M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 kwietnia 2002

Euro RSCG Worldwide wygrała globalny budżet Reckitt Benckisera

Światowy holding Reckitt Benckiser powierzył swój cały budżet reklamowy (z wyjątkiem proszków do prania) sieci agencji reklamowych Euro RSCG Worldwide....

17 kwietnia 2002

Nowy redaktor naczelny "Twojego Stylu"

Anna Achmatowicz-Schwendimann została mianowana na stanowisko redaktora naczelnego magazynu "Twój Styl". Wcześniej funkcję tę sprawowała Krystyna Kaszuba, która niedawno rozstała...

17 kwietnia 2002

Zmiany organizacyjne w wydawnictwie "Polityka" Spółdzielnia Pracy

"Polityka" Spółdzielnia Pracy, wydawca trzech tytułów: tygodników "Polityka" i "Forum" oraz miesięcznika "Res Publica Nowa", zmieniła strukturę organizacyjną wydawnictwa. W...

17 kwietnia 2002

Ruszyła promocja Snickersa oparta na motywach piłkarskich

Masterfoods rozpoczął promocję batonów Snickers pod hasłem "Baton każdego kibica". Nawiązuje tym samym do zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce...

17 kwietnia 2002

"Kurier Lubelski" wkrótce zmniejszy format i zmieni layout

"Kurier Lubelski", dziennik Lublina i okolic, na przełomie maja i czerwca br. zmniejszy format z A2 na A3. Jednocześnie przeobrażony...

17 kwietnia 2002

Kujawiak Browary Bydgoskie przestaje istnieć

Kujawiak Browary Bydgoskie, producent m.in. piwa Kujawiak, został włączony w struktury grupy Brau Union Polska i utracił tym samym osobowość...

17 kwietnia 2002

MiniMax wprowadzi nowe pasmo programowe

Kanał telewizyjny MiniMax skierowany do dzieci przygotowuje nowe pasmo programowe dla swoich widzów. "Obecnie emitujemy dwa bloki programowe - Minikaruzelę...

17 kwietnia 2002

Oświadczenie

Kalina Janicka, prezes zarządu firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, przesłała do redakcji DS "MiMP" oświadczenie w sprawie porozumienia firm...

17 kwietnia 2002

Szanowni subskrybenci!

Ostatnie wydanie Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" w tym miesiącu ukaże się we wtorek 30 kwietnia br. Kolejne, w...

18 kwietnia 2002

Dziennikarze "Urody" przechodzą z Edipresse do Media Stylu

Część zespołu miesięcznika "Uroda" (wydawca: Edipresse Polska) opuściła wydawnictwo i przeszła do spółki Media Styl, wydawcy m.in. "Twojego Stylu" (należy...

18 kwietnia 2002

Radiostacja przygotowuje kampanię wizerunkową stacji

Wizerunkowa kampania reklamowa sieci rozgłośni radiowych Radiostacja należącej do holdingu Eurozet rozpocznie się w połowie maja br. Kampania ma na...

18 kwietnia 2002

Rusza kampania reklamowa notebooków Adax

Wrocławska firma JTT Computer SA, producent komputerów marki Adax, wchodzi na rynek komputerów przenośnych, wprowadzając linię notebooków Adax Mobile. Producent...

18 kwietnia 2002

Jerzy Engel promuje piłkarski wizerunek McDonald'sa

Sieć franchisingowa restauracji fast food McDonald's ruszyła z kolejną telewizyjną kampanią reklamową. Według Joanny Carter, marketing manager McDonald's, celem obecnej...

18 kwietnia 2002

Agencja public relations Neuron uruchamia witrynę w sieci

Agencja public relations Neuron PR uruchomiła w sieci swoją witrynę. Zastąpiła ona tymczasową stronę, która działała od stycznia br. "Serwis...

18 kwietnia 2002

Szanowni subskrybenci!

Ostatnie wydanie Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" w tym miesiącu ukaże się we wtorek 30 kwietnia br. Kolejne, w...

19 kwietnia 2002

Nowy kanał telewizyjny Tele 5 rozpoczął nadawanie

Nowy kanał telewizyjny Tele 5 zadebiutował dzisiaj o godz. 8 rano. Program będzie nadawany na podstawie koncesji wydanej pod koniec...

19 kwietnia 2002

TNS OBOP i SMB opracują standard badań marketingu bezpośredniego

Firma badawcza TNS OBOP oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) podjęły decyzję o stworzeniu standardu badawczego dla firm zajmujących się marketingiem...

