M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 września 2011

Rex z gałązką kwitnącej wiśni

Henkel ma nową propozycję w ekonomicznym segmencie proszków do prania.

19 września 2011

Y&R szuka PR managera

Krzysztof Ratnicyn odszedł z Young & Rubicam Brands.

20 września 2011

Universal McCann najlepszy na warsztatach Grupy RMF

Agencja w nagrodę dostała do wykorzystania budżet 350 tys. zł.

20 września 2011

Powrót "Testów" Zelmera [WIDEO]

Marketer wzmacnia świadomość marki i wychodzi z kampanią nowych produktów także poza Polskę.

20 września 2011

Oreo na razie nie podbiło polskiego rynku

Kultowe amerykańskie ciastka, obecne w Polsce od kilku miesięcy, nie radzą sobie z konkurencją ze strony Hitów Bahlsena.

20 września 2011

Pekao SA sponsorem Euro 2012

Bank podpisał umowę z UEFA kilka miesięcy temu. Niebawem oficjalne ogłoszenie nawiązania współpracy.

20 września 2011

Upgrade do szczoteczek elektrycznych P&G

Marketer kontynuuje strategię "przeciągania" konsumentów do bardziej zaawansowanych, wysokomarżowych kategorii.

20 września 2011

Mariusz Pitura z JWT w jury ADrenalinas

Polski kreatywny znalazł się w jury największego festiwalu reklamowego na Litwie.

20 września 2011

Google szuka osoby do mobile

Gigant internetowy na serio chce rozruszać rynek reklamy w komórkach.

20 września 2011

Fleishman-Hillard buduje kompetencje w social mediach

Agencja wprowadza usługę pozwalającą na opracowanie strategii obecności marki w internecie.

20 września 2011

Maspex startuje z kampanią Kubusia Go!

Firma przekonuje w reklamach do walorów swojej nowości w kategorii soków przecierowych.

20 września 2011

Wizerunkowa kampania "Gazety Wyborczej"

Agora kampanią w mediach własnych wspiera jesienne zmiany w dzienniku.

20 września 2011

Monica Bellucci w reklamach Oriflame [WIDEO]

Aktorka została ambasadorką linii kosmetyków Royal Velvet.

20 września 2011

Avon bez szefa marketingu

Katarzyna Warzecha odeszła z firmy. Część jej dotychczasowych obowiązków przejęła Ewa Masny-Januszewska.

20 września 2011

"Pretty" debiutuje na rynku

Nowy tytuł typu custom publishing w portfolio Ginza Media Group jest dostępny w wolnej sprzedaży.

20 września 2011

Edipresse pozwie nową naczelną "Show"

Wydawca chce wstąpić na drogę prawną przeciwko Annie Janickiej, która była w zespole przygotowującym nowy magazyn "Flesz", a od niedawna jest naczelną konkurencyjnego tytułu "Show".

20 września 2011

Prawie 7 mln zł na kampanię debiutującego "Flesza"

Edipresse liczy, że sprzedaż nowego pisma nie będzie niższa niż 200 tys. egz. Na kampanię przeznaczy blisko 7 mln zł. W spocie wystąpi Małgorzata Socha.

20 września 2011

ZKDP, PBC i IWP uruchamiają wortal branżowy

Promocja wizerunku prasy jako nowoczesnego przekaźnika informacji i reklamy oraz stworzenie kompendium wiadomości na temat tego medium to cele serwisu.

20 września 2011

GG Network zamyka Gadu Air

Usługa wirtualnego operatora komórkowego skończy się 31 października br.

20 września 2011

Z J&J Poland do USP

Eryka Gizińska przeszła do USP, a jej obowiązki dyr. marketingu w J&J Poland przejął Ryszard Lubliński.

20 września 2011

KFC reklamuje kanapkę sycylijską

Ruszyła kampania nowej kanapki Grander.

20 września 2011

Onet rusza z największą w tym roku kampanią [WIDEO]

Portal rozpoczyna działania reklamowe wspierające zmianę identyfikacji wizualnej.

20 września 2011

Rozszerzona rzeczywistość w promocji Boscha

BSH szeroko komunikuje walory nowych blenderów.

20 września 2011

Hoop rusza z promocją konsumencką Jupika

Gry internetowe z nagrodami jako wsparcie sprzedaży dziecięcych napojów.

20 września 2011

Kolejni celebryci ambasadorami RMF Classic

Rusza wizerunkowa kampania rozgłośni z udziałem Kayah, Jana P. Kaczmarka i Piotra Klera.

21 września 2011

IDMnet sprzedaje wedle intencji zakupowych

Nowe narzędzie ma pozwalać na zwiększenie zasięgu prowadzonych działań reklamowych.

21 września 2011

"Fajf" już na rynku

Nowy magazyn lifestyle'owy jest skierowany do dojrzałych kobiet.

