M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 marca 2012

Lowe zatrudnia team seniorski

Do zespołu kreacji agencji dołączą Katarzyna Kotowska i Grzegorz Kluczykowski.

23 marca 2012

Platforma N w stylu orientalnym

Za kreację odpowiedzialna jest Gruppa66 Ogilvy.

23 marca 2012

Biała kiełbasa w nowej kampanii Biedronki

Duda Polska przygotowała nową kampanię.

23 marca 2012

Reklama online nadal mocno w górę

Wartość rynku wyniosła 1,95 mld zł, oznacza to wzrost o 23 proc.

23 marca 2012

Silna reprezentacja GroupM w przetargu KP

MediaCom i MEC prawdopodobnie wezmą udział w przetargu koncernu SABMiller.

23 marca 2012

Fitella po raz kolejny z Elite Model Look

Marka zyskała rekomendację organizatorów konkursu.

23 marca 2012

Eurozet podnosi ceny reklam

Podwyżka wyniesie kilka procent.

23 marca 2012

Krystyna Janda reklamuje piwo Warka

Grupa Żywiec zatrudnia do reklamy znaną aktorkę.

23 marca 2012

Home.pl zatrudnia nowego PR managera

Krzysztof Kiełmiński poprzednio pracował w agencji ComPress jako account manager.

23 marca 2012

Mindshare zajmie się social mediami VW Banku

Dom mediowy będzie odpowiedzialny za pełną komunikację w social mediach klienta.

23 marca 2012

DietaLight ze Streetcomem

Agencja marketingu rekomendacji uczestniczy w launchu produktu.

23 marca 2012

Pół miliona więcej RU Facebooka

Ze styczniowego Megapanelu wynika, że prawie wszystkie duże portale notowały większą liczbę realnych użytkowników.

23 marca 2012

Sanitec Koło z nowym koordynatorem e-marketingu

Anna Rola zastąpiła na tym stanowisku Jacka Ciszewskiego.

26 marca 2012

TK Maxx ruszy z wiosenną kampanią

Kampania będzie lokalna, media zaplanuje MEC.

26 marca 2012

Lipton angażuje konsumentów

Unilever z pierwszym projektem angażującym konsumentów zielonej i białej herbaty Lipton.

26 marca 2012

Nowy chief growth officer w McCann Erickson

Stanowisko to objęła Anna Jaszczuk.

26 marca 2012

Dwaj Polacy w tegorocznym jury Cannes Lions

Polacy będą oceniali prace w kategoriach Cyber Lions i PR Lions.

26 marca 2012

Grey Warsaw wciela agencję interaktywną w swoje struktury

Agencja interaktywna Argonauts zmienia nazwę na Grey Digital i staje się częścią agencji Grey Warsaw.

26 marca 2012

Fanpage Trender przechodzi rebranding

Po zmianie identyfikacji i nazwy w ofercie znajdzie się również dodatkowe narzędzie.

26 marca 2012

Geox zamierza trzykrotnie zwiększyć liczbę sklepów w Polsce

Wkrótce rusza kampania wizerunkowa marki.

26 marca 2012

Sery Serenada prowadzą promocję konsumencką

Promocji towarzyszy kampania reklamowa zrealizowana przez agencję Wizard.

26 marca 2012

Pierwsze polskie miasta w Google Street View

Po pięciu latach od globalnej premiery usługa lokalizacyjna Google wystartowała w naszym kraju.

26 marca 2012

Polbank przedłuży współpracę reklamową z Justyną Kowalczyk

Polbank jest zadowolony ze współpracy z najlepszą polską biegaczką narciarską i przedłuży z nią kontrakt.

26 marca 2012

Koroniewska ambasadorką Avonu

Aktorka ma zostać nową twarzą jednej z linii kosmetyków Avonu.

26 marca 2012

Wyjaśnienie: MediaCom i MEC w przetargu na KP

MediaCom i MEC prawdopodobnie wezmą udział w przetargu koncernu SABMiller.

26 marca 2012

Samsung chce nadać swojej marce więcej emocji

Firma nadal będzie współpracowała z agencją reklamową Cheil, nie wyklucza jednak współpracy z Leo Burnett.

