M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 maja 2011

McDonald's z kolejną loterią Monopoly [WIDEO]

Akcję wspiera kampania reklamowa m.in. w telewizji, internecie i na outdoorze.

25 maja 2011

Biedronka otwiera pierwszą drogerię Hebe

Jeronimo Martins Dystrybucja wchodzi w bardzo atrakcyjny segment, w którym do tej pory działał tylko jeden liczący się gracz.

25 maja 2011

LG promuje telewizory 3D [WIDEO]

Marketer chce dotrzeć z komunikatem o produkcie, wykorzystując wiele różnych działań, w tym klasyczne media i marketing bezpośredni.

25 maja 2011

Euronet niestandardowo promuje swoją sieć

Użytkownicy bankomatów mogą zostać zaskoczeni dodatkowym stuzłotowym banknotem. Wygrywa co trzytysięczna wypłata.

25 maja 2011

Artegence chce prowokacyjnie "dealować"

Za pomocą aplikacji w Facebooku agencja oferuje potencjalnym nowym klientom 10 tys. zł na obsługę projektów w tym właśnie serwisie. Jednocześnie Artegence chce poinformować marketerów o korzyściach płynących z usługi Deals.

26 maja 2011

Z Ery do Microsoftu

Anna Karolewska objęła funkcję szefa działu consumer & online w polskim oddziale Microsoftu.

26 maja 2011

Mikołaj Dragović w Stratosferze

Będzie pracował jako planner strategiczny.

26 maja 2011

Tomasz Zubilewicz twarzą kampanii Sterolei

Prezenter pogody TVN ponownie w reklamie, tym razem za aprobatą TVN.

26 maja 2011

Veneo w branży wnętrzarskiej

Agencja odpowiada za działania PR marki Decowood.

26 maja 2011

Dentsu szuka w Polsce partnera

Londyński oddział japońskiej sieci spotyka się z polskimi agencjami.

26 maja 2011

Bargiel przeszedł z TVP do Bauera

Do biura reklamy Bauera dołączył analityk z Telewizji Polskiej.

26 maja 2011

Łomża wprowadza połączenie piwa i lemoniady

Nowy Cooler browaru to w 45 proc. piwo, a w 55 proc. - lemoniada.

26 maja 2011

MediaCom tworzy jeden zespół do obsługi P&G w regionie

MediaCom Warszawa oraz MediaCom Budapeszt łączą struktury zespołów planujących komunikację dla Procter & Gamble.

26 maja 2011

PZU kusi młodych kierowców

Ubezpieczyciel oprócz tradycyjnej kampanii zaplanował działania nietypowe, m.in. w kinie.

26 maja 2011

Nestlé wspiera odświeżoną Princessę

Zmiany komunikuje nowe hasło marki.

26 maja 2011

Hellena łączy pokolenia

Marketer kontynuuje działania z ub.r.

26 maja 2011

Żywiec pokazuje korzenie

Marketer chce podkreślić "żywieckość" swojego flagowego produktu.

26 maja 2011

Zakupy w sieci robi jedna czwarta internautów

Najaktywniejsze są osoby między 26. a 35. rokiem życia, a najchętniej kupowany jest sprzęt RTV i AGD, odzież oraz obuwie - wynika z badań GfK Polonia przeprowadzonych na zlecenie Paybacka.

26 maja 2011

Brodka i Egurrola zareklamują Samsunga

Samsung planuje wsparcie dla topowego modelu smartfonu z wykorzystaniem dwóch gwiazd.

26 maja 2011

Megapanel poszerza ofertę o mobile

Badanie Megapanel PBI/Gemius mierzy internet mobilny oraz ruch z zagranicy.

26 maja 2011

Mariusz Ryciak przestał zarządzać projektami online w Infinico

W agencji interaktywnej Blue Angels, należącej do grupy Infinico, doszło do zmian personalnych.

27 maja 2011

Magda Wolszczak-Protas w zespole At Mediów

Firma powiększyła zespół marketingowy o nowego specjalistę.

27 maja 2011

Grupa Innovations pracuje dla TriGranit

Deweloper inwestuje we wsparcie mediowe inwestycji, której wartość szacuje się na blisko 160 mln euro.

27 maja 2011

Nowe Vogue od BAT-a

Vogue Perle są trochę cieńsze, ale za to nieco dłuższe od klasycznych papierosów formatu king size.

27 maja 2011

Dentsu na razie tylko ogląda

Simon North, CEO Dentsu London, potwierdza, że był przegląd agencji w Polsce, ale nikt nie został jeszcze wybrany.

27 maja 2011

"Zwierciadło" i jego projekcje [WIDEO]

Start kampanii czerwcowego numeru miesięcznika w wykonaniu Directors.

