M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 maja 2002

Specjalne akcje "Gazety Wyborczej" w związku z mundialem

"Gazeta Wyborcza" w wielu swoich produktach oferuje czytelnikom mundialowe atrakcje. W piątek 31 maja br. dziennik podniesie nakład do 930...

29 maja 2002

Pierwsza kampania Plus GSM zrealizowana przez McCann-Erickson

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa sieci Plus GSM, należącej do firmy Polkomtel SA, pod hasłem "Jutro zaczyna się dziś". Autorem...

29 maja 2002

Agencja PZL realizuje kampanię nowego produktu firmy Felix

Agencja reklamowa PZL jest odpowiedzialna za kreację kampanii reklamowej nowego produktu firmy Felix Polska - orzeszków Felix Crispers. Strategię wprowadzenia...

29 maja 2002

Rusza kampania reklamowa napoju Polocockta

Rusza kampania reklamowa napoju gazowanego Polocockta, produkowanego przez przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe Zbyszko z Białobrzegów. Kampania, realizowana przez CB4 Agencję Promocji i...

29 maja 2002

Ruszyła kampania reklamowa ubezpieczeń TUiR Warta SA

Do końca czerwca będzie trwała kampania wizerunkowo-produktowa ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta SA. Kampania, której budżet...

29 maja 2002

Carlsberg - Okocim SA rozpoczął promocję piwa Volt

Grupa Carlsberg - Okocim SA rozpoczęła kampanię promocyjną piwa Volt. Akcja prowadzona jest w prasie i radiu oraz w formie...

29 maja 2002

Sprostowanie

Nowym członkiem zarządu agencji reklamowej NoS/BBDO została Ewa Duda-Maciejewska, a nie jak podaliśmy w DS "MiMP" z 27 maja br.,...

3 czerwca 2002

Dariusz Eckert przejął udziały w firmie reklamy zewnętrznej ARZ Galicja

Krakowski biznesmen Dariusz Eckert został jedynym udziałowcem firmy reklamy zewnętrznej ARZ Galicja (o akwizycji informowaliśmy w DS "MiMP" z 22...

3 czerwca 2002

TVP SA planuje stworzenie dwóch nowych kanałów telewizyjnych

TVP SA chce powołać dwa nowe kanały telewizyjne. Taki plan zakłada strategia TVP na lata 2002-2006 przedstawiona przez "nowy" zarząd...

3 czerwca 2002

Nowy dyrektor kreatywny Euro RSCG New Europe

Jacek Maciejewski jest od 1 czerwca dyrektorem kreatywnym Euro RSCG. Przez ostatnie dwa lata piastował on stanowisko creative group head...

3 czerwca 2002

Daniel Lenarczyk objął stanowisko dyrektora mediów w Zenith Media

Daniel Lenarczyk został nowym dyrektorem mediów domu mediowego Zenith Media, zastępując na tym stanowisku Jakuba Potrzebowskiego, obecnego dyrektora generalnego firmy....

3 czerwca 2002

Promocja marki Rama Unilever Polska powiązana z prenumeratą G+J Polska

Unilever Polska SA prowadzi konkurs, w którym nagrodami są prenumeraty trzech miesięczników wydawnictwa G+J Polska: "Claudii", "Mojego Mieszkania" i "Mojego...

3 czerwca 2002

Unity Line reklamuje swoje usługi w Polsce, Danii i Szwecji

Polski przewoźnik promowy Unity Line rozpoczął prasową kampanię promocyjną, która potrwa do połowy lipca br. Kreację i strategię przygotowała szczecińska...

3 czerwca 2002

Hochland Polska rozpoczyna kampanię outdoorową serów Valbon

Hochland Polska rozpoczyna kampanię outdoorową serów Valbon. "Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży serów" - mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR trade marketing...

3 czerwca 2002

Urodzinowa promocja Volvo

Volvo Polska przygotowało z okazji 75. urodzin specjalną promocję, którą wspiera kampania reklamowa. W promocji zaoferowano modele Volvo S40 i...

3 czerwca 2002

Atlantic promuje nową linię bielizny

Atlantic, firma produkująca bieliznę, przeprowadzi konkurs promujący nową linię bielizny dla młodzieży (marka Atlantic). Kreację kampanii firma przygotowała we własnym...

3 czerwca 2002

Letnia promocja konsumencka Kolastyny

Laboratorium Kolastyna przygotwało letnią promocję emulsji do opalania. Osią akcji będzie promocja konsumencka, w której do wybranych produktów dodawane będą...

