M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

3 lutego 2012

Trwa kampania launchowa Sunbites z portfolio Frito Lay

Kampanię przygotowała agencja 303.

3 lutego 2012

Equinox kończy współpracę z ZOG-iem i przejmuje jego menedżerów

Po kilku tygodniach rozmów Equinox Polska podjął decyzję o zakończeniu współpracy z ZenithOptimedia. Chce teraz wzmocnić swój wizerunek niezależnego domu mediowego. Powiększa też zespół o dwóch menedżerów z ZOG-u.

3 lutego 2012

ZOG ma PR managera

Anna Czajkowska zajmie się komunikacją ZenithOptimedia.

3 lutego 2012

Pietrucha gwiazdą marki Olay

P&G angażuje kolejną aktorkę do promocji nowej linii kosmetyków Olay.

3 lutego 2012

Marcin Fuszpaniak w zarządzie Prasy Poznańskiej

Menedżer będzie zarządzał działem marketingu oraz nadzorował procesy produktowe i sprzedażowe.

3 lutego 2012

Adpol wygrał "mały" przetarg w Warszawie

Władze stolicy mają przedłużyć umowę na zarządzanie wiatami przystankowymi i reklamą, która się na nich znajduje z dotychczasowym partnerem.

3 lutego 2012

Ipsos ma uczestniczyć we wprowadzeniu standardu badań outdooru

Spółka, która ma je zlecić ma przyjąć nazwę Postar Polska.

6 lutego 2012

Anna Telakowiec prawdopodobnie odchodzi z USP Zdrowie

Dyrektor marketingu żegna się z firmą - wynika z naszych informacji.

6 lutego 2012

BMW z cyklem zimowych eventów

Unlimited Events realizuje duży projekt dla BMW.

6 lutego 2012

Nielsen z nowym dyrektorem Bases

Monika Stężewska-Kruk poprzednio kierowała działem badań w USP Zdrowie.

6 lutego 2012

Billboardy sponsorskie Fortuny

Rusza kampania marki w TVN.

6 lutego 2012

Dawid Forysiak w Sanofi-Aventis

Firma ma nowego marketing directora OTC.

6 lutego 2012

ID Investigation Discovery w monitoringu

Najmłodsza stacja z portfolio Discovery wchodzi do badań Nielsena.

6 lutego 2012

Gerber ruszył z nową kampanią

Reklamy promują mleko dla niemowląt.

6 lutego 2012

El Padre powiększa dział kreacji

Do agencji dołączyła Iza Arasimowicz.

6 lutego 2012

Nowy sponsor Wisły

Krakowski klub będzie miał nowego partnera, a niewykluczone, że sponsora zyska także Polonia Warszawa.

6 lutego 2012

Marzec droższy w ofercie Atmediów

Dom sprzedaży kanałów tematycznych podnosi ceny reklam.

6 lutego 2012

O2 reklamuje się w radiu

Kampania jest kontynuacją działań outdoorowych, które były prowadzone w grudniu ub.r.

6 lutego 2012

Drugie uderzenie kampanii Playa

Agencja Grandes Kochonos i dom mediowy MediaCom odpowiadają za kolejną odsłonę kampanii "Play gwarantuje najlepszą ofertę na rynku, potwierdzoną wyborem klientów".

6 lutego 2012

LG prowadzi roczny projekt rekomendacji swoich produktów

Za działania dla marketera odpowiada Streetcom.

6 lutego 2012

SMB z Lewiatanem w sprawie regulacji UE

Stowarzyszenie tworzy szerszą koalicję mającą na celu powstrzymanie przyjęcia nowego rozporządzenia UE w sprawie ochrony danych osobowych w obecnym kształcie.

6 lutego 2012

Sprostowanie: Nie wiadomo, kto się zajmie standardem badań outdooru

Firmy reklamy zewnętrznej utrzymują, że nie wybrały firmy badawczej, z którą mają współpracować przy pomiarach. Sprostowanie w tej sprawie nadesłał Waldemar Kruk ze spółki Polskie Badania Outdooru.

6 lutego 2012

Ewa Wojtarowicz w Dobra Communications

Agencja PR wzmacnia zespół.

6 lutego 2012

Izmałkowa Consulting rozpoczęła badania dla Skandii

Badania etnograficzne mają posłużyć marketerowi do rozwoju produktów z portfolio.

6 lutego 2012

4P zaprezentowało Teczkę Trendów 2012

Firma badawcza rozpoczęła realizację nowego cyklicznego projektu badawczego.