21 września 2011

Paweł Tomas został dyr. kreatywnym Evo

W październiku br. agencja chce wzmocnić działy obsługi klienta, technologiczny i SEO/SEM.

21 września 2011

Direct Publishing Group poszerza portfolio tytułów

"Health Care Service" to magazyn typu custom wydawany dla Johnson & Johnson. Jest skierowany do lekarzy i personelu medycznego oraz do pracowników koncernu.

21 września 2011

Mosqi.to wspiera ING przy projekcie in-store

Agencja zrealizowała nową stroną banku, dzięki której można m.in. odbyć wirtualny spacer po odświeżonych placówkach. Dodatkowo Mosqi.to zajęła się komunikacją przy pomocy kodów QR.

21 września 2011

ZOG zmienia agencję PR

Kolejne zmiany realizuje nowa szefowa domu mediowego ZenithOptimedia. Tym razem dotyczą one agencji PR, która ma przejąć komunikację firmy.

21 września 2011

SAR chce przyjąć kolejne agencje interaktywne

Głosowanie na walnym zgromadzeniu SAR, które odbędzie się na przełomie lutego i marca przyszłego roku, rozstrzygnie o członkostwie trzech agencji interaktywnych.

21 września 2011

Agnieszka Loretz w zespole agencji Baby Boomers

Agencja specjalizująca się w komunikacji z dojrzałymi konsumentami ma nowego sales directora.

21 września 2011

Brand New Heaven w projekcie promocji pstrąga

Rusza nowa kampania promocyjna "Teraz Pstrąg". Organizatorzy będą co roku organizować przegląd ofert reklamowych.

21 września 2011

Domino's Pizza tworzy sieć lokali

DP Poland podtrzymuje obietnice rozwoju pizzerii i zapowiada inwestycje w reklamę ATL.

21 września 2011

Google ma w Polsce nowy produkt dla marketerów

Nowy format reklamowy dotyczy YouTube mobile.

21 września 2011

Maspex debiutuje w segmencie draży

Marketer chce rywalizować o względy konsumenta m.in. ze Skawą, Marsem i Kraftem.

21 września 2011

Sprite z przyciskiem "Orzeźwij" [WIDEO]

Marka prowadzi działania wspierające konkurs w Facebooku, w którym internauci mogą wygrać iPada 3G.

21 września 2011

Protest Presspubliki w sprawie "Uważam Rze"

Wydawnictwo nie zgadza się z wynikami badań czytelnictwa opublikowanymi przez PBC.

21 września 2011

Castrol oferuje piłkarskie widgety

Dział interaktywny krakowskiej agencji Instytut Rozwoju Reklamy wzbogacił serwis Castrolfan.pl dla marki Castrol z portfolio BP Europa SE. Użytkownicy smartfonów znajdą tam m.in. przygotowane dla nich widgety.

21 września 2011

Hoop rywalizuje z konkurencją projektami w niszach [WIDEO]

W ramach projektu wizerunkowego marketer chce zainicjować modę na zbieranie winylowych figurek.

21 września 2011

Initiative i UM zacieśniają współpracę badawczą

Jedną z najistotniejszych zmian w badaniu jest podwojenie liczebności próby badawczej.

21 września 2011

Makarą - nowa marka Nestle na rynku

Nowy produkt będzie konkurować m.in. z brandem Nudle z portfolio Unilevera.

21 września 2011

Jury Eurobest Young Creatives wybrało 20 zespołów kreatywnych

Jeden z nich pojedzie do Lizbony na finał konkursu, który odbędzie się w listopadzie br.

21 września 2011

Luksusowa chce przewracać w głowach

Pernod Ricard prowadzi działania, które mają wyróżnić jego wódkę na półce.

21 września 2011

Saatchi z "Wyprawką po Office" dla Microsoftu

Microsoft w nagrodę opłaci zwycięzcom konkursu m.in. semestr studiów na wybranej uczelni.

21 września 2011

Pompidou dla serialu "The Confession: Spowiedź"

Przygotowana przez agencję aplikacja nawiązuje do stylistyki psychotestu.

22 września 2011

Agnieszka Dziedzic nie jest już prezesem Hill & Knowlton

Dyrektor zarządzająca Monika Stępień pełni obecnie obowiązki prezesa.

22 września 2011

HTC łączy street art z Facebookiem

Konkurs na Facebooku polega na otagowaniu się na zdjęciu z warszawskim muralem i udzieleniu odpowiedzi na jedno pytanie. Do wygrania jest nowy telefon HTC EVO 3D.

22 września 2011

Hoop Polska przejmuje odpowiedzialność za markę Jupik w Europie

Polski oddział firmy przejmuje obsługę marketingową marki na cały region. Marketer planuje rozpisanie przetargu reklamowego.