M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 października 2011

TVS i Kino Polska porównują oferty brokerów

Obie stacje telewizyjne obsługiwane przez Atmedia porównują oferty innych brokerów reklamowych.

25 października 2011

Ubezpieczenie gratis do leasingu

EFL promuje ubezpieczenie jako wzbogacenie standardowej oferty leasingowej.

25 października 2011

AMS wprowadzi do oferty narzędzie badawcze AMS Metrics

Firma reklamy zewnętrznej AMS przygotowała narzędzie dla plannerów obejmujące wszystkie sieci nośników systemowych w Polsce, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

25 października 2011

Salony Empik w ofercie ARBO

ARBOmedia Active Advertising odpowiada za sprzedaż, realizację i serwis działań reklamowych w sieci Empik.

25 października 2011

Solorz ma zgodę na przejęcie Plusa

UOKiK zgodził się na przejęcie Polkomtela przez Spartan Capital.

25 października 2011

GG i Allegro powiększą dział sprzedaży

Zintegrowany dział liczący obecnie ok. 50 osób ma zostać powiększony o nowych pracowników.

25 października 2011

Bartłomiej Koprowski kieruje obsługą klienta w Martis

Nowy client service director agencji poprzednio był kierownikiem zespołu strategii i marketingu w PKO BP.

25 października 2011

Headz szuka inwestora

Spółka chce pozyskać fundusze na akwizycje na rynku OOH.

25 października 2011

"Weranda" bez marketing managera

Olga Kisiel-Konopka odchodzi z wydawnictwa.

26 października 2011

Rusza świąteczna kampania Kieleckiego

Marketer podkreśla tradycyjny charakter produktu.

26 października 2011

"Zupy to nasza specjalność" po raz pierwszy w telewizji

Winiary promują zupy jako wartościowy posiłek.

26 października 2011

Viceroy S-Line zamiast Rockets

BAT po 12 latach wycofuje markę Rockets i zastępuje ją Viceroy S-Line. Jak twierdzi marketer - bez inwestycji marka nie poradziła sobie z konkurencją na rynku.

26 października 2011

Krzysztof Łuszczewski nie będzie dyrektorem Czwórki

Obowiązki dyrektora będzie pełnić w najbliższym czasie Małgorzata Zalewska, dotychczasowa sekretarz redakcji.

26 października 2011

SKOK-i chcą być graczem także w ubezpieczeniach

Ruszyła największa w historii kampania reklamowa SKOK Ubezpieczenia.

26 października 2011

"Claudia" świętuje 18. urodziny

Trzy nowe rubryki poszerzają kontent pisma.

26 października 2011

Alior reklamuje platformę Forex

Bank zachęca do gry na rynku walut, kusząc, że można na nim zarabiać zarówno przy wzrostach, jak i spadkach.

26 października 2011

Publish Air inwestuje w indoor

Firma otworzyła sieć reklamy wewnętrznej oferującej ekspozycje reklamowe i sampling w ponad 5 tys. punktów.

26 października 2011

Ringier Axel Springer prawdopodobnie rozwiąże dział korporacyjny

Reorganizacja wydawnictwa ma także objąć dział korporacyjny.

26 października 2011

Chiny podpatrują rynek samoregulacji w Polsce

W poniedziałek 24 października odbyło się spotkanie delegacji oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Chinach z przedstawicielami oddziału w Polsce.

26 października 2011

Olympus będzie reklamował aparaty Pen do końca roku

Producent inwestuje w kompakty z wymienną optyką, bo to w praktyce jedyna kategoria foto, która obecnie rośnie.

26 października 2011

Zapachy Gaultier po raz pierwszy w telewizji

Diparlux po raz pierwszy reklamuje zapachy Jean Paul Gaultier w telewizji.

26 października 2011

Innovations Media i Pomarańcza pracują dla Bolsiusa

Dom mediowy Innovations Media przygotował i realizuje ogólnopolską kampanię reklamową wkładów do zniczy dla Bolsius Polska, lidera na polskim rynku świec. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Pomarańcza.

26 października 2011

Streetcom tworzy stanowisko promotion directora

Iwona Gniedziejko-Płuciennik dołączyła do zespołu firmy marketingu rekomendacji jako PR & promotion director.

26 października 2011

Majewski ponownie jako Mini Ratka

Już do świąt PKO BP będzie promował swoje pożyczki gotówkowe.

26 października 2011

Mercedes reklamuje się w mobilnym internecie

Za realizację działań odpowiada MEC Interaction we współpracy z Mobiserve.

26 października 2011

Trzciński odchodzi z BR "Super Expressu"

Po kilku latach pracy z BR "Super Expressu" rozstaje się szef działu współpracy z klientami strategicznymi i agencjami.

