M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

14 czerwca 2011

Dragon Rouge poszerza ofertę o digital branding

Marta Konys jako interactive director będzie odpowiedzialna za stworzenie oferty digitalowej.

14 czerwca 2011

Tesco uruchomi e-sklep

Detalista przygotowuje się do rozpoczęcia sprzedaży przez internet.

14 czerwca 2011

KP czeka chwila prawdy

Przenosiny działu marketingu i sprzedaży firmy będą finalizowane na przełomie roku.

14 czerwca 2011

Paola w nowej odsłonie produktowej

Hoop odświeżył opakowania produktu i wprowadza nowe smaki.

14 czerwca 2011

Bosch komunikuje system VarioPerfect

BSH rusza z promocją pralek, których zakup chce nagradzać żelazkami.

14 czerwca 2011

Itaka ukarana 2,7 mln zł przez UOKiK

Lider rynku turystycznego zamierza odwołać się od decyzji urzędu.

14 czerwca 2011

TV Biznes współpracuje z OnetBiznes

Portal udostępni materiały wideo stacji telewizyjnej.

14 czerwca 2011

AtomClick zaczął działać na własny rachunek

Dział interaktywny IQ Marketing oficjalnie działa już jako oddzielna spółka.

14 czerwca 2011

Kubuś funduje wyjazdy do Hiszpanii

Maspex wspiera markę akcją promocyjną, w której wykorzystuje fluoklejki.

14 czerwca 2011

FireFly realizuje projekty dla VW Bank

Agencja zajmuje się m.in. promocją Audi Finance.

15 czerwca 2011

Wealth Solutions w mediach społecznościowych

Neuron zdobyła ten budżet w efekcie zapytania ofertowego klienta.

15 czerwca 2011

Xenna Extra w letniej odsłonie [WIDEO]

Kreacja jest rozwinięciem realizowanego od ub.r. konceptu "Torba".

15 czerwca 2011

Metsa Tissue bez działu marketingu

Działania koordynuje m.in. słowacki oddział firmy.

15 czerwca 2011

Energetyk od Helleny

Jutrzenka na razie buduje dystrybucję produktu, nie zdradza planów wsparcia marketingowego.

15 czerwca 2011

McDonald's czy McCafe na Euro 2012?

McDonald's zastanawia się nad formułą obecności w strefach kibica.

15 czerwca 2011

Instytut Lecha Wałęsy z Kostrzewa PR

Agencja zajmie się projektem Akademia Obywatelska.

15 czerwca 2011

Reklama internetowa motorem wzrostu w branży

PwC podkreśla w nowym raporcie, że reklama telewizyjna w 2015 r. nadal będzie miała największy udział w polskim torcie reklamowym, jednak to internet będzie nadawał tempo wzrostu całego rynku.

15 czerwca 2011

Katarzyna Biegańska red. naczelną Media Service Zawada

Wydawca pism dla dzieci ma nowego redaktora naczelnego dla całego wydawnictwa.

15 czerwca 2011

Grupa Bauer wprowadza już pakiety na Euro 2012

Cztery pakiety reklamowo-marketingowe wprowadzono do oferty korporacyjnej grupy. Działaniem tym firma chce wyprzedzić rynek.

15 czerwca 2011

14 proc. Polaków ma smartfony

Najpopularniejszą marką tych urządzeń wśród Polaków pozostaje Nokia - wynika z badań MEC-u.

15 czerwca 2011

Nestle wprowadza loda do obierania

Lodowa nowość jest wspierana kampanią w mediach.

15 czerwca 2011

Brico Depot może zniknąć

Brytyjski Kingfisher zapowiada ekspansję i ujednolicenie marki.

15 czerwca 2011

Producent BlackBerry zapowiada agresywne wejście

RIM i P4 przygotowały i współfinansowały kampanię reklamową mającą zapoczątkować ofensywę BlackBerry na rynku konsumenckim.

15 czerwca 2011

Play nie zamierza szukać drugiej agencji

P4 jest zadowolone ze współpracy z Grandes Kochonos i uważa, że jedna agencja w zupełności mu wystarczy.

15 czerwca 2011

Kujawski inwestuje w świadomość marki

Marka oleju inicjuje akcję społeczno-edukacyjną.

15 czerwca 2011

Czajkowska i Jankowska w zespole Brainshake

Dwie nowe osoby dołączyły do działu obsługi klienta agencji Brainshake.

