M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 października 2011

Frosta stawia na żartobliwą komunikację

Działania promocyjne prowadzone są równolegle z kampanią reklamową w telewizji.

27 października 2011

Nokia podejmuje rywalizację z Apple i Androidem [WIDEO]

Na wsparcie marketingowe wyda najwięcej w swojej historii. Z nadzieją patrzy także na rynki rozwijające się.

27 października 2011

Ginza Media Group nowym klientem Pompidou

Magazyn "Maxim" w nowej odsłonie po ośmiu latach nieobecności wraca na polskie półki. Będzie promowany m.in. w telewizji i radiu.

27 października 2011

"Dziennik Gazeta Prawna" rusza z kampanią wizerunkową

Gazeta chce podkreślić opiniotwórczą rolę oraz utrzymać dotychczasową grupę odbiorców.

27 października 2011

Eucerin wspierany przez społeczności Streetcomu

Nivea Polska wspiera marketingiem rekomendacji jedną ze swoich marek aptecznych.

27 października 2011

Rada Reklamy ma lepiej chronić konsumentów

Reklamy będą lepiej kontrolowane pod kątem tego, czy nie łamią prawa lub kodeksu etyki. System Monitoringu Reklam zacznie działać w przyszłym roku - zapowiedziała Rada Reklamy.

27 października 2011

Nowi badacze w Grupie IQS

Zespół firmy badawczej został rozszerzony o kolejnych badaczy ilościowych i jakościowych, którzy będą wspomagać bieżącą obsługę projektów badawczych i nawiązywać współpracę z nowymi klientami.

27 października 2011

Eska promuje audycję "Poranny WF"

Nowa kampania wizerunkowa popularnego programu i całej rozgłośni rusza z początkiem listopada br.

27 października 2011

Jutrzenka wspiera promocją konsumencką markę Siesta

Marketer chce zwiększyć rotację produktów na półce sklepowej w okresie przedświątecznym.

27 października 2011

"Wow!" - nowy miesięcznik lifestyle'owy na rynku

Wydawca liczy na pozyskanie czytelników niedostatecznie usatysfakcjonowanych poziomem prasy z segmentu.

27 października 2011

Artur Muszkiet dyr. zarządzającym ARBOinteractive

Firma zakończyła proces reorganizacji struktur sprzedaży.

27 października 2011

Cofeeheaven rozwija koncept Express

Projekt ma zielone światło i pojawi się nie tylko na stacjach benzynowych.

28 października 2011

Sidolux po trzech latach wraca z reklamą do TV

Marketer komunikuje repozycjonowanie marki i chce budować jej prestiżowy wizerunek.

28 października 2011

Z Krafta do marketingu Mars Polska

Agnieszka Witczak objęła stanowisko brand managera.

28 października 2011

Były szef marketingu Akzo Nobel w Innovatice

Joanna Stachowska dołączyła do zespołu firmy zajmującej się m.in. opracowywaniem strategii produktowych.

28 października 2011

TVN rozmawia już tylko z Canal Plus Group

Właściciele platformy cyfrowej Cyfra+ są coraz bliżej zakupu TVN.

28 października 2011

AmRest inwestuje we flagowy obiekt

Budynek przy warszawskim Pasażu Wiecha będzie mieścić aż cztery restauracje i oferować nowe rozwiązania.

28 października 2011

Nowy szef reklamy w IKEA

Bartłomiej Dyliński dołączył do działu marketingu IKEA w Polsce.

28 października 2011

Importerzy samochodów zwiększyli wydatki na reklamę w telewizjach

Inwestycje we wsparcie sprzedaży aut osobowych w postaci reklamy telewizyjnej są w 2011 r. wyższe o ponad 20 proc. niż przed rokiem.

28 października 2011

AdTotal wzmacnia sprzedaż

Do działu sprzedaży AdTotal dołączyło trzech nowych accountów - Karolina Grzechnik, Paweł Groszek oraz Marcin Łach.

28 października 2011

Wydatki na reklamę AGD będą niższe niż rok temu - prognozuje Equinox

Produkcja w branży ma wzrosnąć, jednak nie wpłynie to na wzrost inwestycji w reklamę.

28 października 2011

Microsoft wspiera nową wersję Explorera

Marketer rozpoczął kampanię telewizyjną "Dwie to za dużo" promującą Internet Explorer 9. To priorytetowy projekt firmy w tym roku.

28 października 2011

Eura7 pracuje dla Zumi.pl

Agencja zajmie się komunikacją lokalizatora w Facebooku, przygotuje wsparcie linków sponsorowanych i aplikacji.

28 października 2011

T-Mobile rozdaje startery w sieci Lukoil

W projekcie bierze udział firma Epay Polska.

