M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 kwietnia 2002

Niekonwencjonalna rekrutacja w Ad Fabrika FCB

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB przeprowadziła niekonwencjonalną akcję rekrutacyjną na stanowisko copywritera. Na billboardzie należącym do firmy reklamy zewnętrznej Ströer...

24 kwietnia 2002

Szanowni subskrybenci!

Ostatnie wydanie Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" w tym miesiącu ukaże się we wtorek 30 kwietnia br. Kolejne, w...

24 kwietnia 2002

Niepewna przyszłość wydawnictwa Machina Press

Do końca tego tygodnia wyjaśni się, czy wydawnictwo Machina Press, do której należy magazyn "Machina", będzie kontynuować działalność. "Są finansowe...

24 kwietnia 2002

CR Media zakupiły badania słuchalności radia od KBR-u

CR Media, broker reklamowy, zakupiły wyniki badań audytorium radiowego w 2002 r. od Komitetu Badań Radiowych (KBR). Wartość kontraktu wynosi...

24 kwietnia 2002

SMB sprzeciwia się nowelizacji ustawy o nieuczciwej konkurencji

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) sprzeciwia się wprowadzeniu nowych regulacji w ramach nowelizacji ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Projekt zmian, proponowany...

24 kwietnia 2002

Radio Kolor 103 FM zmienia wizerunek i koryguje format muzyczny

Warszawskie Radio Kolor 103 FM zmienia założenia programowe. Skorygowany format muzyczny Koloru ma bardziej odpowiadać zapotrzebowaniom lokalnego rynku. Celem tych...

25 kwietnia 2002

Corporate Profiles DDB zamierza zmodyfikować nazwę grupy

Herve Brossard, chairman i CEO DDB Francja, president DDB Europe, podczas swojej pierwszej wizyty w Polsce zapowiedział, że w ciągu...

25 kwietnia 2002

Proinwest Art Meritum powiększa portfolio klientów farmaceutycznych

Proinwest Art Meritum (PAM) wygrała trzy przetargi, powiększające portfolio jej klientów farmaceutycznych. Pierwszy z nich to budżet reklamowy leku na...

25 kwietnia 2002

Cityboard Media wprowadza do oferty system badawczy PRIZM

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media oficjalnie ogłosiła decyzję o wprowadzeniu do swojej oferty systemu geodemograficznej segmentacji widowni PRIZM w planowaniu...

25 kwietnia 2002

Johnson & Johnson wspiera premierę nowej linii kosmetyków Neutrogena

Johnson & Johnson wprowadza nową linię kosmetyków pielęgnacyjnych dla kobiet Neutrogena z aktywną miedzią. Polska premiera kosmetyków linii Neutrogena Visibly...

25 kwietnia 2002

Nestle debiutuje na rynku z nowymi karmami dla małych zwierząt

Koncern FMCG Nestle wprowadza na rynek nowe karmy dla młodych psów i kotów - Friskies Junior. Ruszyła też kampania reklamowa,...

25 kwietnia 2002

Dwuetapowa kampania piwa Kasztelan ruszy w czerwcu br.

W czerwcu br. ruszy pierwszy etap kampanii promocyjnej piwa Kasztelan, należącego do portfolio grupy Okocim Carlsberg SA. Przygotowane działania będą...

25 kwietnia 2002

Wydawca "Boba Budowniczego" drukuje kolejne pachnące strony

WillMark Publishing, wydawca miesięcznika edukacyjnego "Bob Budowniczy" dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat, zaoferował swoim czytelnikom i...

25 kwietnia 2002

KP SA wspiera reklamą sprzedaż dwóch nowych produktów

Kompania Piwowarska SA (KP SA) poszerza swoje portfolio o dwa nowe produkty - piwo Dębowe Mocne i amerykańską markę Miller....

25 kwietnia 2002

Beata Madeja dyrektorem działu reklamy w Media Stylu

Spółka Media Styl, wydawca miesięcznika "Twój Styl", nominowała Beatę Madeję na stanowisko dyrektora działu reklamy Media Stylu. Madeja awansowała ze...

25 kwietnia 2002

Polsat Sport kieruje swoją ofertę do sieci kablowych

Telewizja Polsat planuje udostępnienie sieciom kablowym swojego kodowanego kanału sportowego Polsat Sport, w którym będą transmitowane Mistrzostwa Świata w Piłce...

