M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 maja 2002

Polskie Książki Telefoniczne odnowiły witrynę internetową

Polskie Ksiażki Telefoniczne uruchomiły nową wersję swojej witryny internetowej. "Zależało nam przede wszystkim na poprawieniu nawigacji między poszczególnymi podstronami naszej...

9 maja 2002

Radio Zet będzie promować swoje pasmo poranne

W czerwcu i lipcu br. Radio Zet będzie promować swoje pasmo poranne "Dzień dobry bardzo" emitowane między godz. 6 a...

9 maja 2002

Estee Lauder wprowadza nowe cienie do powiek

Koncern kosmetyczny Estee Lauder wprowadza na polski rynek nowe cienie do powiek Pure Color EyeShadow. Nowy produkt został stworzony na...

10 maja 2002

Sławomir Bandurski został trzecim członkiem zarządu Wydawnictwa Bauer

Wydawnictwo Bauer poszerzyło skład zarządu, którego prezesem jest Witold Woźniak. Trzecim członkiem zarządu został Sławomir Bandurski. Dołaczył do Tomasza Namysła...

10 maja 2002

Jacek Rakowiecki został wydawcą w spółce Media Styl

Jacek Rakowiecki obejmie od 13 maja stanowisko wydawcy w spółce Media Styl, wydawcy m.in. miesięcznika "Twój Styl". Jacek Rakowiecki ostatnio...

10 maja 2002

PTC nadal z D'Arcy?

Najprawdopodobniej Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), operator sieci telefonii komórkowej Era, rozstrzygnęła trwający ponad 4 miesiące przetrg na obsługę reklamową marek...

10 maja 2002

Upstairs/Y&R przygotowuje kolejną kampanię dla Idei

Pod koniec maja br. ma ruszyć kolejna kampania reklamowa telefonii komórkowej Idea, którą na zlecenie firmy PTK Centertel (właściciela Idei)...

10 maja 2002

Nowelizacja ustawy o nieuczciwej konkurencji ponownie w komisji sejmowej

Na wczorajszym posiedzeniu Sejmu RP odbyło się drugie czytanie projektu nowelizacji ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w tym zakazu organizowania...

10 maja 2002

Polsat pracuje nad drugą edycją reality show "Bar"

We wrześniu Polsat rozpocznie emisję kolejnej edycji programu reality show "Bar". Program "Bar 2" będzie, podobnie jak pierwsza edycja, produkowany...

10 maja 2002

4Media zmienia "Prawo i Gospodarkę" oraz zapowiada kolejne akwizycje

Grupa mediowa 4Media SA zapowiada gruntowne zmiany przejętego w kwietniu od wydawnictwa Infor dziennika "Prawo i Gospodarka". Zmiany będą dotyczyły...

10 maja 2002

Marka Clearasil odświeża swój wizerunek

Koncern Booth Healthcare odświeżył wizerunek marki Clearasil, wprowadzając nowe opakowania produktów oraz nowe kosmetyki: bezbarwny krem antybakteryjny i głęboko oczyszczający...

10 maja 2002

GGK Public Relations uruchomiła witrynę internetową

Od wczoraj pod adresem www.ggkpr.com.pl firma PR GGK Public Relations, należąca do grupy The Lowe Group Poland, uruchomiła swoją nową...

10 maja 2002

"Wiadomości Handlowe" - nowy tytuł prasy handlowej

Powstało kolejne pismo handlowe. Wydawcą nowych "Wiadomości Handlowych" jest spółka z wyłącznie polskim kapitałem Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o. Jednym...

10 maja 2002

Martis wspiera debiut marki kąpielowych gąbek

Agencja Martis wraz z firmą Interchemall, producentem gąbek kąpielowych, pracują nad kampanią wprowadzającą na rynek nową markę tego typu produktów...

10 maja 2002

Letnia kampania Nissana Terrano

Japoński koncern samochodowy Nissan prowadzi obecnie prasową kampanię dla odświeżonej marki terenowej Nissan Terrano. Kampania ma charakter wizerunkowy i obejmuje...

13 maja 2002

Initiative Media zajmie się obsługą mediową PTK Centertel

Dom mediowy Initiative Media Warszawa wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego operatora sieci telefonii komórkowej PTK Centertel, pokonując w ostatnim...

13 maja 2002

Star Media będzie nadal obsługiwał budżet mediowy Ergo Hestia

Dom mediowy Star Media wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego towarzystw ubezpieczeniowych należących do grupy Ergo Hestia - Sopockiego Towarzystwa...

