M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 września 2011

GIF zakazuje emisji reklam Diosmineksu

Reklamy telewizyjne preparatu przynoszącego ulgę nogom Diosminex muszą zniknąć z telewizji - zdecydował Główny Inspektor Farmaceutyczny.

6 września 2011

Kapsel i tort w jubileuszowej kampanii Tymbarku

Maspex inwestuje w obecną od 75 lat na rynku markę.

6 września 2011

Coke Zero odpicuje z Facebooka

Dodatkowy casting do "Pimp My Ride by Coca-Cola Zero" prowadzony jest w internecie.

6 września 2011

Wojas rusza z kampanią nowej kolekcji butów

Zdjęcia Mateusza Stankiewicza zostaną wykorzystane w najnowszej kampanii jesienno-zimowej kolekcji butów i torebek.

6 września 2011

Zespół Zanoksu większy o dziesięć osób

Polski oddział zatrudnia obecnie 15 pracowników.

6 września 2011

Lubię To zatrudnia Triple PR

Umowa między agencjami została podpisana na czas nieokreślony.

6 września 2011

Eska wspiera poranne pasmo

Świętująca 10. urodziny audycja "Zjedz Pawelca na śniadanie" oprócz konkursów dla słuchaczy ma także kampanię reklamową.

6 września 2011

Link4 chwali się, że jest najchętniej polecanym ubezpieczycielem [WIDEO]

Ubezpieczyciel direct startuje z nową kampanią wizerunkową.

6 września 2011

Badanie exit poll OBOP-u w dniu wyborów

Instytut zrealizuje je na zlecenie TVN24 i TVP.

6 września 2011

Krzysztof Adelt przeszedł z Aster do Canal+

Zajmuje się współpracą z kanałami tematycznymi.

6 września 2011

Społeczności.pl oferują reklamę w inPRL.pl

W serwisie sieć sprzedaje wszystkie formaty reklamowe.

6 września 2011

Ars Thanea wzmacnia dział kreacji

Krzysztof Rejek objął w agencji stanowisko senior designera.

6 września 2011

Większy share of voice Grupy Żywiec

Drugi producent piwa na rynku mocno inwestuje w tym roku w reklamę.

7 września 2011

FoodCare kontra Michalczewski - dalszy ciąg roszczeń

FoodCare chce 20 mln odszkodowania od Michalczewskiego, a bokser żąda od tej firmy 10 mln zł zaległego wynagrodzenia.

7 września 2011

Jan Koło promuje patenty [WIDEO]

Kampania MARR skierowana jest do polskich przedsiębiorców. Promuje takie dobra, jak pomysł, wiedza, własność intelektualna i patent.

7 września 2011

ClickAd uruchamia aukcyjną platformę reklamową

ClickMatic działa na zasadach zbliżonych do giełdy papierów wartościowych.

7 września 2011

Bibianna Konieczna ma objąć globalne stanowisko w Brown-Forman

Polska menedżerka ma awansować w strukturach Brown-Forman - wynika z naszych informacji.

7 września 2011

Gemius przez kolejny rok z ZOG-iem i SMVG

W krajach Europy Środkowo-Wschodniej Gemius oferuje domom mediowym GemiusDirectEffect 2.0, narzędzie do monitoringu kampanii reklamowych w sieci.

7 września 2011

Nestle w dialogu z social mediami

Po "kryzysie kaszkowym" w Facebooku firma w łagodnym tonie przemówiła do internautów.

7 września 2011

Onet.pl reorganizuje struktury biura reklamy

Portal zakończył proces reorganizacji swego działu handlowego. Na nowe stanowisko awansuje Magdalena Jabłońska.

7 września 2011

Universal McCann powiększa zespół PKO BP

Dom mediowy powiększył zespół banku o byłego specjalistę ds. mediów w Vita Direct.

7 września 2011

Jerzy Dudek reklamuje golfa

Sport jest promowany w internecie.

7 września 2011

Niepasteryzowany Specjal i Kujawiak od teraz w całej Polsce

Grupa Żywiec poszerza dystrybucję dwóch swoich marek regionalnych.

7 września 2011

Urszula Wietocha project managerem Ad i Media

Wcześniej pracowała w marketingu Inforu oraz w See Me Advertising.

7 września 2011

Jarosław Burdek pracuje nad TV.Disco

Były menedżer Dody nadal pracuje dla 4Fun Media i współpracuje nad nowym projektem telewizyjnym.

7 września 2011

Trzy osoby z Onetu w zespole Next.pl

Hanna Świątek, Agnieszka Pająk i Eliza Graff zasiliły biuro reklamy jednej ze spółek z grupy Infor PL.

