M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 stycznia 2012

Ryszard Sroka rozstanie się z Change Integrated

Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że szef kreacji Change Integrated odejdzie z agencji.

17 stycznia 2012

Hoop zamierza mocniej zaistnieć w nowych kategoriach

W tegorocznej komunikacji marketera będzie mniej telewizji.

17 stycznia 2012

Maspex wprowadza Tigera w nową kategorię

Rusza ze sprzedażą funkcjonalnej wody.

17 stycznia 2012

Walczak przeszedł z The Lorenz Bahlsen Snack-World do Lisnera

Marka Lisner ma nowego kierownika marki.

17 stycznia 2012

Mlekołaki w telewizji

Ruszyła kampania płatków Lubelli.

17 stycznia 2012

Grupa RMF podnosi ceny reklam o kilka procent

Nadawca ogłosił cennik wiosenny obowiązujący w okresie Euro 2012.

17 stycznia 2012

Black i Frugo na stokach

FoodCare ruszył z promocją dwóch brandów w górskich kurortach.

17 stycznia 2012

Nowa firma na rynku reklamy online

Byli menedżerowie ARBOinteractive uruchamiają Online Advertising Network.

18 stycznia 2012

Paweł Orlik dyr. marketingu Citroen Polska

Zmiany osobowe w zakresie kompetencji związanych z komunikacją tego marketera.

18 stycznia 2012

Do wyczerpania zapasów

Kampania Plusa z udziałem Mumio promuje ofertę smartfonów.

18 stycznia 2012

ClickAd zatrudnia dyrektora działu obsługi klienta

Anna Lipińska wcześniej pracowała w dziale marketingu Peugeot Polska.

18 stycznia 2012

Ryszard Sroka dyrektorem kreatywnym Y&R

Po odejściu Michała Nowosielskiego stanowisko dyrektora kreatywnego obejmuje były szef kreacji Change Integrated.

18 stycznia 2012

Agora partnerem MSP Google AdWords

Wydawnictwo jako autoryzowany partner będzie m.in. pozyskiwać klientów z sektora MSP i prowadzić kampanie w systemie AdWords.

18 stycznia 2012

Boniek, Figo i van Basten będą reklamować Tyskie?

Kompania Piwowarska chce odebrać Carlsbergowi i Grupie Żywiec trochę splendoru finałów Euro 2012 i szykuje dużą "piłkarską" kampanię marki Tyskie.

18 stycznia 2012

VideoPakiet w ofercie Onetu

Format może być wykorzystany do dobudowania zasięgu do trwających kampanii TV.

18 stycznia 2012

Carat w tym roku stawia na nowy biznes

Dom mediowy po kilku miesiącach wprowadzania zmian w strukturze teraz chce się skoncentrować na nowym biznesie.

18 stycznia 2012

Warka najlepsza na każde zgrupowanie

Grupa Żywiec rusza z kampanią Warki nawiązującą do sponsoringu reprezentacji Polski w piłce nożnej.

18 stycznia 2012

Wirtualna Polska zmienia podejście do e-commerce

Wydawca rezygnuje z projektu Tanio.pl, nawiązuje współpracę z Grupą Nokaut.

18 stycznia 2012

Bacardi wspiera rum Oakheart

W kampanii biorą udział prowadzący wideobloga Lekko Stronniczy - Włodek Markowicz i Karol Paciorek.

18 stycznia 2012

Żmuda-Trzebiatowska twarzą Pantene Pro-V

P&G wprowadza nową linię kosmetyków do włosów i wybiera nową ambasadorkę.

18 stycznia 2012

Nestle inwestuje we wsparcie deserów pod marką Winiary

Działania ruszają ok. dwóch miesięcy po launchu produktów.

18 stycznia 2012

Reklama Harpica nie dyskryminuje kobiet

Według Rady Reklamy Reckitt nie naruszył dobrych obyczajów.

18 stycznia 2012

Hochland zwiększy udział promocji trade'owych i półkowych

Marketer planuje odświeżenie głównych marek w portfolio.

18 stycznia 2012

Kęskrawiec naczelnym "Dziennika Polskiego"

Krakowski dziennik ma nowego naczelnego.

18 stycznia 2012

Andrzej Kownacki samodzielnie pokieruje kreacją w San Markos

Kownacki jako dyrektor kreatywny pokieruje pracą działu creative & multimedia. Tomasz Chojnacki, dotychczasowy drugi dyrektor kreatywny, jest teraz partnerem spółki.

18 stycznia 2012

Beata Bojarska w managemencie EFMP

Prezes Option One objęła stanowisko w paneuropejskiej sieci fieldowej.

