M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

8 kwietnia 2002

Nowi menedżerowie w firmie Winda Internet

Firma Winda Internet zajmująca się internetowymi rozwiązaniami biznesowymi zatrudniła na początku kwietnia br. Łukasza Rzepińskiego na stanowisko kierownika działu technologii...

8 kwietnia 2002

Budżet Rigips Polska - Stawiany w Proinwest Art Meritum

Grupa Reklamowa Proinwest Art Meritum (PAM) zwyciężyła w przetargu na obsługę budżetu reklamowego dla producenta materiałów budowlanych firmy Rigips Polska...

8 kwietnia 2002

"Jestem" będzie mieć nowy wizerunek i przeobrażoną zawartość

Miesięcznik dla młodych kobiet "Jestem" od wydania majowego (pierwszy dzień na rynku 18 kwietnia br.) zmienia wygląd i przeobraża zawartość....

8 kwietnia 2002

Webtel odnawia witrynę Call Center Poland

Firma Webtel - Interactive Internet Solutions zajmująca się interaktywnymi aplikacjami internetowymi jest odpowiedzialna za stworzenie nowej wersji witryny internetowej firmy...

8 kwietnia 2002

Stowarzyszenie Firm Branży Satelitarnej rozpoczyna działalność

Działanie na rzecz rozwoju polskiego rynku satelitarnego i propagowanie technologii satelitarnych to główne zadania Stowarzyszenia Firm Branży Satelitarnej (SFBS). Na...

9 kwietnia 2002

Grupa TBWAPoland przejmuje udziały w BTL Group

Grupa TBWAPoland przejęła większość udziałów w poznańskiej firmie marketing services BTL Group. Dołączając do TBWAPoland, spółka BTL Group wraz z...

9 kwietnia 2002

Z "Gali" odeszła Jachmann, do tytułu przychodzą Filas i Bratkowska

Joanna Jachmann, zastępca Alicji Resich-Modlińskiej, redaktor naczelnej tygodnika "Gala" (wydawca: G+J Polska), rozstała się z wydawnictwem. Stanowisko Joanny Jachmann obejmuje...

9 kwietnia 2002

Reklamodawcy wiążą promocje produktowe z piłką nożną

Coca-Cola Poland Services, JVC Polska i Radio Zet zorganizowały wspólnie loterię promocyjną "Polska Gola!". Konkurs, w którym nagrodami są m.in....

9 kwietnia 2002

RRM i RMS Polska potwierdziły zgodność systemów planerskich obu firm

RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji należący do holdingu Eurozet, oraz RMS Polska, broker reklamy radiowej, potwierdziły na podstawie...

9 kwietnia 2002

Sigma International pozyskała nowych klientów

Agencja public relations Sigma International pozyskała budżety nowych klientów - firm farmaceutycznych Polpharma i GlaxoSmithKline. Ogłoszony przez Polpharmę przetarg na...

9 kwietnia 2002

United Parcel Service promuje swoje usługi kurierskie

United Parcel Service (UPS) promuje swoje usługi kurierskie. "To najbardziej intensywna kampania, jaką firma UPS prowadziła dotąd w Polsce" -...

10 kwietnia 2002

Procter & Gamble planuje zmiany w strategii marki Pampers

Procter & Gamble planuje w najbliższym czasie zmiany w strategii marki Pampers. Związane jest to z wyborem agencji Saatchi &...

10 kwietnia 2002

Polski oddział Andersena połączy się z Ernst & Young

Firmy audytorskie Andersen Polska i Ernst & Young podjęły decyzję o połączeniu obu podmiotów. Zgodnie z podpisaną umową nowa firma...

10 kwietnia 2002

Dorota Maj zastąpi Magdę Groszewską na stanowisku naczelnej "Urody"

Dorota Maj została redaktor naczelną miesięcznika "Uroda" (wydawnictwo: Edipresse Polska). Stanowisko obejmie w połowie maja br. Zastąpi Magdę Groszewską, której...

10 kwietnia 2002

4Media chce podać wydawcę dziennika "Parkiet" do sądu

Przedstawiciele grupy mediowej 4Media w odpowiedzi na artykuł "Komornik zajmuje tytuły", który został opublikowany 9 kwietnia br. w "Parkiecie", zapowiedzieli,...

10 kwietnia 2002

Piłkarze kadry narodowej promują Eurokonto Pekao SA za 1 mln zł

Bank Pekao SA rozpoczął Promocję Mundialową, nawiązującą do nadchodzących Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, które odbędą się w Korei Płd....

