M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

4 kwietnia 2012

Arkadiusz Gwizdek dyrektorem marketingu Hochland Polska

Firma przeprowadziła optymalizację struktury działu marketingu.

5 kwietnia 2012

Restrukturyzacja w ACR

Nowi menedżerowie mają pomysł na strukturę i pozycjonowanie firmy.

5 kwietnia 2012

Traffic More wzmacnia zespół SEO

Dwie osoby z Adweb przeszły do agencji z Grupy Insignia.

5 kwietnia 2012

BrandStorm ICOM zatrudnia new business directora

Do agencji dołączyła Urszula Cierebiej.

5 kwietnia 2012

Plus też ma już ofertę "no limits" za 79 zł

Kampanię przygotowują PZL i Media Direction OMD.

5 kwietnia 2012

Eurozet z nowym PR managerem

Katarzyna Szczepanik przeszła do Eurozetu z ITI.

5 kwietnia 2012

Henkel wycofuje markę Right Guard

Część konceptu Right Guard zostanie wykorzystana w ramach nowej linii Fa.

5 kwietnia 2012

Puszka Hoop Coli odróżnia się od konkurentów

Nowe opakowanie ma być narzędziem wizerunkowym i promocyjnym.

5 kwietnia 2012

Wyjaśnienie: Wonderland autorem międzynarodowej kampanii dla Funai

We wczorajszym wydaniu "MMP" błędnie podaliśmy, że agencja została kupiona przez Publicis.

5 kwietnia 2012

Winiary znów atakują nowością w fiksach

Marketer wspiera kampanią kolejny Pomysł na...

5 kwietnia 2012

Mercedes-Benz promuje autoryzowany serwis

Ruszyła kampania autorstwa agencji Swiift.

5 kwietnia 2012

Studziński zakłada butik strategiczny

Firma zdobyła pierwszych klientów.

5 kwietnia 2012

Michelin rozdaje vouchery za opony

Producent walczy o lojalność właścicieli aut.

5 kwietnia 2012

Volvo szuka ambasadora dla modelu V40

Zwycięzca akcji będzie promował auto na polskim rynku.

5 kwietnia 2012

Proama sprzedała 20 tys. polis w ciągu miesiąca

Ubezpieczyciel twierdzi, że jest na dobrej drodze, by do końca roku sprzedać ich 100 tys. W międzyczasie chce się sprzedać sam.

5 kwietnia 2012

Sony Pictures Television wchodzi do Polski

Właściciel kanałów AXN prawdopodobnie wkrótce pojawi się w Polsce.

5 kwietnia 2012

Pompidou promuje "Abonamenciątka"

Agencja kreatywna Pompidou przygotowała BTL-ową odsłonę marcowej kampanii Plusa "Abonamenciątka".

5 kwietnia 2012

Nowa kampania Gerber

Za kreacje odpowiada Legend Group.

5 kwietnia 2012

Smartzilla dla Okazjum.pl

Dzięki aplikacji stworzonej przez Smartzillę oferta Okazjum.pl będzie dostępna na smartfonach.

5 kwietnia 2012

Lampart awansuje w Muratorze

Dyrektor zarządzająca "Super Expressu" obejmuje stanowisko wiceprezesa.

5 kwietnia 2012

Marquard kupuje kilka serwisów

Wydawca przejmuje site'y, które łącznie mają 3,5 mln unikatowych użytkowników.

5 kwietnia 2012

Nowy dyrektor programowy Superstacji

Tomasz Adamczyk przeszedł z TVP1, gdzie był zastępcą szefa "Wiadomości".

10 kwietnia 2012

Knorr rozszerza ofertę sosów sałatkowych

Marketer planuje kampanię prasową i internetową produktu.

10 kwietnia 2012

Gdynia Design Days 2012 z kampanią

Gdyńskie Centrum Innowacji szuka agencji.

10 kwietnia 2012

K2 Internet dla władz Warszawy

Agencja zrealizuje kampanię w Facebooku.

10 kwietnia 2012

Przychody Kamikaze wyższe o 78 proc.

