M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 grudnia 2011

Marta Wierzańska awansowała w GSK

Została menedżerem kategorii past do zębów.

15 grudnia 2011

Medicover Ubezpieczenia stawia na SEO

Kampania prowadzona jest w modelu PPC (pay per click).

15 grudnia 2011

Tylko jedna trzecia Polaków rozumie pojęcie "lokowanie produktu"

A połowa badanych zauważa oznaczenie programu - wynika z badania PMR Research.

15 grudnia 2011

Posiłki BoboVita w formie talerzyków

Początkowo trafią do sprzedaży w wybranych marketach.

15 grudnia 2011

Sphinx promuje nowe menu

Głównymi kanałami do promocji karty dań są BTL i internet.

15 grudnia 2011

Łupina szefową TVN Style

Małgorzata Łupina jest p.o. szefem kanału TVN Style.

15 grudnia 2011

Equinox tworzy dział interactive

Equinox Interactive to nowa struktura Equinoksu. Dom mediowy zatrudnia trzech specjalistów dedykowanych tej komórce.

16 grudnia 2011

125 tys. zł netto za spot w bloku "Reklama dzieciom" w TVP

BRiH TVP prowadzi sprzedaż charytatywnego bloku reklamowego.

16 grudnia 2011

BMW Polska z największą liczbą fanów w Facebooku

Agencja Brand Karma przygotowała ranking najlepszych marek moto w FB.

16 grudnia 2011

Edyta Pietrzak awansowała w Dr Irena Eris

Objęła stanowisko dyrektora sprzedaży.

16 grudnia 2011

Klaxon obsłuży Franke

Agencja zajmie się doradztwem marketingowym dostawcy systemów sanitarnych.

16 grudnia 2011

Tadeusz Iwiński konsultantem Komitetu Badań Radiowych

Będzie pracował nad koncepcjami rozwoju badania Radio Track i jego metodologii.

16 grudnia 2011

WP sprzedaje reklamy w aplikacjach

Jak zapewnia wydawca, miesięczna emisja jest w stanie wygenerować ponad 6 mln akcji.

16 grudnia 2011

4Fun zostaje w Premium TV

Grupa telewizyjna nie zmieni brokera reklam.

16 grudnia 2011

Arteria rozpoczyna pracę dla Tauronu

Grupa wygrała przetarg na obsługę call center i tworzy nowe centrum na 500 stanowisk.

16 grudnia 2011

Multikino liczy, że skorzysta na współpracy z Orange

Sieć kinowa uważa, że udział w programie "Środy z Orange" przyniesie jej wzrost przychodów ze sprzedaży, także reklam.

16 grudnia 2011

Powstała reklamowa Grupa Dot360

W ofercie firmy znajduje się m.in. postprodukcja i kreacja.

16 grudnia 2011

Desperados zostanie globalnym brandem Heinekena

Anna Bizoń będzie odpowiadać za tę markę w kilkunastu krajach naszego regionu Europy.

16 grudnia 2011

Atmedia wprowadza nowe rozwiązania sprzedażowe

Dom sprzedaży kanałów tematycznych w 2012 r. wprowadza m.in. pakiety demograficzne. Ceny reklam podnosi o kilkanaście procent.

16 grudnia 2011

Facebook wprowadza w Polsce oś czasu

Nowy wygląd profilu użytkowników ma odzwierciedlać to, kim są, przez to, co robią.

16 grudnia 2011

Tomasz Włodarczyk odpowiada za markę Grolsch

Zajmie się jedną z kluczowych marek piw importowanych z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

16 grudnia 2011

Z Polkomtela odchodzą wiceprezesi odpowiedzialni za marketing i sprzedaż

Z firmy przejętej niedawno przez Zygmunta Solorza-Żaka odchodzą wiceprezesi odpowiedzialni za marketing i sprzedaż - Wojciech Kilian i Bogusława Matuszewska.

16 grudnia 2011

DDB z LOT-em w Facebooku

Agencja przeprowadzi konkurs, w którym można wygrać lot z grupą znajomych.

16 grudnia 2011

IDMnet wybiera dyrektora sieci Budowia

Jest to nowo utworzone stanowisko, które objęła Marta Lipka-Krawczyk.

16 grudnia 2011

Wina musujące Michel Angelo po raz pierwszy w TV

Po odświeżeniu produktu przyszedł czas na działania reklamowe. To już trzecia, prowadzona równolegle, kampania telewizyjna Ambry.

