M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 kwietnia 2012

TVP zrealizowała dla KP serial "5 Stadion"

Przez najbliższe miesiące TVP będzie emitowała serial nawiązujący do głównego motywu kampanii komunikacyjnej piwa Tyskie.

11 kwietnia 2012

Michał Żewłakow i Włodzimierz Lubański reklamują piwo Warka

W ramach kampanii reklamowej "Do hymnu!" producent piwa sięga po kolejne znane twarze.

11 kwietnia 2012

Codemedia zmieniają agencję PR

ŁubuDubu PR obsłuży teraz ten dom mediowy. Budżet straciła agencja Genesis PR.

11 kwietnia 2012

Communication Unlimited z nowym new business directorem

Mateusz Trojanowski wcześniej pracował w Brain.

11 kwietnia 2012

Serce i Rozum wyprzedzają Allegro

Fan page Telekomunikacji Polskiej został liderem brandowych stron fanowskich według danych Socialbakers.

11 kwietnia 2012

Kocięcki awansuje w Looksoft

Objął stanowisko business development managera.

11 kwietnia 2012

Zeler-Rekowska szefem zespołu accountów w Krewkich Krawcach

Agencja specjalizująca się w działaniach niestandardowych zatrudniła nowego menedżera.

11 kwietnia 2012

Awanse w strukturach Viacomu

Siedem osób objęło nowe stanowiska w grupie Viacom.

11 kwietnia 2012

Johann Wachs w Grey Group Polska

Grey Group wzmacnia dział strategii.

11 kwietnia 2012

Jakubowski dołącza do Lemon Sky

Poprzednio Paweł Jakubowski był client service & strategy directorem w Red8Digital.

12 kwietnia 2012

L'Oreal wchodzi w nowy segment

Polska jest pierwszym rynkiem, na którym pojawiły się wody po goleniu L'Oreal.

12 kwietnia 2012

Adrian Serafin w teamie Chariota

Poprzednio Serafin związany był z agencją Oxide.

12 kwietnia 2012

PKN Orlen nawiązał współpracę z Onetem

Onet skupi się na komunikacji sezonu rajdowego mistrzostw świata Cross Country oraz pucharu świata Baja.

12 kwietnia 2012

Rainbow Tours z kampanią promocyjną

Za kreację projektów odpowiada agencja Fat Baby.

12 kwietnia 2012

Plus zaoferuje usługi ubezpieczeniowe

Operator komórkowy liczy, że z korzyścią uda mu się połączyć usługi telekomunikacyjne i finansowe.

12 kwietnia 2012

Wyjaśnienie: Starcom planuje media dla Reala

Marketer nie robi tego samodzielnie.

12 kwietnia 2012

Nano powiększa dział kreacji

Do zespołu dołączył Albert Wallin. Poprzednio pracował w TVN.

12 kwietnia 2012

BBDO autorem kampanii informacyjnej o reformie emerytalnej

Kampania powstała na zlecenie Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.

12 kwietnia 2012

Ferrero Polska zawiesiło przetarg

Marketer zrezygnował z planowanych działań.

12 kwietnia 2012

Katarzyna Zielińska w reklamie lodów Koral

Marketer kontynuuje strategię zatrudniania celebrytek do kampanii swoich produktów.

12 kwietnia 2012

Advertiva współpracuje z PF "Ziołolek"

Agencja odpowiada za projekty z zakresu BTL.

12 kwietnia 2012

Red8 Events obsłuży Carlsberga podczas Euro

Agencja wygrała znaczący budżet jednego z oficjalnych sponsorów imprezy.

12 kwietnia 2012

Założyciele ARBOmedia odchodzą z zarządu

Marcin Woźniak i Bartosz Drozdowski przekazują stery firmy młodszym menedżerom.

12 kwietnia 2012

Magdalena Kita w IDMnet

Poprzednio Kita związana była ze spółką Advice, w której odpowiadała za rozwój nowej marki.

12 kwietnia 2012

"Elle" wspiera interaktywnie aukcję charytatywną

Za działania interaktywne odpowiada agencja Faceaddicted.

12 kwietnia 2012

Kampania wody Żywioł głównie do mężczyzn

Marketer rozpocznie komunikację nowej marki, wchodzi na rynek wód dla dzieci.

