M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 września 2011

Brand24 rozpoczyna sprzedaż

System Brand24 polega na zbieraniu i analizie informacji w szczególności pochodzących z social mediów. Informacje wyszukiwane są w czasie rzeczywistym.

13 września 2011

"Puls Biznesu" liczy na czytelników z sektora MŚP

W nowej odsłonie dziennik chce poszerzyć zakres odbiorców. Zamierza też podwyższyć cenę egzemplarzową. O zmianach w tytule wydawca poinformuje w kampanii reklamowej.

13 września 2011

Innovations Crazy Mouse pracuje dla ZT "Bielmar"

Agencja reklamowa przygotowuje dla marketera niestandardowy projekt, w ramach którego zrealizuje filmy pokazywane m.in. w Facebooku i YouTube.

13 września 2011

Paulina Wrzesińska pokieruje sprzedażą reklam "Maxima"

Męski magazyn, którego wydawanie zawieszono kilka lat temu, wraca na polski rynek za sprawą Ginza Media Group.

13 września 2011

1&1 Internet po raz pierwszy w telewizji [WIDEO]

Kampania odbywa się równolegle w sześciu krajach, w tym w Polsce.

13 września 2011

Solorz-Żak biznesmenem z największym potencjałem reklamowym

Ekwiwalent reklamowy publikacji o nowym właścicielu Polkomtela wyniósł niemal 2 mln zł - podaje Press-Service Monitoring Mediów.

13 września 2011

Pegasus PR członkiem sieci PR Network

Agencja w związku z przystąpieniem do sieci liczy na korzyści nowobiznesowe i know-how.

13 września 2011

Mann i Materna reklamują kredyty mieszkaniowe

Kampania Kredyt Banku jest adresowana zarówno do osób mających już mieszkanie, jak i do zainteresowanych kupnem pierwszego własnego M.

13 września 2011

PKP Intercity rozdaje bilety

Z okazji 10-lecia przewoźnik przeprowadzi kampanię wizerunkową w mediach i rozda ponad 3,6 tys. biletów.

13 września 2011

Mumio znów w akcji [WIDEO]

"Technologia testowana podczas wojny w Zatoce" jednym z motywów nowej kampanii Plusa.

13 września 2011

Bohaterowie kreskówek na produktach Damlecko

Firma korzysta z licencji European Licensing Company. Niebawem przeprowadzi w mediach kampanię wspierającą produkty z wizerunkiem Scooby-Doo i Batmana.

13 września 2011

Nowe PBI w październiku

Spółka Polskie Badania Internetu finalizuje proces rozszerzenia, wtedy ruszy dyskusja o ulepszeniu badania.

13 września 2011

Kompan.pl otworzył oddział we Wrocławiu

Pokieruje nim Ewelina Jasica, odpowiedzialna wcześniej za oddział w Katowicach.

13 września 2011

Onet na nowo

Portal przeszedł rebranding; szykuje się do otwarcia 20-osobowego studia wideo.

13 września 2011

Tomasz Szewczyk kreatywnym w Tippingpoint

W zespole agencji zastąpił Michała Pstruchę i pracuje jako copywriter.

13 września 2011

Banderas i Hayek wypromują "Kota w butach"

Aktorzy wezmą udział w niestandardowej części kampanii reklamowej nowego filmu.

13 września 2011

Ewelina Klimas art directorem w Adwebie

Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturach agencji.

13 września 2011

SciFi Universal rusza ze sprzedażą reklam

Po kilku latach od debiutu stacja rozpoczyna we współpracy z Atmediami sprzedaż reklam.

13 września 2011

Zakupy Do Domu w kolejnych miastach

Dostępny do tej pory w Poznaniu e-sklep wychodzi z ofertą do konsumentów w innych dużych miastach.

13 września 2011

Polska wraca do europejskich struktur Unilevera

Po kilku latach Polska oraz kraje bałtyckie ponownie weszły w europejskie struktury Unilevera.

13 września 2011

Hoop Cola wsparta kampanią prosprzedażową

Marketer rozdaje nagrody, by zachęcić konsumentów do zakupu napojów Hoop.

13 września 2011

Biuro reklamy G+J w nowej strukturze

Trzy zespoły agencyjne, jeden dedykowany klientom bezpośrednim, zespół ds. nowych klientów i form niestandardowych to jedne z głównych jednostek biura reklamy wydawnictwa powstałe po zmianach.

13 września 2011

Piwo 3,5 proc. zagrozi festiwalom?

Nowelizacja Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych może zniechęcić browary do sponsorowania koncertów i festiwali.

13 września 2011

Team Croppa walczy z irytującymi zjawiskami

Akcje teamu Pure Evil Crew to motyw jesiennej kampanii marki odzieżowej Cropp.