13 maja 2002

AMS SA wchłania Akcent Media i odkłada termin wyboru inwestora

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA połączy się ze swoją spółką zależną Akcent Media Sp. z o.o., w której posiada 100...

13 maja 2002

CR Media i Ad.net wprowadzają nową metodę planowania kampanii

Broker mediowy CR Media i sieć reklamowa Ad.net wprowadziły nowy sposób planowania kampanii internetowych oparty na wskaźnikach znanych z mediów...

13 maja 2002

Plany promocyjne miesięcznika "Świat Konsumenta"

Miesięcznik konsumencki "Świat Konsumenta" planuje kampanię telewizyjną. Jej przygotowaniem zajmie się agencja reklamowa Legend Group. Wykorzystane mają być TVP i...

13 maja 2002

Commercial Union TFI rozpoczyna kampanię funduszy inwestycyjnych

Grupa Commercial Union Polska rozpoczęła kampanię reklamową Indywidualnego Programu Inwestycyjnego - podstawowego produktu firmy, skierowanego do klientów indywidualnych. Przy realizacji...

13 maja 2002

Ruszyła kampania reklamowa planów finansowych MultiBanku

MultiBank - oddział bankowości detalicznej BRE Banku SA - wprowadza do swojej oferty dwa nowe produkty finansowe - tzw. plany...

13 maja 2002

Mokate wspiera reklamą sprzedaż kaw rozpuszczalnych

Mokate SA, dotychczas producent tylko kaw cappuccino, wspiera kampanią reklamową wprowadzenie na rynek rozpuszczalnych kaw naturalnych "Mokate Cafe". Kampania, zarówno...

13 maja 2002

Storck Polska przygotował kampanię reklamową marki Merci

Storck Polska ruszył z kampanią reklamową czekoladek Merci. Jak powiedziała Anna Pociask, junior brand manager w Storck Polska, celem kampanii...

13 maja 2002

Agencja Indigo przygotowała stronę internetową Vision

Agencja interaktywna Indigo przygotowała nową stronę internetową dystrybutora filmów Vision. "Nasza poprzednia witryna została stworzona kilka lat temu w innych...

13 maja 2002

Atlantic uruchomiła witrynę wizerunkową w internecie

Producent bielizny Atlantic uruchomił nowy serwis w internecie. Witryna ma charakter wizerunkowy i nie koncentruje się na informacjach dotyczących poszczególnych...

13 maja 2002

Bahlsen Sweet wspiera promocyjnie markę Lajkonik

Trwa promocja konsumencka produktów marki Lajkonik należącej do spółki Bahlsen Sweet. Promocja obejmuje słodkie produkty - herbatniki, wafelki, markizy. Celem...

13 maja 2002

Zefa Visual Media Polska udostępniła nowy katalog fotografii o urodzie

Zefa Visual Media Polska udostępniła nowy katalog fotografii użytkowej, w formie albumu, na temat urody ("Beauty now"). Katalog zawiera wybór...

13 maja 2002

"Gry domowe" - kolejna edycja zewnętrznej galerii AMS

Do końca maja br. na 400 billboardach firmy reklamy zewnętrznej AMS SA w 19 największych miastach Polski prezentowany będzie plakat...

14 maja 2002

Andrzej Jacaszek jest nowym szefem marketingu i sprzedaży w Medicoverze

Andrzej Jacaszek został dyrektorem sprzedaży i marketingu Grupy Medicover, dostawcy prywatnych usług medycznych. Będzie on odpowiedzialny za tworzenie strategii sprzedaży...

14 maja 2002

L'Oreal przeprowadzi kampanię produktową szminek Invincible

Koncern kosmetyczny L'Oreal Polska wesprze kampanią reklamową sprzedaż nowych produktów - szminek Invincible. Kampania będzie przebiegała w kilku etapach i...

14 maja 2002

CR Media wprowadza nowe usługi na swojej platformie internetowej

Na platformie internetowej CR Media zostały udostępnione nowe usługi, takie jak badanie skuteczności spotów radiowych (badanie Creative OK) oraz monitoring...

14 maja 2002

Parker promuje swoją markę w prasie luksusowej

Trwa kampania wizerunkowa marki Parker - producenta luksusowych piór i przyrządów piśmienniczych, która zakończy się na przełomie maja i czerwca....

14 maja 2002

Klienci najbardziej lubią Dialog, a najmniej TP SA

Spośród operatorów telefonii stacjonarnej, którzy oferują usługi dla klientów indywidualnych, najwięcej zadowolonych użytkowników ma Telefonia Dialog. Najmniej zadowoleni są natomiast...

