M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 września 2011

Gap wchodzi do Polski

Pierwszy sklep będzie się mieścił w warszawskiej Arkadii.

22 września 2011

Zmiany w serwisach internetowych "Aktivista" i "Exklusiva"

Valkea Media odświeża layout stron www flagowych magazynów.

22 września 2011

Atmedia powiększa zespół działu obsługi

Magdalena Jagiełło i Maja Głódkowska dołączyły do działu obsługi kanałów telewizyjnych w Atmedia.

22 września 2011

Dialog z Adverticą odkrywają tajemnice

Wrocławska agencja Advertica wygrała przetarg na obsługę telefonii Dialog w zakresie komunikacji BtoB.

22 września 2011

Łukasz Słotwiński dyr. artystycznym Canal+

Senior art director G7 przeszedł do Canal+ Cyfrowy.

22 września 2011

Onet wyemituje materiały TVP

Produkcje wideo mają wzmocnić materiały redakcyjne najważniejszych serwisów Onetu, m.in. Wiadomości, Biznes czy Sport.

22 września 2011

Canal+ ujednolica grupę tematyków i szykuje ich wersje HD

Wszystkie kanały tematyczne grupy zyskały znak +. W listopadzie br. ruszą w w wersjach HD.

22 września 2011

Tesco wspólpracuje z Meritum Bankiem

Detalista rozszerza ofertę finansową o kredyty.

22 września 2011

Maspex wprowadza sezonowy produkt w ofercie Tymbarku

Marketer nawiązuje już do okresu świąt Bożego Narodzenia.

22 września 2011

UOKiK uznał, że Hajdarowicz może przejąć "Rz"

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraziła zgodę na przejęcie przez Gremi Media kontroli nad Mecom Poland Holdings, w tym dziennikiem "Rzeczpospolita".

22 września 2011

Druk-Intro tworzy brand na rynku zeszytów

Nowa marka będzie adresowana do studentów.

22 września 2011

P&G wiąże markę Vizir z promocją sportu

Marketer prowadzi projekt, w którym zachęca młodzieź do rywalizacji o sprzęt sportowy.

22 września 2011

Lojalność w cenie w Coffee Heaven

Największa sieć kawiarni startuje z zaawansowanym programem dla konsumentów.

22 września 2011

Hochland chce skoncentrować się na marce Valbon

Brand będzie miał nowe pozycjonowanie, zmianie ma ulec jego komunikacja marketingowa.

23 września 2011

Adweb zatrudnia client service managera

Anna Hruszka wcześniej pracowała jako key account manager w SmartPR.

23 września 2011

Mobilne reklamy Polskiego Radia w sieci Mobilvi

Reklamy emitowane będą w aplikacjach Polskiego Radia na systemy iOS i Android.

23 września 2011

Digital Story realizuje duży projekt dla Funai

Paneuropejski projekt dla japońskiej marki to pierwsza tak duża realizacja nowej agencji.

23 września 2011

Nowi ludzie w Valkea Media

Zwiększenie zatrudnienia związane jest z dynamicznym rozwojem działu custom publishing.

23 września 2011

Target Marketing Group autorem nowego designu kawy Astra

Nowy design produktu ma podkreślać zdrowotne walory marki.

23 września 2011

MB SMG/KRC przebada nośniki digital signage Call2Action

Operator jednej z największych tego typu sieci chce mieć "twarde dane" dla reklamodawców i media plannerów.

23 września 2011

BRiH TVP bez Zbigniewa Badziaka

Odejście Zbigniewa Badziaka z TVP według analityków rynku może być niebezpieczne dla interesów nadawcy publicznego i rynku reklamy telewizyjnej.

23 września 2011

Kraft inwestuje w placement Kronunga

Marketer chce w ten sposób unowocześnić wizerunek swojej głównej kawowej marki.

23 września 2011

Z Wizard do Kropki Bordo

Jacek Praszałek został drugim, obok Piotra Małkiewicza, dyrektorem kreatywnym agencji.

23 września 2011

Fabryka Pomysłów rozbudowuje zespół client service

Do agencji dołączyli Michał Czarkowski i Izabela Krzyczkowska.

23 września 2011

Lukas Finanse z Brandgardenem

Lukas Bank zmienia w piątek nazwę, a kampanię rebrandingową dla spółki córki Lukas Finanse przygotuje Brandgarden.

23 września 2011

Nescafe rozstaje się globalnie z McCann Erickson

Decyzja o przeniesieniu przez Nestle obsługi budżetu reklamowego do Publicisu może mieć wpływ na sytuację na polskim rynku.

23 września 2011

Google uruchomił Chrome Web Store

Google otworzył polską wersję sklepu z aplikacjami na przeglądarkę i liczy na zainteresowanie wydawców.