10 kwietnia 2002

NoS/BBDO przygotowała strategię i kreację reklam cytrynowej Pepsi

Agencja reklamowa NoS/BBDO przygotowała kreację na potrzeby kampanii reklamowej napoju Pepsi Twist produkowanego przez koncern Pepsi Cola General Bottlers. Polska...

10 kwietnia 2002

G+J Polska skompletowało grupę wsparcia marketingowego "Claudii"

Wraz z dołączeniem do Grupy Marketingu i Reklamy G+J Polska Moniki Pokorskiej został skompletowany zespół miesięcznika "Claudia". Monika Pokorska objęła...

10 kwietnia 2002

Firma public relations ITBC Communications pozyskała nowych klientów

Firma public relations ITBC Communications, specjalizująca się w obsłudze klientów z branży teleinformatycznej i finansowej, pozyskała dwóch nowych klientów -...

10 kwietnia 2002

Connect Distribution wprowadza oprogramowanie Jasc Software

Firma Connect Distribution wprowadza na polski rynek angielskojęzyczne pudełkowe wersje oprogramowania graficznego amerykańskiej firmy Jasc Software: Paint Shop Pro 7...

11 kwietnia 2002

"Metro" Agory SA z dzielnicowej staje się gazetą warszawską

Od jutra Agora SA, wydawca "Gazety Wyborczej", zwiększa zasięg swego stołecznego bezpłatnego "Metra". Tytuł będzie się ukazywać jak dotychczas w...

11 kwietnia 2002

Grupa Żywiec rozpoczyna letnią edycję kampanii reklamowej marki Żywiec

W połowie kwietnia br. rozpocznie się letnia kampania telewizyjna piwa Żywiec (Grupa Żywiec SA), będąca kontynuacją realizowanej od grudnia 2001...

11 kwietnia 2002

Firmy reklamy zewnętrznej zredukują liczbę billboardów o 18 proc.

Cztery firmy reklamy zewnętrznej - AMS SA, Ströer Polska, Europlakat Polska i Outdoor Promocja Plakatu - ujawniły szczegóły demontażu części...

11 kwietnia 2002

SPC House of Media sprzedaje prawa do wizerunku piłkarzy

Dom mediowy SPC House of Media, będący pośrednikiem sprzedaży wizerunku polskich piłkarzy, podpisał kontrakty w tej sprawie m.in. z Bankiem...

11 kwietnia 2002

Metropolitan Life przygotowuje kampanię nowego produktu

Metropolitan Life Ubezpieczenia na Życie SA przygotowuje kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowy produkt - ubezpieczenie MetStudent. Produkt jest dostępny...

11 kwietnia 2002

Ogilvy One przygotowała kampanię reklamową aparatów Lumix

Agencja reklamowa Ogilvy One przygotowała kreację na potrzeby kampanii reklamowej aparatów cyfrowych Lumix, wspólnego brandu firmy Panasonic oraz producenta aparatów...

11 kwietnia 2002

Durex uczestniczy w kampanii promocyjnej filmu "Plotka"

SSL Healthcare - producent prezerwatyw Durex - uczestniczy w kampanii promocyjnej filmu "Plotka" dystrybuowanego przez firmę Tantra. Film opowiadający historię...

11 kwietnia 2002

Oświadczenie

W nawiązaniu do informacji zamieszczonej w Dziennym Serwisie "MiMP" z 9 kwietnia br. firma CR Media nadesłała oświadczenie następującej treści:...

11 kwietnia 2002

Sprostowanie

W informacji podanej we wtorkowym (8 kwietnia br.) wydaniu DS "MiMP" podaliśmy błędną informację na temat czasu istnienia firmy BTL...

11 kwietnia 2002

Wyjaśnienie

Jak informuje Katarzyna Bem, dyrektor public relations wydawnictwa Edipresse Polska, w nawiązaniu do wczorajszej informacji, która ukazała się w DS...

12 kwietnia 2002

Czy Idea zmieni nazwę na Orange?

Coraz więcej wskazuje na to, że PTK Centertel przymierza się do zmiany nazwy handlowej Idea na Orange lub Orange Idea....

12 kwietnia 2002

Ogłoszenia drobne za pomocą SMS-ów w dzienniku "Super Nowości"

Dziennik "Super Nowości", ukazujący się w Polsce południowo-wschodniej, parę dni temu wprowadził nowatorską ofertę dla osób zlecających ogłoszenia drobne. Wystarczy...

12 kwietnia 2002

Nowa formuła Magazynu Internetowego "WWW" i nowy naczelny pisma

Wydawnictwo Murator zmienia Magazyn Internetowy "WWW", kolejny tytuł przejęty w ub.r. od Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych. Niedawno informowaliśmy o przeobrażeniach w...