19 kwietnia 2002

Program III wprowadza kolejne zmiany w swojej ramówce

Tygodniowa ramówka Programu III Polskiego Radia zmienia się od najbliższego poniedziałku 22 kwietnia br. Na antenie pojawią się nowe programy...

19 kwietnia 2002

Katarzyna Przybyszewska pełni obowiązki naczelnej "Pani"

Katarzyna Przybyszewska pełni obowiązki redaktor naczelnej miesięcznika "Pani", co najprawdopodobniej zapowiada zmianę na tym stanowisku. Dotychczasowa redaktor naczelna "Pani" Barbara...

19 kwietnia 2002

Firmy UPC, Orbis i Euro Color rozpoczynają wiosenną promocję

Operator telewizji kablowej UPC Polska, biuro podróży Orbis Travel i firma Euro Color, dystrybutor m.in. sprzętu fotograficznego marki Olympus, zorganizowały...

19 kwietnia 2002

Optimus wspiera reklamą poszerzanie swojego portfolio produktów

Producent sprzętu komputerowego Optimus SA pod koniec kwietnia br. wprowadzi na rynek modele komputerów przenośnych przeznaczonych dla klientów biznesowych -...

19 kwietnia 2002

MK Cafe rozpoczyna kampanię reklamową w internecie

Broker reklamowy CR Media na zlecenie szczecińskiej agencji interaktywnej Byss przygotował kampanię reklamową MK Cafe w internecie. Kampania ma potrwać ...

19 kwietnia 2002

Agencja First Public Relations w europejskiej sieci Eurocom PR Network

Agencja First Public Relations wstąpiła do niezależnej sieci agencji public relations Eurocom PR Network. First PR jest jedyną polską agencją...

19 kwietnia 2002

Agencja Glaubicz Garwolińska pracuje dla ZT Kruszwica SA

Zakłady Tłuszczowe "Kruszwica" SA zostały klientem agencji PR Glaubicz Garwolińska Consultants, która wygrała przetarg. ZT Kruszwica są spółką giełdową, znanym...

19 kwietnia 2002

Szanowni subskrybenci!

Ostatnie wydanie Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" w tym miesiącu ukaże się we wtorek 30 kwietnia br. Kolejne, w...

22 kwietnia 2002

Budżet marketingowy NOM trafił do Euro RSCG Group

Konsorcjum firm, w skład którego wchodzą: Euro RSCG New Europe (agencja reklamowa full service), Euro RSCG Dialog (agencja marketing services)...

22 kwietnia 2002

Planowane zmiany w "Gazecie Giełdy Parkiet" oraz nowa naczelna gazety

"Gazeta Giełdy Parkiet" będzie ewoluować w stronę szerzej pojmowanej gazety finansowej. Tej strategicznej decyzji wydawcy, spółki Parkiet Media SA, towarzyszy...

22 kwietnia 2002

Agnieszka Szyfter została dyr. promocji Radia Pogoda i Radia Klasyka

Od kwietnia br. nowym dyrektorem promocji w Radiu Pogoda oraz Radiu Klasyka jest Agnieszka Szyfter. Obie stacje należą do Agory...

22 kwietnia 2002

Carlsberg Okocim rusza z kampanią wprowadzającą Okocim Jasne Pełne

Rozpoczęła się multimedialna kampania reklamowa wprowadzająca nowy brand Grupy Carlsberg Okocim SA - piwo Okocim Jasne Pełne. Informacja o wysokości...

22 kwietnia 2002

Część zespołu miesięcznika "Pani" przechodzi do Media Stylu

Spółka Media Styl poinformowała, że od 6 maja br. rozpocznie prace nad nowym projektem w tym wydawnictwie pięciu byłych pracowników...

22 kwietnia 2002

Nowy layout, logo, format i cennik reklamowy "City Magazine"

"City Magazine" od wydania majowego (ukaże się 29 kwietnia br.) zmienia layout, logo i format. Magazyn staje się mniejszy, poręczniejszy....

22 kwietnia 2002

Hoop przygotowuje kampanię reklamową Premium Orange

W maju br. rozpocznie się kampania reklamowa promująca markę Hoop Premium Orange (producent Hoop SA). Są to napoje gazowane z...

22 kwietnia 2002

Wydawca "Zwierciadła" wspiera sprzedaż pisma kampanią reklamową

Miesięcznik "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło Sp. z o.o.) przeprowadza kilkuetapową kampanię reklamową, która potrwa do listopada br. włącznie. Zaplanował ją dom...