23 września 2011

Na stadionach Euro 2012 wypijemy wyłącznie bezalkoholowe

Natomiast w tzw. strefach kibica prawdopodobnie pojawi się 3,5-proc. wariant Carlsberga.

26 września 2011

McDonald's uruchamia platformę Happy Studio

Projekt skierowany jest do dzieci i stanowi wirtualny plac zabaw, w którym mali internauci mogą zmagać się z zabawami, grami i łamigłówkami. Nowy pomysł sieci wspierany jest m.in. kampanią telewizyjną.

26 września 2011

Nowy "Mapping" Zwierciadła

Magazyn "Zwierciadło" rozpoczął nową telewizyjną kampanię reklamową. Za kreację odpowiada agencja Directors.

26 września 2011

Anna Golasz odchodzi z OS3 Multimedia

Obowiązki PR managera przejął chwilowo Marcin Maj, dyr. zarządzający agencji. W związku z wakatem trwa rekrutacja.

26 września 2011

Nordea powraca w przekazie do koncepcji z wiosny br.

Bank podkreśla w reklamie nie tylko niskie marże, ale także kompetencje swoich doradców.

26 września 2011

Vibovit wspiera wariant pod nazwą Aquażelki [WIDEO]

Suplement diety promowany jest w telewizji i za pomocą konkursu na stronie KochamDbam.pl.

26 września 2011

Storck z nowym spotem Knoppersa [WIDEO]

"Dzień należy do Ciebie" - to hasło kampanii, która będzie prowadzona głównie w telewizji do końca tego roku.

26 września 2011

Sylwester Krawczyk partnerem w Przeagencji

Ostatnio pracował jako group account director i p.o. strategy director w OS3 Multimedia.

26 września 2011

"Show" ze specjalnym wydaniem urodzinowym

Bauer świętuje trzecią rocznicę swojego tytułu na rynku.

26 września 2011

JWT i Media Direction OMD dla marki Chipicao

Rozpoczęła się jesienna kampania marki Chipicao z portfolio Chipita Poland.

26 września 2011

Beata Napiórkowska-Milewicz awansowała w On Board

Objęła stanowisko managera w dziale media, culture & entertainment On Board PR

26 września 2011

MEC Interaction powiększa zespół

Agencja zatrudnia nowe osoby w zespołach odpowiedzialnych za produkcję, kreację i social media. Jednocześnie zamierza kontynuować rekrutację.

26 września 2011

TV Puls może zmienić brokera

Stacja telewizyjna prowadzi rozmowy odnośnie przyszłorocznej obsługi reklamowej. Obecnie wchodzi w skład pakietu Premium TV, sprzedawanego przez TVN.

26 września 2011

L'Oreal ma nowego szefa segmentu luksusowego

Nicolas Billard został nowym dyrektorem generalnym działu produktów luksusowych w polskim oddziale koncernu.

26 września 2011

Walk the Line przygotowała projekt dla Stereo.pl

Działania reklamowe internetowego sklepu muzycznego będą prowadzone w prasie i serwisach internetowych należących do Platformy Mediowej Point Group.

26 września 2011

Naxii inwestuje w reklamę telewizyjną [WIDEO]

Kampania reklamowa kierowana jest do osób cierpiących na przewlekłe dolegliwości układu ruchu.

26 września 2011

USP Zdrowie inwestuje w projekt "Zdrowe zatoki"

Marketer organizuje roadshow mobilnego gabinetu, w którym mieszkańcy dziesięciu miast będą mogli zrobić badania zatok przynosowych. Miasta wybiorą internauci. Kampania edukacyjna wspierana jest działaniami w sieci.

26 września 2011

Inteligo będzie wspierał reklamowo lokaty Igo

W najbliższej kampanii reklamowej, która ruszy za miesiąc, internetowy bank nie będzie już zachęcał do zakładania kont - będzie kusił lokatami. I to wysoko oprocentowanymi.

26 września 2011

Więcej Dobrowianki w social mediach

Nowa marka wody Danone'a aktywizuje działania w mediach społecznościowych.

26 września 2011

Fiat ruszył z nową komunikacją Giulietty

Kampania reklamowa podkreśla efektowne elementy techniczne auta.

26 września 2011

Reklama dźwignią zatrudnienia w HP

"Talent Attraction" to tytuł kampanii, za pośrednictwem której Globalne Centrum Biznesowe Hewlett-Packard we Wrocławiu szuka nowych pracowników.

26 września 2011

Program 1 PR wprowadza jesienną ramówkę

Stacja nie wprowadza spektakularnych zmian, delikatnie modyfikując znaną już formułę programu.

26 września 2011

Alior z wyższą kulturą na parkurze [WIDEO]

Alior Bank reklamuje lokaty na 7,5 proc. To kolejny bank, który zdecydował się na wsparcie tego rodzaju produktu.