M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 grudnia 2011

Dobra Communications uruchamia dział eventowy

Dobra Events nastawia się m.in. na klientów z branży motoryzacyjnej i FMCG.

2 grudnia 2011

I półrocze rekordowe dla reklamy online

Wartość polskiego rynku reklamy online w I półroczu 2011 wyniosła prawie miliard złotych.

2 grudnia 2011

BZ WBK przenosi marketing z Poznania do Warszawy

Po Kompanii Piwowarskiej kolejna duża firma zdecydowała się przenieść marketing z Poznania do Warszawy.

2 grudnia 2011

Marketshare dla Tesco z udziałem Andrzeja Piasecznego

Sieć handlowa realizuje komunikacyjny projekt świąteczny oparty na trasie koncertowej gwiazdy muzyki pop.

2 grudnia 2011

Małgorzata Infeld poprowadzi Finlandię

Była marketerka Pernod Ricard ma zarządzać kluczową marką premium - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

2 grudnia 2011

POS Media pracuje dla Kauflanda

Firma zajmie się organizacją kampanii in-store w tej sieci marketów.

2 grudnia 2011

Whisky Windsor debiutuje w Polsce

Diageo wprowadza produkt z wysokomarżowego segmentu de luxe.

2 grudnia 2011

K2 autorem warsztatów kulinarnych Hochlanda

Marketer finalizuje akcję "Ser w kuchni".

2 grudnia 2011

Microsoft rzuca wyzwanie internautom

Internauci mogą zgłaszać zadania, z jakimi mają się zmierzyć produkty Microsoftu.

2 grudnia 2011

Cin & Cin ma swoje agentki

Firma winiarska Ambra rusza z kolejną kampanią telewizyjną - tym razem marki Cin & Cin.

2 grudnia 2011

SoSocial sprzedaje boksy na kliki

W modelu efektywnościowym sieć sprzedaje boksy "Lubię to".

5 grudnia 2011

BZ WBK z nową strukturą marketingową

Bank stworzył nową strukturę, która koordynuje działania marketingowe i komunikacyjne. Jej szefem został Artur Sikora. Do zespołu dołączył także Artur Wójcik, ostatnio strategic planning director w PanMedia Western.

5 grudnia 2011

Castorama przegląda oferty agencji

Sieć marketów budowlanych planuje kampanię wizerunkową.

5 grudnia 2011

TVP w projekcie Eurozone 2012

Nadawca publiczny obejmie patronatem medialnym projekt organizowany przez agencję reklamową Brainshake.

5 grudnia 2011

Cisowianka przeciwko zakazowi gry w piłkę

Agencja Ciszewski MSL koordynuje dla marki Cisowianka projekt CSR.

5 grudnia 2011

MBank rozdaje tablety stałym klientom

Bank oferuje konto z mobilnym internetem w sieci Play.

5 grudnia 2011

De'Longhi inwestuje w reklamę telewizyjną

W projekcie komunikacyjnym wykorzystano mistrzów latte art.

5 grudnia 2011

Value Media rozwija kompetencje

Dom mediowy wdraża obecnie m.in. technologię RTB.

5 grudnia 2011

RMF rusza z nowatorskim projektem Włącz Fakty!

Nadawca będzie zachęcać do słuchania swoich serwisów informacyjnych.

5 grudnia 2011

Ipsos informuje o znacznym pogorszeniu nastrojów konsumenckich

W listopadzie br. nastroje konsumenckie Polaków były najniższe od dwóch lat.

5 grudnia 2011

Unilever z nowym pozycjonowaniem Gorącego Kubka

Marketer pokazuje nowe powody zakupu i konsumpcji produktu i aktywizuje działania w społecznościach.

5 grudnia 2011

Uzupełnienie: Communication Unlimited w przetargu na Payback

W pierwszej fazie przeglądu agencyjnego brała udział agencja reklamowa Communication Unlimited.

5 grudnia 2011

Żywiec wspiera debiut Tatry Grzaniec

Kampania reklamowa obejmuje działania ATL, BTL i aktywności w miejscach sprzedaży.

5 grudnia 2011

Cyfrowy Polsat bez umów i zobowiązań

Nową ofertę platformy wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Nextmedia i PHD.

5 grudnia 2011

Praktiker promuje zachowania proekologiczne

Marketer odwołuje się w komunikacji do idei CSR.