25 kwietnia 2002

Tele2 organizuje konkurs promocyjny na stronach Interii

Firma telekomunikacyjna Tele2 Polska we współpracy z portalem Interia.pl przygotowała konkurs promujący usługi operatora dla klientów indywidualnych. Barbara Mozołowska, dyrektor...

25 kwietnia 2002

Firma Henkel wspiera reklamą sprzedaż taśm Power Tape

Henkel Polska SA rozpoczął kampanię reklamową mającą na celu budowę percepcji wśród konsumentów kategorii tzw. taśm uniwersalnych. Kampania potrwa do...

25 kwietnia 2002

Oświadczenie AMS SA

Aleksandra Gutkowska, rzecznik prasowy firmy reklamy zewnętrznej AMS SA, przesłała do redakcji DS "MiMP" oświadczenie następującej treści: 23 kwietnia br....

25 kwietnia 2002

Oświadczenie CR Media

Agnieszka Niburska, public relations manager CR Media, nadesłała 24 kwietnia br. do redakcji DS "MiMP" oświadczenie następującej treści: "Wychodząc naprzeciw...

25 kwietnia 2002

Szanowni subskrybenci!

Ostatnie wydanie Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" w tym miesiącu ukaże się we wtorek 30 kwietnia br. Kolejne, w...

26 kwietnia 2002

Program Viva Polska na antenie Tele 5

Nowa stacja telewizyjna Tele 5 podpisała umowę z kanałem muzycznym Viva Polska!. Umowa umożliwia Tele 5 nadawanie programu tej telewizji...

26 kwietnia 2002

Najnowsze wydanie "Viva!" poświęca programowi "Big Brother Bitwa"

Najbliższe, dziewiąte wydanie magazynu "Viva!" (wydawnictwo Edipresse Polska) poświęcone będzie w dużej mierze programowi "Big Brother Bitwa", który jest nadawany...

26 kwietnia 2002

SSL Healthcare będzie promować nowe produkty marki Durex

Koncern SSL Healthcare Polska będzie promować swoje nowe produkty, głównie nowy rodzaj prezerwatywy "now easy-on". Produktowe działania reklamowe zaplanowane są...

26 kwietnia 2002

Interia obniża ceny i wprowadza nowe formy reklamowe

Portal Interia.pl wprowadził obniżkę cen powierzchni reklamowych na wybranych serwisach i udostępnił reklamodawcom 10 nowych produktów reklamowych. Mariusz Kuziak, dyrektor...

26 kwietnia 2002

Siemens rozpoczął wiosenną kampanię telefonów komórkowych

Siemens Information and Communications Mobile Devices rozpoczął kampanię wizerunkową dwóch telefonów komórkowych - modeli ME 45 i C45. Kampania modelu...

26 kwietnia 2002

Radio Alfa i Radio Wanda wprowadziły ten sam format

Dwie krakowskie stacje - Radio Wanda (należące do grupy radiowej Agory SA) i Radio Alfa - wprowadziły jednocześnie ten sam...

26 kwietnia 2002

"Gazeta Bezpłatna" ukazuje się również w Szczecinie

Od dzisiaj "Gazeta Bezpłatna" (dawniej "AGB Metro") wydawana przez Polską Prasę Bezpłatną SA, należącą do grupy 4 Media, ukazuje się...

26 kwietnia 2002

Philips zaprasza do swoich sklepów

Philips Polska zorganizował loterię-zdrapkę mającą na celu przyciągnięcie potencjalnych klientów do sklepów sprzedających produkty tej firmy i zapoznania ich z...

26 kwietnia 2002

Wiosenno-letnia kampania lodów Algida

Unilever zorganizował kampanię promującą trzy nowe smaki lodów Algida, której grupą docelową są dzieci do lat 10 i ich rodzice....

26 kwietnia 2002

Andrzej Piotrowski został dyrektorem generalnym Eden Springs Poland

Andrzej Piotrowski został dyrektorem firmy Eden Springs Poland, która zajmuje się dostawą wody. Zastąpił on na tym stanowisku Stephena Vogta....

26 kwietnia 2002

Cityboard Media uruchamia nową wersję witryny internetowej

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media uruchomiła nową wersję swojej witryny internetowej. "Zależy nam, by witryna spełniała rolę wizytówki naszej firmy....

26 kwietnia 2002

Sprostowanie

We wczorajszym Dziennym Serwisie omyłkowo podaliśmy, że Barbara Mozołowska pełni funkcję dyrektora ds. marketingu Tele2 Polska Sp. z o.o. W...

26 kwietnia 2002

Szanowni subskrybenci!

