M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 marca 2012

Tribal DDB obsłuży Carte d’Or z portfolio Unilevera

Agencja realizuje nową strategię interaktywną marki lodów Carte d’Or z portfolio Unilevera.

20 marca 2012

Codziennie radia słucha 12 mln kobiet

Najwyższe zasięgi radio notuje wśród młodszych słuchaczek.

20 marca 2012

Cursor dla Dolce Gusto

Firma zajmie się sklepem internetowym marki należącej do Nestle.

20 marca 2012

Alfa Romeo wiosennie

Koncern Fiata kontynuuje kampanię modelu Giulietta.

20 marca 2012

Młodzież prezentuje "dorosłe" podejście do reklam

Młodzi internauci oceniają reklamy podobnie jak tzw. grupa komercyjna (16-49 lat). Sposób oceny i akceptacja dla komercyjnych przekazów pokazują, że w młodym pokoleniu bunt zastępuje pragmatyzm - wynika z podsumowania czterech edycji konkursu reklamowego Spoters.

20 marca 2012

Na rynku pojawi się nowe piwo - Łomża Export Niefiltrowane

Nowy produkt otrzyma silne wsparcie reklamowe obejmujące m.in. kampanię telewizyjną.

20 marca 2012

Agora zastąpi dwa "zielone" pisma nowym magazynem

Wydawca zawiesza wydawanie "Kwietnika" i "Ogrodów". Szykuje nowe projekt.

20 marca 2012

McDonald's podnosi ceny

Firma po testach zdecydowała się na podwyżkę cen najtańszych produktów, stara się to zrekompensować konsumentom nowym produktem - McDouble.

20 marca 2012

KRRiTV odbierze koncesję ATM Rozrywka TV?

Rada wszczęła postępowanie o cofnięcie koncesji wydanej spółce ATM Grupa.

20 marca 2012

"Wydarzenia" zyskują w danych o oglądalności

Według analiz PanMedia Western spada oglądalność pasm informacyjnych TVP i TVN, zyskuje zaś Polsat.

20 marca 2012

Bartłomiej Biały awansuje w strukturach Lowe GGK

To nie koniec inwestycji w kreację.

20 marca 2012

Sharp będzie promować "oficjalne" telewizory Euro

Marketer skupi się na odbiornikach o dużych ekranach.

20 marca 2012

Jacek Pastuszka CEO norweskiej spółki Carlsberga

Polak pokieruje firmą Ringnes AS

21 marca 2012

Legend Group ze strategiem

Nowym strategiem w agencji został Daniel Wood.

21 marca 2012

Rams z własną agencją

Z Publicisu odejdą Karolina Czarnota i Monika Kamińska - mają zostać współudziałowcami nowej agencji.

21 marca 2012

Team kreatywny opuszcza Publicis

Zofia Sobolewska i Krzysztof Nienałtowski przechodzą do innej agencji sieciowej.

21 marca 2012

Mindshare planuje wzrost zysku o 20 proc.

Zdobycie jednego z największych budżetów reklamowych na rynku wyraźnie wpłynie na wyniki finansowe firmy.

21 marca 2012

206 tys. zł za film reklamowy zapłacił Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą

Spot przygotowały agencja Kolman Advertising i dom produkcyjny Blok Wschodni.

21 marca 2012

McDonald's planuje pierwszą kampanię McCafe

Sieć staje się ważnym graczem na rynku kawy out-of-home.

21 marca 2012

Tesco przetestuje e-commerce

Przed komercyjnym startem projektu sieć obsłuży zamkniętą grupę użytkowników.

21 marca 2012

Paulina Włodarska dyr. marketingu FoodCare

Córka prezesa spółki awansowała w firmie, gdyż "była merytorycznie najlepsza".

21 marca 2012

Appetita ma nowe hasło reklamowe i zmienia kod kolorystyczny

Ziołopex ruszył z nową kampanią swoich przypraw.

21 marca 2012

Carlsberg wprowadzi na rynek nową markę Somersby

Na innych rynkach funkcjonuje ona jako cydr, u nas będzie promowana jako piwny napój o smaku jabłkowym.

21 marca 2012

Multikino Media wzmacnia struktury

Witold Piszczadowski oraz Stefan Makowiecki dołączyli do biura reklamy sieci kinowej.

