M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 grudnia 2011

"Marketing z przytupem" rozprawia się z mitami

Procedury i przesądy marketingowe są w stanie zabić najlepsze idee - ta teza najczęściej przewijała się podczas wystąpień spotkania zorganizowanego przez "Media & Marketing Polska".

7 grudnia 2011

ARBOinteractive wyłącznym partnerem Spil Games

Dzięki współpracy sieć może m.in. wyświetlać reklamy wewnątrz gier w witrynach Gry.pl i GirlsGoGame.pl.

7 grudnia 2011

USP Zdrowie inwestuje w Vigor

Jedna z najstarszych marek koncernu właśnie przechodzi zmiany, które będą wspierane działaniami ATL.

7 grudnia 2011

Walk Creative przystępuje do SAR

Agencja będzie 46. agencją należącą do stowarzyszenia.

7 grudnia 2011

ZOG zamierza skupić się na własnych brandach

Rozwój marek Zenithmedia, Optimedia i Performics ma być priorytetem dla ZOG.

7 grudnia 2011

Coca-Cola przygotowuje wsparcie dla Powerade

McCann Erickson przygotowuje nowy spot reklamowy z udziałem znanego fotografa z Danii.

7 grudnia 2011

Asics skupi się na komunikacji najnowszych butów oraz olimpiady

Producent odzieży sportowej zamierza intensywnie promować jedną ze swoich największych nowości. Chce także wykorzystać przyszłoroczne letnie igrzyska olimpijskie.

7 grudnia 2011

Liberty Direct chce utrzymać podobne tempo inwestycji reklamowych w 2012 r.

Pomimo że firma notuje 50-proc. wzrosty przychodów i liczby klientów, to wydatki marketingowe chce utrzymać na poziomie z tego roku. Nie szykuje też specjalnej odpowiedzi na wejście nowego gracza.

7 grudnia 2011

Domino's dopieszcza fanów i rusza z projektem reklamowym

Sieć pizzerii przygotowała globalną promocję dla użytkowników Facebooka i rusza z kampanią reklamową w Warszawie.

7 grudnia 2011

Aleksandra Bałdyga z nowymi kompetencjami w GSK

W strukturze marketingowej firmy odpowiada za marki NiQuitin, Zovirax i Panadol.

7 grudnia 2011

The Media Insight koordynuje działania mediowe Motoroli w regionie

W ramach kampanii Motoroli Razr dom mediowy The Media Insight koordynuje działania w Polsce oraz na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji.

7 grudnia 2011

Redakcja informacji RMF z nową strukturą

Z zespołem radia rozstał się Jan Latała.

7 grudnia 2011

Z Mercedes-Benz Polska do Żywca Zdroju

Szymon Skoczylas dołączył do działu marketingu jednej ze spółek Grupy Danone.

7 grudnia 2011

Ubisoft oferuje 25 proc. zniżki na 25-lecie

Dystrybutor gier z okazji 25-lecia działalności oferuje 25 proc. rabatu na wybrane gry wideo.

7 grudnia 2011

PKO BP ma problem z konkursem promocyjno-reklamowym

Bank zorganizował promocyjny konkurs, wyłonił laureatów, którym zamierzał przekazać nagrody warte ponad 2 mln zł, i teraz ma problem - okazuje się, że nagrodził prawdopodobnie plagiaty.

7 grudnia 2011

Serce i Rozum w grze na komórkach

Postaci z reklamy TP trafiły do wizerunkowej gry mobilnej.

7 grudnia 2011

Mieszko promuje głównie bomboniery

Działania mają wzmacniać znajomość marki parasolowej i poszczególnych produktów marketera.

7 grudnia 2011

IDMnet reorganizuje struktury

W firmie pojawiły się trzy nowe działy. Kilka osób w zespole awansowało.

7 grudnia 2011

Dariusz Deszczka odchodzi z Carslberg Polska

Z firmą żegna się senior brand manager marki Okocim.

8 grudnia 2011

Ambra wspiera sprzedaż Piccolo

Wizerunkowa kampania jest jedną z najsilniejszych w historii brandu.

8 grudnia 2011

Michał Wiśniewski w zespole Mint Media

Wcześniej pracował jako account executive w Facebook NOW (ARBOmedia).

8 grudnia 2011

Ustawa refundacyjna może dotknąć branżę badawczą

Zmiany w regulacjach dotyczące farmaceutyków spowodują obniżenie budżetów na badania i marketing services.

8 grudnia 2011

Śpiewająca Wiki autorstwa Euro RSCG

Euro RSCG Warsaw i Euro RSCG Digital dla Centrum Nauki "Kopernik" i British Council przygotowały promocję programu naukowego FameLab.

8 grudnia 2011

Czyż odpowiada za markę Gripex

W ramach marketingu USP Zdrowie na senior brand managera marki Gripex mianowano Annę Czyż.

