M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 września 2011

Grupa TVN kupuje udziały w stacji U-TV

Za ponad milion złotych Grupa TVN przejęła jedną czwartą udziałów w stacji, która ma zadebiutować na MUX-1.

2 września 2011

Karol Gajewski dyr. zarządzającym San Markos

Wcześniej kierował działem obsługi klienta agencji.

2 września 2011

Philips wspiera innowacje pod marką PerfectCare

Obok kampanii reklamowej prowadzona jest promocja, w której konsumenci mają prawo do testu produktu.

2 września 2011

Kablówki inwestują jesienią w reklamę [WIDEO]

Multimedia i Vectra równolegle ruszają z działaniami reklamowymi.

2 września 2011

Goldbach Group otwiera nową agencję w ARBO

Z naszych informacji wynika, że agencja ma się specjalizować w kreacji i strategii reklamowej.

2 września 2011

Tiger ze smokiem w nowym spocie [WIDEO]

Autorem kreacji reklam jest Brand Place.

2 września 2011

Communication Unlimited pracuje dla Blue City

Właśnie wystartowała nowa, wizerunkowa kampania reklamowa centrum handlowego.

2 września 2011

Axa Direct inwestuje w reklamę mobilną

Po raz pierwszy ubezpieczyciel zdecydował się na kampanię na urządzeniach mobilnych.

2 września 2011

Maciej Biernacki kieruje obsługą klienta w EmLab

Według nieoficjalnych informacji objął stanowisko head of client service.

2 września 2011

Agata Chwedczuk otwiera agencję Po PRostu PR

Wcześniej była brand managerem w PTK Centertel.

2 września 2011

Orange rusza z kampanią nielimitowanych ofert [WIDEO]

Trzy filmy reklamują nielimitowane rozmowy, SMS-y i internet w taryfach Orange.

2 września 2011

Touch Ideas i Customer Grabber

Firma projektująca produkty i innowacje rozszerza kompetencje o nowe technologie.

2 września 2011

Change zawiesza projekt powstania oddziału w Afryce

Marcin Jeziorski, który miał pokierować Change Lagos, nie pracuje już nad tym projektem.

2 września 2011

McDonald's uruchamia oficjalny fan page

Największa sieć restauracji fast food po kilku perturbacjach oficjalnie startuje z komunikacją w Facebooku.

2 września 2011

Agnieszka Jasieńczuk dyr. sprzedaży agencyjnej w Cormedia

Powierzono jej zarządzanie działem obsługującym domy mediowe i agencje reklamowe.

2 września 2011

Anna Rybałtowska-Gańko w zespole GGC

Objęła w strukturach firmy stanowisko senior consultanta.

2 września 2011

Marketerzy promują zdrowsze produkty

Rusza dwutygodniowa kampania reklamowa promująca produkty opatrzone logo programu "Wiem, co wybieram".

2 września 2011

RMF FM zadowolone z frekwencji na koncertach

Cykl "Muzyka najlepsza pod słońcem" zgromadził ponad 146 tys. osób.

2 września 2011

Factory wspiera akcję "Jesienna rozprzedaż"

Za działania reklamowe odpowiada 4Frame i Maxus.

2 września 2011

Chilli Zet stawia na style życia i trendy

Nadawca wprowadza w ramówce jesiennej m.in. system identyfikacji piosenek RDS.

2 września 2011

Przemysław Bartkowiak szefem Way2traffic

Po 11 latach pracy w Agorze rozpocznie pracę w spółce Way2traffic.

2 września 2011

Autorskie programy Tomasza Kammela i Marzeny Rogalskiej w Radiu Złote Przeboje

Kammel poprowadzi na antenie stacji dwa własne programy.

2 września 2011

Cyfra+ wraz z pakietem Canal+ HBO Superpremium

Obie stacje zaoferują pakiet z najlepszą ofertą premium za 99 zł miesięcznie.

2 września 2011

RMF FM stawia na autorskie audycje

Stacja promuje siedem nowych programów.

5 września 2011

Aleksandra Wiśniewska w Lowe GGK

Była szefowa G7 zostaje business development directorem i client service directorem agencji Lowe GGK.

5 września 2011

Marcin Jeziorski szefem Scholz & Friends

Joanna Hurda, dotychczasowa CEO, odchodzi z agencji.

5 września 2011

RMF FM świętuje 10-lecie "Poplisty"

Jubileuszowe wydanie, gala i nagrody dla słuchaczy w ramach obchodów 10. urodzin programu.

