M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 maja 2002

Firma reklamy zewnętrznej Quest prowadzi rozmowy z inwestorami

Firma reklamy zewnętrznej Quest zamierza sprzedać sieci swoich wielkoformatowych nośników tego medium, o formatach 5,04 x 2,38 m i 12...

23 maja 2002

"Dobra Firma", dodatek "Rzeczpospolitej", dwa razy w tygodniu

"Dobra Firma", dodatek "Rzeczpospolitej" skierowany do samodzielnych przedsiębiorców zarządzających małymi i średnimi firmami, zwiększa częstotliwość. Dotychczas, od marca ub.r., ukazywał...

23 maja 2002

Coty Polska inwestuje w internet i kosmetyki zapachowe

Coty Polska planuje duże inwestycje w internet. Zamierza uruchomić strony dla wiodących marek koncernu, m.in. dla brandu kosmetyków kolorowych Rimmel....

23 maja 2002

Agencja Art FM przygotowała imprezę promocyjną "Samsung Street Cup"

Agencja reklamowa Art FM przygotowała akcję promocyjną "Samsung Street Cup" dla firmy Samsung Electronics Polska. Rozpocznie się ona 25 maja...

23 maja 2002

Strona internetowa Grupy Euro RSCG

W internecie jest już dostępna nowa strona internetowa Grupy Euro RSCG: www.eurorscg.pl. i wkrótce www.eurorscg.com.pl. Strona Grupy jest bardzo rozbudowana,...

23 maja 2002

Grupa3 otworzyła oddział w Warszawie i poszerzyła usługi o PR

Krakowska agencja reklamowa Grupa3 otworzyła oddział w Warszawie. Zdaniem kierownictwa firmy nowy oddział ma ułatwić współpracę z klientami, którzy mają...

23 maja 2002

Toyota przeprowadza kampanię wizerunkową Lexusa

Koncern motoryzacyjny Toyota Polska przeprowadza kampanię wizerunkową dla swojej luksusowej marki - Lexus. Pierwszy etap potrwa do końca czerwca br.,...

23 maja 2002

Guiness UDV obniżył o ponad 25 proc. ceny Johnnie Walkera

Guiness UDV Polska, producent i dytrybutor whisky marki Johnnie Walker, zmienił strategię marketingową. Ceny szkockiej whisky Johnnie Walker zostały obniżone...

23 maja 2002

DRI AMS przygotował kampanię serwisu tabelaofert.pl

Departament Reklamy Internetowej AMS (DRI AMS) przygotował kampanię dla serwisu tabelaofert.pl poświęconego rynkowi nieruchomości. Rozpocznie się ona 27 maja br....

23 maja 2002

Futbolowa promocja Wilkinsona Sword

Agencja Reklamowa Epoka przygotowała kampanię PR dla Wilkinson Sword. Kampania ma na celu wprowadzenie nowego produktu, jakim jest specjalna maszynka...

23 maja 2002

McDonald's uruchomił serwis www

Agencja interaktywna WebService Internet stworzyła dla McDonald's Polska serwis internetowy kierowany do młodych klientów sieci restauracji, potencjalnych pracowników i franszyzobiorców...

23 maja 2002

Allianz usprawnia komunikację z brokerami

Alianz uruchomił ekstranetowy serwis dla brokerów współpracujących z tym towarzystwem. "Chcemy podnieść jakość współpracy z brokerami, dać im narzędzie tę...

24 maja 2002

Uwaga

Informujemy, że ostatnie wydanie Dziennego Serwisu "MiMP" w tym miesiącu ukaże się w środę 29 maja br. Na kolejne zapraszamy...

24 maja 2002

Polkomtel SA prawdopodobnie zakończy współpracę ze Starcomem

Dom mediowy Starcom prawdopodobnie tylko do końca czerwca br. będzie się zajmował planowaniem i zakupem mediów dla firmy Polkomtel SA,...

24 maja 2002

Kolporter SA przejmuje konkurenta - Jard-Press

Kolporter SA, największy prywatny dystrybutor prasy w Polsce, zakupił 18 proc. akcji innego dystrybutora prasy - firmy Jard-Press. Jednocześnie została...

24 maja 2002

Migut Media SA wycofał się z agencji reklamowych

Migut Media SA, spółka specjalizująca się m.in. w wydawaniu pism o tematyce teleinformatycznej i marketingowej, pozbyła się swoich udziałów w...

