M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 października 2011

PIKE - kolorowo i z przepychem

Jeśli jest kryzys, to na pewno nie widać go na tegorocznej konferencji PIKE. Wystawcy starają się wszelkimi sposobami zainteresować uczestników swoją ofertą.

18 października 2011

Serce i Rozum triumfują na Effie Awards 2011

Ogilvy - Agencją Roku, MEC - Domem Mediowym Roku. Grand prix dla Telekomunikacja Polska SA, Publicis i MEC za kampanię "Dociekliwe Serce".

19 października 2011

Z Bauera do G+J

Agnieszka Gronowska w G+J nowym szefem ds. sprzedaży odpowiedzialnym za GroupM.

19 października 2011

Zamek Królewski w Warszawie szuka agencji

Instytucja zamierza prowadzić kampanię głównie w social mediach, dlatego rozgląda się za agencją interaktywną.

19 października 2011

Marta Szafraniec plannerem w Mediapolu

Poprzednio pracowała w Universal McCann.

19 października 2011

Jesienią przyszłego roku ruszy proces wyłączania TV analogowej

W listopadzie 2012 r. ruszy proces wyłączania nadawania analogowego telewizji w Polsce.

19 października 2011

Fulda stawia w komunikacji na technologię

Producent opon ruszył z zimową kampanią.

19 października 2011

BNP Paribas przedłuża kampanię "Zrealizuj swój plan"

Bank będzie do końca listopada promował kredyty gotówkowe.

19 października 2011

Leopard Automobile odświeża wizerunek

Działania dla marki luksusowych samochodów przygotowuje agencja interaktywna Veneo.

19 października 2011

"Puls Biznesu" docenia internautów

Dziennik kieruje promocyjną ofertę prenumeraty do fanów swojej strony w Facebooku.

19 października 2011

Netia pracuje nad projektem telewizyjnym

Najbliższą kampanię operatora przygotuje agencja Brasil, dogrywka w przetargu reklamowym przedłuża się.

19 października 2011

Zjednoczenie.com szuka pracowników

Do zespołu ma dołączyć account manager i PR manager.

19 października 2011

LOT poprawia wyniki i z ofensywą reklamową czeka na Dreamlinery

Poprawa kondycji przewoźnika przełoży się zapewne na przyszłoroczny budżet marketingowy.

19 października 2011

Ginza Media Group wzmacnia biuro reklamy

Nowe osoby w zespołach odpowiedzialnych za reklamę czasopism "Maxim", "Stuff" i "FourFourTwo".

19 października 2011

Kamil Dąbrowa pokieruje radiową Jedynką

Po kilku miesiącach od odwołania Ryszarda Hińczy stacja ma nowego dyrektora.

19 października 2011

FoodCare wygenerował na sprzedaży Frugo 50 mln zł

Będzie rozwijać markę o nowe kategorie produktowe.

19 października 2011

Rewolucja w Carrefourze

Detalista wciąż chce być postrzegany jako tani, ale jednocześnie zmienia swoje flagowe sklepy, nadając im wyrafinowany charakter.

19 października 2011

Samsung najczęściej komentowaną marką RTV w sieci

Agencja interaktywna Think Kong i firma badawcza Zetema sprawdziły, o jakich markach RTV i w jaki sposób najczęściej wypowiadają się internauci.

19 października 2011

Brown-Forman szuka menedżera Finlandii

Firma alkoholowa rekrutuje osobę, która będzie zarządzać kluczową marką.

19 października 2011

Headz z ofertą outdoorową na Euro 2012

Agencja przygotowała specjalny pakiet ponad 130 nośników reklamy zewnętrznej.

19 października 2011

"Party" wsparte kampanią

Wydanie z Dodą na okładce promowane jest reklamami w telewizji.

19 października 2011

Reorganizacja w Ringier Axel Springer

Pion wydawniczy podzielono na działy magazynów i dzienników, poza tym utworzono centralny dział marketingu i zintegrowany dział online.

20 października 2011

Ewa Mittelstaedt managing directorem w Monday PR

Agencja zatrudniła też dwie nowe osoby oraz przeszła spore zmiany strukturalne.

20 października 2011

Supermarket online Foodini.pl prowadzi projekt zintegrowany

Pod hasłem "...a po zakupy idę tak!" prowadzone są działania reklamowe w internecie, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

20 października 2011

Żubr Ciemnozłoty wspierany konkursem konsumenckim

Agencja marketingu zintegrowanego Tequila\Polska przygotowała konkurs internetowy dla nowego wariantu piwa Żubr z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

20 października 2011

K2 zatrudnia specjalistę od mobile

Koordynacją działań pracowników agencji na rzecz wdrażania nowych rozwiązań typu mobile zajmie się Mikołaj Machowczyk.