5 września 2011

Dwie osoby odchodzą z biura reklamy "Naj"

Z działem sprzedaży magazynu rozstają się Monika Klimiuk i Joanna Otulak.

5 września 2011

Rebel.tv dostępny na żywo w internecie

Wraz z uruchomieniem nowej strony internetowej kanału jego właściciel - 4Fun Media - umożliwił także oglądanie stacji na żywo.

5 września 2011

Monika Żychlińska rzecznikiem PKP Energetyka

Zastąpiła Marka Sieczkowskiego, który rozstał się z firmą.

5 września 2011

Estee Lauder rusza z kampanią Even Better Clinical

Marketer w promocji linii kosmetyków Clinique wykorzystuje m.in. iPadową wersję "Wysokich Obcasów Extra".

5 września 2011

Kayah twarzą projektu Douwe Egberts

Gwiazda pojawia się w akcji online kawy.

5 września 2011

Ringier skompletował team reklamowy "Top Gear"

Trzyosobowy zespół zajmie się sprzedażą reklam do przejętego niedawno od Burdy magazynu.

5 września 2011

Jesienna ramówka Radia PiN

Stacja konsekwentnie stawia na tematykę biznesową.

5 września 2011

Grupa ITI najatrakcyjniejszym pracodawcą

Firma rekrutacyjna Antal International zbadała preferencje specjalistów z branży mediów i marketingu.

5 września 2011

Samsung reklamuje nowy tablet

Przez miesiąc producent będzie reklamował Galaxy Tab w telewizji, kinach, prasie i na outdoorze.

6 września 2011

UPC może warunkowo przejąć Aster

UOKiK zgadza się na największą jak dotąd fuzję na rynku kablowym, ale chce, by UPC sprzedało sieć Astera w dwóch dużych miastach - Warszawie i Krakowie.

6 września 2011

Sprawa Flaming Advertising kończy się ugodą

PMPG i Oberio Private Equity Limited reprezentowana przez Marcina Krysiaka podpisały ugodę w sprawie Flaming Advertising Polska. Nadal otwarta pozostaje jednak kwestia roszczeń względem ZOG-u i Pelapoint Media Limited.

6 września 2011

Online Ad Network startuje z ofertą PremiumAd

Nowa spółka Adama Feldmana, Roberta Hoffmana i Pawła Milcarza wchodzi na rynek reklamy internetowej.

6 września 2011

Dobry początek nowego sezonu dla show Polsatu i TVN-u

Premierowe odcinki kolejnych edycji "Mam talent", "Tylko muzyka. Must be the music" i "Tańca z gwiazdami" zgromadziły porównywalną do poprzednich sezonów widownię. Słabo na tym tle wypada nowy show TVP2.

6 września 2011

Agora uruchamia firmę SociAll

Nowy podmiot będzie się specjalizować w prowadzeniu działań reklamowych w social mediach. Ofertę kieruje do agencji reklamowych, domów mediowych i firm z sektora MŚP.

6 września 2011

Discovery Channel z nowocześniejszą oprawą antenową

W ramach strategii międzynarodowej Discovery Channel zyskało nową oprawę graficzną.

6 września 2011

Blow Energy Drink w dystrybucji Agros Novej

Sprzedażą energetyka zajmie się właściciel Fortuny.

6 września 2011

Gortat w menu Sphinx

Sieć wydała menu wzbogacone o elementy lifestyle'owe.

6 września 2011

Atmedia podnosi cenę GRP na październik

O 9 proc. wzrośnie cena GRP w październiku w stosunku do września br.

6 września 2011

MBank wraca do komunikacji ze św. Krzysztofem [WIDEO]

Przy reklamowaniu ubezpieczeń i bankowości firmowej bank wykorzystuje przedwakacyjną komunikację, stawia też na marketing bezpośredni.

6 września 2011

Dr.Oetker promuje specjalną edycję kisieli [WIDEO]

Komunikację kieruje do kobiet z dużych miast.

6 września 2011

Doda weryfikuje plany marketingowe

Nowa menedżer piosenkarki przygotowuje strategię związaną z wykorzystaniem jej wizerunku przez marketerów.

6 września 2011

Reckitt zainwestuje w kampanię Nurofenu dla dzieci

Nowy produkt otrzyma wsparcie w postaci reklamy w telewizji, internecie, a także działań edukacyjnych i PR.

6 września 2011

Jakub Potrzebowski odchodzi z ZOG-u

Nowym prezesem ZenithOptimedia Group została Monika Bronowska. Po 16 latach z firmą rozstaje się Jakub Potrzebowski.