22 kwietnia 2002

Visa rozpoczęła akcję promocyjną kart płatniczych w Polsce

Polskie biuro Visa International we współpracy z Radiem Zet zorganizowało promocję dla posiadaczy kart płatniczych Visa. Jej głównym celem ma...

22 kwietnia 2002

Miesięcznik "Rodzice" przygotował długofalową akcję edukacyjną

Miesięcznik "Rodzice" (G+J Polska) wraz z partnerami - koncernem farmaceutycznym GlaxoSmithKline i Polskim Towarzystwem Neonatologicznym - przygotował długofalową akcję edukacyjną...

22 kwietnia 2002

Browar Jabłonowo wprowadza do sprzedaży nowe piwo - Gulczas Mocny

Na rynku zadebiutuje nowa odmiana piwa Gulczas, marka Gulczas Mocny. Jego producent Browar Jabłonowo poszerza w ten sposób swoje portfolio...

22 kwietnia 2002

Oświadczenie

Neil Selby, prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce, występując w imieniu całego zarządu tej organizacji, przesłał do redakcji DS...

22 kwietnia 2002

Szanowni subskrybenci!

Ostatnie wydanie Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" w tym miesiącu ukaże się we wtorek 30 kwietnia br. Kolejne, w...

23 kwietnia 2002

Agora stała się właścicielem czasopism Prószyńskiego za blisko 73 mln zł

Za kwotę 72,7 mln zł Agora SA nabyła w piątek spółkę Prószyński i S-ka - Czasopisma Sp. z o.o. Składa...

23 kwietnia 2002

Redd's rozpoczął kolejną część kampanii wizerunkowej

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła kolejną część kampanii wizerunkowej marki piwa Redd's. Kampania ma na celu wzbudzenie zainteresowania marką oraz tworzenie...

23 kwietnia 2002

Zmiany w layoucie i zawartości "Popcornu" Axel Springer Polska

Axel Springer Polska zmienia od wydania majowego miesięcznik "Popcorn". Przeobrażenia poprzedziły badania rynkowe. Unowocześniono layout dzięki bardziej dynamicznemu sposobowi łamania...

23 kwietnia 2002

Henyo Behrendt przygotował kampanię telewizyjną dla Gellwe

Agencja reklamowa Henyo Behrendt przygotowała najnowszą kampanię reklamową dla firmy Gellwe Sp. z o.o., dotyczaca produktu Słodki Kubek (kisiel i...

23 kwietnia 2002

Wortal finansowy "Pulsu Biznesu" poszerza portfolio usług

Wortal finansowy pb.pl dziennika "Puls Biznesu" zaoferował swoim użytkownikom nowe usługi. Są to możliwości korzystania z serwisu poprzez komputery kieszonkowe...

23 kwietnia 2002

Szanowni subskrybenci!

Ostatnie wydanie Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" w tym miesiącu ukaże się we wtorek 30 kwietnia br. Kolejne, w...

24 kwietnia 2002

Wkrótce nowe reality show na antenie TVN Siedem

"Tenbit.pl Klub Przygód" to nazwa nowego reality show przygotowywanego dla telewizji TVN Siedem. Program będzie pojawiał się na antenie stacji...

24 kwietnia 2002

Lowe Lintas GGK przygotowała kreację kampanii Rexony Men Ionic

Agencja reklamowa Lowe Lintas GGK przygotowała kreację na potrzeby kampanii reklamowej dezodorantu Rexona Men Ionic. Planowaniem i zakupem mediów zajmie...

24 kwietnia 2002

Robert Kaszlewicz został nowym prezesem Orange Advertising

Robert Kaszlewicz objął stanowisko prezesa agencji reklamowej Orange Advertising. Kaszlewicz, który był poprzednio dyrektorem ds. promocji w tej agencji, zastąpił...

24 kwietnia 2002

Beiersdorf-Lechia będzie promować nowe kosmetyki dla mężczyzn

Koncern Beiersdorf-Lechia, właściciel marki Nivea for Men, wprowadził na rynek nowe produkty w trzech seriach kosmetyków Mild, Sensitive, Extra Fresh....

24 kwietnia 2002

Reklama wspiera debiut chińskiego producenta AGD w Polsce

Agencja reklamowa Brandy przygotowała kampanię reklamową wprowadzającą na rynek polski firmę Haier - chińskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego (AGD). Działania...

24 kwietnia 2002

Era GSM sponsorem koncertu Mazowsza

Operator telefonii komórkowej Era GSM został jednym ze sponsorów koncertu galowego zespołu Mazowsze zorganizowanego z okazji 50-lecia pracy artystycznej dwóch...