M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 czerwca 2011

Kaja Kosowska w marketingu Nepentes

Nowa director strategy & new product development firmy zajmowała się ostatnio marką Pharmaceris.

9 czerwca 2011

Wojciech Kąkol prezesem Iweii.com

Zastąpił Sławomira Kornickiego, który pozostaje w strukturach Grupy ADV.

9 czerwca 2011

Nagrody za 2 mln zł w promocji Tyskiego [WIDEO]

Do końca lipca potrwa promocja konsumencka piwa Tyskie, w której do wygrania są nagrody za 2 mln zł.

9 czerwca 2011

Tesco testuje format Bistro

Detalista ma nowy pomysł, jak nakarmić klientów.

9 czerwca 2011

TP i N ze wspólną ofertą internetowo-telewizyjną [WIDEO]

Abonenci TP zyskają dostęp do kanałów własnych N-ki i 27 kanałów HD, zaś abonenci platformy N będą mogli kupić pakiety z internetem mobilnym TP. Firmy nie wykluczają współpracy promocyjno-reklamowej.

9 czerwca 2011

US Pharmacia rusza z nową kampanią Ibupromu Max [WIDEO]

Opus B i Starcom przygotowały nową kampanię dla producenta leku przeciwbólowego.

9 czerwca 2011

Jeep Wrangler Sport od Jacka Daniel’sa

Dystrybutor amerykańskiej whisky przygotował promocję konsumencką, w której nagrodą główną jest samochód Jeep Wrangler Sport.

9 czerwca 2011

Małgorzata Broda w BBDO

Jako account director zajmie się obsługą Marsa.

10 czerwca 2011

Łukasz Skawiński przeszedł do AdProfile

Wcześniej pracował w behawioralnej sieci ARBOinteractive.

10 czerwca 2011

Marcin Teller szefem kreacji Czarta

Agencja szuka kolejnych pracowników do działu kreacji.

10 czerwca 2011

"Jestem Nikon" - nowy projekt wizerunkowy [WIDEO]

Producent aparatów fotograficznych startuje z kampanią wizerunkowo-sprzedażową.

10 czerwca 2011

At Media chcą dynamicznie rozwijać ofertę internetową

Dom sprzedaży kanałów tematycznych chce w ciągu najbliższych kilku lat na tyle wzmocnić kategorię nowych mediów, aby stała się porównywalnym do telewizji źródłem przychodów.

10 czerwca 2011

Celebryci w reklamach UNICEF-u [WIDEO]

Polskie gwiazdy namawiają do kupowania niestandardowych prezentów, z których dochód zostanie przeznaczony dla osób najbardziej potrzebujących.

10 czerwca 2011

Nordea Bank chwali się współpracą z dużymi przedsiębiorcami

Bank reklamuje swoją bankowość korporacyjną poprzez reklamy z logo 21 dużych firm.

10 czerwca 2011

Pilsner Urquell szybuje na półkę super premium

Kompania Piwowarska realizuje plan repozycjonowania marki.

10 czerwca 2011

Ciba Vision ze sponsoringiem w TV [WIDEO]

Producent wspiera jednodniowe soczewki Dailies w TVN.

10 czerwca 2011

Joanna Żuk w zespole Pompidou

Będzie drugim w strukturach client service group headem.

10 czerwca 2011

McDonald's zadebiutuje w Facebooku

Po pierwszych perturbacjach marka w Polsce trafi w końcu do social mediów.

10 czerwca 2011

Jadwiga Sztabińska w zespole redakcyjnym "DGP"

Po kilkuletniej przerwie Jadwiga Sztabińska wraca do Inforu, aby zostać I z-cą redaktora naczelnego "Dziennika Gazety Prawnej".

10 czerwca 2011

NutriSkin platformą komunikacyjną marki Fa

Henkel Polska wprowadza na rynek nową sublinię kosmetyków marki Fa. Po raz pierwszy brand poszerzy swoją obecność o nową kategorię - balsamy do ciała.

10 czerwca 2011

Arkadiusz Szulczyński dyrektorem kreatywnym K2

Będzie odpowiadał za nadzór kreatywny nad zespołami art & copy i motion.

10 czerwca 2011

Orlen otworzył sklep internetowy

Nowy projekt adresowany jest przede wszystkim do fanów motoryzacji.

10 czerwca 2011

Ełk stawia w reklamach na kulinaria

Za projekty reklamowe odpowiada Innovations Communications Group.

10 czerwca 2011

Według Samaru sprzedaż aut spada, a według Kantara wydatki na reklamę rosną

Wydatki na reklamę od stycznia do kwietnia br. wyniosły w kategorii motoryzacyjnej ponad 340 mln zł, co oznacza wzrost o 12,6 proc. Inwestycje reklamowe wzrosły, choć sprzedaż aut nieznacznie spadła.

10 czerwca 2011

Browary Lubelskie "Perła" wprowadzają nową markę piwa - Trybunalskie Miodowe

Kolejny browar postanowił wykorzystać rosnący popyt na piwa miodowe.

