M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 listopada 2011

Socializer z dyr. operacyjnym i większym teamem

Stanowisko dyr. operacyjnego objął Artur Manista, wcześniej m.in. wiceprezes firmy Hator.

29 listopada 2011

Brazylijska agencja Duda otwiera oddział w Polsce

Od stycznia 2012 r. agencja ma zająć się komunikacją sieci Biedronka (Jeronimo Martins).

30 listopada 2011

Serce i Rozum wysyłają na wakacje zimą

TP zorganizowała konkurs, w którym do wygrania są kupony na wycieczki. Akcja wspierana jest reklamowo w internecie.

30 listopada 2011

Mussmann, Nowak i Zielińska awansują w OMG Opera

W ramach zespołu negocjacyjnego nowe stanowiska objęły trzy menedżerki od wielu lat związane z tą strukturą.

30 listopada 2011

Plus będzie reklamował szybki internet LTE

Sieć nadajników Plusa ma posłużyć do szybszego budowania zasięgu sieci superszybkiego mobilnego internetu w technologii LTE. Za kreację reklam odpowiada 303.

30 listopada 2011

Maria Żarnecka w zespole Ars Thanea

Odpowiada za obsługę projektów dla Nutricii.

30 listopada 2011

Sare zatrudnia nowego PR managera

Piotr Cylc zastąpił w firmie Sylwię Vogel.

30 listopada 2011

DDB wpisuje w wyszukiwarce hasło "RadkuPodpisz"

Agencja wzięła udział w projekcie realizowanym dla Amnesty International.

30 listopada 2011

Cisowianka pierwszą wodą mineralną w puszce

Polskie Zdroje wprowadzą produkt na rynek na początku 2012 roku.

30 listopada 2011

Mamba z promocją w sklepach H&M

Storck rozdaje produkty z okazji zbliżających się mikołajek.

30 listopada 2011

Według sądu skopek należy się Almette

Hochland jest jedynym właścicielem praw do charakterystycznego opakowania jednego ze swoich flagowych produktów, uznał Sąd Najwyższy.

30 listopada 2011

Ambra inwestuje w komunikację marki El Sol [WIDEO]

Firma winiarska zdecydowała się na największą i najsilniejszą kampanię telewizyjną w historii marki wina, którą wcześniej przejęła od Carlsberga.

30 listopada 2011

Lowe GGK redukuje zespół menedżerski

Anna Jaszczuk, business development director, Małgorzata Gazda, account director, Iwona Morawska, group account director, rozstają się z agencją Lowe GGK.

30 listopada 2011

Stock ponownie poszerza markę

Po brandy, wódce i dżinie marketer wprowadza na polski rynek jamajski rum.

30 listopada 2011

Dom Development chce mocniej angażować społeczności

Deweloper prowadzi w serwisie społecznościowym konkurs na najlepszą aranżację wnętrz. Za realizację działań odpowiada agencja interaktywna Evo.

30 listopada 2011

Kamikaze zatrudnia nowych menedżerów

Agencja wzmocniła dział client service i IT.

30 listopada 2011

Motorola wraca z reklamą Razr

Producent jak zapowiedział, tak robi - znalazł pieniądze i rusza z działaniami reklamowymi.

30 listopada 2011

Start-up PixAd oferuje nowe formy reklamowe

Sieć oferuje emisję reklam na zdjęciach umieszczonych w serwisach internetowych dopasowanych kontekstowo do fotografii.

30 listopada 2011

Union Investment cytuje w reklamie Benjamina Franklina

Marketer promuje nowy produkt finansowy i chce kreować wizerunek aktywnego i profesjonalnego TFI.

30 listopada 2011

Na short-listach Eurobest znalazło się 11 prac z Polski

Ogłoszono short-listy 11 z 14 kategorii międzynarodowego konkursu reklamowego European Advertising Festival Eurobest.

30 listopada 2011

YouTube z nową ofertą dla reklamodawców

Należący do Google serwis wprowadza nowe formaty reklamowe i narzędzia oraz zyska nowy wygląd.

30 listopada 2011

Samsung sprzedaje coraz więcej Smart TV

Jak wynika z danych producenta na podstawie GfK, marketer jest liderem w sprzedaży telewizorów z funkcją Smart TV. Aplikacja Ipli jest popularniejsza od YouTube.

30 listopada 2011

Dominik Malczewski szefem nowego działu marketingu "Super Expressu"

Z wydawnictwem rozstała się Anna Więckowska.