20 października 2011

Grupa TVN powoła spółkę dla struktur marketingowych i reklamowych

W ramach TVN Media ma funkcjonować dział marketingu, promocji i sprzedaży.

20 października 2011

Super-Pharm z nowym dyrektorem marketingu

Bogdan Maksymiec odchodzi z firmy, a jego obowiązki przejmuje Marta Iskra.

20 października 2011

MEC i PHD Media Direction chcą odebrać ZOG-owi Toyotę

W przetargu na obsługę Toyoty poza ZOG-iem są także MEC i PHD Media Direction.

20 października 2011

Mediacore poszerza zespół

Do działu obsługi klienta firmy dołączyła Karolina Klim.

20 października 2011

SparkPark z własną identyfikacją

Po raz pierwszy grupa spółek reklamowych będzie promować swój brand parasolowy.

20 października 2011

Sławomir Skowerski w kreacji GoldenSubmarine

W zespole kreatywnym objął stanowisko copywritera.

20 października 2011

DDB digitalizuje zespół i ofertę usług

Menedżerowie agencji wdrożyli szereg projektów, których celem jest zmiana postrzegania agencji. Niewykluczone, że w jej strukturach pojawi się nowa marka, którą sygnowane będą projekty stricte interaktywne.

20 października 2011

Listonic wprowadza nowe formaty reklamowe

Aplikacja na telefon ułatwiająca robienie zakupów zaproponuje marketerom dotarcie do konsumenta przy półce.

20 października 2011

Prestige Board i Business Consulting ze wspólną ofertą

Obie firmy reklamy zewnętrznej rozpoczęły współpracę w zakresie sprzedaży swoich nośników.

20 października 2011

"Gala" specjalnie o luksusie i dużych pieniądzach

G+J kolejny raz w tym roku publikuje specjalne wydanie magazynu, tym razem poświęcone celebrytom.

20 października 2011

Nutricia debiutuje w segmencie płatków śniadaniowych

Marketer wprowadza na rynek produkt pod marką BoboVita dla dzieci powyżej 18. miesiąca życia.

20 października 2011

Yellow Hat pozyskał pieniądze z giełdy na rozwój

Agencja zadebiutowała na rynku giełdowym New Connect.

20 października 2011

Lidl podkreśla benefity jakościowe swojej oferty

Sieć handlowa prowadzi działania reklamowe pod hasłem "Najlepsze z Polski. Najlepsze z Europy".

20 października 2011

Marka Pyrex rozpoczyna komunikację marketingową

Marka naczyń i akcesoriów kuchennych stawia głównie na kanały interaktywne.

21 października 2011

Jarosław Szczepański dyrektorem marketingu Goodyeara

Odpowiada za marketing marek firmy oponiarskiej w Polsce i na Ukrainie.

21 października 2011

Y&R i Wunderman z konceptem kozy Wandy [WIDEO]

W internecie pojawiły się trzy spoty promujące zagadnienia poruszane podczas polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Projekt zleciło Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

21 października 2011

Z DSK do Braina

Senior accountem w agencji została Monika Orlińska.

21 października 2011

"Polityka" powołuje dyrektora projektów specjalnych

Funkcję tę pełni Zofia Leśniewska.

21 października 2011

Kinoulty zmienia management i inwestuje w nową markę

Z firmą rozstało się dwóch wieloletnich menedżerów. Jednocześnie uczestniczy ona w tworzeniu nowej firmy konsultingowej.

21 października 2011

Play ostrożniej planuje budżet mediowy

Chociaż czwarty pod względem wielkości operator wciąż ma ambicje najszybszego wzrostu, to musi też poprawić rentowność.

21 października 2011

Nowi koordynatorzy w Hand Made

Karolina Zaremba i Ewa Mikosz to nowi pracownicy agencji.

21 października 2011

TVP1 wprowadza Teatr Telewizji do sieci

Wykorzystanie niestandardowych kanałów komunikacji ma przyciągnąć do repertuaru stacji nową widownię.

21 października 2011

100 tys. zł w przedświątecznej loterii Delecty

Marketer chce zwiększyć rotację swoich produktów w okresie przedświątecznym.

21 października 2011

Pizzerinki pod logo Winiar

Nestle będzie wkrótce szeroko reklamować nowość produktową - Pizzerinki.