M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 marca 2012

Pompidou dla Plusa

Agencja Pompidou promuje nowy multimedialny salon Plusa przy ul. Chmielnej.

13 marca 2012

Kolejne osoby w Novem Group

W agencji zatrudniono new business executive'a i media plannera.

13 marca 2012

Łomża sponsorem transmisji Formuły 1

Marka należąca do Browarów Regionalnych Łomża przez cały tegoroczny sezon angażuje się w transmisje wyścigów.

13 marca 2012

Sprostowanie: W Ogilvy Action pracują 22 osoby

We wczorajszym MMP24 w informacji pt. "Publicis wzmacnia kreację" błędnie podaliśmy liczbę pracowników agencji Ogilvy Action.

13 marca 2012

Polsat szykuje nowy kanał telewizyjny

Cyfrowy Polsat stawia na internet - za 150 mln zł kupuje Iplę i uruchomi telewizję mobilną.

13 marca 2012

Profil piłkarski w sieci Behavia

Witryny sieci Behavia odwiedzają 4 mln osób odpowiadających profilowi "kibic piłkarski".

13 marca 2012

P&G wchodzi w segment tabletek do zmywarek

Marketer wprowadza na rynek markę Fairy Jar Expert.

13 marca 2012

Kubuś spełnia marzenia z dzieciństwa

Maspex ruszył z konkursem dla starszych konsumentów.

13 marca 2012

Universal McCann podsumuje wydatki netto za I kw.

Wkrótce dom mediowy opublikuje swój pierwszy monitoring wydatków reklamowych netto.

13 marca 2012

Hyundai rozdaje bilety na Euro 2012

Wybrany w konkursie slogan umieści na autokarach.

13 marca 2012

Praktiker stawia na Gajwera

Ruszyła wiosenna komunikacja Praktikera. Jej hasłem jest "Gajwer jest wśród nas".

13 marca 2012

Tymbark pokazuje w reklamie emocje najmłodszych

Ruszyła kolejna edycja turnieju "Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku".

13 marca 2012

Skarga Piekarskiej wpłynęła do Komisji Etyki Reklamy

Wiceszefowa SLD walczy z wyidealizowanym obrazem modelek w reklamach kosmetyków.

14 marca 2012

Ceramika Paradyż z nową kampanią

Za kreację odpowiedzialna jest agencja Red8.

14 marca 2012

BGŻ uderza w detal

Bank BGŻ chce wzmocnić swoją pozycję wśród klientów detalicznych - oferuje nowe produkty i zwiększy nakłady na reklamę.

14 marca 2012

Marquard nie widzi kontrowersji w udziale swojej naczelnej w reklamie

Redaktor naczelna "Joya" wzięła udział w kampanii Dermiki. Wydawca pisma nie widzi w tym konfliktu interesów.

14 marca 2012

Barwa po raz pierwszy z reklamą w telewizji

Firma kosmetyczna ruszy z kampanią jednego ze swoich produktów - serii Siarkowa Moc.

14 marca 2012

Szwaj dołączył do zespołu Starcomu

Zespół Coca-Coli ma nowego senior media managera.

14 marca 2012

Winiary wspierają konkursem deserowe Pomysły na...

Klienci mogą tworzyć własne odmiany deserów.

14 marca 2012

OX Media dla Volkswagena

Kulczyk Tradex promuje najmniejszego VW w social mediach.

14 marca 2012

Great Open House pracuje dla Da Grasso

Agencja zajmie się strategią marki i subbrandów. Planowane są też projekty aktywizujące markę m.in. podczas mistrzostw Euro 2012.

14 marca 2012

Animowane jeżyki po raz pierwszy w kampanii [wideo]

Cel - zbudować skojarzenie marki z przyjemnością.

14 marca 2012

Fortuna buduje wizerunek przez sponsoring TV

Marka soków na antenie TVN i Polsatu.

14 marca 2012

Marketing telewizorów Philips w rękach TPV

Nowa holendersko-tajwańska spółka będzie odpowiadać za dystrybucję i promocję telewizorów Philips.