24 maja 2002

JCDecaux Airport Polska inwestuje w nową sieć reklamową

Firma reklamowa JCDecaux Airport Polska, operator sieci nośników wewnętrznych i zewnętrznych na terenie polskich portów lotniczych, rozpoczęła inwestycje w nową...

24 maja 2002

Grupa Ströer tworzy narzędzie do planowania reklamy zewnętrznej

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer przygotowuje oprogramowanie komputerowe, którego ma służyć do planowania kampanii reklamowych w tym medium. Prawdopodobnie pod...

24 maja 2002

NoS/BBDO przygotowała kampanię wprowadzającą napój Mountain Dew

Agencja reklamowa NoS/BBDO przygotowuje kreację na potrzeby kampanii reklamowej napoju Mountain Dew, produktu wprowadzonego w maju br. na polski rynek...

24 maja 2002

Program I PR będzie reklamował transmisje z Mistrzostw Świata

Program I Polskiego Radia SA (PR SA) rozpocznie w przyszłym tygodniu kampanię reklamową informującą o tym, że na antenie tej...

24 maja 2002

"Gazeta Wyborcza" dołącza do swoich wydań kolejne płyty CD

"Gazeta Wyborcza" zamierza zwiększyć atrakcyjność czytelniczą i do dwóch wydań w końcu maja (25 i 28 maja br.) dołączy dwie...

24 maja 2002

Provident Polska kieruje kampanię do odbiorcy indywidualnego

Rozpoczęła się kampania promocyjna Provident Polska skierowana do odbiorcy indywidualnego. Działania BTL przygotowano we współpracy z agencją Nader, strategię i...

24 maja 2002

Lubella SA promuje Makaron Lubelski

Lubella SA zorganizowała loterię promocyjną dla konsumentów mającą na celu podniesienie poziomu sprzedaży Makaronu Lubelskiego. Akcja odbywa się pod hasłem...

24 maja 2002

Nowy gigabillboard Coca-Coli nawiązuje do mundialu

Koncern Coca-Cola rozwinął nowy gigabillboard reklamowy na jednym z centralnych budynków w Warszawie. Reklama nawiązuje do Mistrzostw Świata w Piłce...

27 maja 2002

Nowy dyrektor finansowy w Grupie Ogilvy

W strukturze Ogilvy Group Poland stanowisko group finance director objął Jim Young. Będzie on od 1 czerwca odpowiedzialny za dział...

27 maja 2002

Ewa Tuda-Maciejewska została nowym członkiem zarządu NoS/BBDO

Ewa Tuda-Maciejewska została nowym członkiem zarządu agencji reklamowej NoS/BBDO. Tuda-Maciejewska pracuje w NoS/BBDO od dwóch lat. Zajmuje stanowisko dyrektora planowania...

27 maja 2002

Morliny rozpoczynają kampanię wizerunkowo-produktową

Morliny SA, producent mięsa i przetworów miesnych, rozpoczynają intensywną kampanię reklamową związaną ze zmianą wizerunku firmy oraz wprowadzeniem nowej linii...

27 maja 2002

ING Bank Śląski rozszerza swój główny produkt i rozpoczyna kampanię

ING Bank Ślaski od 1 czerwca rozszerza ofertę swojego podstawowego produktu - rachunku Konto z Lwem - o system usług...

27 maja 2002

Sejm przegłosował nowelizację do ustawy o nieuczciwej konkurencji

Posłowie przyjęli proponowaną przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) kontrowersyjną dla firm marketingu bezpośredniego i reklamodawców nowelę do ustawy...

27 maja 2002

Herbalife - kampania także w Polsce

Herbalife po raz pierwszy zdecydowała się na współpracę z agencją reklamową. Będzie nią D'Arcy, która sieciowy budżet określany na 10...

27 maja 2002

Clear Channel Poland chce inwestować w meble miejskie

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP), część amerykańskiego koncernu mediowego Clear Channel Communications, zamierza skoncentrować swoje wysiłki inwestycyjne na...

27 maja 2002

Czerwcowa kampania sprzedażowa Decoradora

Decorador, warszawski sklep z artykułami do dekoracji wnętrz, rozpoczyna czerwcową akcję promocyjną. Ma ona charakter sprzedażowy, a jej głównym celem...

