M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 września 2011

Paweł Polański szefem badań w HBO

Zastąpi na tym stanowisku Marcina Lipnickiego.

15 września 2011

Sharp na stadiony Euro 2012

Sponsor imprezy zadbał o obecność swoich produktów na głównych arenach imprezy.

15 września 2011

Forbes.pl i StockWatch.pl łączą siły

Zintegrowana platforma komunikacyjna dla środowisk biznesu.

15 września 2011

Play zainwestował w 45-sekundowy spot

Grandes Kochonos przygotowała dla operatora nowy 45-sekundowy spot telewizyjny oraz layouty prasowe, outdoorowe i BTL.

15 września 2011

Payback realizuje projekt Złoty Kupon [WIDEO]

Nowa akcja programu premiuje jednoczesne zakupy u wielu partnerów.

15 września 2011

NK testuje prowadzenie kampanii przez klientów

Portal społecznościowy obecnie bada możliwości prowadzenia kampanii i zarządzania nimi bezpośrednio z poziomu reklamodawcy. Reklamodawcy będą mogli decydować o poziomie ceny za kliknięcie. O emisji ich reklamy rozstrzygnie mechanizm aukcji.

15 września 2011

Maciej Dąbrowski zajmie się nowym biznesem w Click House

Wcześniej związany był z Radiem Kolor, w którym m.in. doradzał i planował kampanie reklamowe.

15 września 2011

Monika Plucińska w dziale obsługi klienta Kolman

Do zespołu agencji dołączył nowy account manager.

15 września 2011

Anna Białek dołączyła do strategów CPC

Zajmie się przede wszystkim badaniami na stanowisku discovery consultanta.

15 września 2011

Polfarmex odświeża Ceruvit Junior

Relaunchowi marki towarzyszy kampania reklamowa, wprowadzenie nowego opakowania i poszerzenie brandu o nowy wariant produktowy.

15 września 2011

NuOrder Group pracuje dla marki Solar

Odzieżowy brand będzie silnie wspierany przez tradycyjne formy displayowe, działania wykorzystujące marketing szeptany i serwisy społecznościowe.

15 września 2011

Heinz przekonuje do dań gotowych

Nowe produkty opracowano na bazie receptur konsumentek.

15 września 2011

Mostowiakowie w reklamie o długach

Serialowi Mostowiakowie, czyli aktorzy Teresa Lipowska i Witold Pyrkosz, będą twarzami nowej kampanii promocyjnej firmy windykacyjnej Kruk.

15 września 2011

MK Cafe z baristą [WIDEO]

Nowa kampania reklamowa podkreśla charakter premium marki.

15 września 2011

Cityboard Media powiększa zespół

Kamila Rudnik została nowym PR-owcem firmy.

15 września 2011

Tadeusz Marciniak znów odpowiada za Infoscreen

Po przerwie wraca do Stroera, żeby zająć się siecią ekranów reklamowych zlokalizowanych w warszawskim metrze.

16 września 2011

V2Media wprowadza pre-roll premium

Miesięczny zasięg serwisów w pakiecie pre-roll premium za sierpień wynosi 1,2 mln użytkowników.

16 września 2011

Duże zasilenie w HBO Polska

Sześć nowych osób pojawiło się w strukturach marketingowych HBO.

16 września 2011

Wojciech Mecwaldowski z Markiem Kondratem w reklamie ING Banku

Bank będzie promował kredyty hipoteczne, by podtrzymać ich dobrą dynamikę z I półrocza.

16 września 2011

KinAds powiększa zespół i awansuje

Do biura reklamy dołączyły dwie osoby - nowy dyrektor y i starszy specjalista ds. sprzedaży.

16 września 2011

MIXX Awards 2011 - termin nadsyłania zgłoszeń przedłużony o weekend

Termin nadsyłania zgłoszeń na interaktywny konkurs kreatywny MIXX Awards 2011 przedłużony do 19 września do godziny 17.00. Wręczenie nagród 8 listopada podczas targów Internet Poland Conference & Expo.

16 września 2011

Czy BGŻ skorzysta wizerunkowo na bankowości direct?

BGŻ liczy, że powieli sukces dzięki doświadczeniom Rabobanku.

16 września 2011

PKO BP rozda milion i 20 nissanów

Bank kusi do zakładania lokat terminowych nagrodami za ponad 2 mln zł.

16 września 2011

Hochland stawia na aktywności w sieci

Już wkrótce rusza z największą tegoroczną akcją.

16 września 2011

Polska reprezentacja na Golden Drum

Na czterodniowej konferencji, która jest częścią festiwalu reklamowego Golden Drum, wśród 49 prelegentów będzie dwóch przedstawicieli z Polski.

16 września 2011

"Focus Historia" zwiększa sprzedaż o 21 proc.

Najlepszy wynik tytułu od sierpnia 2008 roku.