Ostatnie wydanie Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" w tym miesiącu ukaże się we wtorek 30 kwietnia br. Kolejne, w...

29 kwietnia 2002

Sejm RP zajmie się zakazem organizowania promocji w maju br.

Głosowanie w Sejmie RP nad przyjęciem nowelizacji ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w tym zakazu organizowania promocji sprzedaży, odbędzie się...

29 kwietnia 2002

At Media będzie sprzedawał czas reklamowy w Canal Plus Niebieskim

Od 1 czerwca br. At Media będzie sprzedawał czas reklamowy w Canal Plus Niebieskim. "Czas reklamowy w Canal Plus Niebieskim...

29 kwietnia 2002

Piotr Ambroziak został dyrektorem artystycznym TBWAWarszawa

Piotr Ambroziak objął stanowisko senior art directora w agencji reklamowej TBWAWarszawa. Funkcję swą pełni od kwietnia br. Wcześniej był zatrudniony...

29 kwietnia 2002

Unilever/Bestfoods rozpoczął mundialową promocję konsumencką

Koncern Unilever/Bestfoods rozpoczął promocję konsumencką "Mundial Knorr", którą objęto kubki i saszetki Knorr Gorący Kubek. Kreacją promocji, a także jej...

29 kwietnia 2002

Pfeifer & Langen rusza z kampanią cukru żelującego Diamant

W maju br. rusza pierwsza część kampanii reklamowej cukru żelującego Diamant produkowanego przez koncern Pfeifer & Langen Polska. Potrwa przez...

29 kwietnia 2002

Polska Telefonia Cyfrowa promuje nowe usługi WAP w sieci Era

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci telefonii komórkowej Era, przygotowała kampanię promującą nowe usługi EraWAP - serwis turystyczny Pascala i prognozy...

29 kwietnia 2002

Discovery Channel wykorzystuje w kampanii ambient media

Stacja telewizyjna Discovery Channel, realizując ostatnią kampanię reklamową w Polsce, zdecydowała się na wykorzystanie narzędzi komunikacyjnych z zakresu tzw. ambient...

29 kwietnia 2002

Magazyn "Cosmopolitan" rozpoczął poszukiwania Cosmodziewczyny

Po raz drugi magazyn "Cosmopolitan" zorganizował dla swoich czytelniczek konkurs Mocne Strony Kobiety, który wśród uczestniczek ma wyłonić Cosmodziewczynę. "Chcemy...

29 kwietnia 2002

4 Media SA kupiło za 6 mln zł dziennik finansowy "Prawo i Gospodarka"

Zarząd spółki 4 Media SA podpisał umowę dotyczącą zakupu dziennika "Prawo i Gospodarka" od firmy Infor Dziennik. Wartość transakcji wyniesie...

29 kwietnia 2002

Powstaje największy wortal rekrutacyjny w Polsce

Portale rekrutacyjne pracuj.pl, należący do Communication Partners, i jobaid.pl, należący do tej pory do firmy In4net, połączą się. Nowy wortal...

29 kwietnia 2002

PBRZ podejmą współpracę z firmą monitoringową Media Watch

Rada nadzorcza spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) podjęła uchwałę dotyczącą ustalania średnich cen sprzedaży nośników reklamy zewnętrznej na potrzeby...

29 kwietnia 2002

Sieć Eska powiększyła się o kolejną rozgłośnię w Toruniu

Sieć stacji radiowych Eska należąca do Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych (ZPR) powiększyła się o rozgłośnię Eska Toruń. Jest to druga po...

29 kwietnia 2002

Joy & Company Polska wspiera reklamą debiut cukierków Solano

Firma Joy & Company Polska wprowadziła na rynek karmelowe cukierki do ssania Solano, które nie zawierają cukru. Produkt jest adresowany...

29 kwietnia 2002

Oświadczenie firmy Czas i Przestrzeń

Do redakcji DS "MiMP" zostało przesłane oświadczenie Barbary Liszewskiej, prezesa zarządu firmy Czas i Przestrzeń, w odpowiedzi na zarzuty firmy...

29 kwietnia 2002

Szanowni subskrybenci!

Ostatnie wydanie Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" w tym miesiącu ukaże się we wtorek 30 kwietnia br. Kolejne, w...

30 kwietnia 2002

News Corp. i Agora SA na krótkiej liście inwestorów w Polsacie

Według nieoficjalnych informacji na krótkiej liście potencjalnych inwestorów zainteresowanych udziałami w Telewizji Polsat jest prawdopodobnie spółka Agora i koncern News...