M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 marca 2012

Zmiana naczelnej "Wysokich Obcasów"

Współtwórczyni sobotniego dodatku do "Gazety Wyborczej" objęła nowe stanowisko.

15 marca 2012

Dulux ruszy z kampanią

Marketer zdecydował się na adaptację spotu BBH.

15 marca 2012

CEDC potwierdza negocjacje z Russian Standard

Jeśli firmy osiągną porozumienie, jeden z największych producentów wódki w Rosji uzyska ponad jedną czwartą udziałów w CEDC i wpływ na zarządzanie spółką.

15 marca 2012

Agencja Up powiększa zespół

Inwestycje w ludzi wiążą się z wygranymi przetargami.

15 marca 2012

Z Pompidou do Change Integrated

Do Change dołącza senior art director.

15 marca 2012

Sharp Fan Labs najważniejszym projektem firmy na Euro 2012

Marketer zbada zachowania kibiców podczas turnieju, planuje kampanię.

16 marca 2012

ING Bank wchodzi w rynek pożyczek gotówkowych

Aż 10 dużych banków równocześnie promuje w mediach pożyczki gotówkowe.

16 marca 2012

Chuck Norris nie musi się tłumaczyć...

Bank BZ WBK rusza z kampanią reklamową kredytów dla firm.

16 marca 2012

Bartosz Gąsiorowski w Grupie Żywiec

Marketer ma nowego interactive marketing managera.

16 marca 2012

ZOG obniża prognozy dla polskiego rynku reklamy

Choć w grudniu ub.r. dom mediowy szacował tegoroczny wzrost wydatków na poziomie 3,8 proc., to obecnie zredukował swoje prognozy do poziomu 1,9 proc.

16 marca 2012

Scholz & Friends zatrudnia kolejne cztery osoby

To nie koniec inwestycji w ludzi, zapowiada dyrektor zarządzający Marcin Jeziorski.

16 marca 2012

Iplex zmierza na NewConnect

W drodze oferty prywatnej spółka chce pozyskać od 7 do blisko 15 mln zł.

16 marca 2012

Rusza kampania Air Optix Novartisu

Kampanię przygotowała poznańska agencja Zero2.

16 marca 2012

Palma z Murzynkiem rusza z kampanią [wideo]

Projekt ma zachęcić do pieczenia ciast w domu oraz używania tradycyjnych produktów.

16 marca 2012

Brytyjskie IDG pracuje z Juice-Social

Wydawnictwo ma w swoim portfolio takie tytuły, jak "CIO", "Macworld PC Advisor" czy znane także na polskim rynku "Computerworld" oraz "PC World".

16 marca 2012

"Świat Wiedzy" rusza z wydaniami ekstra

Bauer poszerza markę magazynu na dodatkowe publikacje. Wspiera je kampanią.

16 marca 2012

W ciągu dwóch lat Alior Bank zamierza podwoić liczbę swoich placówek

Do końca 2013 r. bank chce uruchomić 280 minioddziałów pod marką Alior Bank Express.

16 marca 2012

Plus reklamuje promocyjne abonamenty za 19,90 zł

Reklamę "Abonamenciątka" przygotowała agencja reklamowa PZL.

16 marca 2012

Usain Bolt i Polacy w kampanii Visy

W reklamie Polskę reprezentują Otylia Jędrzejczak, Natalia Partyka, Marek Plawgo i Paweł Wojciechowski.

16 marca 2012

Jakub Prószyński w Think Kong

Jako konsultant będzie wspierał pracę agencji w projektach socialmediowych.

16 marca 2012

Maria Seweryn ambasadorką marki Soraya

W reklamach aktorka pojawi się z poprzedniczką Krystyną Jandą.

16 marca 2012

Schulz rozpoczyna współpracę z firmą Agrecol

Producent środków do pielęgnacji roślin ruszył z kampanią.

16 marca 2012

P&G premiuje zakup Lenora

Launch nowego wariantu płynu wspiera kampanią.

16 marca 2012

Znani piłkarze ambasadorami Hyundaia

Pięciu światowej klasy piłkarzy będzie promować Hyundaia podczas Euro 2012.

16 marca 2012

Sprostowanie: Draft FCB + AdFabrika pracowała dla SC Johnson

We wczorajszej informacji błędnie podaliśmy nazwę marketera.

