M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 stycznia 2012

Pudelek wchodzi w produkcję wideo

Sprzedażą powierzchni w serwisie zajmie się biuro reklamy O2.

25 stycznia 2012

Pekao rusza z nową komunikacją

Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię mającą odświeżyć wizerunek banku Pekao SA.

25 stycznia 2012

Red8 i Saatchi & Saatchi walczą o budżet Okocimia

Przetarg wszedł w fazę badań.

25 stycznia 2012

Internetowa kampania Empik School

Działania prowadzone są w modelu cost per lead.

25 stycznia 2012

Poprawiła się jakość private labels

Produkty marek własnych miały 12,8 proc. udziałów w koszyku spożywczym - wynika z raportu UOKiK.

25 stycznia 2012

Pizza Hut rusza z Festiwalem Pizzy

Równolegle startuje kampania telewizyjna.

25 stycznia 2012

Niższa sprzedaż Kompanii Piwowarskiej

Firma zmniejszyła sprzedaż w ostatnim kwartale.

25 stycznia 2012

Wąsiński za Karwelisa

Zmiany w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska.

25 stycznia 2012

Mecom rozważy trzy scenariusze wobec Mediów Regionalnych

Strategia Mecomu na najbliższe lata nie wyklucza wycofania się z Polski.

26 stycznia 2012

Plus w formule serialu policyjnego (wideo)

Agencja reklamowa 303 przygotowała nową odsłonę reklam oferty Plus na kartę w filmowej konwencji.

26 stycznia 2012

OS3 z projektem dla Pekao SA

Agencja stworzyła Planer Zakupów, który pozwala m.in. na wyszukiwanie interesujących zniżek.

26 stycznia 2012

Kredyt Bank dla zamożnych

Bank reklamuje ofertę skierowaną do bogatych klientów.

26 stycznia 2012

Hyundai planuje 5,8 proc. udziału w tym roku

Marketer stawia na zrównoważony miks sprzedażowy i Euro 2012, którego Hyundai jest oficjalnym sponsorem.

26 stycznia 2012

Siemens wspiera słabo rozpoznawalną kategorię

Promocja suszarek do ubrań potrwa do maja br.

26 stycznia 2012

Wyjaśnienie: Inni autorzy kampanii Gillette

MediaCom i Interactive Solutions współautorami strategii kampanii Gillette.

26 stycznia 2012

K2 powołuje agencję Good

Firmą pokierują osoby związane ostatnio z Leo Burnett.

26 stycznia 2012

Serwisy Motor-Presse Polska w BAN

Business Ad Network będzie obsługiwał m.in. serwisy "Men's Health" i "Runners' World".

26 stycznia 2012

Chrząszcz odchodzi z Discovery

Po trzech latach z firmą rozstaje się Marlena Chrząszcz.

26 stycznia 2012

Paweł Kornosz w InDreams

Agencja ma nowego interactive directora.

26 stycznia 2012

Polska w czołówce Ikei

Nasz rynek jest trzeci pod względem dynamiki sprzedaży.

26 stycznia 2012

Kraśko szefem "Wiadomości"

Piotr Kraśko pokieruje redakcją "Wiadomości" w TVP1.

26 stycznia 2012

I3D Network zadebiutuje na NewConnect

Główną inwestycją spółki będzie rozbudowa sieci interaktywnych nośników reklamy.

26 stycznia 2012

Nikon wchodzi do blogosfery

Marka silniej inwestuje w media społecznościowe.

26 stycznia 2012

Bakoma ruszy z kampanią nowej marki

Markę Fruciaki wprowadzi na rynek agencja Hand Made.

26 stycznia 2012

Szkoła Mistrzów Reklamy organizuje warsztaty tworzenia spotów

Bezpłatne warsztaty skierowane są do osób, które zamierzają zająć się tworzeniem filmów reklamowych.

27 stycznia 2012

PR Skody z nowym szefem

Monika Dąbrowska wcześniej pracowała w Estee Lauder, gdzie była marketing managerem i odpowiadała za markę Clinique w kilku krajach Europy.

