M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 sierpnia 2011

Produkcje Fox w dużych stacjach

W jesiennej ramówce TVP pojawi się "Glee", jeden z największych hitów serialowych kanału Fox. Wkrótce jego programy zadebiutują na kanałach grupy TVN i grupy Polsat.

30 sierpnia 2011

Ze Starcomu do marketingu TV Puls

Przemysław Wzorek przeszedł ze Starcomu do Telewizji Puls.

30 sierpnia 2011

Współpraca Tchibo i Mood Media

Sklepy producenta kawy pełne dźwięków.

30 sierpnia 2011

50 tys. otrzyma przedpremierowe wydanie "Bloomberg Businesweek Polska"

W numerze znajdą się wyłącznie reklamy Partnerów Premiery.

30 sierpnia 2011

Carrefour i Disney razem

Detalista oferuje produkty marki własnej z postaciami z kreskówek.

30 sierpnia 2011

Goal.pl i ARBOnetwork z ofertą specjalną na Euro

Serwis tym samym wzmocnił pakiety ARBOsport i ARBOfacet.

30 sierpnia 2011

Panasonic współpracuje z Kominkiem

Autor popularnych blogów i ich czytelnicy będą testowali produkty Panasonica.

30 sierpnia 2011

Piwo urośnie mimo fatalnego lipca

Deszczowe wakacje nie powinny przeszkodzić w 1-2-proc. wzroście rynku - szacuje Grupa Żywiec. Problemem staje się jednak wojna cenowa.

31 sierpnia 2011

Bauer zadowolony z debiutu "Świata Wiedzy"

Bauer Media chce wydać trzeci numer magazynu w nakładzie 300 tys. egzemplarzy.

31 sierpnia 2011

Adidas ma zdystansować Nike dzięki Euro 2012

Marketer zapowiada, że dzięki działaniom promocyjnym wokół zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej osiągnie dwucyfrową przewagę nad swoim głównym rywalem w segmencie piłkarskim.

31 sierpnia 2011

Społeczności.pl chce wzmocnić działy sprzedaży

Trwa rekrutacja na stanowiska w działach agencyjnym i klientów bezpośrednich.

31 sierpnia 2011

Intel ma nowego menedżera od PR-u

Juliusz Kornaszewski został nowym PR managerem Intela w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

31 sierpnia 2011

Euler Hermes współpracuje z dwoma domami mediowymi

MediaCom Warszawa i PHD Media Direction realizują najnowszą kampanię reklamową firmy ubezpieczeniowej. Agencje zostały wybrane w drodze przetargu.

31 sierpnia 2011

K2 notuje wzrost zysku o ponad 200 proc.

Zysk netto grupy wyniósł ponad 2 mln zł, co stanowi wzrost o 242 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r.

31 sierpnia 2011

Wiesława Vonau przechodzi z IPG do Atmedia

Nowy menedżer obejmie funkcję CFO w Atmedia Group.

31 sierpnia 2011

McCann wybierze nowego CEO pod koniec roku

Tadeusz Żórawski nadal znajduje się na liście kandydatów na to stanowisko.

31 sierpnia 2011

Sebastian Vettel będzie reklamował Playa

W najbliższy piątek rusza kampania oferty Red Bull Mobile w sieci Play.

31 sierpnia 2011

Communication Unlimited pracuje dla Coca-Coli w związku z Euro 2012

Agencja odpowiedzialna za realizację programów specjalnych marki Coca-Cola "Flag Bearers" i "Ultimate Access".

31 sierpnia 2011

Facebook wycofuje się z Dealsów

Testowy projekt wprowadzenia nowej usługi w Stanach Zjednoczonych zakończył się niepowodzeniem. Sprawy nie chce komentować Facebook NOW, który ma ten produkt wprowadzić w Polsce.

31 sierpnia 2011

Cyfrowy Polsat będzie intensywnie reklamował szybki internet LTE

Operator wychodzi poza swoją dotychczasową grupą docelową. Liczy, że przyciągnie młodszych, wielkomiejskich klientów.

31 sierpnia 2011

Burda chce pozbawić Phoenix Press członkostwa w IWP

Konflikt wydawców dotyczy zarzutów o kopiowanie pomysłów na pisma.

31 sierpnia 2011

Belvedere wspiera inicjatywę Bono

Po raz pierwszy polska marka weźmie udział w projekcie RED.

31 sierpnia 2011

Browary myślą o piwach stadionowych

Nowelizacja prawa dopuszcza sprzedaż piwa do 3,5 proc. alkoholu na meczach, ale marketerzy na razie dopiero badają tę możliwość sprzedaży.