19 grudnia 2011

Polska Izba Handlu skarży Coca-Colę

Uważa, że format opakowań i cena dedykowane tylko sieci Biedronka mogą zagrażać innym sieciom handlowym.

19 grudnia 2011

Lekkerland Polska mianuje dyr. sprzedaży

Robert Majewski objął nowo utworzone stanowisko w tej firmie.

19 grudnia 2011

Volvo wyda 10 proc. więcej na reklamę w 2012 r.

Importer notuje rekordową sprzedaż w br.

19 grudnia 2011

Black Red White idzie z reklamą do kina

Producent mebli debiutuje z reklamą w sieci kin.

19 grudnia 2011

Legutko w zespole Arena Media

Dom mediowy ma nowego media assistanta.

19 grudnia 2011

Broszkiewicz przeszła z MTV do Fox

Do działu dystrybucji Fox International Channels Poland (FIC) dołączyła Marta Broszkiewicz, która objęła stanowisko menedżera ds. dystrybucji i marketingu BtoB.

19 grudnia 2011

Gudowicz oficjalnie od końca stycznia w TVP

Nowy szef BR TVP formalnie do firmy dołączy z końcem stycznia 2012 r. Według szacunków TVP tegoroczne wpływy reklamowe wyniosą ok. 1 mld zł.

19 grudnia 2011

Atmedia sprzedaje nowe media jak TV

Atmedia wprowadza nową ofertę handlową w obszarze nowych mediów. Spółka przewiduje nawet dwukrotny wzrost rynku VoD w 2012 roku.

19 grudnia 2011

Mazda bez szefa marketingu

Sylwester Baczkowski rozstał się z importerem samochodów.

19 grudnia 2011

Zmiany na szczeblu kierowniczym w Toyocie

Mają wzmocnić strukturę operacyjną firmy, a w konsekwencji umacniać pozycję marek Toyota i Lexus na polskim rynku motoryzacyjnym.

19 grudnia 2011

Społeczności.pl z walentynkową ofertą

Przy zakupie standardowej formy reklamowej klient otrzyma drugą gratis.

19 grudnia 2011

TP SA chce bardziej wyrazistej komunikacji

Operator chce wzmocnić swoje przekazy reklamowe, szykuje się na Euro 2012 i planuje rebranding.

19 grudnia 2011

Biuro LinkedIn w Polsce?

Żadna decyzja jeszcze nie zapadła - mówi przedstawiciel tej firmy.

19 grudnia 2011

MTV zmienia nazwę na Viacom

MTV Networks zmienia nazwę na Viacom International Media Networks. W ramach grupy powstaje Be Viacom.

19 grudnia 2011

Była szefowa marketingu Polbanku przeszła do BGŻ

Małgorzata Nycz zarządza marketingiem banku BGŻ.

19 grudnia 2011

TVN kończy emisję "Prosto w serce"

Serial zastąpi nowa produkcja "Julia".

19 grudnia 2011

Kampania McCafe może ruszyć w przyszłym roku

McDonald's szybko rozwija sieć kawiarni.

19 grudnia 2011

SMB przeciwko nowym regulacjom UE

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) oprotestowało propozycję zmian w ochronie danych osobowych.

20 grudnia 2011

180heartbeats wzmacnia kompetencje ATL

Nowi menedżerowie przeszli z Euro RSCG Warsaw.

20 grudnia 2011

Rimmel inwestuje w świątecznym piku sprzedażowym

Kampania reklamowa autorstwa Brand Support obejmuje telewizję, internet i BTL.

20 grudnia 2011

Lisner przejmuje marketing Mullera i zmienia dom mediowy

Za zarządzanie marketingiem Müller Dairy Polska będzie teraz odpowiedzialny Lisner, a za obsługę mediową połączonych budżetów - MEC.

20 grudnia 2011

Awanse w Brainshake

Weronika Jankowska zajmie się obsługą kluczowych klientów oraz budową zespołu client service.

20 grudnia 2011

Barbara Koziar przeszła do Universal McCann

Agencja ma nowego specjalistę w zespole online.

20 grudnia 2011

First Line Polska testuje narzędzie badawcze

Agencja będzie badać koncepty BTL.

20 grudnia 2011

Połączone Cyfra+ i platforma N chcą mieć ponad 3 mln klientów

Prezesem nowej firmy będzie Markus Tellenbach, a jego zastępcą - Beata Mońka.