7 września 2011

"Tina" jeszcze bardziej poradnikowa

Magazyn zyskał większą objętość i nowe działy. Zmiany wspiera kampania reklamowa.

7 września 2011

Przybywa radiowych heavy userów

Według Radio Tracka rośnie liczba osób, które słuchają radia ponad osiem godzin dziennie.

7 września 2011

Zbigniew Pruski przechodzi z Discovery do BBC

Nadawca tworzy stanowisko commercial managera kanałów tematycznych na region Europy Środkowej i Wschodniej.

7 września 2011

HBO rusza z emisją autorskiego serialu

Produkcja "Bez tajemnic" otrzymała wsparcie w postaci kampanii.

7 września 2011

Nazwa.pl zachęca do przejścia "na boską stronę"

Działania mają charakter wizerunkowo-sprzedażowy i prowadzone są w stylistyce mitologicznej.

7 września 2011

Renault z konkursem dla lojalnych klientów

Importer organizuje konkurs na YouTube dla miłośników samochodów tej marki. Projekt jest promowany w mediach oraz przez akcję w centrum Warszawy.

7 września 2011

KP szykuje zmiany w marce Tyskie

Innowacje i pobudzanie konsumpcji poza sezonem mają być kluczem do wzrostu wolumenu sprzedaży.

7 września 2011

Teletoon+ zastąpi ZigZap

Jesienią Canal+ Cyfrowy przeprowadzi rebranding stacji ZigZap. Jednocześnie zapowiada zwiększenie inwestycji w polskie produkcje filmowe i serialowe.

7 września 2011

Wawel wraca z kampanią cukierków

Działania reklamowe dla marketera realizują Tippingpoint i PanMedia Western.

7 września 2011

Bayer wspiera Kinder Biovital YOUnior w internecie

Producent suplementu diety proponuje m.in. grę interaktywną.

8 września 2011

Joanna Parasiewicz w zespole ITI Neovision

Platforma N ma nowego PR-owca.

8 września 2011

Hans Kloss zachęca do badań

Odtwórca głównej roli w "Stawce większej niż życie" namawia do badania słuchu.

8 września 2011

Lubelskie startuje z kampanią

Za realizację kampanii odpowiada konsorcjum w składzie: Red Branch Polska oraz Ecorys i MediaOn.

8 września 2011

Brand24 promuje monitoring internetu przy okazji wyborów

Spółka, której udziałowcem jest CAM Media, uruchamia narzędzie Top-polityk.pl analizujące opinie wyborców w czasie rzeczywistym.

8 września 2011

Leo Burnett będzie obsługiwać kolejną kategorię P&G

Agencja przejmuje na rynkach regionu CEE obsługę produktów P&G z kategorii hard surface care.

8 września 2011

TiM Film Studio bez dyrektora marketingu

Po pięciu latach pracy z działu marketingu dystrybutora filmowego odszedł Maciej Bednarzewski.

8 września 2011

Banki spółdzielcze szerzej wychodzą z reklamą [WIDEO]

Spółdzielcza Grupa Bankowa inwestuje w wizerunek.

8 września 2011

"Książki" także w wersji na iPada

Nowy projekt wydawniczy Agory oprócz wersji drukowanej będzie miał także wydanie tabletowe.

8 września 2011

Lubię To coraz aktywniejsza na rynku

Agencja socialmediowa zdobyła dwa nowe budżety, walczy o siedem kolejnych. Szuka 10 osób do różnych działów i chce wejść na kolejne rynki europejskie.

8 września 2011

Nowy katalog Ikei promowany w mediach

Przez kilka tygodni szwedzka sieć będzie informować w reklamach o nowej edycji katalogu produktów.

8 września 2011

Masz Głos, Masz Wybór z kampanią na rzecz kobiet [WIDEO]

Kobiety są niedowartościowane i uważają, że nie znają się na polityce - to insight do nowej kampanii "Kobiety na wybory!" organizowanej przez koalicję Masz Głos, Masz Wybór.

8 września 2011

Orange podkreśla w reklamach brak ograniczeń [WIDEO]

Do emisji trafiły trzy nowe filmy reklamujące nielimitowane rozmowy, SMS-y i internet w taryfach abonamentowych Orange.

8 września 2011

Sylwia Chakkour w CAM Media

Jako account manager zajmie się sprzedażą powierzchni wielkoformatowych.

8 września 2011

Skoda taktycznie wspiera Fabię i Roomstera

Importer promuje w mediach limitowaną ofertę Family Pack.