M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 maja 2002

Virtual Window będzie obsługiwać Wyborową

Firma Wyborowa SA (dawny Polmos Poznań SA), której właścicielem jest francuski koncern alkoholowy Pernod Ricard, rozstrzygnęła przetarg dotyczący przygotowania serwisu...

16 maja 2002

Era sponsorem serwisu mundialowego w Interii

Operator sieci telefonii komórkowej Era, główny sponsor reprezentacji polski w piłce nożnej, zostanie patronem serwisu poświęconego Mistrzostwom Świata w Piłce...

16 maja 2002

Chip Online uruchomił serwis ksiazki.chip.pl

Komputerowy wortal Chip Online uruchomił nowy serwis ksiazki.chip.pl związany z książkami komputerowymi i informatycznymi. "Wielu użytkowników wortalu Chip poszukuje książek...

16 maja 2002

TP SA odświeżyła swoje strony internetowe

TP Internet należąca do grupy Telekomunikacji Polskiej SA opracowała i wykonała nowy wizerunek stron internetowych operatora. Nowa witryna TP SA...

17 maja 2002

Sejm RP chce uregulować zawartość komunikatów reklamowych

W Sejmie RP został złożony projekt ustawy "O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej", która ma od strony prawnej regulować kontakty między...

17 maja 2002

Grupa Outdoor rozpocznie poszukiwania inwestora finansowego

Na wczorajszym walnym zebraniu udziałowców firmy reklamy zewnętrznej Outdoor Promocja Plakatu, wiodącej spółki Grupy Outdoor (w jej skład wchodzą także...

17 maja 2002

Zielona Budka rozpoczęła kampanię reklamową lodów impulsowych

Od wczoraj w blokach reklamowych TVP, Polsat i TVN trwa kampania telewizyjna lodów impulsowych marki Zielona Budka. Platformę komunikacyjną oraz...

17 maja 2002

PBRZ przygotowuje się do prezentacji produktu badawczego

Najprawdopodobniej na przełomie lipca i sierpnia br. spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) zaprezentuje wyniki badań jakościowych tego medium oraz...

17 maja 2002

Revlon rozpoczyna kampanię kosmetyków do włosów

Amerykański koncern kosmetyczny Revlon wchodzi na polski rynek z nową linią kosmetyków do włosów obejmującą szampony i odżywki. Wprowadzeniu nowej...

17 maja 2002

Producent zabawek Hasbro otworzył dwa serwisy produktowe

Agencja interaktywna digital One stworzyła dwa serwisy internetowe dla producenta i dystrybutora zabawek Hasbro Poland. Są to serwisy produktowe dla...

17 maja 2002

Agencja Event PR pozyskała dwóch nowych klientów

Agencja Event Public Relations podpisała umowę z dwoma nowymi klientami - firmą farmaceutyczną Pliva Kraków (częścią chorwackiego koncernu Pliva) i...

17 maja 2002

Neuron będzie obsługiwał budżet PR firmy Reebok Poland

Agencja public relations Neuron będzie obsługiwać firmę Reebok Poland. Neuron będzie zajmował się m.in. działaniami medialnymi oraz przygotowaniem materiałów z...

17 maja 2002

Producent okien Roto uruchamia serwis internetowy

Ruszył internetowy serwis producenta okien dachowych i schodów strychowych Roto. Projekt graficzny site'u powstał z znacznej mierze na podstawie niemieckiej...

17 maja 2002

Kampania "Twojego Stylu" przygotowana przez Bimer Mazurczak

"Twój Styl" (wydawca: Media Styl, spółka należąca do Wydawnictwa Bauer) przeprowadza kampanię reklamową. Towarzyszy ona wydaniu czerwcowemu magazynu. Przetarg na...

17 maja 2002

Nowy Hewlett Packard pozostawi część marek Compaqa

Firma Hewlett Packard zamierza zachować markę Compaq w kategoriach komputerów osobistych i komputerów przenośnych. Wszystkie inne produkty, rozwiązania i usługi...

17 maja 2002

Cyfra Plus wymieni karty w dekoderach swoich abonentów

W ciągu miesiąca telewizja Canal Plus zamierza wymienić karty do dekoderów u 340 tys. abonentów platformy Cyfra Plus w Polsce....

17 maja 2002

Wyjaśnienie

W nawiązaniu do informacji z 15 maja br., która ukazała się w DS "MiMP", na temat rozstrzygnięcia przetargu na budżet...

