M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 kwietnia 2002

Upstairs Young & Rubicam wprowadza nową usługę konsultingową

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam wprowadziła do opracowań konsultingowych nowe narzędzie analityczne, wykorzystywane do zarządzania markami, o nazwie BrandAsset...

30 kwietnia 2002

Nokia realizuje kolejny etap programu lojalnościowego

Nokia przygotowała wspólnie z Galerią Centrum majową akcję mającą na celu wzmocnienie lojalności członków internetowego klubu Nokia Club. Członkowie klubu,...

30 kwietnia 2002

PTK Centertel promuje usługi dla turystów

PTK Centertel, właściciel sieci telefonii komórkowej Idea, przygotował kampanię promującą nową usługę "Co, gdzie, kiedy?". Usługa umożliwia abonentom Idei lokalizację...

30 kwietnia 2002

Delecta będzie promować wprowadzenie na rynek kisieli instant

Spółka Delecta z Włocławka, wchodząca w skład Rieber Foods Polska, przeprowadzi w czerwcu br. kampanię billboardową nowych produktów "Kisiel w...

30 kwietnia 2002

Agros Fortuna przygotował działania promujące markę soków Fortuna

Agros Fortuna, producent soków marki Fortuna, zorganizował ogólnopolską loterię promocyjną pod hasłem "4 kody do swobody". Nagrodami w loterii, która...

30 kwietnia 2002

Thomson wspiera sprzedaż mundialową promocją

Firma Thomson, producent sprzętu RTV, zorganizowała dwie promocje konsumenckie - obie związane z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej w Korei...

30 kwietnia 2002

Coty Polska zmienia wizerunek wód toaletowych Adidas Woman Sport

Firma kosmetyczna Coty Polska zdecydowała się odnowić oprawę graficzną wody toaletowej Adidas Woman Sport, a tym samym zmienić jej dotychczasowy...

30 kwietnia 2002

Szanowni subskrybenci!

Kolejne wydanie DS "MiMP", w związku z długim majowym weekendem, pojawi się w poniedziałek 6 maja br.

6 maja 2002

"Playboy" po raz kolejny wydrukuje pictorial z udziałem Anny Przybylskiej

Anna Przybylska, aktorka znana m.in. z serialu telewizyjnego "Złotopolscy" i filmów "Kariera Nikodema Dyzmy", "Rób swoje, ryzyko jest twoje" i...

6 maja 2002

Nowe osoby w miesięcznikach "Pani" i "Uroda"

W zespołach redakcyjnych miesięczników "Pani" i "Uroda", wydawanych przez Edipresse Polska, zatrudniono nowe osoby. W "Urodzie" jest to związane z...

6 maja 2002

Browar Namysłów rozpoczyna promocję piwa N-Full

Browar Ryan Namysłów wraca do dawnej nazwy Browar Namysłów. Taką decyzję podjął właściciel browaru firma Chicago Poland Investment Group. Zdaniem...

6 maja 2002

Vita-Tour - akcja profilaktyki zdrowotnej miesięcznika "Vita"

Celem akcji Vita-Tour organizowanej przez miesięcznik "Vita" (wydawca Edipresse Polska) jest promocja profilaktyki, zdrowego trybu życia oraz szerzenie wiedzy o...

6 maja 2002

SC Johnson wspiera reklamą nowe linie brandu OFF!

Firma SC Johnson wprowadziła nową segmentację produktów OFF! przeciwko komarom i meszkom. Niektóre produkty tej marki, począwszy od tego sezonu,...

6 maja 2002

Kanał filmowy Ale Kino! uruchomił serwis informacyjny w sieci

Ruszył serwis internetowy filmowego kanału telewizyjnego Ale Kino!. Początkowo serwis był przygotowywany przez agencję interaktywną Internet Designers, jednak prace nad...

6 maja 2002

Advertising Group chce skonsolidować oferty firm reklamowych

Firma Advertising Group rozpoczęła realizację projektu, którego celem jest stworzenie wspólnej oferty firm zajmujących się tzw. reklamą przedmiotową (produkcja gadżetów...

6 maja 2002

Epoka przygotowała kampanię reklamową dla zakładów Wola

Zakłady Przemysłu Dziewiarskiego "Wola" ze Zduńskiej Woli, producent skarpetek i rajstop dla dzieci, przeprowadzi produktową kampanię reklamową pod hasłem "Łabędź...

6 maja 2002

Serwis NetPR sprzedaje internetowe biura prasowe

Serwis internetowy www.NetPR.pl rozpoczął sprzedaż internetowych "biur prasowych", które mogą być integrowane z witrynami firmowymi. Rozwiązanie kierowane jest przede wszystkim...