31 sierpnia 2011

TVN Siedem startuje z jesienną ramówką

Program stacji będzie oparty na serialach i filmowych pasmach tematycznych.

1 września 2011

"Wściekłe ptaki" inspiracją T-Mobile

Operator szykuje kampanię na motywach niezwykle popularnej gry "Angry Birds".

1 września 2011

Agata Kostecka zarządza 9.90 PR

Marcin Helbin, właściciel i dyrektor kreatywny, skupi się teraz na zarządzaniu kreacją.

1 września 2011

KFC z augmented reality

W wybranych restauracjach pojawi się Wally - specjalny ekran z grą wykorzystującą poszerzoną rzeczywistość. KFC stawia na nietypowe akcje w internecie.

1 września 2011

W październiku wchodzi "Flash"

Edipresse Polska wkrótce wyda nowy magazyn "Flash".

1 września 2011

Suczyńska odchodzi z ZOG

Z domem mediowym rozstaje się Katarzyna Suczyńska.

1 września 2011

Agnieszka Roszko przechodzi ze Stroera do Re-Akcji

W nowej firmie zajmie stanowisko key account managera.

1 września 2011

Hupało na rzecz Philipsa

Producent prowadzi kampanię reklamową poprzez szereg działań, od konkursu po ATL, by nakłonić kobiety do zakupu produktów do stylizacji włosów.

1 września 2011

Jesienna ramówka Kino Polska

Stacja wprowadza bloki tematyczne.

1 września 2011

Kulcak-Boryń dyr. zarządzającym w Fabryce Pomysłów

Agencja tworzy nowe stanowisko, które obejmuje Marta Kulcak-Boryń.

1 września 2011

Ice Pack Lecha

Kompania Piwowarska konsekwentnie kontynuuje platformę komunikacyjną "Zimny Lech".

1 września 2011

Hajdarowicz chce resztę "Rzeczpospolitej"

Większościowy udziałowiec Presspubliki złożył ofertę zakupu brakującej części firmy. Nie wiadomo, czy jest jedynym chętnym na ten pakiet akcji.

1 września 2011

Centra handlowe dla mniejszych miast

Wobec dużego nasycenia w największych aglomeracjach rośnie zainteresowanie inwestorów budową centrów w mniejszych miejscowościach.

1 września 2011

Renault Polska ma nowego szefa marketingu

Fabrice Crevola szefem marketingu polskiego oddziału francuskiego koncernu samochodowego.

1 września 2011

Kraft z Boschem wprowadzają system kawowy

Nowa marka Tassimo będzie wspierana w kanałach ATL i BTL.

1 września 2011

Polsat dwukrotnie przebija rynek

Przychody reklamowe Telewizji Polsat rosły w minionym półroczu dwukrotnie szybciej niż cały rynek - wynika z raportu spółki Cyfrowy Polsat.

1 września 2011

Eska rusza z kampanią porannego pasma

W Warszawie i na Śląsku ruszyła kampania promująca poranne programy w sieci Radia Eska.

1 września 2011

Kaszkowy kryzys w Nestle

Informacja o szkle w żywności dla dzieci sprzedawanej we Francji wywołała panikę w Facebooku w Polsce.

1 września 2011

Viva promuje najnowszy program "Łowy Króla Disco"

Stacja muzyczna przez cały wrzesień reklamuje swój najnowszy reality show.

2 września 2011

RMF Classic stawia na interaktywność

Stacja wprowadza do jesiennej ramówki nowe autorskie audycje.

2 września 2011

Anna Mazerant przeszła z Domu Badawczego Maison do 4P

Zajmie stanowisko qualitative insight directora.

2 września 2011

Gustaw w rękach agencji Lubię To

Lubię To - Social Media Agency zaczęła pracować z marką Kamis.

2 września 2011

Schauma Kids ze smerfami w 3D

Henkel prowadzi w kinach akcję promocyjną offscreen.

2 września 2011

Magazyn "Back to Black" znika z rynku

Egmont zamyka tytuł adresowany do młodzieży zainteresowanej subkulturą emo.

2 września 2011

Cezary Kulesza przechodzi z Media Direction OMD do Areny

Zespół Areny powiększa się o nowego media plannera.

2 września 2011

Bartosz Wysocki dyr. sprzedaży Gazeta.pl

Jego awans jest m.in. związany z odejściem Przemysława Bartkowiaka z firmy.

2 września 2011

ARBOinteractive otwiera sieć Business Audience

Pracami sieci pokieruje Grzegorz Sławatyński, od trzech lat związany z ARBO.