20 maja 2002

Projekt liberalizujący ustawę antyalkoholową trafił do KIE

Sejmowa Komisja Kultury Fizycznej i Sportu (KKFS) zakończyła prace nad projektem nowelizacji ustawy o przeciwdziałaniu alkoholizmowi i przekazała go do...

20 maja 2002

Parallel i HPC będą wspólnie wdrażać systemy CRM

Agencja Parallel i Hewlett Packard Consulting (HPC) postanowiły połączyć swoje siły we wdrażaniu rozwiązań typu CRM. "Marketingowcy i informatycy w...

20 maja 2002

Stratosfera przygotowuje plan promowania wizerunku Polski

Firma konsultingowa Stratosfera na zlecenie Krajowej Izby Gospodarczej opracowuje program marketingowy, który ma promować wizerunek Polski w kraju i na...

20 maja 2002

David Mitchell odchodzi z Euro RSCG New Europe

David Mitchell, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Euro RSCG New Europe, po niemal trzech latach pracy rozstał się z firmą. "David...

20 maja 2002

Zmiany personalne w domu mediowym Starcom

Piotr Piętka awansował na stanowisko zastępcy dyrektora mediów domu mediowego Starcom. Do tej pory pracował jako media manager i zarządzał...

20 maja 2002

Grzegorz Kurowski został dyrektorem strategicznym agencji On Board PR

Grzegorz Kurowski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora strategicznego w agencji On Board Public Relations. Kurowski będzie odpowiadał za planowanie strategii...

20 maja 2002

Trzy kanały tematyczne Discovery w sieci telewizji kablowej UPC

UPC Telewizja Kablowa (UPC TK) i Discovery Networks Europe zawarły porozumienie dotyczące wprowadzenia do sieci UPC kanałów tematycznych: Discovery Civilisation,...

20 maja 2002

Sony Poland chce wzmocnić wizerunek marki

Producent sprzętu RTV firma Sony Poland rozpoczyna produktową kampanię reklamową. Adaptacją materiałów reklamowych zajęła się agencja Saatchi & Saatchi. "Celem...

20 maja 2002

Tele 5 poszerza produkcję własną dla młodego widza

Telewizja Tele 5 produkuje nowy własny program "Contener.pl". Program ma charakter informacyjno-rozrywkowy i jest pokazywany w sobotnim porannym paśmie skierowanym...

20 maja 2002

Artegence przygotowała nową wersję serwisu firmy Ericsson

Agencja interaktywna Artegence zaprojektowała i wykonała nową wersję witryny korporacyjnej dla polskiego oddziału koncernu telekomunikacyjnego Ericsson. Dagmara Ożóg, PR manager...

20 maja 2002

Wella realizuje kampanię reklamową kosmetyków profesjonalnych

Niemiecki koncern kosmetyczny Wella rozpoczął kampanię profesjonalnej linii kosmetyków do włosów System Professional. Działania potrwają do końca lipca br. i...

20 maja 2002

Coty wesprze kampanią sprzedaż kosmetyków Adidas Performance

Coty Polska przeprowadzi kampanię reklamową dla nowej linii kosmetyków Adidas Performance. Kampania rozpocznie się w lipcu br. i będzie trwać...

20 maja 2002

"Fakty.wwl" - nowy informacyjny bezpłatny miesięcznik okolic Warszawy

Na terenie pięciu podwarszawskich gmin: Wołomin, Kobyłka, Tłuszcz, Radzymin i Klembów, 29 maja br. wystartuje nowy bezpłatny lokalny miesięcznik o...

21 maja 2002

Optimedia Poland będzie obsługiwał markety budowlane sieci OBI

Dom mediowy Optimedia Poland wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla sieci marketów OBI. Jak powiedział Tomasz Linkiewicz, kierownik...

21 maja 2002

Canal Plus Cyfrowy dementuje doniesienia o wycofaniu się Vivendi

Spółka Canal Cyfrowy oraz Canal Plus Group, należąca do Vivendi-Universal, dementują doniesienia na temat wycofania się Vivendi-Universal z nowej platformy...

21 maja 2002

Dresdner Kleinwort Benson zainwestuje 5 mln dol. w Radio Plus

Fundusz Europejski należący do Dresdner Kleinwort Capital (DrKC) podpisał umowę z Platformą Radia Plus, na mocy której zamierza zainwestować 5...

21 maja 2002

Ruszyła druga edycja antenowego konkursu Radia Zet i Visy Int.