12 kwietnia 2012

Agros wraca z marką Krakus do kategorii majonezów

Chce też wykorzystać potencjał przejętej niedawno firmy Fructus.

12 kwietnia 2012

Henkel zwiększy inwestycje w online

W tym roku internet może stać się drugim pod względem udziału w wydatkach medium.

12 kwietnia 2012

Szwakopf w Canal+ Cyfrowym

Kanały dziecięce Canal+ będą miały nową szefową.

12 kwietnia 2012

Zmiany w BR Onetu

Paulina Matuszkiewicz pokieruje jednym z dwóch zespołów sprzedaży agencyjnej. Dodatkowo cztery osoby zostały awansowane.

12 kwietnia 2012

Jakub Kamza dyrektorem departamentu sprzedaży w Holiconie

Będzie odpowiadał głównie za pozyskiwanie nowego biznesu.

13 kwietnia 2012

Nutricia uruchomiła nową platformę marki Bebiko

Platforma stworzona przez markę Bebiko buduje wszechstronną komunikację z konsumentami.

13 kwietnia 2012

Marta Bryła-Gozdyra po 15 latach odchodzi z Cityboard Media

Grudziński i Wańkiewicz na nowych stanowiskach.

13 kwietnia 2012

OS3 chce pozyskać 4-5 mln zł z NewConnect

Do 2016 r. Grupa planuje inwestycje lub utworzenie czterech kolejnych podmiotów.

13 kwietnia 2012

France Telecom finansuje część budżetu mediowego TP SA

W poniedziałek Telekomunikacja Polska zaprezentuje pierwsze połączone oferty usług stacjonarnych i komórkowych już tylko pod marką Orange.

13 kwietnia 2012

Stradowski przechodzi z PAP-u do Agencji TVN

Robert Stradowski dołączył do działu sprzedaży Agencji TVN, w której odpowiadać będzie m.in. za rozwój platformy X-news.pl.

13 kwietnia 2012

"Twój Styl" po raz pierwszy dzieli nakład

Część nakładu luksusowego miesięcznika ukazała się z dodatkiem.

13 kwietnia 2012

Sphinx rusza z kampanią TV

Spot będzie emitowany w 41 kanałach. Telewizja jednak nie będzie jedynym kanałem dotarcia.

13 kwietnia 2012

Wojciech Szczęsny twarzą najnowszej kampanii Pepsi

Bramkarz będzie promować nową loterię Pepsi i Lay's.

13 kwietnia 2012

Zmiany w dziale sprzedaży Grupy Radiowej "Time"

Awanse pracowników i nowa osoba w dziale sprzedaży agencyjnej.

13 kwietnia 2012

Tomasz Gniewek pokieruje Virgin Mobile w Polsce

Szykujący się do wejścia na rynek nowy operator komórkowy zatrudnia doświadczonych menedżerów.

13 kwietnia 2012

Maj w Polsacie droższy o kilka procent

Stacja podnosi ceny reklam na maj br.

13 kwietnia 2012

Cyfrowy Polsat uruchamia serwis z darmową i płatną muzyką

Muzo.pl oferuje bezpłatne słuchanie muzyki w zamian za reklamy i dostęp płatny za 9,90 zł, bez reklam.

13 kwietnia 2012

Bank BPH reklamuje konta

W ramach promocji za ich otwarcie płaci premie 100, 200 lub 300 zł.

13 kwietnia 2012

Wolfgang Eigner w McCann Worldgroup

Grupa z nowym szefem strategii.

13 kwietnia 2012

H&M wprowadzi drugą markę do Polski

Na naszym rynku zadebiutuje COS.

13 kwietnia 2012

Kampania Lego Friends wchodzi do internetu

Na oficjalnej stronie internetowej Disneya stworzony został dedykowany minisite z konkursem, w którym można wygrać zestawy zabawek tej serii.

16 kwietnia 2012

Fiat bez dyrektora marketingu

Marek Kisz awansował na stanowisko CEO Fiata w Czechach i na Słowacji.

16 kwietnia 2012

Nowa kampania Foodini.pl

Za kreację odpowiada agencja Small Creative.

16 kwietnia 2012

Ruszyła kampania TK Maxx

Autorem kampanii jest dział marketingu firmy.