M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 września 2011

IAB wypromuje legalne filmy; krytyka Interii

Pod koniec roku powinna ruszyć kampania namawiająca internatów do korzystania z legalnych serwisów wideo i muzycznych.

27 września 2011

"Machina" z konkursem dla zespołów

Nagranie własnej płyty i 100 tys. zł na jej promocję - to główna nagroda w konkursie Scena "Machiny". Zwycięzca zostanie ogłoszony 5 grudnia br.

27 września 2011

Ogilvy Interactive Agencją Interaktywną Roku 2011

W tym roku redakcja "MMP" przyznała również po raz pierwszy nagrodę dla Grupy Interaktywnej Roku, która trafiła w ręce Grupy Heureka.

27 września 2011

Politycy z potencjałem reklamowym według Macroscope OMD

Janusz Palikot, Ryszard Kalisz i Jarosław Kaczyński - tych politycznie całkowicie odmiennych kandydatów jednak coś łączy. To właśnie oni byliby najbardziej pożądani w reklamie.

27 września 2011

SMS-owy serwis Radia Zet na telefon

Stacja stawia na jeszcze większą interaktywność ze słuchaczami.

27 września 2011

Adv.pl wygrywa budżet socialmediowy Tesco

Agencja w mediach społecznościowych będzie komunikować postacie znane z kampanii ATL-owej, czyli Henia i Krystynę jako Ekspertów Tesco.

27 września 2011

Fox promuje nowy serial "Terra Nova"

Wkrótce rusza emisja najnowszej produkcji telewizji Fox.

27 września 2011

SAR rozczarowany wynikiem konferencji Imagination Day

Imagination Day, czyli pokaz filmów z festiwalu reklamy Cannes Lions, cieszył się tak dużym zainteresowaniem, że postanowiono go powtórzyć. Natomiast część konferencyjna nie spotkała się z zainteresowaniem branży.

27 września 2011

Media Regionalne inwestują w aplikację w App Store

To ukłon w stronę użytkowników iPhone'ów, iPadów i iPodów. Spółka planuje wkrótce wprowadzenie kolejnych innowacji.

27 września 2011

Bauer Wydawcą Roku według "MMP"

W tym roku redakcja "MMP" tytuł Wydawcy Roku przyznała Bauerowi. Wyróżnienia otrzymali: Grzegorz Hajdarowicz, "Wysokie Obcasy Extra", "Men's Health", "Angora", "Wprost", "Uważam Rze", Polskapresse i Media Regionalne.

27 września 2011

Rada Reklamy krytykuje reklamy Groupona

Poszło o internetową reklamę wczasów na Malediwach. Wczasów, których nie można było wykupić, bo nigdy takiej oferty nie było.

27 września 2011

Anna Świderska odpowiada za McDonald's w DDB

Wcześniej pracowała w agencji reklamowej Young & Rubicam.

27 września 2011

Agnieszka Lewandowska wróciła do marketingu Diageo

Jako brand manager odpowiada za kategorię likierów na rynek Europy Wschodniej.

27 września 2011

Afilo i Quartic wprowadzają Salesbooster

Przy zastosowaniu nowoczesnych algorytmów eksploracji danych i sztucznej inteligencji system gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach użytkowników sklepu internetowego, identyfikuje ich potrzeby oraz preferencje zakupowe.

27 września 2011

Antyradio wykorzystuje w reklamach QR kod

Nadawca stara się wprowadzić do komunikacji nowe rozwiązania technologiczne.

27 września 2011

Portal Polskiego Radia w ofercie AdPlayera

Sieć należąca do Agory jest odpowiedzialna za sprzedaż reklam przy treściach multimedialnych dostępnych na stronie Polskieradio.pl.

27 września 2011

"Duży Kadr" na iPadzie

Kolejny serwis Agory jest dostępny na tablecie.

27 września 2011

Mamastudio laureatem 2010 Worldwide Logo Design Annual Awards

Nagrodę zdobył zaprojektowany przez firmę logotyp Pomnika Historii.

27 września 2011

Browary Lubelskie wprowadzają Perłę Miodową

Na przyszłoroczne kampanie reklamowe marki producent rozpisze przetargi wczesną wiosną 2012 r.

27 września 2011

TVP przygotowuje oferty reklamowe na Euro 2012

BR TVP przygotowało strategię reklamową na rok 2012, w tym także ofertę na Euro. Obecnie czeka na jej akceptację przez zarząd.

27 września 2011

Polkomtel ma pierwsze certyfikowane call center

Centrum operatora jako pierwsze w Polsce uzyskało świadectwo zgodności z normą europejską EN 15838.

27 września 2011

P&G z reklamą na rączkach wózków Tesco

Marketer został pierwszym klientem, który skorzystał z nowej oferty POS Media Poland.

27 września 2011

Były szef marketingu PZU przygotuje wejście Prudentiala

Wojciech Pronobis, były dyr. zarządzający ds. marketingu Grupy PZU, będzie doradzał brytyjskiej firmie Prudential przy wejściu na polski rynek.

