M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 listopada 2011

Discovery autorem konkursu Vigor Bystrzaków

Dział Brand Partnership Discovery Media przygotował specjalny konkurs na zlecenie USP Zdrowie.

15 listopada 2011

UM poszerza zespół UM Leads

Karolina Kusy i Maciej Bruzgo nowymi pracownikami Universal McCann.

15 listopada 2011

Barilla poszerza ofertę marki Wasa

Wprowadza na rynek pierwsze w tej kategorii kanapki w postaci przekąsek.

15 listopada 2011

Neo-Angin reklamowany na kilku europejskich rynkach [WIDEO]

Kampania telewizyjna obejmie kraje Europy Środkowo-Wschodniej. Odpowiada za nią polska agencja Walk Creative.

15 listopada 2011

Black Red White z jesienną kampanią wizerunkową

Producent mebli pomaga wybrać styl wnętrz wedle upodobań konsumentów.

15 listopada 2011

BGŻ reklamuje pożyczki gotówkowe [WIDEO]

Przez najbliższy miesiąc bank będzie promował w mediach swoje pożyczki gotówkowe.

15 listopada 2011

Rimmel chce wywołać skandal roku [WIDEO]

Startuje zintegrowana kampania nowości w ofercie marki Rimmel.

15 listopada 2011

Maximus Vodka może otrzymać wsparcie

Po niedawnym przejęciu marki przez Brown-Forman firma rozważa nowe scenariusze.

15 listopada 2011

Pekao sponsorem UEFA Euro 2012

Firma została oficjalnym bankiem imprezy i sponsorem.

15 listopada 2011

Bank Millennium niestandardowo w sieci

Na potrzeby promocji kredytu hipotecznego stworzono aplikację zintegrowaną z mapami Google.

16 listopada 2011

Polska pierwszym rynkiem debiutu West Duo

Imperial jako trzeci gracz w Polsce wprowadza na rynek dwusmakowe papierosy.

16 listopada 2011

Polkomtel reklamuje ofertę internetową [WIDEO]

Kabaret Mumio znowu bawi; Plus na Kartę w filmowej - tym razem więziennej - konwencji.

16 listopada 2011

Tyskie z aplikacją na Facebooka

Kampanię związaną z Tyskomatem przygotowała Tequila.

16 listopada 2011

Motor-Presse szykuje polską edycję "Women's Health"

W przyszłym roku prawdopodobnie pojawi się siostra "Men's Health".

16 listopada 2011

K2 powołuje sportowy team

Zespół ma doradzać markom, jak powiązać komunikację marketingową ze sportem.

16 listopada 2011

KP chce być bardziej efektywna

Największy producent piwa nie planuje zwiększania nakładów reklamowych, chce je jednak alokować bardziej "efektywnie".

16 listopada 2011

Mea Group zatrudnia project managera

Magdalena Kozicka wzmocniła dział realizacji eventów.

16 listopada 2011

Diparlux reklamuje perfumy Givenchy

W kampanii promuje nowość - Ange ou Démon Le Secret Elixir.

16 listopada 2011

Pepsi bez kampanii telewizyjnej na święta

W okresie przedświątecznym marketer skupi się na wsparciu w punktach sprzedaży. Pierwsze działania w TV zaplanował dopiero na przyszły rok.

16 listopada 2011

Marketerzy chcą pracować w mniejszych firmach

Doświadczeni menedżerowie z branży FMCG najchętniej przejdą do mniejszych pracodawców - wynika z analiz firmy rekrutacyjnej Antal International.

16 listopada 2011

TNS konsoliduje biznes w Polsce

OBOP zostanie połączony z Pentorem.

16 listopada 2011

Outdoor doczeka się standardu badawczego najwcześniej w 2013 r.

Przeciągające się procedury przed Komisją Europejską dotyczące zgody na utworzenie spółki, która zajmie się wdrażaniem badań efektywności reklamy zewnętrznej, spowodowały, że wyniki pomiarów będą dostępne najwcześniej w II kwartale 2013 r.

16 listopada 2011

Karina Adaszak w zespole BrainJuice Group

W grupie zajmie się projektami komunikacyjnymi i public relations.

16 listopada 2011

Przedświąteczne kuszenie T-Mobile [WIDEO]

T-Mobile promuje ofertę z SMS-ami i MMS-ami bez ograniczeń w sieci oraz atrakcyjnymi cenami smartfonów.

16 listopada 2011

Alior Bank reklamuje pożyczki na święta [WIDEO]

W reklamach bank kusi niskimi ratami - 22 zł za każdy pożyczony tysiąc.