28 października 2011

Tomasz Wróblewski naczelnym "Rzeczpospolitej"

Z Presspublicą rozstaje się Paweł Lisicki, który nie przyjął propozycji zachowania stanowiska naczelnego tygodnika "Uważam Rze". Spekulacje dotyczą kolejnych zmian personalnych w wydawnictwie.

28 października 2011

Nutricia wspiera płatki śniadaniowe dla małych dzieci

Marketer wprowadza na rynek płatki śniadaniowe dla najmłodszych dzieci. Jednocześnie zainwestował w zintegrowane działania komunikacyjne.

28 października 2011

Carrefour wprowadza wersję mobilnej strony internetowej

Użytkownicy telefonów i smartfonów wyposażonych w przeglądarki internetowe mogą korzystać z najnowszej wersji mobilnej strony internetowej Carrefour.

28 października 2011

"Logo" z aplikacją RadarStop

Będą z niej mogli skorzystać użytkownicy smartfonów.

2 listopada 2011

Krzysztof Nepelski nie jest dyr. działu projektów specjalnych w RMF FM

Teraz odpowiada za tzw. relacje instytucjonalne.

2 listopada 2011

Maja Hansson przechodzi z L'Oreala do Pandory

Zajmie się zarządzaniem w regionie CEE.

2 listopada 2011

Ciba promuje soczewki Air Optix

Konkurs Flirt czy Fun ma wypromować soczewki kontaktowe z rodziny Air Optix.

2 listopada 2011

Korycka odchodzi z MTV

Z MTV odchodzi sales manager.

2 listopada 2011

Eura7 powiększa szeregi

Na pokładzie agencji pojawił się m.in. nowy customer service executive.

2 listopada 2011

Evo z nowym account managerem

Daria Puczyńska wcześniej pracowała w Unii Interactive, również jako account manager.

2 listopada 2011

Borys Czyhin odchodzi z Heureki

Z agencją rozstaje się PR manager.

2 listopada 2011

6ix WoMM wprowadza nowe e-usługi

Usługi e-rzecznika i e-eksperta kierowane są m.in. do takich branż jak motoryzacja czy budownictwo.

2 listopada 2011

Trendmaker korzysta z Facebook Places

Agencja chce w ten sposób promować wystawę dzieł Williama Turnera.

2 listopada 2011

Z P&G do Johnson & Johnson

Joanna Maj odpowiada za marketing glukometrów.

2 listopada 2011

TP daje w abonamencie

Euro RSCG 4D przygotowała internetową kampanię TP skierowaną do właścicieli firm "Mam w abonamencie".

2 listopada 2011

Sephora uczy klientki make-upu

Kampanię eventowo-internetową "Make up w wielkim mieście" realizuje Sephora. Celem jest przyciągnięcie klientek i zachęcenie do eksperymentowania z kosmetykami do makijażu.

2 listopada 2011

Smokowski dyrektorem ds. sportu Canal+

Zastąpił Jacka Okieńczyca, który rozstał się z firmą.

2 listopada 2011

Lucky Strike zastąpi Golden American

British American Tobacco Polska sukcesywnie konsoliduje portfolio swoich marek.

2 listopada 2011

Telestar wprowadza zmiany w stacji iTV

Nadawca ma nową oprawę graficzną, zmienia ramówkę i ofertę w internecie.

2 listopada 2011

Ostecx Créative pracuje dla Tchibo

"Zaplanuj świąteczne chwile z Tchibo" - pod tym hasłem wystartowała nowa akcja promocyjna w sklepach marki.

2 listopada 2011

Ars Thanea na FITC 2012 w Amsterdamie

Agencja odpowiada m.in. za linię kreatywną festiwalu mediów cyfrowych.

2 listopada 2011

Reklama F&F z elementami augmented reality

PanMedia Western zaplanował kampanię reklamową dla marki odzieżowej Tesco, w której wykorzystał aplikację Aurasma.

2 listopada 2011

Olga Kisiel-Konopka przestała zarządzać marketingiem Te-Jot

W wydawnictwie pracowała na stanowisku marketing managera.

3 listopada 2011

Gortat promuje Rossmanna

Znany koszykarz wystąpił w reklamie sieci drogerii.

3 listopada 2011

Niepsuj odchodzi z Polsat Media

Z biurem reklamy grupy Polsat rozstaje się kierownik ds. kluczowych klientów.

3 listopada 2011

Presspublica tworzy nowy tytuł

Z niedochodowego "Sukcesu" i "First Class" ma powstać lifestyle'owy magazyn dla ludzi biznesu. Jolanta Pieńkowska wymieniana jako naczelna.