14 marca 2012

Opus B wygrało przetarg Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich

Agencja wygrała przetarg w konsorcjum ze Starlinkiem.

14 marca 2012

Skoda chce podtrzymać zainteresowanie modelem Superb [wideo]

Wizerunkowe działania mają też umocnić pozycję importera na rynku.

14 marca 2012

"Viva!" może stać się miesięcznikiem

W ciągu najbliższych dni wydawca może zmienić częstotliwość magazynu z segmentu people.

14 marca 2012

Lewandowska w Kimberly-Clark

Przeszła z Johnson & Johnson.

14 marca 2012

"Naj" dwutygodnikiem, a "Olivia" bardziej poradnikowa

Po ostatnich zakupach wydawca ujawnia strategię dla nowych poradników.

14 marca 2012

Komisja Etyki Reklamy oddala odwołanie P&G

Spot Ambi Pur Freshelle naruszył normy Kodeksu Etyki Reklamy.

15 marca 2012

Monika Bieda awansowała w S4

Została PR & new business directorem agencji.

15 marca 2012

George Clooney w kolejnej kampanii Nespresso (wideo)

Nestle wykorzystuje wizerunek aktora w promocji marki w Polsce.

15 marca 2012

Nowa osoba w ADHD Warsaw

Do zespołu dołączył Łukasz Żukowski.

15 marca 2012

OBI z kampanią online

Za kampanię odpowiedzialne jest Biuro Podróży Reklamy.

15 marca 2012

Grupa Walk i EmLab dla TEDxWarsaw

Wydarzenie przygotuje EmLab, reklamę, PR i social media - Grupa Walk.

15 marca 2012

Hortex rozwija Leona przez innowacje

Marketer wprowadza nowoczesne opakowania soków dla dzieci.

15 marca 2012

Jet Line rozbudowuje ofertę nośników

W kwietniu powiększy sieć Motorway.

15 marca 2012

Polski MEC hubem badawczym na region

MEC uruchamia w Warszawie hub działu Analytics and Insight dla regionu Europy Środkowej i Wschodniej.

15 marca 2012

Nestle po raz pierwszy ze wspólną akcją dla wszystkich marek słodyczy

Loteria ma przybliżyć konsumentom pełną ofertę marketera.

15 marca 2012

Joanna Widacka w Pride & Glory

Poprzednio pracowała w agencji interaktywnej Eura7.

15 marca 2012

Agora chce wydać nowy magazyn dla kobiet

Wydawca zaprezentował nowy projekt magazynu dla kobiet pt. "Happy".

15 marca 2012

Transfer z Facebook NOW do Mint Media

Menedżerowie Karaś i Łukasiewicz odeszli z ARBOinteractive. Na ich stanowisko trwa rekrutacja.

15 marca 2012

Reklamowe plany Rainbow Tours

Firmę nadal obsługuje agencja Fat Baby.

15 marca 2012

SC Johnson w Polsce głównie z Gruppa66 Ogilvy

W wyniku globalnego przetargu nastąpiło przesunięcie budżetu również w Polsce.

15 marca 2012

Lisner wspiera linię Salateria [wideo]

Głównym bohaterem spotu jest królik szukający świeżych warzyw m.in. w muzeum i chłodni.

15 marca 2012

Czy Serce i Rozum zagrają w pomarańczowych koszulkach?

TP ma dylemat - jak zaadaptować format reklamowy Serca i Rozumu do komunikacji marki Orange.

15 marca 2012

Joanna Bujarska-Ciszek nie jest już dyr. marketingu CEDC

Firma ma nową strukturę marketingu.

15 marca 2012

Kolejny pakiet tematyczny w IDMnecie

W skład 4_TVfan wchodzą witryny dedykowane amatorkom seriali i innych programów telewizyjnych.

15 marca 2012

Koba awansuje w PanMedia Western

Dotychczasowa dyrektor strategiczna domu mediowego zostanie deputy managing directorem.

15 marca 2012

Alior gwarantuje pożyczki z najniższą ratą

To będzie wiodąca kampania banku w pierwszym półroczu - potrwa do końca maja.