M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 listopada 2011

Urinal namawia do myślenia o przyjemnościach

Marka w nowej kampanii reklamowej stawia na zaangażowanie konsumentów w platformę konkursową.

9 listopada 2011

Warka w nietypowy sposób angażuje kibiców

Sponsor narodowej reprezentacji przed meczem towarzyskim z Włochami przygotował nietypową akcję internetową.

9 listopada 2011

Grupa BPS zachęca w reklamie do swoich ROR [WIDEO]

Banki spółdzielcze zrzeszone wokół BPS kuszą klientów nagrodami.

9 listopada 2011

Pride & Glory triumfuje na gali Mixx Awards

Marketerem roku została Grupa Żywiec, a za najlepszy dom mediowy uznano Starcom.

9 listopada 2011

Marek Dorobisz dyrektorem kreatywnym Next

Wcześniej pracował jako dyrektor kreatywny w Ars Thanea. Z branżą związany jest od 12 lat.

10 listopada 2011

Rafał Grudowski rozstaje się z Ringier Axel Springer

Wydawnictwo opuszcza szef sprzedaży online.

10 listopada 2011

BBDO z pierwszym lokalnym projektem dla Mercedesa

Agencja przygotowała dla Mercedes-Benz Polska kampanię promującą Mercedesy z napędem 4Matic.

10 listopada 2011

4Fun osiągnął ponad 5 mln zł zysku netto

Po III kwartałach br. właściciel trzech stacji muzycznych zanotował ponad 60-proc. wzrost zysku netto.

10 listopada 2011

ABC Media Sport rozszerza współpracę z Coca-Colą

Agencja będzie odpowiedzialna za promocję piłkarskich eventów organizowanych dla marketera.

10 listopada 2011

Think Kong promuje naukę języków obcych

Jeszcze w tym roku rozpocznie się kampania przygotowana przez Think Kong dla nowego klienta pozyskanego w drodze przetargu - JęzykiOnline.

10 listopada 2011

PolskaStacja.pl w pakiecie Atmediów

Broker będzie przedstawicielem reklamowym internetowego radia.

10 listopada 2011

77 Creative przygotowała specjalny spot dla MTV

Spot przygotowany przez agencję 77 Creative promuje MTV Live HD.

10 listopada 2011

Robert Lewandowski ambasadorem marki Gillette

Piłkarz będzie reklamował maszynki z najnowszej serii Gillette.

10 listopada 2011

Frosta wprowadza QR kody na opakowania swoich produktów

Dzięki nim konsument ma dostęp do przepisów za pomocą telefonu komórkowego.

10 listopada 2011

ComScore zainteresowany przetargiem PBI

Amerykański potentat badań internetu analizuje możliwości inwestycji na polskim rynku.

10 listopada 2011

Bauer pozywa Edipresse Polska

Konflikt pomiędzy wydawnictwami wszedł na drogę sądową.

10 listopada 2011

"Bravo" świętuje 20. urodziny

Z okazji jubileuszu magazyn jest wspierany konkursem konsumenckim.

10 listopada 2011

Alior w ciągu trzech lat chce pozyskać 1 mln nowych klientów

Alior Bank zapowiada uruchomienie "strategicznego projektu", dzięki któremu do 2015 r. chce pozyskać milion klientów, czyli drugie tyle co dotychczas.

10 listopada 2011

Ciszewski PR rozwija kompetencje w zakresie investor relations

Agencja stawia na obsługę klientów z branży finansowej i inwestuje w zespół.

10 listopada 2011

Według Starlinka rynek notuje jeden z najsłabszych okresów reklamowych

Rynek reklamowy wzrósł po trzech kwartałach o 4,3 proc. Wydatki na reklamę w telewizji w III kwartale 2011 roku zmniejszyły się o 1 proc. - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink.

10 listopada 2011

"Twój Styl" z dodatkiem shoppingowym

Do magazynu dołączono również kupony rabatowe.

10 listopada 2011

Pizza Hut podkreśla rodzinny charakter produktu

Nowy rodzaj pizzy wspierany jest kampanią reklamową, spot przygotowała agencja Red8.

10 listopada 2011

Dariusz Grela zmienia kompetencje w Nestle Polska

Marketer skupia się na wdrażaniu inicjatywy Nestle Continuous Excellence.

10 listopada 2011

Kinder Pingui w Cinema City

W ramach promocji cztery opakowania marki można wymienić na bilet w cenie 10 zł.

10 listopada 2011

Interactive Solutions otwiera oddział w Budapeszcie

Na początku 2012 roku agencja otworzy pierwsze biuro za granicą.

