M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 czerwca 2011

JMD planuje ekspansję na inne rynki

Kawiarnie i drogerie to tylko projekty w fazie testowej.

6 czerwca 2011

Będą innowacje w KP

Zapowiadany w globalnej startegii SABMillera proces premiumizacji obejmie w Polsce wszystkie marki - deklaruje Kompania Piwowarska, która należy do tej grupy.

6 czerwca 2011

Byli menedżerowie Infinico zakładają własną agencję

Tomasz Wesoły, Mariusz Ryciak oraz Robert Pietrzyk rozpoczęli realizację projektu biznesowego pod nazwą Brand New Heaven.

6 czerwca 2011

Grupa Innovations otwiera oddział w Krakowie

To trzeci oddział firmy obok biur w Warszawie i Krakowie.

6 czerwca 2011

Bank Millennium sprzedał 110 tys. kont

W ciągu 5 miesięcy bank otworzył ponad połowę z zakładanych na ten rok 200 tys. nowych kont osobistych.

6 czerwca 2011

Fiat inwestuje w lokalne imprezy marketingowe

Agencja Ambient Polska odpowiada za lokalne kampanie ambientowe i koordynację działań największej tegorocznej akcji plenerowej Fiata.

6 czerwca 2011

Sare zyskuje dzięki dywersyfikacji

Specjalista e-mailingu zaprezentował dobre wyniki finansowe z ub.r.

6 czerwca 2011

Karolina Kowalczyk dyr. marketingu w Rokket Music

Odpowiada za całość działań marketingowych wytwórni.

6 czerwca 2011

Nestle ogranicza współpracę z Eskadra Publica

Agencja zajmie się jedynie projektami CSR.

6 czerwca 2011

Barbara Radziwilska-Topol odeszła z BR TVN

W biurze zajmowała stanowisko dyrektora ds. komercjalizacji treści.

6 czerwca 2011

Magdalena Gieorgica w Weber Shandwick

Obejmie stanowisko account directora.

7 czerwca 2011

Enea dla sektora MŚP

Po działaniach wizerunkowych firma zaprasza do skorzystania z oferty biznesowej.

7 czerwca 2011

Aegis Media chce się odbić na integracji oferty

Grupa szykuje nowe otwarcie, chce konkurować kompleksową ofertą.

7 czerwca 2011

Pierwsza kampania marki BNP Paribas

BNP Paribas Fortis, który niedawno pozbył się z nazwy ostatniego członu, ruszy z pierwszą kampanią docelowej marki.

7 czerwca 2011

Henkel szykuje kolejne uderzenie dla Right Guarda

Udziały Right Guarda nie satysfakcjonują marketera, dlatego szykuje się do kolejnego uderzenia.

7 czerwca 2011

Castrol wraz z Dudkiem rozdają bilety na Euro [WIDEO]

Marketer rusza z akcją związaną z przyszłorocznymi mistrzostwami Europy w piłce nożnej.

7 czerwca 2011

Tenisistki w reklamie Oriflame

Na layoutach prasowych można zobaczyć m.in. Agnieszkę Radwańską.

7 czerwca 2011

Pomarańczowe trampki przepustką do reklamy [WIDEO]

Jak zdobyć angaż do reklamy? Czasem - jak pokazuje najnowsza kampania CenterNetu - to zupełnie łatwe.

7 czerwca 2011

Monika Górska łączy menedżerskie funkcje w Focus Advantage

Po odejściu Grzegorza Gładysza zarządza agencją i działem client service.

7 czerwca 2011

Bogusław Biszof przedłużył kontrakt z Heinekenem

Wbrew nasilającym się spekulacjom znany polski marketingowiec nie wróci w najbliższym czasie do Polski, ale nadal będzie odpowiadał za marketing browaru na rynku rosyjskim.

7 czerwca 2011

IAB ze standardami briefowania agencji interaktywnych

Dokumenty mają precyzować briefy m.in. pod kątem kampanii w social mediach.

7 czerwca 2011

Samsung wspiera telefony Solid

Producent promuje linię komórek "do zadań specjalnych".

7 czerwca 2011

MSZ otwiera się na młodych

Resort we współpracy z K2 stworzył serwis, w którym internauci mogą znaleźć tłumaczenia takich wyrażeń, jak "wbijamy się", "fazowo" czy "dajesz".

7 czerwca 2011

BBDO Warszawa dla Orbita w Europie i Azji

Nowy spot reklamowy marki autorstwa polskiej agencji trafi na kilkanaście rynków.