19 marca 2012

Plejada.pl wystartowała z kampanią wizerunkową

Oprócz tradycyjnych form reklamowych akcja zostanie wzmocniona działaniami redakcyjnymi.

19 marca 2012

BAT wprowadza "dwusmakowe" Lucky Strike

Marka Lucky Strike, która zastąpiła Goldeny, doczekała się nowego wariantu.

19 marca 2012

Urszula Jaworowska senior account managerem w Streetcomie

Awans w agencji marketingu rekomendacji.

19 marca 2012

MTV w T-Mobile?

Szczegóły wspólnego projektu partnerzy ujawnią w środę.

19 marca 2012

Wirusowy film marki Durex [wideo]

Za pierwszy lokalny projekt brandu odpowiada TBWA\Tequila.

19 marca 2012

Gruppa66 Ogilvy z nowym dyrektorem kreatywnym

Dotychczasowy senior copywriter z Change Integrated trafił do sieciowej agencji.

19 marca 2012

Dwie równoległe kampanie RMF FM

Nadawca promuje "Fakty" i jednocześnie samą stację jako lidera opinii.

19 marca 2012

Play: nie zaśmiecamy Sopotu

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play, zdecydowanie odpiera zarzuty wieceprezydenta Sopotu Bartosza Piotrusiewicza, dotyczące zaśmiecania miasta na potrzeby kampanii reklamowej.

19 marca 2012

Henkel obniża ceny swoich produktów

Dwutygodniowa akcja obejmie sklepy w całym kraju.

19 marca 2012

Nuq i Oriaq wcielone do Grupy IQS

Firma badawcza wchłonęła dwie spółki zależne.

19 marca 2012

Onet integruje serwis Q&A z Nk.pl

Użytkownicy Nk.pl mogą logować się do Zapytaj.onet.pl bez konieczności zakładania konta.

19 marca 2012

Sąd kwestionuje reklamę porównawczą Tesco

Sąd Okręgowy w Krakowie wydał wyrok, w którym uznał, że Tesco Polska naruszyło przepisy ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

19 marca 2012

Coca-Cola nie obawia się kanibalizacji w obrębie energetyków

Marketer liczy, że Monster wzmocni pozycję Burna i całej firmy w tej kategorii.

19 marca 2012

Frito Lay kończy produkcję Lay's Kabanostrrre

Chipsy o smaku wymyślonym przez konsumenta znikną z półek.

19 marca 2012

Aldona Ciosek odeszła ze Springera

Wydawnictwo bez head group managera.

19 marca 2012

Honda promuje Civic 5D

Po upływie dwóch tygodni od oficjalnej premiery Honda Poland rozpoczyna promocję modelu Civic 5D.

19 marca 2012

Joanna Wrześniowska w kreacji Infinity Group

W agencji pojawił się creative concept director.

19 marca 2012

Canal+ Cyfrowy rozwija wewnętrzny dział kreatywny

Równolegle z powtórnie prowadzonym przetargiem trwa rozbudowywanie własnych struktur kreatywno-strategicznych.

20 marca 2012

Dobry rok dla K2

K2 Internet osiągnęła zysk netto na poziomie ponad 5 mln zł. W tym roku chce inwestować w Audiotekę, a także otwiera projekt OktaWave. Dodatkowo planuje kolejne przejęcie.

20 marca 2012

Toyota mocniej zainwestuje w internet i zmieni dom mediowy

Producent samochodów utrzyma w tym roku wydatki reklamowe na podobnym poziomie jak w 2011, jednak za ich lokowanie nie będzie już odpowiedzialny ZOG, lecz PHD Media Direction.

20 marca 2012

PMPG wydziela spółkę inwestującą w filmy

Film Point Group chce zaistnieć na rynku filmowym.

20 marca 2012

Grzegorz Esz odchodzi z Netii

W ub.r. menedżer zarobił 1 mln zł w gotówce i dostanie 3,5 mln zł w akcjach.

20 marca 2012

Nowe narzędzie do projektowania packagingu

Software wprowadza na polski rynek firma 123D Solutions.

20 marca 2012

Rafał Kuźma i Anna Skuza odeszli z Young & Rubicam

Ich dalsze plany zawodowe nie są znane.

20 marca 2012

Serwisy Viacomu w Evolution Media Net

Trzy serwisy obsługiwane przez Evolution mają łączny zasięg 400 tys. użytkowników i generują prawie 9 mln odsłon.