6 maja 2002

Filmowa promocja dla dzieci w McDonald's pod hasłem "Zostań reżyserem!"

McDonald's Polska rozpoczął w restauracjach na terenie całego kraju kolejną promocję Happy Meal dla dzieci. Tym razem do wyboru 6...

7 maja 2002

Gruppa 66/Ogilvy straciła budżet reklamowy American Restaurants

Sieć restauracji American Restaurants (marki KFC i Pizza Hut) zdecydowała się na rezygnację z usług agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy. Nie...

7 maja 2002

I-Metria tłumaczy porażkę usług WAP i sukces wiadomości SMS

Firma badawcza I-Metria opublikowała raport dotyczący mCommerce w Polsce. Wynika z niego, iż obecnie największe udział w rynku telefonii komórkowej...

7 maja 2002

"Machina" schodzi z rynku. W sądzie sprawa o upadłość Machiny Press

"Machina" i jej wydawca Machina Press kończą żywot. Tytuł i spółka zostały zamknięte. Do sądu trafiła sprawa z wnioskiem o...

7 maja 2002

Kreisel został sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej

Firma Kreisel Technika Budowlana podpisała umowę z Sportfive dotyczącą sponsorowania polskiej reprezentacji w piłce nożnej. Firma Kreisel stała się posiadaczem...

7 maja 2002

Portal Hoga.pl uruchamia platformę handlu internetowego BtoB

Platforma internetowego handlu BtoB WebTradeCenter (WTC) obecna będzie w portalu Hoga.pl. "Hoga ewoluuje w kierunku portalu usługowego i jej użytkownicy...

7 maja 2002

Andersen prowadzi proces rotacji zatrudnienia

Firma audytorska Andersen Polska, która 1 lipca br. ostatecznie połączy się z Ernst & Young, tworząc jedną strukturę, zamierza zwolnić...

7 maja 2002

Brau Union przygotował piłkarską promocję piwa Królewskie

Brau Union Polska ruszył z akcją promocyjną, która toczy się pod hasłem "Królewskie na medal". Promocja polega na zbieraniu kapsli...

7 maja 2002

Cadbury Wedel wprowadza zmiany Mieszanki Wedlowskiej

Cadbury Wedel wprowadza zmiany w jednym ze swoich standardowych produktów - cukierkach czekoladowych o nazwie Mieszanka. Wyróżnieniu jej spośród innych...

7 maja 2002

Agnieszka Surowicz przeszła do GlaxoSmithKline

Agnieszka Surowicz, do niedawna public relations manager koncernu spożywczego Cadbury Wedel, została menedżerem ds. komunikacji wewnętrznej w koncernie farmaceutycznym GlaxoSmithKline....

7 maja 2002

Intel promuje swoje procesory w akcji Pentium 4 Grand Prix

Firma Intel rozpoczyna promocję swoich procesorów podczas imprez Pentium 4 Grand Prix. Akcja potrwa do końca czerwca br. Obsługą imprezy...

7 maja 2002

Goplana wprowadza nową linię herbatników - Domowe Wypieki

Goplana rozszerza portfolio swoich wyrobów o linię herbatników kruchych o nazwie Domowe Wypieki. Produkty będą dostępne w czterech wariantach smakowych...

8 maja 2002

Citroen wspiera reklamowo debiut na rynku nowego modelu C3

Francuski producent samochodów Citroen wprowadza 10 maja br. na polski rynek nowy model samochodu C3. Premierze auta towarzyszy kampania wizerunkowa...

8 maja 2002

Dziennik "Rzeczpospolita" najchętniej czytany przez menedżerów

Są już wyniki trzeciej edycji badania czytelnictwa prasy wśród menedżerów o nazwie PRO. Poprzednie dwie edycje odbyły się w kwietniu...

8 maja 2002

RMS Polska bada efektywność kampanii radiowych

Polski oddział sieci brokerów reklamy radiowej firma RMS Polska inauguruje realizację programu "RMS checkUP!". W ramach nowej usługi klienci firmy,...

8 maja 2002

Stacja TVN 24 znalazła się w ofercie sieci DISH Network w USA

Stacja TVN 24 podpisała umowę z amerykańską firmą Echostar Communications Corporation, operatorem platformy cyfrowej DISH Network, dotyczącą dystrybucji polskiego kanału...

8 maja 2002

Agencja Oskar Wegner przygotowała kampanię reklamową dla Gaspolu

Agencja reklamowa Oskar Wegner przygotowała strategię i kreację outdoorowej kampanii reklamowej dla firmy Gaspol zajmującej się dystrybucją gazu płynnego. Będzie...