16 września 2011

Bank Millennium rezygnuje z celebrytów w reklamach

Nowy format kreatywny - animacje z sympatycznymi bohaterami - ma wyróżnić reklamy banku w blokach i pomóc dotrzeć do młodszych odbiorców.

16 września 2011

Atmedia uruchamia własny panel telemetryczny

Atmedia we współpracy z Nielsenem tworzy własny panel telemetryczny, bazujący na użytkownikach sieci UPC.

16 września 2011

Tiger jest tylko jeden!

Maspex kontynuuje kampanię swojego energetyku.

16 września 2011

Bioaron C po raz pierwszy w telewizji [WIDEO]

Dodatkowe wsparcie prowadzone jest w prasie, internecie i za pomocą PR.

16 września 2011

Nestorzy na celowniku Banku Pocztowego

Bank podkreśla w kampanii, że dzięki Poczcie Polskiej jest łatwo dostępny.

16 września 2011

Nielsen będzie badać konsumpcję TV przez internet

Nielsen Audience Measurement chce w 2012 roku przeprowadzić pierwsze badania konsumpcji telewizji przez internet.

16 września 2011

Nowa struktura sprzedży Coca-Cola HBC Polska

Producent i dystrybutor napojów systemu Coca-Cola stworzył dział zajmujący się rozwojem i strategią, co związane jest z dynamiką handlu detalicznego w Polsce.

16 września 2011

Piłkarz i lektor w spocie preparatu Vocaler [WIDEO]

W filmie reklamowym pojawią się obrońca Widzewa Łódź Ugo Ukah i Jarosław Łukomski.

16 września 2011

Oshee sponsorem teamu BDC

Marka nawiązała współpracę z jedną z najlepszych drużyn z zawodowego peletonu.

16 września 2011

Nominowni - XII edycja Effie Awards

Znamy 38 prac, które zostały wyłonione spośród 103 nadesłanych zgłoszeń.

16 września 2011

Przedsiębiorcy kochają Onet.pl i "Wyborczą"

Onet.pl, TVN, "Gazeta Wyborcza" i RMF to ulubione media przedsiębiorców - podał portal internetowy Firmy.net.

19 września 2011

U2 Media planuje dla Ruchu Palikota

Dom mediowy zaplanował i kupił media do wyborczej kampanii ugrupowania Janusza Palikota.

19 września 2011

Sprzedaż "Wprost Przeciwnie" wstrzymana

Tygodnik ukaże się najprawdopodobniej 26 września, jeśli Ruch przyjmie tytuł do dystrybucji.

19 września 2011

TU Europa zmienia szyld

Po sześciu latach towarzystwo ubezpieczeniowe zmienia logotyp i identyfikację wizualną.

19 września 2011

Nowy produkt Way2Traffic

Firma, w której w radzie nadzorczej zasiadają m.in. Maciej Hutyra i Maciej Teliszewski, rozpocznie sprzedaż nowego produktu dla wydawców i domów mediowych.

19 września 2011

Inteligo reaktywacja - drugie podejście?

Internetowy bank Inteligo szykuje się do nowej kampanii - już bez Peszek i Smolika. Ale znów ma być zaskakująco.

19 września 2011

Ponad milion złotych na reklamowe wsparcie relaunchu "PB"

Bonnier zamierza na działania reklamowe wspierające relaunch dziennika wydać ponad milion złotych. Pierwsze podsumowania relanuch na koniec tego roku.

19 września 2011

Rafał Knap i Robert Sobieski tworzą 247/Digital

Agencja powstała na bazie LibraLogic, będzie oferować m.in. usługi socialmediowe.

19 września 2011

Raport "Męskość 2011" dla marketerów i kreatywnych

Raport zawiera rekomendacje dotyczące komunikacji marketingowej, wykorzystującej wizerunek mężczyzn i motywy męskości. Łączy informacje zebrane za pomocą analizy semiotycznej, analizy ukrytych metafor oraz obserwacji etnograficznych. Jego koszt, wraz z jednodniowym warsztatem, wynosi 35 tys. zł.

19 września 2011

Wars wjeżdża do Facebooka

Profil "Polska podróże pełne smaku" prowadzi dla klienta agencja Mindinteractive.

19 września 2011

"Sekrety Nauki" nowym tytułem w portfolio G+J

Wydawnictwo odpowiada na trend subsegmentacji widoczny w grupie magazynów popularnonaukowych.

19 września 2011

Jacek Ryniecki w Euro RSCG MH

Nowa osoba wesprze m.in. projekty dla Marsa i L'Oreala.

19 września 2011

Frugo z kampanią współtworzoną przez internautów

FoodCare rusza z oczekiwaną kampanią relaunchowanego napoju. Deklaruje, że przez dwa miesiące jego sprzedaż osiągnęła wartość 32 mln zł.

19 września 2011

JWT autorem nowej komunikacji Jacobs Cronat Gold

Kraft w ramach wsparcia marki zainwestował m.in. w 45-sekundowy spot.