14 listopada 2011

Evolution rozbudowuje ofertę reklamy internetowej

Kampanie jednodniowe oraz nowe formaty reklamowe to nowości w ofercie Evolution Media Net.

14 listopada 2011

Piotr Chrobot kieruje kreacją Saatchi & Saatchi Digital

Do agencji wraca też Jakub Kempy jako senior art director.

14 listopada 2011

Z PZL do Polyester Studio

Były senior account executive PZL Paweł Nastański został new business managerem w Polyestrze.

14 listopada 2011

JWT Warszawa autorem nowej reklamy Rennie

W spocie wykorzystano po raz kolejny postać Pana Żołądka.

14 listopada 2011

Witold Trzciński w Bauerze

Od początku grudnia br. były szef obsługi klientów strategicznych "Super Expressu" przejmie zarządzanie działem pism telewizyjnych Bauera.

14 listopada 2011

Samsung szuka nowego szefa marketingu

Tomasz Piotrowski po niespełna 1,5 roku pracy dla koreańskiego koncernu odchodzi.

14 listopada 2011

Zysk netto Agory wciąż spada

Po trzech kwartałach giełdowa spółka utrzymuje trend spadku zysku netto przy zwiększonych przychodach. Maleją wpływy segmentu prasowego, rosną zaś - internetowego, radiowego i outdoorowego.

14 listopada 2011

Przychody Grupy TVN rosną dzięki N i internetowi

Spółka notuje 357 mln zł straty po trzech kwartałach 2011 r.

14 listopada 2011

Medialne odsłony Internet Poland Conference & Expo

Na temat tegorocznego Forum IAB ukazało się 151 publikacji i opinii w serwisach informacyjnych i społecznościach. Najbardziej medialną informacją okazało się wystąpienie Tomasza Lisa podczas imprezy.

14 listopada 2011

Smirnoff Black chce być numerem dwa

Zaostrza się rywalizacja o wysokomarżowy segment wódek premium imports.

14 listopada 2011

IAA wysyła na stypendium

Członkowie IAA mogą ubiegać się o stypendium w wysokości 20 tys. euro.

14 listopada 2011

Danone rozbudowuje ofertę Actimela

Wprowadza i reklamuje nową linię w obrębie marki.

14 listopada 2011

Andrzej Kownacki awansuje w San Markos

Będzie drugim - obok Tomasza Chojnackiego - dyrektorem kreacji w agencji.

14 listopada 2011

Inna obsługa social mediów w Interactive Solutions

Agencja likwiduje dział social media, stawiając na wiedzę na ten temat w każdym teamie pracującym dla klienta.

14 listopada 2011

Blue Dragon rusza z pierwszą kampanią

Marka pokaże gamę swoich produktów m.in. w telewizji.

14 listopada 2011

Martyna Ruta zmieniła kompetencje w GSK

Objęła stanowisko commercial excellence managera.

14 listopada 2011

Aleksander Pałka odpowiada za region CEE w AmRest

W nowym miejscu pracy odpowiada za markę Pizza Hut.

14 listopada 2011

Dr Gerard buduje nową kategorię ciastek

Ma ona być alternatywą dla tzw. delicji.

15 listopada 2011

Z Eskadry Opcom do TVN-u

Anja Uba rozstała się z agencją, obowiązki social media managera przejął Piotr Pal.

15 listopada 2011

Rosną przychody i zysk K2

Po trzech kwartałach br. zysk netto grupy wyniósł ponad 3 mln zł, tj. o ponad jedną czwartą więcej w stosunku do analogicznego okresu 2010 r.

15 listopada 2011

Powrót do sieciowych struktur agencyjnych

Michał Imbierowicz, przez ostatnich kilkanaście miesięcy freelancer, został nowym senior copywriterem w Saatchi & Saatchi.

15 listopada 2011

Kubuś angażuje rodziców i na święta rozdaje prezenty

Maspex ruszył z kampanią internetową Kubuś Go!, a dla całego portfolio marki Kubuś przygotował promocję konsumencką.

15 listopada 2011

Play kusi nielimitowanym dostępem do Facebooka

Operator przygotował specjalną taryfę pre-paid z nielimitowanym dostępem do Facebooka.

15 listopada 2011

Star PR w sieci Evoke

Agencja dzięki przystąpieniu do sieci liczy na sieciowe biznesy.

15 listopada 2011

TradeTracker uruchamia audience targeting w afiliacji

To rozwiązanie daje możliwość dotarcia do osób, które nie dokonały zakupu w sklepie internetowym w wyniku działań afiliacyjnych, i sfinalizowania tej transakcji.