3 czerwca 2002

Komitet Techniczny 2001 zgadza się łączyć badania radia 2001 i 2002

Po trwających cztery miesiące dyskusjach Komitet Techniczny 2001, czyli współwłaściciele zeszłorocznego badania Radio Track, wyraził zgodę na połączenie danych z...

3 czerwca 2002

Konkurs "Businessman Magazine" na Polską Markę Roku rozstrzygnięty

Wedel, Winiary i Radio Zet - te marki otwierają Złotą Dziesiątkę konkursu na Polską Markę Roku. Konkurs zorganizował "Businessman Magazine",...

3 czerwca 2002

D'Arcy promuje limitowaną serię szczoteczek Blend-a-med

Wystartowała kampania Blend-a-med Spinbrush - serii elektrycznych szczoteczek do zębów dla dzieci. Kampania obejmuje trzy 15-sekundowe spoty telewizyjne. Dwa z...

3 czerwca 2002

Wyjaśnienie

W informacji zamieszczonej w DS "MiMP" 24 maja br. i dotyczącej kampanii reklamowej wprowadzanego na polski rynek napoju Mountain Dew,...

3 czerwca 2002

Odpowiedź na list Tomasza Bałuka, dyrektora generalnego Gruppa66/Ogilvy, opublikowany 27 maja br.

Komentując list pana Tomasza Bałuka, można tylko rzec - papier wiele zniesie. Nie będziemy na tych łamach uprawiać propagandy, tym...

3 czerwca 2002

Radio Zet zakupiło prawa do transmisji meczów piłkarskich mistrzostw świata

Radio Zet zakupiło prawa do transmisji meczów piłkarskich mistrzostw świata. Po raz pierwszy w historii polskich mediów relacji z meczów...

4 czerwca 2002

Bauer i Media Styl rozbudowują swoje działy handlowe

W Media Stylu (wydawcy "Twojego Stylu" i "Filipinki"), spółce należącej do Wydawnictwa Bauer, utworzono nowe stanowisko: dyrektor ds. klientów strategicznych...

4 czerwca 2002

TVN 24 dostępny w sieci kablowej Aster City i internecie

Od 3 czerwca br. sygnał TVN 24 jest dostępny w sieci Aster City Cable. Dzięki umowie z Aster City TVN...

4 czerwca 2002

SBS Broadcasting sprzeda ITI Holdings akcje telewizji TVN

SBS Broadcasting podpisał umowę sprzedaży posiadanego pakietu 33 proc. akcji telewizji TVN spółce ITI Holdings, należącej do grupy ITI. Wartość...

4 czerwca 2002

Kampania Żywca - "wodna", ale "piwna"

Na początku czerwca na billboardach pojawiła się kampania wody mineralnej Żywiec Zdrój, której producentem jest spółka Polska Woda. Polska Woda,...

4 czerwca 2002

Wirtualna Polska startuje z drugą  Netmanią

Wirtualna Polska rozpoczęłą drugą edycję konkursu Netmania (www.netmania.wp.pl). Partnerami portalu zostały Kawasaki Polska i Nordea (bank i towarzystwo ubezpieczeń na...

4 czerwca 2002

Kampania reklamowa produktów do opalania Nivea

Koncern Beiersdorf-Lechia rozpoczął produktową kampanię promującą serię kosmetyków do opalania "Nivea Sun". Celem kampanii jest promocja produktów Nivea. Kreację przygotowała...

4 czerwca 2002

Kiosk agencji Ciszewski

Agencja Ciszewski Public Relations uruchomiła nową stronę internetową www.ciszewskipr.pl. Uruchomiona w niej została nowa usługa "Kiosk Medialny". Kiosk jest zbiorem...

4 czerwca 2002

Dziennikarze Eurosportu w serwisach Ery

Od początku MŚ w piłce nożnej dziennikarze Eurosportu Polska dostarczają kontent dla serwisów SMS, WAP oraz serwisu głosowego sieci telefonii...

4 czerwca 2002

Digital One dla Pepsi Cola General Bottlers

Agencja interaktywna digital One promuje marki Pepsi na Węgrzech i wśród polskich kibiców. Agencja jest twórcą okolicznościowej witryny piłkarskiej Pepsi...

4 czerwca 2002

Serwis internetowy i ekstranet Biura Reklamy TVP

Firma AMG.net zakończyła wdrożenie zaawansowanego rozwiązania informatycznego na zlecenie Biura Reklamy TVP SA. W skład wdrożonego systemu wchodzą: publiczny serwis...

4 czerwca 2002

Serwisy mundialowe "Przeglądu Sportowego"

Wraz z rozpoczęciem mistrzostw świata ruszył serwis mundialowy wortalu www.sports.pl wydawnictwa Marquard Sport Media (wydawcy "Przeglądu Sportowego", "Tempa" i "Sportu")....