18 stycznia 2012

Visa chce wykorzystać potencjał marketingowy swoich kart

Firma uruchamia platformę, dzięki której detaliści mogą oferować rabaty i promocje użytkownikom 21 mln kart Visy w Polsce.

18 stycznia 2012

Pierwszy ekologiczny kosmetyk Unilevera

Marketer wprowadza linię Timotei Organic Delight.

18 stycznia 2012

Kolporter zamierza w 2012 r. otworzyć 75 sklepów Dobry Wybór

Obecnie sieć sklepów spożywczych Kolportera liczy 25 placówek, a do końca roku ma ich być 100.

19 stycznia 2012

Międzynarodowy awans Polaka w L'Oreal

Dotychczasowy dyrektor marketingu Garnier w L'Oreal Polska awansował na szefa marketingu tej marki na Europę Zachodnią.

19 stycznia 2012

Nowość JTI w segmencie niskich cen

Marketer rozszerza markę LD o nowy wariant.

19 stycznia 2012

Aegis Media tworzy trading

Grupa reorganizuje struktury buyingowe i tworzy nowy departament. Jego szefem została Urszula Sobczyk.

19 stycznia 2012

Mariusz Wawer associate directorem w Euro RSCG Sensors

Przez ostatnie trzy lata pracował w agencji Glaubicz Garwolińska Consultants, w której był członkiem zarządu.

19 stycznia 2012

Sprostowanie: Ryszard Sroka creative directorem Y&R

Podaliśmy błędną informację na temat nazwy agencji, w której kreacją pokieruje Sroka.

19 stycznia 2012

Interactive bogatszy o kolejną agencję

Łukasz Badowski jako new business manager pokieruje pracami Go Bold.

19 stycznia 2012

Więcej gwiazd w "Bravo Girl"

Wydawnictwo Bauer wprowadza zmiany w tematyce "Bravo Girl" i wzmacnia tematykę dotyczącą gwiazd.

19 stycznia 2012

Anna Tkacz zajmie się promocją poradników Edipresse

Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer jako online marketing specialist.

19 stycznia 2012

Aflofarm wspiera szampon DX2 [WIDEO]

Kampania skierowana jest do energicznych i nowoczesnych mężczyzn.

19 stycznia 2012

Większa różnorodność w Coca-Coli

Firma chce bardziej elastycznie reagować na potrzeby klientów i konsumentów w trudnych warunkach rynkowych.

19 stycznia 2012

ING Życie dalej z Multi Communications

Agencja zajmie się m.in. PR produktowym i korporacyjnym.

19 stycznia 2012

Agencyjni weterani w The Chimney Pot

Jerzy Kępiński i Mateusz Masłowski nowymi szefami kreacji w domu postprodukcyjnym.

19 stycznia 2012

Agora z lokalną siecią reklamową

Local Power ma łączyć potencjał promocyjny serwisów grupy Gazeta.pl, lokalnych wydań "Gazety Wyborczej" i kilkudziesięciu partnerskich serwisów lokalnych.

19 stycznia 2012

Hestia nie ma dyrektora marketingu, za to ma nową kampanię

Przez najbliższe dwa miesiące ubezpieczyciel będzie reklamował w telewizji pakiet Hestia 7, a tymczasem na stanowisku szefa marketingu jest wakat.

19 stycznia 2012

Polsat otwiera sprzedaż na luty

Średnia cena spotu rośnie o 5 proc. w stosunku do lutego 2011.

19 stycznia 2012

Będzie "The Date" Heinekena

Marka zaprezentuje w Polsce kolejną odsłonę słynnej kampanii.

19 stycznia 2012

Zmiany w zarządzie Zwierciadła

Jerzy Szulwic przestał pełnić funkcję prezesa zarządu.

19 stycznia 2012

TVP otwiera dwa kanały tematyczne

Nadawca publiczny inwestuje w kanał rozrywkowy i dokumentalny.

19 stycznia 2012

W panelu NAM ruszył pomiar widowni cyfrowej telewizji naziemnej

Beneficjentami procesu cyfryzacji stają się przede wszystkim kanały spoza wielkiej czwórki kanałów ogólnopolskich, czyli TVN Siedem, TV Puls.

19 stycznia 2012

Większy popyt na Premium TV

W pierwszej połowie stycznia TVP1 i TVP2 łącznie zmniejszyły liczbę wygenerowanych GRP o 25 proc.

19 stycznia 2012

CEO Groupon Polska odchodzi

Marcin Szałek z końcem miesiąca żegna się z firmą.