M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 lutego 2012

Chuck Norris przyjdzie do BZ WBK za trzy dni

Strażnik Teksasu będzie reklamował pożyczki gotówkowe.

21 lutego 2012

Bridgestone przedłuża umowę z Sales Link

Producent opon i wyrobów gumowych kolejny rok będzie współpracować z tą samą agencją.

21 lutego 2012

Awanse w dziale client service agencji Tequila/Polska

W agencji awansowały dwie osoby z poznańskiego działu client service.

21 lutego 2012

Faceaddicted z Socialbakers

Agencja została partnerem firmy o międzynarodowym zasięgu specjalizującej się w badaniach social mediów.

21 lutego 2012

Okazje.info w ofercie ARBOnetwork

Co miesiąc Okazje.info odwiedza 1,75 mln użytkowników, którzy generują prawie 12 mln odsłon.

21 lutego 2012

Były dyr. marketingu banku BPH pokieruje komunikacją marketingową Meritum Banku

Piotr Machel obejmie stanowisko dyrektora komunikacji marketingowej Meritum Banku.

21 lutego 2012

Pkt.pl współpracuje z Nk.pl

Oferta Pkt.pl zostanie rozszerzona m.in. o tworzenie mechanizmu grup w polskim serwisie społecznościowym. Ma to pomagać w komunikowaniu się marek z konsumentami.

21 lutego 2012

Michael Hähnel nowym prezesem Nivea Polska

W związku z przejściem na emeryturę Heinza Jürgena Stütinga nowym szefem polskiego oddziału Nivei został Michael Hähnel.

21 lutego 2012

Natemat.pl nie będzie zarabiał na tradycyjnych reklamach

Projekt Lisa nie będzie zarabiał na tradycyjnych formatach internetowych.

21 lutego 2012

Sphinx promuje mistrzowską Kolekcję Kibica

Sieć restauracji rusza z kampanią nawiązującą do Euro 2012.

21 lutego 2012

"Polityka" zmniejsza zespół

Wydawca tygodnika zmniejsza zatrudnienie.

21 lutego 2012

Milion od Maspeksu

Marketer loterią promocyjną wspiera sprzedaż swojego energetyku.

21 lutego 2012

Rajska promocja Horteksu

Wycieczki na Wyspy Kanaryjskie mają skusić do zakupu marki Costa.

22 lutego 2012

Jerzy Dudek twarzą kampanii produktów Ferrero

Bramkarz zachęca do loterii.

22 lutego 2012

Nestle Nespresso premiuje zakup ekspresów

W połowie marca rusza promocja wybranych urządzeń.

22 lutego 2012

Wizerunkowo-promocyjna komunikacja Goplany

Jutrzenka Colian ruszyła z drugą odsłoną kampanii czekolad.

22 lutego 2012

Polacy o autach hybrydowych

Najwięcej badanych kojarzy je z marką Toyota.

22 lutego 2012

Duże zmiany w kreacji Change Communications

Sześciu członków działu kreatywnego opuściło agencję.

22 lutego 2012

Payback wprowadza e-kupony

Użytkownicy Paybacka nie będą musieli już drukować kuponów zniżkowych. Ruszyła kampania informacyjna.

22 lutego 2012

Marzec droższy w Polsacie o 7 proc.

"Must be the music" będzie najdroższą pozycją w wiosennej ramówce stacji. Telewizja wprowadzi jedną nowość - "Tylko taniec".

22 lutego 2012

"Polityka" obniża pensje o 10 proc.

Zmniejszenie wynagrodzenia obejmie część pracowników wydawnictwa.

22 lutego 2012

Różycki awansuje w ARBOinteractive

Nominacja na stanowisko head of product development Grupy.

22 lutego 2012

Szymon Majewski w nowym wcieleniu

Bank PKO BP rusza z kampanią reklamową nowej oferty pożyczek gotówkowych. Będziemy więc mieć niecodzienny pojedynek Chucka Norrisa z Szymonem Majewskim.

22 lutego 2012

Cwojdziński zajmie się marką Müller

Były trade marketing manager Kompanii Piwowarskiej pokieruje działaniami marketingowymi marki Müller.

22 lutego 2012

Eura7 z nowym account managerem

Kamila Joniak zasili zespół agencji interaktywnej.