4 czerwca 2002

Mówi się w Idei

Idea przedłużyła promocję "Mówi się" - wprowadzoną wcześniej na okres 1.03.-31.05.2002 - do końca czerwca. Gratisowe doładowanie przysługuje każdemu użytkownikowi...

4 czerwca 2002

Nowe osoby w Media Stylu

W Dziale Promocji spółki Media Styl, kierowanym przez Jolantę Jagodzińską, rozpoczęły pracę dwie nowe osoby: Justyna Mielech, absolwentka Wydziału Psychologii...

5 czerwca 2002

Spółka Jagielski/Majewski wykreuje kampanię "Vivy!"

Magazyn "Viva!" planuje nową kampanię reklamową. Po przetargu Edipresse Polska, wydawca magazynu, wybrało na potrzeby kampanii pomysł niezależnej spółki autorów...

5 czerwca 2002

Agencja reklamowa TBWAWarszawa wzmocniła dział kreacji

Od czerwca br. dział kreacji agencji reklamowej TBWAWarszawa został powiększony o dwie nowe osoby. Na stanowisku deputy creative director, jako...

5 czerwca 2002

Maciej Teliszewski rozstaje się z Eurozetem

Maciej Teliszewski, starszy doradca ds. planowania strategicznego Eurozetu, będzie pracował w holdingu Eurozet (właściciel m.in. Radia Zet i Radiostacji) tylko...

5 czerwca 2002

Zenith Media udostępnił serwis internetowy poświęcony mundialowi

Dom mediowy Zenith Media uruchomił stronę interaktywną poświęconą Mistrzostwom Świata w Piłce Nożnej Korea/Japonia 2002. Pod adresem www. zenithmedia.net/worldcup2002 można...

5 czerwca 2002

Geronia Poland wydaje polską edycję magazynu "Hustler"

Wydawnictwo Geronia Poland wydaje polską edycję magazynu "Hustler". "Polskie wydanie ma podtytuł "Pismo seksu, polityki i protestu", a jego grupą...

5 czerwca 2002

Hachette Filipacchi Polska tworzy dział public relations

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska (HFP), wydawca magazynów "Elle", "Elle Decoration", "Film", "Samo Zdrowie", "Maxim" oraz "Marie Claire" (wydawcą tego tytułu...

5 czerwca 2002

MI Promocja oferuje reklamę na statku przy Starym Mieście w stolicy

MI Promocja - firma sprzedająca reklamy w pociągach InterCity i EuroCity - oferuje reklamodawcom powierzchnię na statku-barze przycumowanym na Wiśle...

5 czerwca 2002

Internetowe targi dla instytucji edukacyjnych

Spółka Communication Partners, właściciel wortalu rekrutacyjnego www.pracuj.pl, planuje zorganizowanie w ciągu najbliższych kilkunastu dni wirtualnych targów edukacyjnych. Impreza będzie przeznaczona...

5 czerwca 2002

Od redakcji

Subtelna różnica: wyrażenie "Niepotwierdzone przez "MiMP" informacje prasowe z ostatniej chwili" oznacza, że nasz zespół redakcyjny odebrał oficjalne informacje prasowe,...

5 czerwca 2002

Nowe formaty reklamowe DITEL

W czerwcu br. ruszyła kampania reklamowa TP DITEL SA, wydawcy książek telefonicznych "tel" (Telekomunikacji Polskiej SA). Media zaplanował i zakupił...

5 czerwca 2002

Zmiana na stanowisku redaktora naczelnego "Trybuny Śląskiej"

Obecnie stanowisko redaktora naczelnego "Trybuny Śląskiej" piastuje Romuald Orzeł, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego "Dziennika Bałtyckiego". Dotychczasowy redaktor naczelny "Trybuny Śląskiej"...

5 czerwca 2002

Zbigniew Boniek codziennie i wyłącznie w RMF FM

Codziennie rano w porannym programie Tadeusza Sołtysa "Wstawaj szkoda dnia" komentuje wydarzenia mistrzostw wiceprezes PZPN Zbigniew Boniek. Z jednym z...

5 czerwca 2002

Murator informuje o wzroście sprzedaży niedawno przejętych tytułów

Wydawnictwo Murator poinformowało o dobrych wynikach sprzedaży miesięczników przejętych w ub.r. od Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych (ZPR-y). Na poprawę ich kondycji...

5 czerwca 2002

Agfa otwiera sieciowy serwis Agfa Image Center

Agfa poinformowała o wprowadzeniu internetowego serwisu Agfa Image Center. Jest to działający online sieciowy serwis wykonywania odbitek fotograficznych. Jego odbiorcami...