M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 października 2011

CeZik w kampanii Wilkinsona [WIDEO]

Komunikacja marki rozpoczęła się od działań wirusowych.

21 października 2011

G7 rekrutuje art directora

Agencja chce zatrudnić nowego pracownika w dziale BTL.

21 października 2011

Volvo buduje wizerunek poprzez regaty

Po raz pierwszy promuje model XC60, nawiązując do żeglarskiej imprezy.

21 października 2011

"Gazeta Wyborcza" najchętniej cytowanym dziennikiem

Wrześniowe badania cytowań prasy przeprowadzone przez Newton Media nie przynoszą większych niespodzianek.

21 października 2011

Grupa Żywiec będzie wspierać Guinnessa

Nowa marka w portfolio ma na razie fan page.

21 października 2011

Wydatki na reklamę wody wzrosły latem o ponad 30 proc.

Rynek wody mineralnej zwiększył wartość o niespełna 1 proc.

21 października 2011

ClickAd zwiększa zatrudnienie

Firma awansowała kilkoro menedżerów, zrekrutowała też kilkunastu nowych pracowników.

21 października 2011

"Forbes" z trzema dodatkami i kampanią

Listopadowe wydanie magazynu promowane jest w m.in. w telewizji i radiu.

21 października 2011

"Tele Magazyn" w nowej odsłonie

Polskapresse odświeża TV-guide'a.

21 października 2011

Ewa Liszcz szefem serwisów Dziennik.pl

Infor awansuje dotychczasową kierownik działu analiz internetowych i SEO.

21 października 2011

Rai 1 w ofercie Atmedia

Broker będzie sprzedawał reklamy we włoskiej stacji.

24 października 2011

ZOG broni budżetów i wspiera rozwój Perfomicsa

Priorytetem agencji na najbliższe miesiące jest utrzymanie klientów i rozwój Perfomicsa, który skupi wszelką obsługę interaktywną.

24 października 2011

BBC nie zmienia brokera reklamowego

Nadawca zaprzecza spekulacjom dotyczącym zmiany firmy zajmującej się pośrednictwem na rynku reklamowym.

24 października 2011

Unlimited dla marki kosmetycznej Perfecta [WIDEO]

W spocie wystąpi Urszula Dudziak, której wizerunek po raz pierwszy wykorzystano w reklamie.

24 października 2011

Rutinacea z Kwaśniewską w studiu TV [WIDEO]

Aflofarm rusza z nową odsłoną działań wspierających markę leku OTC.

24 października 2011

Grupa Innovations realizuje projekty dla PBG Erigo

Grupa marketingowa Innovations Communication Group obsługuje poznańską firmę z branży deweloperskiej zarówno w zakresie kreacji, jak i mediów.

24 października 2011

Miesięcznik "Handel" przyznał swoje coroczne nagrody

Korony Handlu trafiły do sieci Rossmann, Browaru Ciechan oraz w ręce prezesa TZMO SA.

24 października 2011

Enea sponsorem Speedway Ekstraligi

Koncern energetyczny będzie głównym sponsorem ekstraklasy żużlowej przez najbliższe trzy lata.

24 października 2011

Stratosfera Added Value dla Sanitec

Firma specjalizująca się w marketingu strategicznym zrealizowała międzynarodowy projekt dla producenta ceramiki łazienkowej.

24 października 2011

Tribal DDB chce poszerzyć współpracę ze start-upami

Zdaniem kierownictwa firmy to naturalny kierunek rozwoju jej oferty usług interaktywnych.

24 października 2011

McCann straci obsługę budżetu Opla

Scholz & Friends zamiast dotychczasowej McCann Erickson będzie w Polsce obsługiwała markę Opel.

24 października 2011

Coca-Cola po raz pierwszy inwestuje w placement w Polsce

Marketer chce podkreślić, że marka jest również synonimem optymizmu i szczęścia.

24 października 2011

Widzew rusza ze sprzedażą swojego energetyku

Kieruje go nie tylko do kibiców.

24 października 2011

Publicis zamyka w Polsce Publicis Modem

Publicis rezygnuje z agencji interaktywnej Publicis Modem. Realizacja projektów interaktywnych ma zostać powierzona agencji interaktywnej Digital Wonderland.

24 października 2011

Goodyear rusza ze wsparciem przed sezonem zimowym

Wspiera w niej dwie marki premium: Goodyear i Dunlop.

24 października 2011

Continental sponsorem Euro 2012

Producent opon został partnerem piłkarskiej imprezy.