13 września 2011

Warka o chmielu [WIDEO]

Najnowszy spot Warki nawiązuje do "chmielowej" komunikacji.

13 września 2011

Magdalena Felczak w ARC Rynek i Opinia

Firma badawcza ma nowego PR managera.

14 września 2011

Plus oferuje laptopy Asusa za 1 zł

Agencja Pompidou przygotowała pierwszą kreację dla Plusa.

14 września 2011

Kowalski brand managerem Media Service Zawada

Wydawca tytułów dla dzieci zatrudnia nową osobę.

14 września 2011

Rusza kampania nowego Falvitu Estro+

Duży nacisk w kampanii położono na telewizję i prasę.

14 września 2011

Pragma Inkaso w kampanii wizerunkowej

Firma chce wzmocnić pozytywne odczucia m.in. wśród podmiotów z sektora MŚP.

14 września 2011

Zaryczą lwy reklamy

Cannes Lions w Multikinie Złote Tarasy 26. września. SAR zmienienia formułę wydarzenia, dodając całodniową konferencję.

14 września 2011

"Take Me" podwaja nakład

Wydawca magazynu widzi jego przyszłość w dystrybucji zamkniętej.

14 września 2011

P&G wierzy w Old Spice

Marketer wyciąga markę z niebytu - są nowe produkty i wsparcie.

14 września 2011

Biuro Podróży Reklamy zatrudnia ludzi

W agencji pojawił się Łukasz Ludkowski na stanowisku creative managera. W najbliższym czasie agencja chce zatrudnić jeszcze trzy osoby.

14 września 2011

ING Życie straszy niskimi emeryturami

"Czy na starość obrabujesz bank, by mieć za co godnie żyć?", "Czy na starość będą utrzymywać cię własne dzieci?" - takie hasła mają przekonać konsumentów do samodzielnego oszczędzania na emerytury.

14 września 2011

Discovery Channel promuje jesienną ramówkę

Ruszyła kampania marketingowa jesiennej ramówki Discovery Channel pod hasłem "100% Discovery".

14 września 2011

"Twój Styl" z 76-stronicowym dodatkiem

Magazyn po raz kolejny dedykuje październikowy numer profilaktyce raka piersi.

14 września 2011

Ford wspiera reklamą nowy model Fokusa

Marketer koncentruje się na przedstawieniu atrakcyjnej oferty finansowej skierowanej do klientów indywidualnych i flotowych.

14 września 2011

Arteria współpracuje z MasterCardem

Firma wsparcia sprzedaży rozpoczęła międzynarodową współpracę.

14 września 2011

Michalczewski kontra FoodCare - kolejna odsłona

Jak informuje FoodCare, Dariusz Michalczewski zrzekł się wobec firmy wszelkich roszczeń. Jego fundacja domaga się jednak zapłaty ponad 10 mln zł, natomiast producent domaga się od boksera 20 milionów.

14 września 2011

Think Kong przedstawicielem Ebuzzing

Think Kong rozpoczął oficjalną współpracę na zasadach wyłączności z Ebuzzing - globalnym dostawcą usług związanych z budowaniem zasięgu w internecie.

14 września 2011

Egzotyka marki Tymbark

Oprawę reklamową egzotycznych smaków napojów Tymbark przygotowała agencja reklamowa 303.

15 września 2011

Gabriela Lisiecka przestała zarządzać Moxi

Agencja interaktywna ZOG pozostaje bez dyrektora. Nieoficjalnie mówi się o zakończeniu tego projektu.

15 września 2011

Kraft zmienia komunikację Jacobsa

Z reklam tej marki kawy zniknie Daria Widawska.

15 września 2011

Prima Moda wraca do komunikacji wizerunkowej

Obecny sezon jest pierwszym od kilku lat okresem, kiedy firma Prima Moda zdecydowała się na zmianę swojej komunikacji.

15 września 2011

Hochland inwestuje we wsparcie Twarożku

Marketer wspiera kampanią reklamową jedną ze swoich ostatnich nowości.

15 września 2011

Wyborowa poszerza współpracę z Endorfiną

W najbliższym czasie agencja będzie pracowała głównie dla whisky Ballantine's.

15 września 2011

CEDC szuka marketingowców wśród studentów

Trzech studentów ostatnich lat kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem ma szanse na staż u producenta m.in. Bolsa, a później na pracę w teamie tej marki.

15 września 2011

Zmiany w "Gazecie Świątecznej"

Nowa makieta, przekrojowe treści, komentarze i analizy oraz obszerna część publicystyczna - to najważniejsze zmiany w sobotnim wydaniu "Gazety Wyborczej".

15 września 2011

Marzena Putkiewicz zajmie się obsługą klienta w Upside

Wcześniej była związana m.in. z agencją reklamową Publicis i telewizją Polsat.