26 października 2011

Hochland rozszerzył współpracę z Symetrią

Agencja bada skuteczność działań marketera w internecie.

26 października 2011

Uzupełnienie: Publicis Lion w miejsce Mundoprint

Uzupełnienie informacji z 24 października na podstawie doniesień z Publicisu.

26 października 2011

Lavazza wspiera sprzedaż ekspresów A Modo Mio

Zdjęcia z kalendarza Lavazzy posłużyły do tworzenia reklam billboardowych.

26 października 2011

Clipnet wprowadził nowy format w sieci

Video screening to spot umieszczony w tle strony internetowej. Po najechaniu użytkownik może odtworzyć spot z dźwiękiem.

26 października 2011

Topowe marki w Konsorcjum Marki Poznań

Wspólnie z władzami Poznania będą swoimi działaniami promować miasto.

26 października 2011

Puszki Coca-Coli z wizerunkami stadionów

Marketer wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań nawiązujących do przyszłorocznych piłkarskich mistrzostw UEFA Euro 2012.

26 października 2011

Digital One wprowadza PepsiCo w świat social mediów

Komunikacja rozpoczęła się od Facebooka. Agencja odpowiada za całościową strategię i komunikację korporacyjnego profilu PepsiCo.

26 października 2011

Czego pragną seniorzy

Producenci i handlowcy zapominają o klientach w starszym wieku - wynika z badania A.T. Kearney.

26 października 2011

Z Gongu do Saatchi Digital

Tomasz Rupniewski obejmie stanowisko business directora w Saatchi Digital.

26 października 2011

Change Integrated wypowiedział umowę z Canal+

Marek Staniszewski, nowy dyrektor marketingu Canal+, nie komentuje tej sprawy.

26 października 2011

Zmiany w konkursie Złote Orły

Nowe kategorie dla domów mediowych i strategów.

26 października 2011

Polska liderem product placement w Europie

Wydatki na product placement w Polsce rosną lawinowo i obecnie są największe w Europie - 52 mln euro. Najnowsze dane publikują Robert Niczewski i Jakub Potrzebowski w książce "Product placement jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej", która lada dzień trafi do księgarń.

26 października 2011

Roszady w "Dzienniku Polskim"

Z wydawnictwa odchodzą dotychczasowy naczelny i sekretarz redakcji.

26 października 2011

Tuba zachęca do ściągania muzyki (Wideo)

Grupa Radiowa Agory wspiera serwis umożliwiający tworzenie stacji radiowych.

26 października 2011

Wielki powrót Teatru Telewizji TVP1

"Boska" z rekordową widownią, choć inaczej ten rekord wycenił Nielsen, a inaczej OBOP.

26 października 2011

Canal+ dla gości Orbisu

Canal+ Cyfrowy podpisał umowę z Grupą Hotelową Orbis, dzięki czemu będzie dostępny w ponad 50 hotelach.

27 października 2011

Paweł Chrościcki będzie zarządzał J&J

Nowy szef Johnson & Johnson wcześniej zajmował się kategorią chipsów w PepsiCo.

27 października 2011

G+J z nowym działem new business i corporate media

Wydawnictwo modyfikuje dział sprzedaży i chce uzyskać lepsze wyniki w tym obszarze.

27 października 2011

Pekao SA wdroży nową komunikację reklamową

Bank wybierze dwie agencje reklamowe do końca listopada br., tak aby od początku 2012 r. ruszyć z nowym formatem kreatywnym.

27 października 2011

Isaiah Mustafa w YouTube i telewizji [WIDEO]

Słynna postać z reklam Old Spice pojawiła się w polskim projekcie wspierania tej marki.

27 października 2011

San Markos przygotowała nowe wsparcie dla Łaciatego

Wybrana w przetargu agencja San Markos przygotowała nową kampanię reklamową dla marki "Łaciate".

27 października 2011

Aflofarm wraca do kontrowersyjnej promocji Visaxinum [WIDEO]

Reklama zniknęła z mediów pod naciskiem uwag ze strony Komisji Etyki Reklamy. Marketer jednak wznawia emisję spotów, a w internecie nadal można obejrzeć część wirusową naszpikowaną wulgaryzmami.

27 października 2011

Adv.pl inwestuje w dział mobilny

Zespół ma składać się z kilku osób. Agencja prowadzi rekrutację, w której chce wyłonić m.in. szefa działu.

27 października 2011

History po raz pierwszy inwestuje w ATL

Kanał dokumentalny rozpoczął kampanię programu "Amerykańscy zbieracze".