14 maja 2002

Nowa formuła magazynu sieci Empik - "Empik News"

"Empik News", magazyn sieci Empik, zmienił formułę, skład redakcji, wygląd, papier i druk, logo, powiększył objętość do 66 stron. Jak...

14 maja 2002

Wyjaśnienie

W informacji z dnia 6 maja br. błędnie podaliśmy, że hasłem reklamowym kampanii wizerunkowej produktów Zakładu Przemysłowo-Dziewiarskiego "Wola" ze Zduńskiej...

15 maja 2002

D'Arcy, Yapan, Starlink wygrały przetarg na obsługę budżetu PZU Życie SA

Zarząd Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń na Życie SA (PZU Życie SA) zakończył przetarg na obsługę budżetu reklamowego z zakresu ATL, BTL...

15 maja 2002

TP SA rozpoczęła kampanię reklamową usług biznesowych

Telekomunikacja Polska SA ruszyła z kampanią reklamową telepakietów skierowaną do osób prowadzonych działalność gospodarczą. Oferta usług biznesowych obejmuje trzy grupy...

15 maja 2002

Jaworski, Piwocki i Danielewicz awansowali w strukturach Eurozet i RRM

Od 1 maja br. nowe stanowiska w holdingu Eurozet objęli Wojciech Piwocki i Krzysztof Jaworski oraz Aleksander Danielewicz. Wojciech Piwocki,...

15 maja 2002

PTC podpisała kontrakt z D'Arcy na czas nieokreślony

Sygnalizowane w piątkowym wydaniu DS "MiMP" rozstrzygnięcie przetargu na budżet reklamowy Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), operatora sieci telefonii komórkowej Era,...

15 maja 2002

"Wprost" sponsoruje prognozę pogody po "Wiadomościach"

Tygodnik "Wprost" do 19 maja br. sponsoruje prognozę pogody po głównym wydaniu "Wiadomości" w TVP1. Akcja, o celach wizerunkowych i...

15 maja 2002

Go & Goal pracuje nad badaniami sponsoringu sportowego

Firma Go & Goal pracuje nad realizacją badań dotyczących efektywności sponsoringu sportowego. Badania będą dostępne jesienią br. "Będzie to próba...

15 maja 2002

W internecie ruszyła kampania reklamowa nowego modelu BMW

Na zlecenie P.H. Smorawiński i Spółka, przedstawiciela koncernu BMW w Polsce, poznańska firma Stanimex (provider ISP) przygotowała kampanię internetową modelu...

15 maja 2002

MTV rozpoczyna współpracę z Nokią i promocje piłkarskie

MTV Polska rozpoczyna współpracę z producentem telefonów komórkowych Nokia Polska. Pierwszą wspólnie zorganizowaną akcją jest impreza klubowa, podczas której Nokia...

15 maja 2002

Canneński festiwal filmowy w telewizji i internecie

Telewizyjny kanał filmowy Le Cinema i portal internetowy lecinema.pl oraz portal Wirtualna Polska będą szczegółowo relacjonowały przebieg Festiwalu Filmowego w...

15 maja 2002

TNS OBOP proponuje nowe badania typu omnibusowego - Omnimas

Instytut badawczy TNS OBOP wprowadza do swojej oferty nowe badanie - Omnimas. Jest to badanie typu omnibusowego. Wyróźniającą go cechą...

15 maja 2002

Herbapol organizuje równoległe promocje sprzedażowe

W maju br. rozpoczęła się nowa kampania promocyjna produktów sygnowanych logo Herbapolu - Esencja Natury. W ramach obsługi graficznej, reklamowej,...

16 maja 2002

Urszula Surmacz-Imienińska nową naczelną "Świata Kobiety"

Urszula Surmacz-Imienińska została nową redaktor naczelną dwutygodnika "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer). Poprzednia naczelna Anna Lewicka zakończyła współpracę z wydawnictwem. Urszula...

16 maja 2002

Niestandardowa promocja mleka Hej

W pierwszej połowie maja ruszyła niestandardowa część kampanii wprowadzającej na rynek nową markę mleka - Hej. Właściciel marki, Spółdzielnia Mleczarska...

16 maja 2002

Nowa kampania telewizyjna TelePizzy Poland

Wczoraj główne ogólnopolskie stacje komercyjne rozpoczęły emisję nowych spotów reklamowych TelePizzy Poland (szczegółowy mediaplan nie został podany). Kampanię wraz ze...