7 czerwca 2011

Żywiec Zdrój chce zwiększyć sprzedaż Smako-Łyka

Zachęca do picia wody w ramach codziennych posiłków.

7 czerwca 2011

Walmark wspiera debiut Dakolenu

Rusza kampania nowego preparatu pielęgnacyjnego do biustu.

7 czerwca 2011

Mars przenosi budżet z TBWA do BBDO

Na razie nie wiadomo, czy po globalnej decyzji będą jakieś zmiany w Polsce.

7 czerwca 2011

Grand prix i sześć statuetek w Golden Arrow 2011

Wczoraj obradowało jury konkursu pod przewodnictwem Anny Tutak-Kordyl.

8 czerwca 2011

Legend Group apeluje o włączenie myślenia [WIDEO]

Kampania społeczna, zrealizowana na zlecenie Ministerstwa Infrastruktury i sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, została tak zaplanowana, aby oprócz komunikacji mediowej wywołać dodatkowo dyskusję w przestrzeni publicznej.

8 czerwca 2011

Philips goli trzy męskie strefy

Marketer chce edukować Polaków w zakresie golenia ciała. Jednocześnie promuje swoje golarki.

8 czerwca 2011

P&G inwestuje w Old Spice w social mediach

Marka po wielu latach "wyciągnięta z rynkowego niebytu" otrzymała wsparcie w Facebooku.

8 czerwca 2011

Inotel oferuje "Internet za Darmo na Zawsze"

Za darmo, czyli za 90 zł miesięcznie.

8 czerwca 2011

Spot Netii w spotach Netii [WIDEO]

Bohaterem nowych spotów reklamowych Netii jest Netia Spot oraz... dwa szympansy.

8 czerwca 2011

Logitech ma nowego sales managera

Janusz Łapacz zajmie się rozwojem działalności handlowej firmy w Polsce.

8 czerwca 2011

Joanna Sobolewska odpowiada za consumer insights w Philipsie

Wcześniej pracowała jako client service director w agencji marketingu rekomendacji Streetcom.

8 czerwca 2011

Tesco wydaje kwartalnik

Detalista podąża w Polsce śladem brytyjskiego "Tesco Magazine".

8 czerwca 2011

Małgorzata Lisowska brand managerem Frugo

Do FoodCare przeszła z działu marketingu Carlsberg Polska.

8 czerwca 2011

Jan Szul szefem Ośrodka Programów Regionalnych TVP

TVP reorganizuje kierownictwo programowe.

8 czerwca 2011

"Nie biegam" - teaser reklam Stoperanu [WIDEO]

Marketer chce dotrzeć do młodych konsumentów.

8 czerwca 2011

Bahlsen inwestuje w nową reklamę marki Hit [WIDEO]

Autorem jej kreacji jest wybrana niedawno przez marketera Gruppa66 Ogilvy.

8 czerwca 2011

Krzysztof Andrzejczak przejmuje więcej kompetencji w Hypermedia Isobar

Ma to związek z nominacją Sławomira Stępniewskiego na stanowisko CEO Aegis Media Polska.

8 czerwca 2011

Internet zmienia stosunek do marek

Młode pokolenie kształtuje swoje opinie oraz kupuje pod wpływem sieci - wynika z raportu Digital Young 2011 przygotowanego przez sieć reklamową Ad-Vice.

9 czerwca 2011

Alior wchodzi w ubezpieczenia

Wzorem mBanku Alior Bank uruchamia market ubezpieczeniowy. Na razie nie zamierza go wspierać reklamowo.

9 czerwca 2011

Gemius chce szkolić domy mediowe

Firma oferuje warsztaty pod tytułem "Cykl życia kampanii".

9 czerwca 2011

Veet stawia na komunikację w internecie

Marka organizuje konkurs, w którym internauci mogą wygrać wymarzone wakacje.

9 czerwca 2011

Stankiewicz przeszedł z Onetu do Polskapresse

Pokieruje rozwojem produktów internetowych grupy Polskapresse.

9 czerwca 2011

Hoop wraca na rynek z marką wody Grodziska

W tym roku woda Grodziska, pozycjonowana jako marka ekonomiczna, będzie dostępna jedynie w sieci Tesco.

9 czerwca 2011

Z Unilevera do Lego

Radomir Głaszczak marketing managerem odpowiedzialnym za kraje regionu CEE.

9 czerwca 2011

Havas przepyta uczestników festiwali

Wkrótce ruszy kolejna fala badań festiwali muzycznych.

9 czerwca 2011

ASM Group myśli o giełdzie

Grupa skupiająca spółki marketing services może być pierwszą z tej branży obecną na rynku podstawowym.