8 maja 2002

Crowley zmienia markę swojej sieci bezprzewodowej

Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny i dostawca bezprzewodowego internetu, zmienia markę swojej sieci bezprzewodowej z Datastar na Crowley. Jest to...

8 maja 2002

Unilever wprowadza na rynek nowe szampony i odżywki marki Dove

Unilever wprowadza na rynek nową linię szamponów i odżywek do włosów marki Dove. Polska jest drugim rynkiem w Europie Wschodniej...

8 maja 2002

Ruszyła pierwsza multimedialna kampania MTV na świecie

Na początku maja br. wystartowała pierwsza multimedialna globalna kampania MTV (podstawowe założenia jej strategii anonsowaliśmy 30 kwietnia br. w części...

8 maja 2002

Paralotna przygotowała kampanię reklamową farb Levis

Kujawska Fabryka Farb i Lakierów "Nobiles Sp. z o.o." rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową farb marki Levis. Irena Kertyczak, brand manager...

8 maja 2002

Odkurzacze Samsunga będą reklamowane na tramwajach

Samsung Elektronics planuje przeprowadzenie wizerunkowo-produktowej kampanii reklamowej nowej linii odkurzaczy z wykorzystaniem reklamy eksponowanej na tramwajach. Kampania rozpocznie się prawdopodobnie...

9 maja 2002

"Duży Format" - nowy produkt "Gazety Wyborczej" debiutuje na rynku

Od dzisiaj czwartkowy "Magazyn Gazety Wyborczej" ma własną nazwę "Duży Format", zmienioną szatę graficzną i odświeżoną treść. Opiekunem nowego projektu...

9 maja 2002

PBI przedstawia kalendarium pomiarów badawczych internetu

Firma Polskie Badania Internetu (PBI) zapowiedziała, iż pierwsze wyniki prac badawczych I-Metrii (pomiary user-centric) zostaną opublikowane w połowie czerwca br....

9 maja 2002

Agros-Fortuna odświeża markę Miluś i promuje soki Fortuna

Holding Agros-Fortuna wprowadza na rynek po pół roku przerwy markę Miluś. Brand obejmuje owocowe soki dla dzieci w wieku 5-11...

9 maja 2002

Adidas rozpoczyna kampanię reklamową związaną z piłką nożną

Adidas rozpocznie w połowie maja br. kampanię reklamową związaną ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej Korea/Japonia 2002. "Celem...

9 maja 2002

Bohaterowie "Baru" w kampanii Magazynu Studenckiego "Dlaczego"

Trwa kampania reklamowa Magazynu Studenckiego "Dlaczego". Według wydawcy tytułu - Platformy Mediowej Point Group - jest to największa z dotychczasowych...

9 maja 2002

Akcjonariusze AMS SA zadecydują o wyborze inwestora strategicznego

Już jutro może dojść do wyboru inwestora strategicznego firmy reklamy zewnętrznej AMS SA. Zadecyduje o tym nadzwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy...

9 maja 2002

PAM przygotuje kampanię reklamową dla Rautaruukki Polska

Grupa reklamowa Proinwest Art Meritum (PAM) zwyciężyła w rozpisanym w marcu br. przetargu na obsługę budżetu reklamowego dla firmy Rautaruukki...

9 maja 2002

Preferencje czytelników prasy według nowego badania Ipsos-Demoskopu

Firma badawcza Ipsos-Demoskop we współpracy z wydawnictwem Axel Springer Polska przeprowadziła badania preferencji czytelników prasy (tygodników i miesięczników). Według ogłoszonych...

9 maja 2002

Axel Springer Polska wydaje grę futbolową na Mistrzostwa Świata

Wydawnictwo Axel Springer Polska od jutra rozpoczyna sprzedaż gry komputerowej pt. "Era futbolu 2002" przygotowanej z okazji zbliżających się piłkarskich...

9 maja 2002

Knorr Grill Festiwal ma wesprzeć markę przypraw Knorr Delikat

Koncern Unilever/Bestfoods rozpoczął cykl ogólnopolskich imprez pod hasłem Knorr Grill Festiwal. W ciągu pięciu plenerowych spotkań: w Chorzowie, Warszawie, Krakowie,...

9 maja 2002

Grupa Ströer kontynuuje inwestycje w sieć nośników o formacie 6x3 m

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer Polska w kwietniu br. rozbudowała sieć nośników typu frontlite o formacie 6x3 m do ponad...