27 maja 2011

Red Bull 3D w kinach

Stereoskopowe animacje są wyświetlane przed seansami filmów 3D.

27 maja 2011

AdTotal zmienia ofertę i cennik

Sieć wprowadziła m.in. nowe formaty i pakiety premium.

27 maja 2011

Great Open House awansuje i zatrudnia

Małgorzata Karpińska-Krakowiak i Katarzyna Pawlak dostały wyższe stanowiska. Do agencji dołączył też nowy pracownik Jakub Brzózka.

27 maja 2011

Stała współpraca zamiast projektów

Pełka PR i Pełka Creatives przedłużają współpracę z Tata Steel.

27 maja 2011

Toshiba konsoliduje struktury; planuje start platformy Toshiba Places

Firma integruje struktury sprzedażowe i marketingowe. W prowadzonym obecnie projekcie Toshiba Fun za zakup notebooków rozdaje muzykę, filmy i gry. Jest to preludium do uruchomienia platformy Toshiba Places.

27 maja 2011

Łukasz Bułka szefem marketingu SPI

Po odejściu Krzysztofa Lindnera nowym szefem marketingu kanałów tematycznych z rodziny FilmBox został były dyrektor marketingu i promocji festiwalu filmowego Off Plus Camera.

27 maja 2011

Fiat Auto Poland wspiera kampanią sprzedaż Alfy Romeo

W reklamach występuje aktorka Uma Thurman.

27 maja 2011

TradeDoubler edukuje wydawców

Firma uruchomiła platformę edukacyjno‐informacyjną poświęconą marketingowi afiliacyjnemu.

27 maja 2011

Krzysztof Gorzkowski zajmie się marketingiem ViaToll

Będzie odpowiedzialny za wprowadzenie marki w Polsce.

30 maja 2011

IDMnet rusza z projektem AdFun

Za projekt odpowiada Joanna Głuskowska, z-ca dyrektora działu agencyjnego IDMnet.

30 maja 2011

Spółki z grupy Euro RSCG zaangażowane w projekt EFL

Ruszyła kampania reklamowa Europejskiego Programu Modernizacji Polskich Firm.

30 maja 2011

Thinktank zajmie się event marketingiem

Firma chce docierać z ofertą do liderów opinii.

30 maja 2011

Bank BPH promuje kredyty dla małych i średnich firm

Projekt realizują Gruppa66 Ogilvy i Starcom.

30 maja 2011

Fat Baby i Starcom realizują nowy projekt dla Rainbow Tours

W najnowszej kampanii reklamowej touroperator promuje specjalne oferty dla rodzin z dziećmi i dla amatorów plażowania.

30 maja 2011

Aleksander Chudy w dziale marketingu PepsiCo

Nowy menedżer zajmie się zarówno kategorią snacków, jak i napojów.

30 maja 2011

Mann i Materna w kolejnej odsłonie reklam Kredyt Banku [WIDEO]

Bank promuje w reklamach z udziałem satyryków "prawdopodobnie najwyżej oprocentowany ROR w Europie".

30 maja 2011

L'Oreal wykorzysta w reklamach eksperta kolorystę

Wprowadzając nową linię farb do włosów Recital Preference Couture, L'Oreal Paris chce wzmocnić swoją pozycję w koloryzacji.

30 maja 2011

ING każdego dnia kampanii wyemituje inny spot [WIDEO]

Agencja reklamowa Brain przygotowała 40 spotów zachęcających 40 solenizantów do skorzystania z imieninowej oferty banku.

30 maja 2011

AMS wkroczył z telewizją do stołecznych autobusów

Firma zajmująca się reklamą out-of-home zwiększa zasięg sieci CityInfotv.

30 maja 2011

Jolanta Kaczmarek w Ogilvy Interactive

Została nowym account managerem w agencji. W dziale client service zastąpi Tomasza Tomalę.

30 maja 2011

Agros Nova inwestuje w zmiany w marce Tarczyn

Za projekt odpowiada agencja reklamowa CzteryCzwarte.

30 maja 2011

PepsiCo obniża zawartość soli w chrupkach

Marketer wprowadza pierwszy produkt z obniżoną zawartością soli pod marką Cheetos.

30 maja 2011

Karolina Mackiewicz odpowiada za marketing Universitas Varsoviensis

Wcześniej pracowała w agencji reklamowej Bardzo. Dziś zajmuje się marketingiem i public relations trzech warszawskich klubów muzycznych - Proxima, Hybrydy i Palladium.

30 maja 2011

Press-Service działa w ramach CEE Media Monitoring Group

Projekt skupia osiem firm monitorujących media.