Agencja planuje rozszerzenie kompetencji w zakresie zintegrowanej komunikacji marketingowej.

10 kwietnia 2012

Winiary pierwszą polską marką kulinarną na Pinterest

Marka chce być liderem pod względem innowacyjnych i nowoczesnych sposobów dotarcia do konsumenta

10 kwietnia 2012

Atmedia podnoszą ceny na maj

Kilkunastoprocentowy wzrost kosztu dotarcia w paśmie prime time w kanałach Atmediów.

10 kwietnia 2012

ArtGraph i Brainshake tworzą grupę agencji marketingowych

Docelowo grupa będzie skupiać osiem firm.

10 kwietnia 2012

Cube Group inwestuje w Appsynt

Spółka zajmuje się obsługą sektora MŚP w serwisie Facebook.

10 kwietnia 2012

Marquard reorganizuje dział reklamy online

W związku z przejęciem kilku serwisów internetowych wydawca wprowadza zmiany w swoich strukturach reklamowych.

10 kwietnia 2012

Praktiker ma nowego szefa marketingu

Borowczyk przeszła z Citi Handlowego do Praktikera.

10 kwietnia 2012

Michelin Polska startuje z wiosenną kampanią

Adaptację spotu przygotowała agencja TBWA.

10 kwietnia 2012

Sawex ruszył z konkursem

Producent marki Britta Twój Błonnik współpracuje z agencją Schulz i MobileS Media.

10 kwietnia 2012

Awans w K2

Magdalena Zawada-Gawrońska została client service directorem.

10 kwietnia 2012

Wilkinson powołuje "Golący patrol" [wideo]

Marka w nowej komunikacji nawiązuje do stylistyki serialu "Słoneczny patrol" z lat 90. XX w. Za kreację odpowiada Hand Made.

10 kwietnia 2012

Kryminalna powieść od Aviko

Publikacji ponad 20 odcinków towarzyszy konkurs dla fanów marki.

10 kwietnia 2012

Agencja Brain i ADHD dla Radia Zet

Radio Zet rozpoczęło współpracę z agencjami Brain i ADHD Warsaw w zakresie obsługi strategiczno-kreatywnej.

10 kwietnia 2012

200 restauracji Subway w 2015 r.

Sieć będzie szybko gonić lidera polskiego rynku - McDonald'sa.

10 kwietnia 2012

Lidia Kłosowska odchodzi z Wyborowej SA

Menedżerka żegna się z firmą po sześciu latach pracy z powodu różnej od zarządu wizji.

11 kwietnia 2012

Święta przed telewizorem

W tym roku Polacy zdecydowanie wybrali oglądanie telewizji, a nie spacery.

11 kwietnia 2012

Trenerzy gwiazd reklamują Artresan Active

Kampania wykorzystuje wizerunki Joanny i Dariusza Brzezińskich.

11 kwietnia 2012

PBS dla POT

Instytut zbada skuteczność kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych.

11 kwietnia 2012

Marcin Wieczorkowski będzie szefem marketingu Virgin Mobile

Były szef komunikacji marki Play, a ostatnio zarządzający agencji reklamowej 303, pokieruje marketingiem Virgin Mobile.

11 kwietnia 2012

Górażdże z kampanią outdoorową

Producent cementu ruszył z kampanią na nośnikach motorway.

11 kwietnia 2012

Rennie po raz pierwszy w Facebooku

Marketer wykorzystuje postać znaną z reklam telewizyjnych.

11 kwietnia 2012

GlobalBrand Institute dla Dachsera

Agencja zajmie się komunikacją firmy logistycznej.

11 kwietnia 2012

Karol Suchenek otwiera biznes mobilny

Menedżer związany poprzednio z O2 zakłada firmę Mobehave. Pracuje już m.in. dla T-Mobile.

11 kwietnia 2012

Real rusza z "sąsiedzką" kampanią

Komunikacja Reala ma opierać się na wartościach bliskości, otwartości oraz zaufania.

11 kwietnia 2012

Nowa platforma Sharpa

Producent elektroniki hasłem "This is why" połączy swoje produkty. Firma prawdopodobnie wejdzie na rynek telefonów.