27 stycznia 2012

Ruszy kampania T-Water

Autorem kampanii jest agencja Brand Place.

27 stycznia 2012

Rc2 nominuje brand communication directora

Nowo utworzoną funkcję pełni Agata Kalińska.

27 stycznia 2012

Większy zespół w Trendmakerze

A ponadto Martyna Wojnicz awansowała na social media strategy plannera.

27 stycznia 2012

Większy zasięg Novinetu

W ofercie sieci znalazło się 15 kolejnych portali.

27 stycznia 2012

Wspólna promocja Sephory i "Flesza"

Perfumeria przeprowadzi akcję promocyjną, której partnerem będzie magazyn "Flesz".

27 stycznia 2012

Piłkarska gorączka Coca-Coli

Marketer rozpoczyna swoją największą promocję związaną z Euro 2012.

27 stycznia 2012

MCI inwestuje we Frisco.pl

Spółka przejęła mniejszościowy pakiet internetowego supermarketu.

27 stycznia 2012

Socializer otwiera biuro w Białymstoku

Docelowo ma w nim pracować dwadzieścia osób.

27 stycznia 2012

Grolsch zaprasza kreatywnych do konkursu

Pula nagród to 40 tys. zł. Akcja będzie wspierana działaniami interactive i PR.

27 stycznia 2012

Proama chce walczyć ceną i obsługą

Za dwa dni nowa firma ubezpieczeniowa na dobre ruszy z komercyjną ofertą i kampanią launchową.

30 stycznia 2012

Kolejny menedżer w Pride & Glory

Carolina Pietyra wcześniej związana była z Instytutem Rozwoju Reklamy.

30 stycznia 2012

Praca 180hb w Facebook Studio Awards

Nagrodę w konkursie otrzymują te prace, w których możliwości promocji przez Facebooka zostały wykorzystane najciekawiej.

30 stycznia 2012

Cybulski odchodzi z Chello

Obowiązki country managera pełni Jolanta Kasparek.

30 stycznia 2012

Crédit Agricole szykuje drugie uderzenie

Kampania z Juliette Binoche spełniła zarówno cele wizerunkowe, jak i sprzedażowe i dlatego niebawem wystartuje jej druga odsłona.

30 stycznia 2012

Just z budżetem Kolastyny

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, przetarg Kolastyny został rozstrzygnięty.

30 stycznia 2012

PTC szuka agencji z pola interactive

Przegląd ma dotyczyć marek T-Mobile i Heyah.

30 stycznia 2012

Value Media zmienia strukturę client service

Dom mediowy tworzy teamy klienckie. Chce mocno rozwijać się w obszarze nowych mediów.

30 stycznia 2012

50 zł za klienta

Wkrótce rusza program rekomendacyjny Inteligo.

30 stycznia 2012

Kampania Proamy - ciąg dalszy

Rozpoczyna się kolejna odsłona kampanii wprowadzającej na rynek nowego ubezpieczyciela - Proama.

30 stycznia 2012

IPla planuje streaming live w telewizorach

Internetowy serwis wideo myśli o rozwoju oferty programowej o klasyczne kanały TV.

31 stycznia 2012

Timeline dla fan pages

Oficjalne ogłoszenie może odbyć się ostatniego dnia lutego na Facebook Marketing Conference.

31 stycznia 2012

Delecta stawia na Babeczki Nadziane

Marketer uruchomił projekt komunikacji marketingowej wspierający nowość w portfolio produktów firmy.

31 stycznia 2012

Aflofarm wspiera Envix [WIDEO]

Producent nie podaje terminu zakończenia kampanii.

31 stycznia 2012

Zbyszko z nową marką napojów

Nowy produkt nazywa się Polo Cola Slim. Priorytetem jest zbudowanie dostępności w handlu tradycyjnym. Wybór agencji reklamowej do jego obsługi nastąpi w drugiej połowie roku.