22 lutego 2012

Media Markt szykuje projekt nawiązujący do Euro 2012

Sieć marketów z elektroniką, sprzętem AGD i multimediami w przewrotny sposób postanowiła nawiązać do Euro 2012.

22 lutego 2012

Tymbark chce zwiększyć częstotliwość spożycia

Marketer inwestuje w reklamę marki, by zwiększyć rotację produktów w sklepach.

22 lutego 2012

YouTube w grudniu lepiej od Onetu

Nowa fala Megapanelu nie przynosi znaczących zmian, ale serwisy społecznościowe odnotowały niewielki odpływ użytkowników.

23 lutego 2012

Maspex wspiera sprzedaż Puchatka

Marketer rusza z loterią nawiązującą do Euro 2012.

23 lutego 2012

IDMnet tworzy nową sieć tematyczną

Dotyczy tematyki biznesu, finansów i prawa.

23 lutego 2012

Ministerstwo unieważniło przetarg

Żadna agencja nie potrafiła spełnić oczekiwań Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.

23 lutego 2012

Facebook ogranicza liczbę znaków w reklamach

Zmiany wejdą w życie z końcem tego miesiąca.

23 lutego 2012

Więcej Krakusa w kategorii koncentratów zup

Lider kategorii wprowadza nowość do swojej oferty.

23 lutego 2012

Bank BPH przekonuje, że gra fair

Nowa komunikacja swoją prostotą ma udowadniać, że bank nie ma nic do ukrycia i klientów traktuje uczciwie

23 lutego 2012

Burger King konsekwentnie podkreśla smak swoich burgerów

Grill, ogień i wołowina niezmiennie w najnowszej kampanii sieci.

23 lutego 2012

Marta Mucha w Kompanii Piwowarskiej

Marketer ma nowego BTL managera.

23 lutego 2012

Ruszył serwis Tomasza Lisa

Jakie pierwsze wrażenie zrobił na przedstawicielach branży interaktywnej?

23 lutego 2012

Stars koordynuje przetarg mediowy Inco-Veritasu

Firma doradcza Rafała Szysza koordynuje przetarg na obsługę mediową Ludwika.

23 lutego 2012

Badziak ostatecznie rozstał się z BR TVP

Były szef BR TVP już nie współpracuje z telewizją.

23 lutego 2012

TradeTracker wzmacnia zespół

Justyna Sobolak przeszła do sieci reklamy afiliacyjnej z agencji 4Frame.

23 lutego 2012

Egipt z kampanią reklamową

Autorem kreacji jest JWT.

23 lutego 2012

BBC chce być jedną z pięciu największych grup telewizyjnych w Polsce

Główne cele polskiego oddziału BBC Worldwide to zwiększenie dystrybucji kanałów oraz wzmocnienie wizerunku marki jako medium dostarczającego rozrywkę. W tym roku nadawca nie planuje wprowadzenia nowych kanałów.

23 lutego 2012

About Ad z nowym creative directorem

Wojciech Malec pokieruje kreacją poznańskiego oddziału agencji.

24 lutego 2012

Restrukturyzacja w Young & Rubicam Brands

Od początku roku firmę opuściło pięciu menedżerów wysokiego stopnia. CEO Y&R John Domas chce, żeby dział kreacji był dwa razy większy od client service.

24 lutego 2012

Hiszpańskie oliwki szukają agencji kreatywnej

Do projektu potrzebna jest agencja full service, ale z dobrze rozwiniętą kompetencją PR.

24 lutego 2012

Z MRM do TBWA/Tequila

Jakub Szymczyk dołączył do zespołu digitalowego.

24 lutego 2012

Nowa kampania Philipsa z QR kodami

Autorem kampanii jest DDB.

24 lutego 2012

Tomasz Kot powraca do reklam Netii

W tym roku operator chce mocno postawić na telewizję.

24 lutego 2012

Platige Image z projektem dla Kataru

Polskie studio zrealizowało część projektu "Dream 2030" dla State National Day Celebrations Organising Committee of Qatar. Obecnie trwają rozmowy o możliwości przedłużenia współpracy.

24 lutego 2012

Actimel innowacyjnie w internecie

Agencja Pride & Glory Interactive w ramach zintegrowanej kampanii przygotowała grę na podobieństwo produkcji firmy Zynga.