27 maja 2002

Materne wspiera sprzedaż dżemów Andros

Agencja reklamowa Tuba na zlecenie Materne Polska, producenta m.in. dżemów owocowych Andros, przygotowała kampanię telewizyjną i akcję promocyjną tej marki....

27 maja 2002

Kampania wizerunkowa Mercedesa klasy E

Agencja interaktywna digital One i broker CR Media przygotowały dla DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) kampanię internetową promującą nowy model Mercedesa...

27 maja 2002

List do redakcji

Obszerne fragmenty listu dyrektora generalnego Gruppa 66/Ogilvy Tomasza Bałuka w odpowiedzi na news z 7 maja br. pt. "Gruppa 66/Ogilvy...

27 maja 2002

Od redakcji

Wypowiedź pana Bałuka w kwestii dotyczącej zakończenia współpracy z AmRest nadal jest niekompletna. Poza cytowanym w liście fragmentem Tomasz Bałuk...

27 maja 2002

Uwaga

Informujemy, że ostatnie wydanie Dziennego Serwisu "MiMP" w tym miesiącu ukaże się w środę 29 maja br. Na kolejne zapraszamy...

28 maja 2002

Uwaga

Informujemy, że ostatnie wydanie Dziennego Serwisu "MiMP" w tym miesiącu ukaże się w środę 29 maja br. Na kolejne zapraszamy...

28 maja 2002

Jacek Dzierwa z Procter & Gamble został prezesem Pro-Marki

Jacek Dzierwa, dyr. generalny Procter & Gamble w Polsce, zastąpił Zbigniewa Wróbla na stanowisku prezesa Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych...

28 maja 2002

TVP zwiększa ofertę sportową

W najbliższych miesiącach Telewizja Polska SA zamierza zwiększyć swoją ofertę sportową. Kierownictwo TVP chce, by sport był jednym z głównych...

28 maja 2002

Specjalne popołudniowe wydanie "Metropolu" na czas mundialu

"Metropol", stołeczny bezpłatny dziennik, będzie miał specjalne popołudniowe wydania przez cały czas trwania Piłkarskich Mistrzostw Świata Korea-Japonia 2002. Wydania będą...

28 maja 2002

NOM rozpoczął kampanię informacyjną

Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) rozpoczął ogólnopolską kampanię informacyjną skierowaną do swoich klientów, którym firma wysłała 3,8 mln zaległych rachunków. Od...

28 maja 2002

Dorota Inés Nowak odchodzi z Agory SA do agencji BCA SA

Dorota Inés Nowak będzie od czerwca br. pracownikiem agencji public relations Business Communications Assiociates (BCA) SA. Obejmie stanowisko konsultanta. Przez...

28 maja 2002

Joanna Kowalczuk w szeregach agencji Wytwórnia PR

Joanna Kowalczuk dołączyła do agencji Wytwórnia PR, gdzie będzie zajmować się strategiami wprowadzania na rynek marek produktów, a także nowymi...

28 maja 2002

Agnieszka Bakiensztos została nowym rzecznikiem prasowym AMS SA

Agnieszka Bakiensztos została nowym rzecznikiem firmy reklamy zewnętrznej AMS. Zastąpiła na tym stanowisku Aleksandrę Gutkowską-Maciejuk, która zrezygnowała z tej funkcji...

28 maja 2002

Internetowy serwis poznańskiej WSKiZ

Wyższa Szkoła Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu uruchomiła serwis internetowy. Projekt opracowała i zrealizowała agencja Gammanet. Uruchomiona witryna jest pierwszym...

28 maja 2002

W odpowiedzi

Obszerne fragmenty listu Krzysztofa Czupryny, byłego head of country Grupy Ogilvy, w odpowiedzi na wczoraj opublikowany list od Tomasza Bałuka,...

29 maja 2002

Uwaga

Informujemy, że ostatnie wydanie Dziennego Serwisu "MiMP" w tym miesiącu ukaże się w środę 29 maja br. Na kolejne zapraszamy...

29 maja 2002

KRRiTV uwolni sześć częstotliwości telewizyjnych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła decyzję w sprawie dziewięciu naziemnych częstotliwości telewizyjnych zwolnionych przez Canal Plus. Na sześć z...

29 maja 2002

"Mama i Dziecko" - nowy tytuł dla rodziców Wydawnictwa Bauer

Wydawnictwo Bauer wprowadza 5 czerwca br. nowy magazyn dla młodych rodziców "Mama i Dziecko". Jego grupą docelową są kobiety w...