Na antenie Radia Zet rozpoczęła się druga edycja konkursu antenowego "Vis - a Vis" zrealizowanego wspólnie z systemem płatniczym Visa...

21 maja 2002

Coca-Cola ulepsza napoje Powerade i rusza z kampanią telewizyjną

Koncern Coca-Cola wprowadza nowy, ulepszony napój izotoniczny Powerade. Od swojego poprzednika różni się nowatorską formułą oraz kształtem butelki. Smak pomarańczowy...

21 maja 2002

Novartis wspiera reklamą sprzedaż preparatu Voltaren Emulgel

Rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu przeciwbólowego i przeciwzapalnego Voltaren Emulgel - marki należącej do koncernu farmaceutycznego Novartis. W kampanii wykorzystywane...

21 maja 2002

Panorama Firm promuje platformę e-commerce

Panorama Polska, właściciel Panoramy Firm, promuje platformę e-commerce działającą na portalu www.pf.pl. Kampania promocyjna, która potrwa do końca maja, obejmuje...

21 maja 2002

Małe firmy chcą do urzędu przez internet

Aż 78 proc. badanych przedstawicieli małych i średnich firm byłoby skłonnych do dokonywania płatności podatków i opłat lokalnych przez internet...

22 maja 2002

Zmiana dyrektora generalnego agencji marketing services Wunderman

Jacek Otffinowski do końca czerwca br. będzie sprawował funkcję dyrektora generalnego agencji marketing services Wunderman. Jego miejsce zajmie Bartłomiej Koprowski,...

22 maja 2002

Grupa Galicja sprzedała firmę reklamy zewnętrznej ARZ Galicja

Grupa Galicja sfinalizowała sprzedaż 100 proc. udziałów w firmie reklamy zewnętrznej ARZ Galicja. Kupcem została niewyjawiona z nazwy grupa prywatnych...

22 maja 2002

Moby Dick Group będzie obsługiwał budżet reklamowy Jutrzenki SA

Agencja reklamowa Moby Dick Group wygrała przetarg na obsługę full service firmy Jutrzenka SA. Jak powiedziała Julita Wegenke, product group...

22 maja 2002

Ad.point realizuje program lojalnościowy dla handlowców

Grupa stacji radiowych Ad.point, należąca do CR Mediów, wprowadziła dla pracowników swoich biur handlowych program lojalnościowy. Celem programu jest stałe...

22 maja 2002

Platforma e.crmedia.pl umożliwia zamawianie audycji sponsorowanych

CR Media rozszerzyły możliwości swojej platformy internetowej o funkcję zamawiania audycji sponsorowanych, które następnie będą mogły być umieszczone w programie...

22 maja 2002

PlayStation 2 będzie miała swój magazyn

Sony Poland planuje wydanie pierwszego numeru "Magazynu PlayStation 2" na przełomie czerwca i lipca br. Wydawcą magazynu będzie Axel Springer,...

22 maja 2002

Teleglobe wycofuje się z Polski i zmienia profil działalności

Zarząd spółki telekomunikacyjnej BCE Teleglobe podjął decyzję o likwidacji polskiego oddziału i zmianie profilu działalności. Wycofanie spółki z Polski podyktowane...

22 maja 2002

Własna strona "Naj" w internecie. Wzrost objętości tygodnika

Wydawnictwo G+J Polska inwestuje w tygodnik "Naj". Tytuł otrzymał właśnie własną stronę internetową. Została dodana do istniejących już stron innych...

22 maja 2002

Alert Media uruchamia Pogotowie Mediowe

Agencja public relations Alert Media Communications uruchamia usługę Pogotowie Mediowe. Oferta skierowana jest do firm, które znajdą sie w kryzysowej...

22 maja 2002

TelePizza wzmacnia wizerunek i zmienia strategię marketingową

Agencja Lowe Lintas GGK na zlecenie TelePizza Poland przygotowała telewizyjną kampanię wizerunkową sieci restauracji TelePizza pod hasłem: "Dzwonisz i masz......

23 maja 2002

Ogłoszenie

Informujemy, że ostatnie wydanie Dziennego Serwisu "MiMP" w tym miesiącu ukaże się w środę 29 maja br. Na kolejne zapraszamy...

23 maja 2002

Lepper pozywa "Wprost", a Agora Leppera

Andrzej Lepper zapowiedział, że jeszcze w tym tygodniu poda tygodnik "Wprost" do sądu i będzie się domagał zapłaty 1 mln...