16 czerwca 2011

Słuchaczom radia internetowego nie przeszkadzają reklamy

KBR zrealizował drugie badanie dotyczące słuchalności radia w internecie.

16 czerwca 2011

Konsumenci testują produkty Domestosa

Akcja, w czasie której Unilever rozda tysiąc zestawów produktów marki, ma na celu edukowanie w zakresie higieny.

16 czerwca 2011

Unilever rusza z dużą loterią herbat Lipton

Akcję wesprze silną kampanią reklamową.

16 czerwca 2011

Katarzyna Kurasz kieruje marketingiem BBC w regionie

Stworzenie stanowiska marketing managera na region Europy Środkowo-Wschodniej to kolejny element realizacji strategii wzmocnienia BBC na tym obszarze.

16 czerwca 2011

Cederroth zamierza wejść w pozakosmetyczne kategorie

Właściciel takich marek jak Soraya i Dermika chce rozbudować portfolio o produkty spoza segmentu kosmetycznego.

16 czerwca 2011

Członkowie zarządu Greya nawzajem się odwołują

Zgromadzenie wspólników Grey Group Poland sprawdza, kto kogo ostatecznie odwoła. Odwołany Paweł Niezgoda wespół z Grzegorzem Sucheckim odwołuje z zarządu Rafała Barana i Annę Konarską.

16 czerwca 2011

Niepewna przyszłość Gadu Air

Właściciel sieci komórkowej prowadzi rozmowy z partnerami biznesowymi na temat przyszłości usług. Wycena Gadu Air nie została podana.

16 czerwca 2011

Kacper Osiecki prezesem Labiometrics

Doświadczony badacz obejmuje kierownictwo nowej spółki biometrycznej.

16 czerwca 2011

Jerzy Janczak prezesem ZKDP

Związek ma nowych członków zarządu, sądu koleżeńskiego i komisji rewizyjnej.

16 czerwca 2011

Beko wspiera sprzedaż lodówek

Promocji konsumenckiej sprzętu AGD towarzyszy kampania reklamowa.

16 czerwca 2011

Michońska-Dynek szefem programowym Radia Plus Warszawa

To nowe stanowisko w rozgłośni.

16 czerwca 2011

Domino's Pizza przyspiesza

Sieć otwiera drugi lokal i mówi o kolejnych. Nowa osoba będzie odpowiedzialna za wyszukiwanie lokalizacji.

17 czerwca 2011

Aj - nowa agencja public relations

Założyły ją absolwentki Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW - Agnieszka Pieńczykowska i Justyna Pałys.

17 czerwca 2011

GetResponse utworzył dział edukacji i optymalizacji

Nowy dział zajmie się całościowym prowadzeniem kampanii e-mailmarketingowych.

17 czerwca 2011

ICN Polfa promuje MaxiBiotic

Ruszyła wakacyjna kampania reklamowa maści antybakteryjnej.

17 czerwca 2011

Mały "Naj" na wakacje

G+J na wakacje wydaje kieszonkową wersję "Naj Magazynu".

17 czerwca 2011

TVR rozmawia z UPC

Telewizja rolnicza rozpoczęła negocjacje z siecią kablową na temat wejścia do jej oferty.

17 czerwca 2011

Patryk Polkowski zastępcą dyrektora Ipsos ASI

Przez ostatnie półtora roku pracował w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych.

17 czerwca 2011

Partner ASM poszerza obsługę Princes Foods

Agencja zajmie się także merchandisingiem mobilnym.

17 czerwca 2011

Ogilvy Action wspiera debiut tabletu Motoroli

Nowy produkt firmy telekomunikacyjnej ma być reklamowany na nośnikach out-of-home oraz przy pomocy billboardu sponsorskiego.

17 czerwca 2011

Henkel wprowadza wariację eukaliptusową marki Persil

Marketer wesprze jego sprzedaż kampanią reklamową.

17 czerwca 2011

Aegis Media chcą poszerzać grupę

Plany akwizycyjne dotyczą firm specjalizujących się w SEM i performance marketingu.

17 czerwca 2011

Lay's daje bardziej popalić

Frito Lay poszerza ofertę chipsów o kolejne ostre smaki.

17 czerwca 2011

Szymon Majewski w roli Mini Ratki [WIDEO]

Tym razem prezenter, ubrany dość nietypowo, pomaga klientowi w zakupie lampy. Jest to siódma już odsłona kampanii reklamowej PKO BP z udziałem celebryty.