5 grudnia 2011

Mąka Basia po raz pierwszy w telewizji

VK Polska inwestuje w komunikację marketingową marki, która swój debiut rynkowy miała wiosną br.

5 grudnia 2011

Platforma N promuje nowości w świątecznej ofercie

Kampanii reklamowej towarzyszy konkurs dla abonentów.

5 grudnia 2011

Monika Sokołowska w zespole Directors

Na stanowisku account managera zastąpi Łukasza Koperę.

5 grudnia 2011

Prymat rywalizuje z Kamisem

Marketer odpowiada na akcję promocyjną konkurenta.

6 grudnia 2011

Zmyślony sprzedał udziały w Eskadrze Publice

Agencja w rękach pracowników, nazwa pozostanie bez zmian.

6 grudnia 2011

Tiger ma 12 proc. udziału w rynku energetyków

Maspeksowi udało się zbudować pozycję marki mimo dość wysokiej ceny.

6 grudnia 2011

Świąteczny kapselek od Tymbarku

Maspex ruszył z kolejną odsłoną kampanii marki napojów.

6 grudnia 2011

Maciej Mincer we władzach Ballroom International Network

Maciej Mincer, CEO sieci Evolution Media Net, został członkiem zarządu Ballroom International Network, holdingu specjalizującego się w reklamie internetowej.

6 grudnia 2011

Byli redaktorzy i dziennikarze "Przekroju" doradzają

Paweł Wieczorek i Marcelina Szumir założyli firmę doradztwa media relations.

6 grudnia 2011

Toyota i BMW zawarły sojusz ekologiczny

Obaj marketerzy będą współpracować przy tworzeniu nowych zaawansowanych technologii.

6 grudnia 2011

Schulz aktualizuje spot dla marki Fervex

Agencja reklamowa Schulz Brand Friendly zrealizowała kolejny spot reklamowy dla A&D Pharma.

6 grudnia 2011

Plus reklamuje smartfony z mobilną siecią oraz LTE

Agencje PZL i 303 zrealizowały dla operatora komórkowego dwie nowe kampanie reklamowe.

6 grudnia 2011

IRC chce analizować zaangażowanie w markę

Firma chce w przyszłym roku uruchomić panele monitorujące social media i aplikacje mobilne.

6 grudnia 2011

Jan Bajtlik zwycięzcą konkursu AMS "Miłość nie cukierki"

W 2012 r. będzie go można zobaczyć na citylightach AMS w całej Polsce.

6 grudnia 2011

Pezet twarzą platformy komunikacji J&B

Muzyk jest polskim reprezentantem globalnego projektu J&B City Remix.

6 grudnia 2011

"Bloomberg Businessweek Polska" rozważy opcję zwiększenia częstotliwości wydawania

Przedstawiciele wydawcy - spółki PMPG - zakładają, że dwutygodnik po I kwartale przyszłego roku będzie rentowny.

6 grudnia 2011

MRR promuje równe prawa kobiet i mężczyzn

Grupą docelową projektu Ministerstwa Rozwoju Regionalnego są m.in. przedsiębiorcy.

6 grudnia 2011

Equinox może zrezygnować ze współpracy z ZOG

Ważą się losy dalszej współpracy między tymi domami mediowymi.

6 grudnia 2011

Atmedia rozpoczyna sprzedaż na styczeń

Początek roku znacznie tańszy niż końcówka.

6 grudnia 2011

Lavazza zwiększyła sprzedaż pod skrzydłami Mokate

Marka podwoiła udziały rynkowe.

6 grudnia 2011

Eurozet bez dyrektora promocji

Z firmy odchodzi Agnieszka Radawiec.

6 grudnia 2011

Orlen uruchamia Meeting Point Stop Cafe

Nowy lokal oferuje kompleksową obsługę gastronomiczno-motoryzacyjną.

6 grudnia 2011

Agora nawiązała współpracę z Admeldem

Agora daje możliwość automatycznego zakupu powierzchni reklamowej m.in. podczas przetargów odbywających się w czasie rzeczywistym.

6 grudnia 2011

"Puls Biznesu Weekend" rzadziej

Bonnier Business Polska wprowadza zmiany w weekendowym wydaniu.

6 grudnia 2011

Polskapresse zwiększa udziały w Gruper.pl

Polskapresse zwiększyła swoje zaangażowanie w platformie do 19 proc.