10 czerwca 2011

KP przygotowała nową komunikację marki Dębowe Mocne

Po ubiegłorocznym odświeżeniu wizerunku teraz przyszedł czas na nową komunikację reklamową.

10 czerwca 2011

Według CAM Media wielki format wychodzi z kryzysu

Zdaniem menedżerów firmy w I kwartale br. wartość tego rynku wzrosła o 8,3 proc.

10 czerwca 2011

Stena Line promuje ofertę w telewizji [WIDEO]

Przewoźnik promowy oferujący rejsy do Szwecji chce dotrzeć z przekazem do młodych mężczyzn.

13 czerwca 2011

Frugo od FoodCare już w sprzedaży

W weekend napój trafił na rynek, na razie w jednym wariancie smakowym.

13 czerwca 2011

Bańkowy świat T-Mobile [WIDEO]

Bohaterem drugiej odsłony kampanii T-Mobile są: Warszawa, jej mieszkańcy, Jan Nowicki oraz... bańki mydlane.

13 czerwca 2011

ITV dołącza do portfolio At Mediów

Stacja telewizyjna będzie teraz reprezentowana przez dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media.

13 czerwca 2011

Ewa Zakrzewska polską laureatką fotokonkursu Cannes Lions

Zdjęcie pracownika Next znalazło się w gronie 11 nagrodzonych prac w konkursie fotograficznym.

13 czerwca 2011

Red Branch po rebrandingu stawia na szerszą ofertę

Agencja wywodząca się z domu produkcyjnego poszerza ofertę działań interaktywnych. Ma na koncie dwa wygrane ostatnio przetargi.

13 czerwca 2011

Browar Namysłów planuje na jesień kampanię Zamkowego

Producent będzie promował markę w macierzystym regionie Dolnego Śląska i Opolszczyzny.

13 czerwca 2011

Justyna Kowalczyk chce więcej pieniędzy od Polbanku [WIDEO]

Mistrzyni olimpijska, która jest twarzą reklamową banku, w nowych spotach chce od niego wyższej premii.

13 czerwca 2011

Menedżerowie Tippingpoint chcą opatentować technikę produkcji wódki

Produkt wytwarzany tą techniką ma być smaczniejszy niż wódki powszechnie dostępne w sprzedaży i ma otwierać nowe możliwości w komunikacji z konsumentami.

13 czerwca 2011

Aneta Lubańska rozstała się z TVN-em

Po kilku latach pracy odeszła ze struktur TVN-u.

13 czerwca 2011

Marzena Putkiewicz przechodzi z Polsatu do Upside

W agencji zajmie się obsługą klientów, obejmie stanowisko client service managera.

13 czerwca 2011

Iwona Zabielska-Stadnik prezesem Stopklatki

Poprzedni prezes zrezygnował z tej funkcji i kandyduje do rady nadzorczej.

13 czerwca 2011

Rafał Tyborowski awansuje w Call2Action

Na stanowisku dyrektora biura reklamy zastąpi go Anna Puchacz, nowa osoba w spółce.

13 czerwca 2011

Coca-Cola znów zaprasza na film

Marketer już po raz drugi premiuje zakup napoju filmem VoD, ale tym razem z innym partnerem.

13 czerwca 2011

CAM Media zatrudnia cztery nowe osoby

Agencja zatrudniła po dwie osoby do działu kreacji i client service.

14 czerwca 2011

POT zadowolony z projektu "Czuj się zaproszony" [WIDEO]

Spot w YouTube obejrzano już 350 tys. razy.

14 czerwca 2011

NuOrder Group pracuje dla MSZ

Grupa marketingu zintegrowanego zorganizuje m.in. konkurs na najlepszy reportaż o Polakach zaangażowanych w działalność na rzecz krajów rozwijających się.

14 czerwca 2011

Goldbach Response wchodzi do Polski

Firma oferuje rozwiązania z zakresu performance marketingu.

14 czerwca 2011

TradeDoubler buduje sieć reklamową One Network

Firma specjalizująca się w marketingu efektywnościowym oferuje sieć witryn geotargetowanych.

14 czerwca 2011

Premium TV stawia na rozwój sposonsoringu

Biuro reklamy kanałów tematycznych TVN chce w tym roku zwiększyć liczbę projektów niestandardowych i sponsoringowych, szczególnie dla stacji obsługiwanych na zasadzie brokerskiej.

14 czerwca 2011

Disneymedia+ realizuje akcję dla Playa

The Walt Disney Company Polska na zlecenie P4 przygotował specjalną akcję promocyjną związaną z wejściem na ekrany drugiej części filmu "Auta".

14 czerwca 2011

Anna Grabowska marketing managerm Phenome

Nowy menedżer wcześniej pracował w Nowe Group.

14 czerwca 2011

Atmedia zmieniają identyfikację i odświeżają WWW

Mamastudio jest autorem nowej identyfikacji firmy, a za zmiany w serwisie odpowiada Zjednoczenie.com.