M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 sierpnia 2011

Pompidou tworzy kreacje prasowe dla Samsunga

Kampania promuje nowy Samsung Galaxy Pro.

16 sierpnia 2011

"Fakt" chwilowo bez "Gwiazd"

Problemy z drukiem przyczyną nieukazania się piątkowego dodatku do "Faktu"

16 sierpnia 2011

Toshiba aktywizuje użytkowników Facebooka

Internauci mogą wziąć udział w konkursie polegającym na zaprojektowaniu koszulki. W projekcie uczestniczy projektant mody Mariusz Przybylski.

16 sierpnia 2011

Marka Axe rozszerzona o wody toaletowe

Unilever rozwija portfolio jednej z czołowych marek.

16 sierpnia 2011

Światowy gracz mobile w Krakowie

Antenna Software ulokowała swoje centrum technologiczne w Polsce.

16 sierpnia 2011

Martyna Adamczyk w Provident Polska

Menedżerka będzie kierować call center firmy.

16 sierpnia 2011

"Show" z nowym dodatkiem i większym nakładem

Bauer inwestuje w zawartość dwutygodnika "Show", dodając nowy luksusowy suplement "Show Style".

16 sierpnia 2011

Motor-Presse zatrudnia węgierskiego specjalistę od nowych mediów

Szefem nowego działu multimediów w Motor-Presse Polska został Barna Gajdos.

16 sierpnia 2011

Z Tchibo do Intersnack Poland

Agnieszka Krajewska-Pliwka w dziale marketingu właściciela marki Felix.

17 sierpnia 2011

Danuta Stenka twarzą Delicji

Kraft po raz pierwszy korzysta z celebryty w kampanii tej marki.

17 sierpnia 2011

"Miasto Kobiet" wchodzi do Warszawy

Magazyn do tej pory był dostępny wyłącznie w Krakowie.

17 sierpnia 2011

KFC rozpoczyna zapowiadaną ofensywę [WIDEO]

Sieć restauracji zmienia hasło reklamowe i rozpoczyna silną komunikację wizerunkową.

17 sierpnia 2011

Jedna z największych kampanii w historii marki Łowicz

Agros rusza z dużym wsparciem linii Dziś na obiad.

17 sierpnia 2011

Mastercook nietypowo promuje AGD

Firma wspólnie ze znanym kucharzem otworzyła studio kulinarne.

17 sierpnia 2011

Atrakcyjne prezenty od Vectry za 1 zł

Operator kablowy szykuje się do jesiennej kampanii reklamowej, w której będzie zachęcał do skorzystania z oferty szybkiego internetu, oferując konsole do gier i komputery za 1 zł.

17 sierpnia 2011

Spoty Monini wyprodukowane w Polsce

Pierwsza w historii marki kampania, która powstała w polskim studiu.

17 sierpnia 2011

Ciemny Żubr z KP

Największy producent piwa chce skorzystać z trendu popularności innowacyjnych produktów.

17 sierpnia 2011

Ruszyła kampania edukacyjna nt. bezpiecznego internetu

Kreacje powstały w Laboratorium Reklamy ClosBrothers. Akcję organizuje serwis Dyżurnet.pl wspólnie z tą agencją.

17 sierpnia 2011

Ibum Forte ze wsparciem telewizyjnym

Kampanię przygotowały Heads Advertising i MEC.

17 sierpnia 2011

LOT ograniczy współpracę ze 180heartbeats

Po ponad pół roku współpracy marketer zamierza skonsolidować budżet.

17 sierpnia 2011

Rossmann otworzył największy europejski sklep w Łodzi

Nowością w ofercie jest m.in. żywność ekologiczna, wina i kącik kawowy.

17 sierpnia 2011

Martini wchodzi na rynek RTD

Na półki trafia Martini Soda.

18 sierpnia 2011

Pkt.pl znacznie powiększa dział strategii i marketingu

Siedem nowych osób zasiliło dział liczący po ich dołączeniu 21 pracowników.

18 sierpnia 2011

Bartosz Jędrasiak brand managerem Burger Kinga

Do AmRestu przeszedł z Intersnack Poland.

18 sierpnia 2011

Piotr Kobosko odszedł z Nestle

W firmie nie ma na razie specjalisty ds. zakupu mediów i produkcji reklamowej.

18 sierpnia 2011

Michał Kidała awansował w Hypermedia Isobar

Objął stanowisko interactive account directora.