1 grudnia 2011

Frugo w dużych butelkach

FoodCare rozszerza ofertę marki o nowy wariant opakowań.

1 grudnia 2011

Przeagencja pracuje dla Paulanera

Brand prowadzi m.in. działania konkursowe w Facebooku.

1 grudnia 2011

TV.Disco wchodzi do pierwszej kablówki

Najnowszy kanał 4Fun Media zaczyna budować zasięg w kablówkach, pierwszą z nich jest Multimedia Polska.

1 grudnia 2011

UM wprowadza do oferty nowe narzędzie badawcze

Wspólnie z Domem Badawczym Maison dom mediowy Universal McCann opracował produkt badawczy o nazwie Relevant Awarness Measurement.

1 grudnia 2011

Kinga Szydzińska ostatecznie żegna się z ZPR-ami

Zastąpi ją Agnieszka Korotyńska.

1 grudnia 2011

4Fun Media rezygnuje w tym roku z akwizycji

Obecna sytuacja rynkowa spowodowała, że giełdowa spółka postanowiła odroczyć planowaną akwizycję.

1 grudnia 2011

Nowa kampania wizerunkowa marki Herbitussin

Autorem koncepcji kreatywnej jest Starcom.

1 grudnia 2011

Platforma N wprowadza nowe logotypy

Mamastudio opracowało wizerunek on air i off air dla kanałów wchodzących do pakietu HD.

1 grudnia 2011

DDB wspiera Random Hacks of Kindness

DDB przyzna specjalną nagrodę, którą będzie przygotowanie strategii kampanii reklamowej promującej wybrane rozwiązanie technologiczne.

1 grudnia 2011

Sieć Behavia oferuje branding optimizer

Usługa polega na emisji kampanii w połączeniu z badaniem stosunku użytkowników sieci do marki.

1 grudnia 2011

Canal+ z internetowym serwisem

Canal+ Cyfrowy uruchamia serwis typu Web TV.

1 grudnia 2011

Unilever zmienia strategię Knorra

Wprowadza nową, ekspercką platformę komunikacyjną dla produktów tej marki.

1 grudnia 2011

Weltbild rozdaje łosie

Firma ruszyła ze świąteczną akcją promocyjną.

1 grudnia 2011

Videotronic będzie sprzedawał reklamy POS TV w Realach

Firma Videotronic Media Solutions została wyłącznym sprzedawcą reklam w sieci POS TV w 54 hipermarketach Real.

1 grudnia 2011

Z Browarów Łomża do Nestle Polska

Aleksandra Supranowicz objęła stanowisko junior product managera.

1 grudnia 2011

Marek Zaleski odchodzi z Weber Shandwick

Był związany z agencją przez siedem lat, teraz obejmie stanowisko w dużej firmie technologicznej.

1 grudnia 2011

Rafał Grudowski dyrektorem biura reklamy w PMPG

Wcześniej związany był z Ringier Axel Springer Polska.

2 grudnia 2011

Bartłomiej Bajerski szefem serwisu Dziennik.pl

Zastąpi na tym stanowisku Joannę Skrzypczak.

2 grudnia 2011

MK Cafe kreuje nową kategorię

Marka wprowadza wariant kawy do picia z mlekiem.

2 grudnia 2011

Publicis przejmuje Ciszewski PR

Największa polska agencja PR w grupie Publicis.

2 grudnia 2011

Screen Network SA inwestuje w nośniki

Lider w branży DOOH stawia 25. wielkoformatowy nośnik LED.

2 grudnia 2011

Polski Cukier nie tylko na święta

Za kreację kampanii dla polskiego potentata cukrowego odpowiada agencja Opus B.

2 grudnia 2011

Saatchi & Saatchi o zagrożeniach HIV w kampanii dla PCK

Celem kampanii jest budowa świadomości na temat zagrożeń związanych z wirusem HIV.

2 grudnia 2011

Swoboda PR przejmuje całościową obsługę G+J

Agencja PR Magdaleny Swobody-Młynarczyk będzie odpowiedzialna za komunikację PR-ową dla wszystkich tytułów wydawnictwa.

2 grudnia 2011

Tchibo rozwija projekt e-commerce

Na rzecz klienta agencja Codemedia zajmie się również SEM i afiliacją.

2 grudnia 2011

Ströer zatrudnia dyrektora marketingu

Strukturą marketingową w firmie reklamy zewnętrznej pokieruje Dagmara Staniewska.

2 grudnia 2011

Brązy dla Euro RSCG Warsaw na Eurobest

Siecią reklamową roku zostało DDB.