21 marca 2012

Reserved rozdaje zniżkowe kupony

Trwa kampania internetowa marki Reserved, w której do zdobycia są kupony zniżkowe na wiosenne zakupy.

21 marca 2012

Discovery Channel ruszył z kampanią

Za kreację odpowiedzialna jest agencja Ars Thanea.

21 marca 2012

Hochland z nową akcją w ramach Seromaniaków

Marketer rusza z projektem związanym ze zbliżającymi się mistrzostwami Europy w piłce nożnej.

21 marca 2012

USP Zdrowie przebudowuje dział marketingu

W obrębie marketingu powstał nowy dział komunikacji marketingowej i dział nowych mediów. W USP Zdrowie doszło również do awansów. Prowadzona jest także rekrutacja na trzy stanowiska.

21 marca 2012

Maspex wchodzi w kategorię fiksów

Uzupełnia nią ofertę marki Lubella.

21 marca 2012

Bauer łączy "Imperium TV" i "TV14"

Będzie wydawał tylko jeden tytuł - "TV14".

21 marca 2012

Krystyna Jarosz odchodzi z "Polityki"

Z tygodnikiem "Polityka" rozstaje się jedna z najbardziej rozpoznawalnych osób rynku prasowego.

22 marca 2012

Grupa Żywiec skupi komunikację ATL na pięciu markach

Marketer liczy, że dzięki temu zwiększy efektywność alokacji swojego budżetu mediowego.

22 marca 2012

Agros Nova przejmuje markę Fruktus

Zakup udziałów ma pomóc firmie w umocnieniu pozycji na rynku.

22 marca 2012

Relaunch największym w historii projektem Duluksa

Marketer wesprze go też największą kampanią reklamową.

22 marca 2012

Hochland reorganizuje dział sprzedaży

Celem tych działań jest lepsza dystrybucja i zwiększenie konkurencyjności dostępnej oferty.

22 marca 2012

Sprostowanie: Daniel Wood nie jest pierwszym strategiem w Legend Group

W agencji był wcześniej dział strategii.

22 marca 2012

Unilever może wprowadzić markę Tresemme

W tym roku na rynku może zadebiutować nowa marka kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów.

22 marca 2012

TNS OBOP przebadał rynek reklamy ambientowej

Na zlecenie agencji Krewcy Krawcy przeprowadzono pierwsze badanie rynku reklamy ambientowej w Polsce.

22 marca 2012

Awans w Schulz Brand Friendly

Alicja Kwiatkowska została strategy plannerem.

22 marca 2012

MTV Mobile w rok chce przyciągnąć 0,5 mln klientów

W Polsce MTV uruchamia sieć komórkową, a we Włoszech właśnie zamyka.

22 marca 2012

Grupa Nowy Szpital wybrała Think Kong

Umowa została podpisana bez przetargu.

22 marca 2012

PTC planuje pozyskanie w ciągu roku 1,6 mln klientów pre-paid

Milion klientów operator chce mieć dzięki Heyah, a kolejne pół miliona dzięki MTV Mobile.

22 marca 2012

Oknoplast i sponsoring Interu

Autorem kreacji nowej kampanii jest Grupa Eskadra.

22 marca 2012

Tyskie poleje się z tanków

Kompania Piwowarska wprowadza markę w wariancie niepasteryzowanym razem z nowym sposobem dystrybucji. Akcji towarzyszy kampania reklamowa na Górnym i Dolnym Śląsku.

22 marca 2012

Empik chce zobaczyć, gdzie się czyta

Konkurs "Tu czy tam - pokaż, jak czytasz!" wspierany jest reklamowo, głównie w salonach sprzedaży oraz internecie.

22 marca 2012

Carat szykuje zmianę corporate ID

W maju br. ruszy kampania promująca dom mediowy.

22 marca 2012

Equinox realizuje kampanię Mennicy Polskiej

Pierwszy projekt Equinoksa dla nowego klienta dotyczy kampanii serwisu internetowego.

22 marca 2012

Mustafa Old Spice'a jednak etyczny

Komisja Etyki Reklamy uznała odwołanie P&G od poprzedniej decyzji.

23 marca 2012

Osiem firm reklamowych stworzy grupę

Proces łączenia firm został już zakończony.

23 marca 2012

Don’t Worry z nowym event managerem

Agencja wzmacnia dział eventowy.