18 sierpnia 2011

LG w nietypowy sposób promuje lodówki side-by-side

Poza prezentacją sprzętu marka postawiła na nawiązanie emocjonalnej relacji z odbiorcami.

18 sierpnia 2011

Sześciu nowych pracowników w zespole Eura7

Wśród zatrudnionych jest m.in. dwoje new business managerów: Łukasz Schab i Karolina Kular.

18 sierpnia 2011

Targi China Expo Poland z kampanią

MT Polska poprzez reklamy na outdoorze, w telewizji, radiu i internecie zachęca do odwiedzenia targów.

18 sierpnia 2011

Original Source z konkursem dla bazgrzących

Nowa marka kosmetyków aktywizuje internautów.

18 sierpnia 2011

Indykpol kusi degustacjami

Nowe produkty z linii wędlin szlachetnych są wspierane w sklepach sieci Real, Selgros i Makro.

18 sierpnia 2011

LOT wprowadza markę Vivanta na rynek masowy

Na rynku dań gotowych pojawia się nowy gracz.

18 sierpnia 2011

Krzysztof Gawrych w agencji Prowokator

Menedżer z dużym doświadczeniem w branży eventowej został dyrektorem strategicznym i partnerem agencji.

18 sierpnia 2011

Netizens oferuje interaktywne ekrany

Nowe narzędzie komunikacyjne może być sterowane gestami.

18 sierpnia 2011

Telma współpracuje z Julą

Agencja pracuje dla wchodzącej na nasz rynek sieci marketów Jula.

18 sierpnia 2011

Miliony bakterii Domestosa na Facebooku

Marka promuje systemowe podejście do czystości i używania produktów Domestos.

19 sierpnia 2011

Konrad Wysokiński w Netizens Peppermint

Agencja ma nowego creative directora.

19 sierpnia 2011

Nestle rusza z dwumiesięczną kampanią Princessy

W spotach wykorzystano piosenkę "My Girl" zespołu The Temptations.

19 sierpnia 2011

Polskie wódki wśród najszybciej rosnących alkoholi na świecie

Krupnik stał się nie tylko marką nr 2 wśród wódek w Polsce, ale także według zestawienia "IWSR" drugą najszybciej rosnącą na świecie. Wysokie pozycje zajęły także Żołądkowa i Stock Prestige.

19 sierpnia 2011

P&G promuje Olay Regenerist na Facebooku

Aplikacja konkursowa ma wciągnąć do świata marki starsze konsumentki.

19 sierpnia 2011

Katarzyna Kruczkowska zarządza Boldmind

Poprzednio pracowała jako account manager w GoldenSubmarine.

19 sierpnia 2011

Daniel Czok kieruje marketingiem Indesit Company

Piastujący dotychczas to stanowisko Krzysztof Kudlek odszedł z firmy.

19 sierpnia 2011

Lotos współpracuje z Heliosem przy programie Navigator

Kupony do kin tej sieci są oferowane w programie lojalnościowym Lotosu.

19 sierpnia 2011

Nieprzecierowe owocowe Pysio

Marketer wspiera launch produktów działaniami shoppermarketingowymi.

19 sierpnia 2011

Wojewódzki skuteczny w zachęcaniu do testów smartfona w Playu

W ciągu pierwszego tygodnia na testy smartfonów w sieci komórkowej Play zapisała się jedna trzecia z zakładanej docelowo puli 150 tys. osób.

19 sierpnia 2011

Tańszy i bogatszy "Twist" notuje wzrost sprzedaży

Pierwszy numer odświeżonego miesięcznika sprzedał się o połowę lepiej niż poprzednie. Zadziałała niższa cena i gadżety.

19 sierpnia 2011

Axa Direct sprzedaje coraz więcej

Polski oddział francuskiego Avanssur kolejny kwartał z rzędu zwiększa sprzedaż.

22 sierpnia 2011

Bank Pocztowy po raz pierwszy promuje konta dla firm [WIDEO]

Bank chwali się w reklamach, że "wybrało go już ponad 170 tys. przedsiębiorców".

22 sierpnia 2011

Serwisy VoD rywalizują o poszerzenie oferty kontentowej

Trwa wyścig serwisów VoD o poszerzanie oferty filmów i programów - Iplex podpisał umowę z TVP, a VoD.Onet chce mieć materiały Polsatu.

22 sierpnia 2011

Mokate odświeża NYcoffee

Produkt ze zmienionym logo i grafiką opakowań ma być aktywnie wspierany w internecie.