6 lutego 2012

Ruszyła pierwsza kampania Kauflandu

Autorem kreacji detalisty jest agencja Scholz & Friends.

6 lutego 2012

Rafał Betlejewski rezygnuje z kierowania agencją Koledzy

Jej współzałożyciel i dyrektor kreatywny zamierza skupić się na pracy twórczej i artystycznej.

6 lutego 2012

Walentynkowe "Party" z kampanią

Najnowszy numer magazynu będzie miał wsparcie promocyjne.

7 lutego 2012

Sprostowanie: Mentlewicz international new business directorem w Hypermedia Isobar

Błędnie podaliśmy nazwę stanowiska Mateusza Mentlewicza.

7 lutego 2012

Była szefowa marketingu Panasonica w Wienerbergerze

Klaudia Głowacka została szefową marketingu jednego z liderów ceramiki budowlanej.

7 lutego 2012

NK otwiera spółkę badawczą

Za jej utworzenie, rozwój i koordynowanie odpowiada Krzysztof Sobieszek.

7 lutego 2012

Awanse w dziale sprzedaży Time'u

W spółce Time menedżerskie stanowiska objęło kilku pracowników działu sprzedaży krajowej.

7 lutego 2012

Cyfra+ z kampanią promocyjną

Kampania w konwencji teleturnieju telewizyjnego została przygotowana przez 303.

7 lutego 2012

ADHD produkuje serial komediowy

Agencja z grupy Brain rozwija działalność kontentową.

7 lutego 2012

Profil małego internauty

Ponad połowa najmłodszych badanych użytkowników sieci (7-14 lat) buszuje w niej codziennie, a ponad 80 proc. dzieci przynajmniej kilka razy w tygodniu.

7 lutego 2012

Agata Kuśnierek w Ipsosie

Badaczka rozpoczyna pracę w dziale Ipsos Loyalty.

7 lutego 2012

Dalsze zmiany w USP Zdrowie

Obowiązki Tomasza Koski przejęła Elżbieta Urbaczka.

7 lutego 2012

Egmont reklamuje nowy magazyn "Kajko i Kokosz"

Wydawnictwo wprowadza nowy magazyn dla dzieci o kultowych bohaterach "Kajko i Kokosz". Do każdego wydania dołączona będzie gra na CD.

7 lutego 2012

MasterCard stawia na europejski futbol

Przez najbliższe trzy miesiące MasterCard będzie reklamował się jako sponsor Euro 2012 i rozdawał ponad pół tysiąca biletów na mecze.

7 lutego 2012

Stefczyk reklamuje się w sieci

Ruszyła internetowa kampania wizerunkowa Kas Stefczyka.

7 lutego 2012

Onet startuje z nową kampanią

Działania są kontynuacją ubiegłorocznych aktywności reklamowych wspierających zmianę pozycjonowania Onetu.

7 lutego 2012

Kanały 4Fun Media mają swoich menedżerów

Stacje należące do grupy 4Fun Media powołały własnych channel managerów.

7 lutego 2012

Harpula naczelnym "Gazety Krakowskiej"

Krakowski dziennik ma nowego redaktora naczelnego.

7 lutego 2012

Świątek awansuje w Mindshare

Maciej Świątek zastąpił Magdalenę Mulengę na stanowisku director, client leadership.

7 lutego 2012

Storck zachęca do tworzenia komiksu

Marka Nimm2 Śmiejżelki rusza ze specjalnych konkursem na komiks.

7 lutego 2012

Facebookowa Serenada Heinekena

Marka piwa rozpoczyna walentynkowy projekt z udziałem polskich gwiazd w social mediach.

8 lutego 2012

Kaczmarek-Kubicka szefem marketingu Garniera

Po awansie Adama Niteckiego w międzynarodowych strukturach koncernu L'Oreal Paulina Kaczmarek-Kubicka zastąpiła go w Polsce.

8 lutego 2012

Tv.Disco rusza ze sprzedażą reklam

Stacja muzyczna od przyszłego miesiąca będzie sprzedawać czas reklamowy.

8 lutego 2012

Lowe GGK dla Unilevera w Rosji [wideo]

Agencja przygotowała kampanię dla marki Knorr skierowaną na rynek rosyjski.

8 lutego 2012

Kobosko zamiast Lisa we "Wprost"

Wydawca "Wprost" zakończył współpracę z Tomaszem Lisem i funkcję naczelnego powierzył Michałowi Kobosce.