M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 czerwca 2011

Aneta Struk awansuje w europejskich strukturach PepsiCo

Będzie odpowiedzialna za markę Lipton Ice Tea.

17 czerwca 2011

Pięć samochodów robi zdjęcia dla Google

Internetowy gigant rozpoczął realizację projektu Street View w Polsce, który ma promować Polskę na Euro 2012.

17 czerwca 2011

Podravka zainwestuje w kolejną kategorię

Jednocześnie marketer chce zmienić wizerunek flagowej marki Vegeta.

17 czerwca 2011

Już 30 firm licencjobiorcami UEFA

Rośnie liczba marketerów, którzy z okazji Euro 2012 będą mogli korzystać ze znaków UEFA.

20 czerwca 2011

M5 tworzy stanowisko new business managera

Studio filmowe powiększa zespół.

20 czerwca 2011

Uzupełnienie: Karol Wlazły w zarządzie ZKDP

W składzie nowego zarządu reprezentuje Media Regionalne.

20 czerwca 2011

Sarantis przygotowuje strategię relaunchu Kolastyny

W tym roku marketer postawił na wzmocnienie marki w kategorii kosmetyków do opalania - najbardziej rozpoznawalnej. W ciągu kilku miesięcy wdroży strategię relaunchu także w innych kategoriach.

20 czerwca 2011

Generali inwestuje w obecność w Facebooku

W portalu startuje tematyczny profil "Generalnie Lubię Podróże", sygnowany marką Generali Ubezpieczenia.

20 czerwca 2011

Magic Drinks przygotowuje debiut energetyku Dody

Pomimo wcześniejszych zapowiedzi nowy produkt nie pojawi się na rynku przed wakacjami.

20 czerwca 2011

Jula Poland ma marketing managera

Magdalena Lewińska-Opałko odpowiada za marketing szwedzkiej sieci handlowej.

20 czerwca 2011

Platforma Mediowa "Point Group" razem z Bloombergiem

Platforma zapowiada współpracę z grupą mediów biznesowych Bloomberg LP.

20 czerwca 2011

Nestle Musli gwarantuje "supersmak"

Marketer buduje trial nowego produktu wśród konsumentów.

20 czerwca 2011

Sylwia Mikiel zarządza marketingiem TU Uniqua

Zastąpiła Tomasza Domańskiego, który przeszedł do struktur marketingowych Jeronimo Martins.

20 czerwca 2011

Nielsen wchodzi na rynek badań internetu w Polsce

Pierwszy produkt, jaki wprowadzi na polski rynek, będzie poświęcony mediom społecznościowym.

20 czerwca 2011

Kubica może pojawić się w reklamach Lotto

Totalizator kontynuuje współpracę sponsoringową z kierowcą F1.

20 czerwca 2011

Grand prix Golden Arrow dla BBDO za Frito Lay

Zwycięzcy odebrali nagrody VI edycji konkursu marketingu bezpośredniego.

20 czerwca 2011

Biedronka razem z Kuroniami przygotowała cykl kulinarny

Największa w Polsce sieć sklepów w niestandardowy sposób wykorzystuje telewizję do promocji produktów.

21 czerwca 2011

P&G ciągnie mężczyzn na wyższą półkę

Marketer rozpoczął działania dla Gillette w Facebooku.

21 czerwca 2011

Polska zachęca inwestorów na kanale CNN International [WIDEO]

Kampania polskiego rynku inwestycyjnego ma przyciągnąć uwagę spółek rozważających debiut na GPW.

21 czerwca 2011

ZTM pracuje nad kalendarzem przetargu na wiaty

Kończy się etap przeglądu ofert dotyczący stawiania wiat przystankowych w Warszawie wyposażonych w nośniki reklamowe. ZTM rozważa możliwość rozstrzygnięcia przetargu jeszcze w tym roku, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

21 czerwca 2011

Interia rusza z siecią reklamową dla nowych technologii

Dyrektorem TechnoAd Network został Radosław Włoda. Wcześniej pełnił funkcję zastępcy dyrektora ds. klientów kluczowych w Interii.

21 czerwca 2011

Partner of Promotion pracuje dla Baltony

Agencja wprowadza Baltonę na GPW.

21 czerwca 2011

Każdemu według zasług

Doroczny raport SAR o zarobkach branży pokazuje, że wynagrodzenia w agencjach przegrywają z inflacją, domy mediowe wypadają nieco lepiej. Ogólnie jednak rynek się normuje.

21 czerwca 2011

Dąbek przeszła z SPI do Dobra Communications

Była szefowa promocji m.in. kanałów Filmbox i Kino Polska zajmie się komunikacją korporacyjną Universal Networks International oraz Grupy 4Fun Media.

21 czerwca 2011

IGRZ ma nowe władze; Cityboard rezygnuje z członkostwa

Właściciel jednej z wiodących na rynku firm reklamy zewnętrznej uznał, że organizacja branżowa nie reprezentuje w dostateczny sposób jej interesów.