16 listopada 2011

Stroer i Cityboard Media zrealizowały projekt oparty na case studies

Analizy ponad 400 raportów badawczych na temat efektywności konkretnych kampanii reklamowych z wykorzystaniem outdooru podjęła się firma doradztwa strategicznego Kubuj Strategia.

16 listopada 2011

Adv notuje spore wzrosty przychodów i zysku

Grupa po trzech kwartałach osiągnęła dobre wyniki finansowe, m.in. dzięki nowym klientom i akwizycjom.

16 listopada 2011

Heinz podkreśla zalety koncentratu Pudliszki

Zupa Pudliszkowa bohaterką kampanii reklamowej.

16 listopada 2011

Brandwell rozpoczął współpracę z Yonelle

Jolanta Zwolińska uruchomiła kolejne przedsięwzięcie w branży kosmetycznej - Yonelle Zwolińska Beauty Institute. Wcześniej rozwijała markę Dermika.

16 listopada 2011

MBank inwestuje we wsparcie polis komunikacyjnych [WIDEO]

Bank reklamuje promocję będącą połączeniem produktu ubezpieczeniowego z bankowym.

16 listopada 2011

Większy zysk ATM Grupy przy mniejszych przychodach

Spółka inwestuje w nowe produkcje telewizyjne na potrzeby kanałów tematycznych.

16 listopada 2011

Debiut "Tylko dla Dorosłych" wsparty kampanią

Nowy lifestyle'owy tytuł Agory kierowany jest do dojrzałych czytelników.

17 listopada 2011

Justyna Tomczakowska i Tomasz Kospian w zespole 4Fun Media

Spółka inwestuje w team nowego kanału TV.Disco.

17 listopada 2011

Euro RSCG 4D zbadała dyskonty

W ramach poszerzania wiedzy o kupującym agencja przeanalizowała rosnący kanał sprzedaży.

17 listopada 2011

Konkursy z nagrodami w promocji BoboVity

Realizacją akcji promocyjnej marki zajęła się OS3 Multimedia.

17 listopada 2011

Konrad Pankiewicz prezesem Grupy ADV

Dotychczasowy prezes zajmie się rozwojem nowobiznesowym agencji.

17 listopada 2011

Debiutujący BGŻOptima wyda na reklamy kilkanaście milionów [WIDEO]

W ciągu dwóch lat nowy bank internetowy chce pozyskać 100 tys. klientów i zebrać 2,5 mld zł.

17 listopada 2011

Marka Unisono chce być bardziej rozpoznawalna

Włoska marka odzieżowa przygotowała m.in. konkurs dla czytelników "Avanti".

17 listopada 2011

Samsung wesprze kampanią Galaxy Note [WIDEO]

Producent wprowadza urządzenie będące czymś pomiędzy smartfonem a tabletem.

17 listopada 2011

Orange zatrudnia Lekko Stronniczego

Twórcy wideobloga prowadzą obrandowany program "Exclusive na wyłączność".

17 listopada 2011

"Gala Men" wsparta kampanią

G+J wydało męskie wydanie specjalne dwutygodnika.

17 listopada 2011

VW Bank Direct kusi "owocową" lokatą

Działania wspierające launch produktu przygotowała agencja Diferente.

17 listopada 2011

Z Oshee do Hoopa

Hoop Polska ma nowego dyrektora ds. kluczowych klientów.

17 listopada 2011

NAM zwiększa zasięg w Toruniu

Toruń Plaza to 62. kino w ofercie domu sprzedaży reklamy kinowej.

17 listopada 2011

Play gotowy na święta

Projekt in-store przygotowała agencja reklamowa White Rabbit.

17 listopada 2011

Sebastian Straube ekspertem w Innovatice

Po odejściu dyr. zarządzającego Sustainable Br&s (Y&R) zostaje zamknięta.

17 listopada 2011

Nestle inwestuje w relaunch marki Nescafe Gold

Marketer wprowadza innowacje w zakresie produktu i jego opakowania.

17 listopada 2011

Ars Thanea pracuje dla Yahoo!

Polska agencja zrealizuje projekt dla amerykańskiego potentata mediów cyfrowych.

17 listopada 2011

Marcin Piecewicz rozstaje się z US Pharmacią

Z firmy odchodzi dyrektor marketingu serwisowego.

17 listopada 2011

Winiary wchodzą z Pomysłem na... w segment deserów

Marketer wprowadza pierwsze w kategorii słodkie fiksy.