26 marca 2012

MEC, Starcom i MediaCom z największymi obrotami

Według zestawień domu mediowego MEC, na podstawie Kantar Media, top 10 domów mediowych o największych obrotach otwiera właśnie MEC.

26 marca 2012

Deichmann sprzedaje online

Detalista wszedł na rynek e-commerce z ekonomiczną ofertą.

26 marca 2012

Lowe i Open wzmocnią interactive, zachowają niezależność

Ścisła współpraca obu spółek i akwizycja agencji digital to najbliższe plany grupy.

27 marca 2012

Nowi stratedzy w Y&R Brands

Kacper Szczepanowski i Dorota Banaszak dołączyli do zespołu.

27 marca 2012

180heartbeats w rękach Jung von Matta?

Marcin Gaworski, managing director & partner 180heartbeats, nie chciał komentować naszych informacji.

27 marca 2012

Krzysztof Rejek w Interactive Solutions

Art director wraca do agencji.

27 marca 2012

GG wyda na kampanię 6 mln zł

Działania będą realizowane pod hasłem "Po prostu wszędzie".

27 marca 2012

Dunlop zaprasza do Le Mans [wideo]

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczyna kampanię, w której do wygrania są wyjazdy na jubileuszowy, 80. wyścig 24-godzinny Le Mans.

27 marca 2012

Bacardi-Martini chce zamieszać na rynku whisky

Marka William Lawson’s będzie konkurować z Johnnie Walkerem i Ballantine's.

27 marca 2012

UOKiK: Polpharma może przejąć Polfę Warszawa

UOKiK wydał decyzję, aby jednak doszło do połączenia, Polpharma musi zgodzić się na pewne warunki. Będzie musiała pozbyć się m.in. takich marek leków jak Polocard lub Acard.

27 marca 2012

Przychody NK wzrosły o 15 proc.

Jednak dynamika zysku wzrosła tylko o 3,7 proc.

27 marca 2012

Warsztaty filmu reklamowego dla FoodCare

Agencja Quicker po raz kolejny organizuje warsztaty filmu reklamowego.

27 marca 2012

Nivea skupi się na trzech kategoriach i zwiększy budżet

Koncern zamierza skoncentrować swoją strategię produktową i marketingową na kosmetykach z kategorii face care, deo i hair care. Budżet reklamowy ma wzrosnąć o ok. 10 proc.

27 marca 2012

Edipresse przejmuje większość w Feminecie

Wydawca przejmuje kolejne serwisy internetowe.

27 marca 2012

TVP od czerwca w wersji HD

Telewizja Polska zapewnia, że 1 czerwca wystartuje z nadawaniem w wersji HD.

27 marca 2012

Dziecięca wyobraźnia ożywia smartfony Sony

Kreacja ma odzwierciedlać charakter marki i wprowadzić ją w świat smartfonów.

27 marca 2012

Coca-Cola rusza z promocją Nestea

Koncern przez cały sezon planuje działania promocyjne dla marki Nestea.

28 marca 2012

Philips przejdzie pod skrzydła Ogilvy

W związku z międzynarodowym przetargiem marka zmieni agencję.

28 marca 2012

Nowa kampania Lay’s

Za kreację odpowiada agencja BBDO.

28 marca 2012

Kamiński zmienia kompetencje w Ringierze

Dotychczasowy dyrektor operacyjny zmienia kompetencje w strukturach Ringier Axel Springer.

28 marca 2012

Domino's Pizza przyspieszy

Sieć wcześniej zdecydowała się na subfranczyzę.

28 marca 2012

Bakalland powtarza kampanię sprzed roku

Za kreację odpowiada agencja Fat Baby.

28 marca 2012

Sales Link zapewnia, że za 100 zł można przejechać 400 km

Agencja zrealizowała kampanię promocyjną dla Bridgestone.

28 marca 2012

Polbank przedłużył umowę sponsorską z Justyną Kowalczyk do 2014 r.

Może zdarzyć się tak, że gwiazda sportu będzie reklamowała markę Raiffeisena.