27 września 2011

Jarosław Kubicki w Red8 Digital

Red8 Digital rozbudowuje dział kreacji. Do zespołu dołączył Jarosław Kubicki.

27 września 2011

Young Creatives dla teamu z Leo Burnett

Kamil Kowalczyk i Gosia Nierodzińska z Leo Burnett wygrali polskie eliminacje konkursu Young Creatives Eurobest.

28 września 2011

Ilona Kęciek odpowiada za new business w Brand New Heaven

Jednocześnie z agencją rozstał się Ivan Hernandez, który przeszedł do Greya.

28 września 2011

Katarzyna Bojarska w zespole TV Puls

Wcześniej przez kilkanaście lat była związana z działem programmingu TVP.

28 września 2011

Mobilvi strategicznym partnerem PAP

Klienci Mobilvi mają teraz również do dyspozycji powierzchnię reklamową w aplikacji 2012-Euro oraz PAP News.

28 września 2011

Natasza Urbańska reklamuje wermuty Istra

Po szamponach i lodach aktorka reklamuje teraz wina z portfolio Barteksu.

28 września 2011

Według Henkla polski konsument chce być dowartościowany

Marketer, bazując na wynikach badań, chce skoncentrować swoją strategię marketingową na komunikowaniu jakości, wartości i innowacyjności swoich produktów. Według przeprowadzonych analiz Polacy mają dużą nadreprezentację i wartość jest dla nich bardzo ważna.

28 września 2011

Wasowski i Szczęśniak w reklamach DM BOŚ

Po reklamach ubezpieczeń znani satyrycy wystąpili w reklamach usług maklerskich.

28 września 2011

Marcin Kowol dołącza do agencji Evo

Agencja powiększa zespół o specjalistę ds. SEO.

28 września 2011

Staniki Initimissi po raz pierwszy w telewizji

Gwiazdą reklam jest Irina Shayk.

28 września 2011

Juliette Binoche w rebrandingu Crédit Agricole

Kampanię rebrandingową Lukas Banku na Crédit Agricole przygotuje nowa na rynku agencja. Bank rozmawia też z Lowe GGK.

28 września 2011

Canon Europe inwestuje w reklamę również w Polsce

Marketer realizuje projekt "EOS Adventure".

28 września 2011

Marek Kłos ma odpowiadać za wsparcie marki Crédit Agricole

Były szef marketingu SGB-Bank, a wcześniej BZ WBK przejdzie do Crédit Agricole Bank Polska.

28 września 2011

TV.Disco kolejnym kanałem w 4Fun Media SA

Spółka kontynuuje ekspansję na rynku spersonalizowanych kanałów tematycznych. Ogłoszono prognozy finansowe na rok bieżący.

28 września 2011

Paweł Lebiedziński dyrektorem sprzedaży ThinkOpen

Na tym stanowisku zastąpił Arkadiusza Białkowskiego, który będzie odpowiadał za nowy projekt w ramach Codemedia.

28 września 2011

H&M inwestuje w projekt e-commerce

Należąca do odzieżowego giganta marka otwiera sklep internetowy dla Polaków.

28 września 2011

"Dziennik Wschodni" z dwoma bezpłatnymi dodatkami

Media Regionalne uatrakcyjniają treść swoich tytułów.

28 września 2011

Najczęściej zamawiamy latte, a CoffeeHeaven rządzi

ARC Rynek i Opinia zrealizowała czwartą edycję badania "Cafe Monitor".

28 września 2011

GAP powierzył budżet PR firmie Headlines

Agencja odpowiada za wprowadzenie marki do Polski.

28 września 2011

Time Warner i Vivendi rywalizują o TVN

Według "The Financial Times" amerykański Time Warner i francuski Vivendi są najbliżej przejęcia kontroli nad TVN-em.

28 września 2011

Marka Cif czyści niemożliwe

Unilever wspiera sprzedaż, korzystając z mechanizmu gwarantującego satysfakcję lub zwrot pieniędzy.

29 września 2011

"Malemen" inwestuje w reklamę ATL

Wydawca magazynu powiększa zespół marketingu i promocji oraz planuje kampanię reklamową, która rozpocznie się w październiku br.

29 września 2011

Ambi Pur stawia na viral marketing

Za projekt odpowiada Grey Group Polska.

29 września 2011

33 polskie prace w finale Golden Drum

Spośród 102 prac nadesłanych na konkurs przez agencje z Polski 33 zostały nominowane do nagród. Najwięcej nominacji uzyskało Leo Burnett.

29 września 2011

G+J ze specjalnym wydaniem "Naj Magazynu"

Magazyn ma zawierać praktyczne porady i ciekawostki dla miłośników zwierząt.

29 września 2011

"Świat Seriali" bije swój rekord

Według Bauera magazyn sprzedał się w nakładzie 314 tys. egzemplarzy.

29 września 2011

G7 adaptuje spot Kinder Bueno w Europie [WIDEO]

Reklama dla Ferrero została adaptowana na pięciu europejskich rynkach.