12 kwietnia 2002

PWN wspomaga kampanią sprzedaż swoich wydawnictw

Wydawnictwo naukowe PWN ruszyło z telewizyjną kampanią "Wielkiej encyklopedii". W przyszłym tygodniu rozpocznie również internetową kampanię reklamową dla "Wielkiego słownika...

15 kwietnia 2002

Rozbierana sesja naszych piłkarzy w urodzinowym wydaniu "Cosmo"

Miesięcznik "Cosmopolitan" (wydawca: Hearst-Marquard Publishing) z okazji piątych urodzin przygotował dla czytelników specjalne niespodzianki w wydaniu majowym. Jego nakład zwiększono...

15 kwietnia 2002

"City Magazine" poszerza działalność i wydaje pierwszą płytę

Bezpłatny miesięcznik miejski "City Magazine" należący do Agora SA poszerza działalność. Wydaje pierwszą płytę z zaplanowanego cyklu "City Magazine przedstawia..."....

15 kwietnia 2002

Perfetti Van Melle wprowadza nową markę cukierków Air Action

Firma Perfetti Van Melle Polska wprowadziła na rynek nowy produkt - cukierki do żucia Air Action o mocnym smaku eukaliptusowo-mentolowym....

15 kwietnia 2002

Agencja reklamowa Most będzie nadal współpracować z Opocznem SA

Producent płytek ceramicznych Opoczno SA rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu strategiczno-kreatywnego. Opoczno SA będzie współpracować z agencją reklamową Most z...

15 kwietnia 2002

Danuta SA i Cenos Dystrybucja łączą siły sprzedaży

Firmy Danuta SA i Cenos Dystybucja rozpoczną wspólną dystrybucję swoich produktów. Od początku kwietnia br. wszystkie wyroby firmy Cenos: ryż,...

15 kwietnia 2002

Estimage Public Relations będzie obsługiwać K2

Agencja Estimage Public Relations będzie współpracować z firmą K2 Internet specjalizującą się we wdrażaniu strategii e-marketingowych. Dotychczas firma nie współpracowała...

15 kwietnia 2002

Szanowni subskrybenci!

Ostatnie wydanie Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" w tym miesiącu ukaże się we wtorek 30 kwietnia br. Kolejne, w...

16 kwietnia 2002

Budżet reklamowy Zielonej Budki trafił do Lowe Lintas GGK

Budżet reklamowy producenta lodów Zielona Budka trafił po przetargu do agencji Lowe Lintas GGK. Za planowanie i zakup mediów dla...

16 kwietnia 2002

Carlsberg Okocim sponsorem specjalnego dodatku "Playboya"

Do majowego wydania magazynu "Playboy", wydawanego przez ViPress Sp. z o.o., dołączony został specjalny 46-stronicowy przewodnik restauracyjny stworzony przy współpracy...

16 kwietnia 2002

Paralotna pozyskała trzy nowe budżety reklamowe

Agencja reklamowa Paralotna wygrała trzy przetargi, z czego jeden dotyczył nowego budżetu klienta, który z nią dotąd współpracował. Chodzi o...

16 kwietnia 2002

Ipsos-Demoskop bada duże i małe formaty czasopism kolorowych

Firma badawcza Ipsos-Demoskop uruchomiła badanie małych i dużych formatów czasopism kolorowych. Jego wyniki pozwolą odpowiedzieć m.in. na pytania: jaki format...

16 kwietnia 2002

RMB Polska przygotowuje 10. edycję Nocy Reklamożerców

Broker reklamy kinowej RMB Polska przygotowuje 10. jubileuszową edycję Nocy Reklamożerców. "Przejęliśmy organizację imprezy od Francuskiego Instytutu Gospodarki. Będziemy przygotowywać...

16 kwietnia 2002

Vichy rozpoczyna nową kampanię produktową

Producent kosmetyków Vichy Laboratoires zawiesił reklamową siatkę winylową na budynku hotelu Polonia w Warszawie. Reklama w postaci teaseru zapoczątkować ma...

16 kwietnia 2002

Młodzi kreatywni z Leo Burnett Warszawa jadą do Cannes

W tegorocznej edycji konkursu Młodzi Kreatywni zwyciężył zespół z agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa w składzie Krzysztof Pięk (autor projektu)...

16 kwietnia 2002

Hochland Polska wprowadza na rynek krążek Mix Light

Firma Hochland Polska wprowadza na polski rynek krążek Mix Light zawierający porcje sera niskotłuszczowego o różnych smakach. Wprowadzany na rynek...

16 kwietnia 2002

Szanowni subskrybenci!

Ostatnie wydanie Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" w tym miesiącu ukaże się we wtorek 30 kwietnia br. Kolejne, w...