8 grudnia 2011

Teraz Hill+Knowlton Strategies

Międzynarodowa agencja PR ogłasza zmianę nazwy i marki oraz wprowadzenie nowej strony internetowej.

8 grudnia 2011

DDB i Tribal DDB rozpoczęły współpracę z Kiwi Sport

Agencje tworzą nową ofertę komunikacyjną związaną ze sportem, adresowaną m.in. do marketerów.

8 grudnia 2011

CEDC bez kierownika marketingu

Po 8 miesiącach z CEDC odchodzi menedżer, który miał odpowiadać za działania marketingowe marek Bols i Soplica.

8 grudnia 2011

Szykuje się kolejny spór o prawa do marki "Wprost"

Spółka Petstar nie wyklucza podjęcia kroków prawnych przeciwko Platformie Mediowej "Point Group" w związku z roszczeniami do AWR "Wprost".

8 grudnia 2011

Pepsi rusza z wielką promocją konsumencką

Funduje w niej nagrody od Orange i Samsunga.

8 grudnia 2011

Taczanowski awansował w GSK

Jako marketing manager odpowiada za region CEE.

8 grudnia 2011

Interactive spogląda w stronę SAR

Trzy agencje liczą na członkostwo w Stowarzyszeniu.

8 grudnia 2011

Kampania Szczecina w 59 państwach

Kampania autorstwa Adwertajzing emitowana będzie w Eurosporcie.

8 grudnia 2011

Eska TV i Polo TV gotowe do startu na MUX1

Spółki z grupy ZPR podpisały umowy z Emitelem i za tydzień chcą rozpocząć nadawanie w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.

8 grudnia 2011

Baileys promuje się filmowo

Kup butelkę likieru i oglądaj filmy w sieci.

8 grudnia 2011

Wojciech Rabiej pokieruje rozwojem e-biznesu w PTE Nordea

Były dyr. finansowy i szef projektu Rankomat.pl został mianowany na stanowisko członka zarządu "Nordea" Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego. Będzie odpowiedzialny za rozwój e-biznesu towarzystwa.

9 grudnia 2011

Wittchen debiutuje w rynku perfum

Producent galanterii skórzanej wprowadza do sprzedaży zapachy dla kobiet i mężczyzn. Ich debiut został wsparty działaniami reklamowymi, w których wykorzystane zostały zdjęcia Roberta Wolańskiego.

9 grudnia 2011

Knauf stawia na projekty korporacyjne i produktowe

Agencja M&CC zajmie się komunikacją firmy w 2012 roku.

9 grudnia 2011

Nairobia zastąpi SF1

Agencja marketingu zintegrowanego zmienia branding.

9 grudnia 2011

UPC z ofertą dla segmentu SOHO

Nowa propozycja firmy związana jest z pakietem Microsoft Office 365.

9 grudnia 2011

Netizens Peppermint tworzy zespół mobilemarketingowy

Agencja uruchomiła strukturę mobile marketingu o nazwie Smartzilla.

9 grudnia 2011

Grupa CzteryCzwarte inwestuje w opakowania

Brandset oferuje m.in. usługę projektowania i adaptacji zestawów produktowych.

9 grudnia 2011

Ipla uruchamia streaming live do Smart TV

Właściciele telewizorów LG Electronics z usługą Smart TV będą mogli oglądać transmisje sportowe na żywo.

9 grudnia 2011

Agora odświeża magazyn "Dziecko"

Styczniowy numer pisma ma nową szatę graficzną 
i odświeżony układ stron.

9 grudnia 2011

Infor Biznes chce mieć serwis dla mężczyzn

Spółka uruchomiła serwis Jegostrona.pl.

9 grudnia 2011

Nordea na tropie w Facebooku

Uczestnicy konkursu mają do rozwiązania cztery zagadki kryminalne.

9 grudnia 2011

Orange organizuje promocję z Pepsi i Samsungiem i zmienia partnera kinowego

Za kody spod nakrętek Pepsi będzie można dostać minuty w Orange i telefony Samsunga. Klienci tej sieci komórkowej nadal będą mogli kupować tańsze bilety do kina, ale już nie w Cinema City, ale w Multikinie.

12 grudnia 2011

Codemedia zatrudnia media managera

Bartosz Zientek znajdzie się w zespole Mediasense.

12 grudnia 2011

Itaka reklamuje letnią ofertę (WIDEO)

Największy touroperator na rynku ruszył z kampanią reklamującą ofertę "Lato 2012".

12 grudnia 2011

Pierwsze projekty Greenhat

Firma projektująca innowacje obsługuje już klientów.

12 grudnia 2011

P&G ruszy z olimpijską komunikacją

Marketer już w styczniu rozpoczyna swój program związany z Londynem 2012.