułu przejmuje od Forum Press dotychczasowy brand manager miesięcznika.

23 maja 2011

Infornext kończy współpracę z IDMnetem

Po czterech miesiącach Infornext.pl kończy współpracę z siecią reklamy internetowej.

23 maja 2011

MetLife Amplico stawia na projekty online

Ruszyła najnowsza kampania reklamowa ubezpieczyciela pod hasłem "Chce mi się chcieć", realizowana przez agencję Ogilvy Interactive.

23 maja 2011

Odświeżony Change w sieci

Nowa domena w adresie odzwierciedla afrykańskie inwestycje agencji.

23 maja 2011

Pekao SA prawdopodobnie sponsorem Euro 2012

Bank sfinalizował negocjacje z UEFA - wynika z naszych informacji.

23 maja 2011

Nowa platforma Bacardi

Brand będzie adaptować globalną strategię "Together".

23 maja 2011

Dominik Tzimas współpracuje z Point Group

Menedżer realizuje projekt, ale nie obejmuje żadnego stanowiska w spółce.

24 maja 2011

Polski oddział DDB dla Algidy w Czechach i na Słowacji

Agencja przygotowała nową kampanię promującą lody Míša w Czechach i na Słowacji. Míša to tradycyjna czeska marka z portfolio Algidy należącej do Unilevera.

24 maja 2011

Rządy tymczasowe w Y&R Brands

Staniszewski, Piszczorowicz i Mańturzyk zarządzają grupą do momentu znalezienia nowego CEO.

24 maja 2011

Agata Gago w zespole Innovations Media

Będzie odpowiedzialna za planowanie mediów dla Vita Direct.

24 maja 2011

Gratka wspiera rebranding Geparda

Polskapresse chce wykorzystać znajomość marki serwisu ogłoszeniowego Gratka.pl przy rebrandingu niedawno przejętej sieci dilerów samochodów używanych.

24 maja 2011

Piotr Mercik w zespole marketingu BMW Polska

W firmie zajmuje się realizacją projektów z zakresu CRM.

24 maja 2011

Platforma N na Dzień Dziecka [WIDEO]

Kampania platformy obejmuje telewizję i internet.

24 maja 2011

Aleksander Chudy odchodzi z Nestle

Po pięciu latach category manager rozstaje się z firmą.

24 maja 2011

Marek Kempka w Nielsenie

Nielsen zatrudnia byłych pracowników przejętego instytutu MEMRB.

24 maja 2011

Kowalska przechodzi z "Pani" do "Elle"

Nowym szefem działu mody miesięcznika "Elle" została Alicja Kowalska.

24 maja 2011

Nowi menedżerowie w OS3 Multimedia

Zmiany personalne nastąpiły w dziale client service.

24 maja 2011

Equinox zapowiada akwizycję

Wypracowanie 250 mln zł przychodów ma pozwolić agencji na przejęcie innego domu mediowego.

24 maja 2011

Ziaja promuje Yego

Na początku czerwca br. ruszy kampania kosmetyków dla mężczyzn Yego.

24 maja 2011

Multimedialna kampania Gazeta.pl

Realizacją kampanii zajęła się agencja Tribal DDB.

24 maja 2011

Tomasz Lisewski awansuje w Philipsie

Dotychczasowy dyrektor generalny w sektorze consumer lifestyle Philips Polska przenosi się do Amsterdamu.

24 maja 2011

SF1 bliżej komunikacji zintegrowanej

Wywodząca się z branży fieldowej agencja rozszerza ofertę.

24 maja 2011

Unilever z lodami w internecie

Marki Carte d'Or i Magnum Double Chocolate wspierane głównie online.

24 maja 2011

W czerwcu silne działania marki Gerber

Nestle szeroką kampanią będzie promować nowości produktowe.

24 maja 2011

Arla Foods znowu niestandardowo

Tym razem marketer inwestuje w radio.

24 maja 2011

Tymbark w świeżej odsłonie

Maspex promuje na kolorowo jeden z popularniejszych smaków: jabłko-mięta.

24 maja 2011

Discovery Historia w pakiecie Discovery Media

Od 1 czerwca rusza sprzedaż czasu antenowego.

24 maja 2011

TP obiecuje superszybki internet

W nowej kampanii reklamowej operator będzie zachęcał do porównania swojej oferty z konkurencją.

25 maja 2011

FoodCare kończy walkę z Maspeksem o prawa do Tigera

Firma podjęła taką decyzję prawdopodobnie dlatego, że negatywnie oceniła swoje szanse na korzystne rozstrzygnięcie sporu w sądzie.

25 maja 2011

Mariusz Wyglądała przeszedł z Bauera do MTV

Zatrudnienie tego menedżera jest kolejnym efektem procesu reorganizacji struktur firmy, jakie wprowadzono w lutym br.

25 maja 2011

Przychodzi "Błękitny Prąd RWE" do fryzjera...

Kolejny, prasowy etap kampanii reklamowej dostawcy energii potrwa do końca czerwca br.

25 maja 2011

Krzysztof Lindner przestał kierować marketingiem SPI

Szef marketingu kanałów tematycznych z rodziny FilmBox rozstaje się ze spółką.

25 maja 2011

Grupa Next Infor zamiast Grupy Infor

Zmiana nazwy wiąże się z powiększającą się liczbą użytkowników serwisów spółki w kategoriach zdrowie, medycyna i styl życia.

25 maja 2011

Irena Jagielak w kreacji McCann Erickson

Nowa menedżer będzie zajmować się m.in. pracami kreatywnymi dla L'Oreal.

25 maja 2011

122 tys. zł nagród w promocji kart MasterCard Banku BPH

Po raz kolejny bank BPH premiuje nagrodami płatności kartami kredytowymi.

25 maja 2011

Jan Żytko nie współpracuje już ze Stock Polska

Doświadczony marketingowiec był m.in. współtwórcą projektu Stock Prestige.

25 maja 2011

141 prac w Golden Arrow

Anna Tutak-Kordyl, dyrektor marketingu PepsiCo, będzie kierować jury konkursu.

25 maja 2011

Tymbark wspiera promocją sprzedaż mieszanych soków

Maspex, do którego należy marka, funduje nagrody pieniężne i roczne zapasy soków. Promocji towarzyszą działania w Facebooku.

25 maja 2011

Dwie wersje spotów w kampanii Nałęczowianki [WIDEO]

Nestle Waters promuje markę wody jako idealną do codziennego nawadniania organizmu.