24 października 2011

Iwona Kossmann przestaje kierować Bonnier Business Polska

Na razie nie chce zdradzać swoich dalszych planów zawodowych.

24 października 2011

Marketingowy come back Motoroli [WIDEO]

Powrót na rynek marki Razr marketer chce potraktować jako przyczynek do reklamowo-produktowej ofensywy.

24 października 2011

Wyjaśnienie: Pentor zbada projekt dla Poznania

Efektywność działań reklamowych na rzecz miasta będzie analizować firma badawcza.

24 października 2011

"Glamour Exclusive" poszerza markę magazynu

Dodatek do regularnego magazynu "Glamour" w przyszłości być może zacznie funkcjonować jako osobny tytuł.

24 października 2011

Facebook prawie równa się z Nk.pl

Rywalizacja obu serwisów robi się coraz ciekawsza. Facebook traci do Nk.pl trochę ponad 15 tys. real users.

24 października 2011

Intermarche porównuje w reklamie ceny

Nowa kampania reklamowa sieci sklepów Intermarche kładzie nacisk na niskie i stałe ceny.

24 października 2011

MBank rusza z nowym formatem reklamowym [WIDEO]

Do swoich reklam internetowy bank zatrudnił specjalistów od bankowych absurdów.

24 października 2011

Parodia instruktażu księdza Natanka w komunikacji Tesco [WIDEO]

Za realizację i pomysł kreatywny nie odpowiada agencja Adv.pl, która niedawno zdobyła budżet socialmediowy marketera, ale Pride & Glory Interactive.

24 października 2011

Kody kreskowe promują Allegro

Rozpoczęła się nietypowa kampania promująca sekcję modową serwisu aukcyjnego Style.allegro.pl.

25 października 2011

9,5 mln euro na kampanie żywności

Wkrótce ruszą trzyletnie działania promocyjno-informacyjne współfinansowane przez UE.

25 października 2011

"Joy" zachęca czytelniczki do e-zakupów

Marguard Media dostrzegł zainteresowanie konsumentów zakupami internetowymi i do najbliższego wydania magazynu dołączy raport na ten temat.

25 października 2011

Drobny druk w reklamie - do poprawki

Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama T-Mobile nadużywa zaufania klientów, i nakazała jej modyfikację.

25 października 2011

"Bella Relaks" i "Takie Jest Życie" dwutygodnikami

W związku ze zmianą periodyczności pism z Bauera odchodzi sześcioro dziennikarzy.

25 października 2011

Producenci soków nie tną wydatków na reklamę mimo spadków sprzedaży

W tym roku zainwestowali we wsparcie swoich produktów niemal tyle samo co w 2010 r.

25 października 2011

IAB z nowymi standardami reklamy display

Uaktualniony standard na nowo określa m.in. minimalne i maksymalne wagi i rozmiary kreacji.

25 października 2011

McDonald's rozdaje bilety

Oficjalny sponsor startuje z promocją Euro 2012.

25 października 2011

Zakazy i nakazy w spocie Goplany [WIDEO]

Nowa kampania pozycjonuje markę jako brand zachęcający do cieszenia się z przyjemności.

25 października 2011

Axa zachęca do ochrony

TBWA traci budżet ubezpieczyciela, który przenosi obsługę do Leo Burnett.

25 października 2011

Handel, telekomunikacja i finanse wciąż królują w e-reklamie

Gemius zbadał trendy w reklamie online w III kwartale. Najpopularniejszą formą kreacji reklamowej w sieci był ponownie double billboard.

25 października 2011

Microsoft wizerunkowo

Marketer rozpoczął w Polsce pierwszą w historii globalną kampanię multiproduktową.

25 października 2011

FoodCare poszerza ofertę Frugo; wkrótce kampania

Firma wprowadza do sprzedaży piąty smak napoju. Niebawem ma ruszyć kampania reklamowa autorstwa agencji PZL.

25 października 2011

Marcin Gudowicz ma dołączyć do BR TVP

Według naszych informacji obecny dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer dołączy do ścisłego kierownictwa w BR TVP.

25 października 2011

Promocyjno-edukacyjny projekt Energizera

Platforma gier Move & Play ma uczyć dzieci, jak oszczędzać energię. Projekt jest wspierany kampanią w mediach oraz w szkołach.

25 października 2011

Natanek Batmanek bije rekordy popularności

Wirusowy spot Tesco detronizuje "A pieprz yourself" Serca i Rozumu.