21 czerwca 2011

Tycjan Lewandowski brand managerem Gingersa

Wieloletni pracownik Unilevera przechodzi do Kompanii Piwowarskiej.

21 czerwca 2011

Abra startuje z wakacyjną promocją [WIDEO]

Sieć meblarska oferuje klientom zniżki i zestawy walizek. Promocja reklamowana jest w Polsacie.

21 czerwca 2011

Leo Burnett, Euro RSCG Warsaw i Publicis na short-liście w Cannes

Na razie polskie agencje zdobyły siedem nominacji.

21 czerwca 2011

Inicjatorzy projektu badawczego OOH złożą wniosek do Komisji Europejskiej

Stroer, AMS i Clear Channel pracują nad treścią wniosku, który ma zostać złożony w kontekście przepisów antymonopolowych. Chodzi o uzyskanie zgody na założenie joint venture w Polsce, które zajmie się badaniami efektywności reklamy zewnętrznej.

21 czerwca 2011

Sygma Bank reklamuje program rabatowy [WIDEO]

Posiadacze kart kredytowych banku mogą liczyć na atrakcyjne zniżki w wybranych sklepach. Kampania obejmuje telewizję, radio i prasę.

21 czerwca 2011

Infor wraca z magazynem dla kobiet

Prenumeratorzy wybranych tytułów grupy Infor dostaną bezpłatny kwartalnik "Kobieta w Pracy".

21 czerwca 2011

Vincent Cassel w kampanii Lancii Ypsilon

Krytyczne podejście do tradycyjnej koncepcji luksusu.

21 czerwca 2011

Zmiany w zarządzie Gratki Technologie

Zarząd z dwuosobowego stał się jednoosobowy.

21 czerwca 2011

Jeżówka od CEDC

Nowa marka wódki o owocowym smaku.

21 czerwca 2011

Oshee i EuroBasket Women 2011

Izotonik angażuje się we wsparcie koszykówki.

21 czerwca 2011

Polsko-ukraiński kanał TVi Europe zacznie nadawać jesienią

Stacja TVi jest popularna w środowiskach inteligenckich i opiniotwórczych. Prezentuje opcję prozachodnią, prodemokratyczną i proeuropejską.

22 czerwca 2011

BP testuje Carrefour Express

Detalista i sieć stacji paliw nawiązali współpracę.

22 czerwca 2011

Większy zespół reklamy "Harvard Business Review Polska"

Do działu dołączyły trzy nowe osoby.

22 czerwca 2011

Labiometrics chce pozyskać partnera

Firma specjalizująca się w badaniach biometrycznych rozmawia z lokalnymi instytutami badawczymi.

22 czerwca 2011

RMF Maxxx z nowym linerem

Stacja rozpoczyna nadawanie ogólnopolskich serwisów.

22 czerwca 2011

Amica reklamuje płyty indukcyjne

Kampania została stworzona na podstawie działań crosspromocyjnych prowadzonych przez Amikę i Emalię Olkusz SA.

22 czerwca 2011

Agencja Evo tworzy spółkę SEM-ową

EvoSEM pracuje m.in. dla Logitechu czy Castoramy, zatrudnia siedem osób.

22 czerwca 2011

Brązowy Lew dla Publicis w Cannes

Publicis dostaje nagrodę w kategorii mediów, kategorie cyber i design bez polskich nominacji.

22 czerwca 2011

Kamikaze tworzy brand SEM-owy i awansuje

Pod marką Boski Wiatr rozpoczyna działalność nowa wyspecjalizowana komórka do działań w wyszukiwarkach.

22 czerwca 2011

Danone dla szkół

Ogólnopolska akcja promocyjna w sklepach Carrefour wspiera szkoły.

22 czerwca 2011

Powstał serwis zakupów grupowych dla firm

Platforma skierowana jest do przedsiębiorców, którzy cenią sobie oszczędność. Inwestorem portalu jest poznańska firma Zakupy do Domu.

22 czerwca 2011

Ruch zmienia logo i wprowadza nowe kioski

Spółka chce dotrzeć do młodszych konsumentów. Stawia przede wszystkim na sprzedaż detaliczną i hurtową produktów, nie rezygnuje jednak z kolportażu prasy.

22 czerwca 2011

Sonik czasowo zastępuje odwołanego Syguta w TVP Info

Liliana Sonik została p.o. zastępcą dyrektora TVP Info.

22 czerwca 2011

IIBR inwestuje w projekt BtoB

Firma badawcza specjalizująca się w badaniach online chce zorganizować cykl warsztatów dla marketerów.

22 czerwca 2011

PMPG wyda polską edycję "Bloomberg Businessweek"

Wydawca "Wprost" jest przekonany, że w Polsce brakuje magazynu ekonomicznego, dlatego wprowadza polską edycję "Bloomberg Businessweek".